Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Nygga
PostNapisane: 2012-09-17, 22:49 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.03.2007, 20:54
Posty: 764
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: Saab 9-5 Aero / XC70 2006 D5
Silnik: 2.3 turbo
KW/KM/NM: 285/430
Rok: 2
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
ciekawe czy ogarnia programy na automatach bo tam inna bajka jest.. Ograniczenie momentu na 1 i 2 biegu, usuwanie blokad ogranicznika momentu itd..


Góra
 Zobacz profil  
 
Sebastien
PostNapisane: 2012-09-17, 22:54 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.10.2008, 17:13
Posty: 1646
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: ex S70 | ex 850 R
Silnik: 2.4 T | 2.3 T :)
KW/KM/NM: 320/440
Rok: 1998
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Wolę nie liczyć :)
Przebieg: 300
Nr z parady volvo: 0
Mateusz LKR napisał(a):
Nie wiem jak po chipie ,ale n 4 biegu D5 nie pociągnie do 200. Na 4 biegu D5 (163KM) leci 170 km/h ,ale spokojnie na 5 od 100 - 200 można mierzyć.

Chodziło mi o PB, wiadomo, że praktycznie chyba żaden klekot nie da rady do 200 dobić na 4 :)

BTW Czekam na info odnośnie tuningu, czy sprawdza AFR na autach poddawanych modyfikacjom czy też nie.

_________________
Regeneracja, Tuning i Sprzedaż Turbosprężarek
http://turbo-serwis.com.pl/ 501-367-503
A może potrzebujesz więcej mocy?Stworzymy hybrydę dla Ciebie!


Góra
 Zobacz profil  
 
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-09-17, 22:59 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 12973
Lokalizacja: Kraśnik, lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S60 T5 & S80 D5
Silnik: 260 & 185
Rok: 2008
Był na spocie: 17
Sebastien, Spoko :)

_________________
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02
MATTECH Elektromechanika Volvo
669 164 719


Góra
 Zobacz profil  
 
Biernik
PostNapisane: 2012-09-17, 23:00 
Offline
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.01.2006, 09:17
Posty: 3794
Lokalizacja: sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: XC70
Silnik: 2.5 T
KW/KM/NM: ----/210/----
Rok: 2004
Był na spocie: 20
Średnie spalanie: nie wiem
Przebieg: 103000
Nr z parady volvo: 526
Nygga napisał(a):
ciekawe czy ogarnia programy na automatach bo tam inna bajka jest.. Ograniczenie momentu na 1 i 2 biegu, usuwanie blokad ogranicznika momentu itd..

Opisz coś więcej na ten temat, bo ja osobiście robiłem w automacie i nic takiego nie słyszałem i kilku znajomych też miało zavirusowane automaty i też nikt softu nie zmieniał, oczywiście mówimy o granicach rozsądku.
Fakt że kilku tunerów, powiedzmy naciągaczy proponuje zmiane softu skrzyni, ale zaś jak pytałęm w serwisach to tam zaś uzyskałem informacje że nie ma czegoś takiego jak zmiana softu, zmiana to tylko w wypadku zmiany skrzyniu lub po jej naprawie.
Więc jak wiesz coś więcej to opisz bo moje informacje staneły na tym co opisałem :)

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, Urojenie wielu to Religia


Góra
 Zobacz profil  
 
spinacz2100
PostNapisane: 2012-09-24, 21:06 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9.08.2012, 17:30
Posty: 284
Lokalizacja: augustow
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: W planach S80
Silnik: 2.4 d5
KW/KM/NM: 205
Był na spocie: 0
Nr z parady volvo: 0
każdy mówi co innego wiec tak naprawde nie wiadomo o co chodzi...
znam dużo ludzi którzy mają program przy automacie i nikt nigdy nie miał żadnych problemów...
kiedyś słyszałem że skrzynia się uczy i będzie działać dobrze czy mamy mocy wiecej czy mniej...oczywiście w granicach rozsądku...


Góra
 Zobacz profil  
 
Sebastien
PostNapisane: 2012-09-25, 22:10 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.10.2008, 17:13
Posty: 1646
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: ex S70 | ex 850 R
Silnik: 2.4 T | 2.3 T :)
KW/KM/NM: 320/440
Rok: 1998
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Wolę nie liczyć :)
Przebieg: 300
Nr z parady volvo: 0
I jak kolego spinacz2100 mierzy to AFR czy nie?

_________________
Regeneracja, Tuning i Sprzedaż Turbosprężarek
http://turbo-serwis.com.pl/ 501-367-503
A może potrzebujesz więcej mocy?Stworzymy hybrydę dla Ciebie!


Góra
 Zobacz profil  
 
spinacz2100
PostNapisane: 2012-09-27, 14:28 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9.08.2012, 17:30
Posty: 284
Lokalizacja: augustow
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: W planach S80
Silnik: 2.4 d5
KW/KM/NM: 205
Był na spocie: 0
Nr z parady volvo: 0
sorry zapomniałem zapytać jakoś mi wyleciało z głowy.
napisz dokładnie o co mam zapytać...
tylko pamiętaj że ja się na tym nie znam...


Góra
 Zobacz profil  
 
Odyn
PostNapisane: 2012-09-27, 16:26 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6.02.2012, 23:34
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa / Zawitała
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzegorz
VOLVO: v70
Silnik: 2.5 tdi
KW/KM/NM: 140KM
Rok: 2000
Był na spocie: 1
Przebieg: 240
Nr z parady volvo: 0
a Czy da się zaczipować V70 tdi - 00 :? :?: :?: :?:
manual :)


Góra
 Zobacz profil  
 
spinacz2100
PostNapisane: 2012-09-27, 19:05 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9.08.2012, 17:30
Posty: 284
Lokalizacja: augustow
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: W planach S80
Silnik: 2.4 d5
KW/KM/NM: 205
Był na spocie: 0
Nr z parady volvo: 0
bezproblemowo.
ostatnio miałem takie pytanko.
cena 350zł+lutowanie we własnym zakresie.
lub 400zł z lutowaniem...


Góra
 Zobacz profil  
 
Biernik
PostNapisane: 2012-09-27, 20:32 
Offline
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.01.2006, 09:17
Posty: 3794
Lokalizacja: sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: XC70
Silnik: 2.5 T
KW/KM/NM: ----/210/----
Rok: 2004
Był na spocie: 20
Średnie spalanie: nie wiem
Przebieg: 103000
Nr z parady volvo: 526
spinacz2100 napisał(a):
cena 350zł+lutowanie we własnym zakresie.

To akurat dla mnie jest śmieszne. Lutowanie we własnym zakresie, Osobiście uważam, że nawet dobry lutownik może polec na lutowaniu takiego czegoś, więc takie coś powinno na wstępie odpaść, w ogóle nie powinno być takiej opcji. Coś mi tu zalatuje heńkiem z PKSu.
Sorkki ale tego to nawet nie pisz na forach.

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, Urojenie wielu to Religia


Góra
 Zobacz profil  
 
Sebastien
PostNapisane: 2012-09-27, 23:32 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.10.2008, 17:13
Posty: 1646
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: ex S70 | ex 850 R
Silnik: 2.4 T | 2.3 T :)
KW/KM/NM: 320/440
Rok: 1998
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Wolę nie liczyć :)
Przebieg: 300
Nr z parady volvo: 0
spinacz2100 napisał(a):
sorry zapomniałem zapytać jakoś mi wyleciało z głowy.
napisz dokładnie o co mam zapytać...
tylko pamiętaj że ja się na tym nie znam...

Czy kolega używa szerokopasmowej sondy AFR przy swojej pracy z podnoszeniem mocy. Choć z tego co wnioskuję już po odpowiedziach to nie.

_________________
Regeneracja, Tuning i Sprzedaż Turbosprężarek
http://turbo-serwis.com.pl/ 501-367-503
A może potrzebujesz więcej mocy?Stworzymy hybrydę dla Ciebie!


Góra
 Zobacz profil  
 
Megapixelus
PostNapisane: 2012-09-28, 07:49 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 9.04.2012, 09:48
Posty: 740
Lokalizacja: Szwecja
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: S60
Silnik: ekonomiczny
KW/KM/NM: robie PKS na starcie
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 9,4
Przebieg: 192000
Nr z parady volvo: 0
Po odpowiedziach można wnioskować, że ktoś posiada szopę super hiper boxów do większości aut a o AFR słyszał jak uczył się pisać AFRyka. Nie dajcie się tak doić. Jak ktoś coś (DOBREGO)ma w dobrej cenie to sam by się zainteresował reklamą bo była z tego kasa. Szybko by się zarejestrował i odpowiedział na Wasze pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
spinacz2100
PostNapisane: 2012-09-28, 13:52 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9.08.2012, 17:30
Posty: 284
Lokalizacja: augustow
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: W planach S80
Silnik: 2.4 d5
KW/KM/NM: 205
Był na spocie: 0
Nr z parady volvo: 0
Biernik- słuchaj nie wiem o co ci chodzi... :?
Trzeba wylutować oryginalne kości z komputera pokładowego i wlutować powstawki do których wkładasz nowe kośći z nowym programem.Niestety stare auta tak mają.
Czesto ludzie są sami lutować...Naszemu fachmanowi nigdy się nie zdażyło żeby coś nie grało.
Ostatnio brał chłopak i sam lutował :lol:
Choć są przypadki jak stara Audi A6 tam tylko wyjmujesz i wkładasz nowe nie ma żadnego lutowania ktoś odrazu pomyślał o podstawkach.Co śmieszne to ten sam silnik jest w volvo 2,5 tdi(nie mylić z V6) ale tu już tego nie ma...


Sebastien- jeżeli masz zamiar podnieść moc w swoim samochodzie od 40% w góre to nie ma sprawy może zastosować AFR (ale to jest przy mocnym podkręcaniu i dłubaniu w silniku+większe turbo+wtryski itd.)-oczywiście cena będzie kompatybilna z usługą bo bez hamowni też się nie obejdzie...
Ewentualnie do skomplikowanych silników bi turbo itd.
Ale powiedzmy podniesienie mocy o 20 do 30 % nie wymaga stosowania takich urządzeń.
Sam przecież to dobrze wiesz...skoro pytasz...

Megapixelus- widze ze sie nie zrozumieliśmy, czy ja pisałem coś o baksach?
Przeczytaj dokładnie zanim zaczniesz pisać jakies bzdury...
Myślisz że mu potrzebna jest reklama?Ma tyle ludzi że nie musi się reklamować a ja że jestem teraz na tym forum poinformowałem was że można coś takiego zrobić za nieduże pieniądze...Bo są zakłady co robią to samo ale za 4-6 razy wiecej...
Zawsze się znajdzie jakiś madrala...
Jak możesz kogoś oceniać skoro nie masz pojecia co to jest...
Po drugie wcale nikogo nie namawiam.Jak pisałem sam robiłem kilka, moi znajomi robili i 10tyś innych ludzi robiło i każdy jest zawowolony...


Góra
 Zobacz profil  
 
Biernik
PostNapisane: 2012-09-28, 18:43 
Offline
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.01.2006, 09:17
Posty: 3794
Lokalizacja: sosnowiec
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: XC70
Silnik: 2.5 T
KW/KM/NM: ----/210/----
Rok: 2004
Był na spocie: 20
Średnie spalanie: nie wiem
Przebieg: 103000
Nr z parady volvo: 526
spinacz2100, ja wiem że trzeba lutować, ale aż dziwne, że można zezwolić na to klientowi, Ludzie myślą że przylutowanie 100 nóżek to ot tak ciach i już :)

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, Urojenie wielu to Religia


Góra
 Zobacz profil  
 
spinacz2100
PostNapisane: 2012-09-28, 21:38 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9.08.2012, 17:30
Posty: 284
Lokalizacja: augustow
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: W planach S80
Silnik: 2.4 d5
KW/KM/NM: 205
Był na spocie: 0
Nr z parady volvo: 0
ja myśle że kto nie ma takich kompletencji to ma jakiegoś znajomego elektronika który poradzi sobie z tym ot tak w 30 minut.
tak jak nasz augustowski fachman :mrgreen:
przecież nie swieci garniki lepią trzeba tylko mieć odpowiedni sprzęt...


Góra
 Zobacz profil  
 
Sebastien
PostNapisane: 2012-09-29, 00:19 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.10.2008, 17:13
Posty: 1646
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: ex S70 | ex 850 R
Silnik: 2.4 T | 2.3 T :)
KW/KM/NM: 320/440
Rok: 1998
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: Wolę nie liczyć :)
Przebieg: 300
Nr z parady volvo: 0
spinacz2100 napisał(a):

Sebastien- jeżeli masz zamiar podnieść moc w swoim samochodzie od 40% w góre to nie ma sprawy może zastosować AFR (ale to jest przy mocnym podkręcaniu i dłubaniu w silniku+większe turbo+wtryski itd.)-oczywiście cena będzie kompatybilna z usługą bo bez hamowni też się nie obejdzie...
Ewentualnie do skomplikowanych silników bi turbo itd.
Ale powiedzmy podniesienie mocy o 20 do 30 % nie wymaga stosowania takich urządzeń.
Sam przecież to dobrze wiesz...skoro pytasz...


W moim przypadku 30% to 75PS dużo za dużo jak na samą ingerencję w elektronikę i dużo za dużo bez kontroli składu mieszanki, a AFR powinien być mierzony zawsze przy ingerencji w moc auta. To wszystko wiadomo, pzdr

_________________
Regeneracja, Tuning i Sprzedaż Turbosprężarek
http://turbo-serwis.com.pl/ 501-367-503
A może potrzebujesz więcej mocy?Stworzymy hybrydę dla Ciebie!


Góra
 Zobacz profil  
 
zavitase
PostNapisane: 2012-09-29, 15:36 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.05.2010, 17:43
Posty: 524
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Był na spocie: 4
Nr z parady volvo: 0
jak by mi ktoś chciał podnosić moc nawet o 5% bez patrzenia na AFR... To chyba bym mu ręce poprzetrącał. Generalnie można to porównać z regulowaniem instalacji lpg I gen, wykonaną przez Pana Wiesia na słuch...

Kolego spinacz2100, przestań robić reklamę, bo jeszcze ktoś pojedzie zrobić ten program i się ostro na tym przejedzie.

Śmiech na sali po prostu.

_________________
Było:
744 - 1989 - b230k
744 - 1990 - b200f
460 - 1994 - d19t
850 - 1994 - b5204t
745 - 1989 - b230ft


Góra
 Zobacz profil  
 
spinacz2100
PostNapisane: 2012-09-29, 19:20 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9.08.2012, 17:30
Posty: 284
Lokalizacja: augustow
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: W planach S80
Silnik: 2.4 d5
KW/KM/NM: 205
Był na spocie: 0
Nr z parady volvo: 0
jakoś jeszcze nikt się nie przejechał!!!
każdy ma swoje zdanie...

teraz żałuje że go wcale zaczynałem, bo chciałem dobrze a wyszło jak zawsze...

zakończmy te niepotrzebne gadanie...wy wiecie swoje a ja swoje...
napiszcie jeszcze że wycinanie filtra czastek stałych plus nowa mapa to też grzech...
lepiej jechać do serwisu i kupić nowy filtr...
koniec tematu...


Góra
 Zobacz profil  
 
rafal 480
PostNapisane: 2012-10-02, 01:31 
Offline
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.06.2008, 22:58
Posty: 3854
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 480 Collection + 855 USA + V40 T4
Silnik: B20F || B5234FT || B4194T
KW/KM/NM: 80/109/165 || 166/225/300 || 147/200/300
Rok: 0
Był na spocie: 82
Średnie spalanie: 7,0 Pb 95 || 14,0 LPG || 12,0 LPG
Przebieg: 280
Nr z parady volvo: 406
spinacz2100 napisał(a):
ałuje że go wcale zaczynałem
,
spinacz2100 napisał(a):
koniec tematu..
życzysz sobie aby zamknąć :?:

_________________
Volvo 480 - jedyne "cięte w taki kant"

dookoła Skandynawii w 18 dni


Góra
 Zobacz profil  
 
DrRedDevil
PostNapisane: 2012-10-02, 10:06 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.08.2006, 16:08
Posty: 1278
Lokalizacja: UNIT Racing (ex PRT)
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: Ale to nie Volvo :)
Silnik: 2.0 Turbo
KW/KM/NM: 175
Rok: 1990
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
spinacz2100 napisał(a):
jakoś jeszcze nikt się nie przejechał!!!
każdy ma swoje zdanie...

teraz żałuje że go wcale zaczynałem, bo chciałem dobrze a wyszło jak zawsze...

zakończmy te niepotrzebne gadanie...wy wiecie swoje a ja swoje...
napiszcie jeszcze że wycinanie filtra czastek stałych plus nowa mapa to też grzech...
lepiej jechać do serwisu i kupić nowy filtr...
koniec tematu...


Chciałeś dobrze, ale tu nie oto chodzi. Człowiek zrobił Ci program, podbijając kilka wartości w górę, jak boost i paliwo, ale nie ruszał Ci zapłonu, bo w takiej formie chipowania się tego nie robi. Dlatego, Twój program jest podobny do gotowca, który bazuje na tym, że jeśli coś będzie nie tak, to procedury obronne w ECU same uchronią silnik. Jednak niema to nic wspólnego z pisaniem programu, to raz. A dwa, co kilka osób podkreśliło, nawet nie wiesz jakie masz parametry pracy silnika pod kątem bezpieczeństwa. Gdyby był to program pisany pod auto (nie pod markę, model, tylko pod konkretne auto), to miałbyś paliwo i zapłon dobrane optymalnie, co dałoby lepsze efekty.
Najważniejsze jest, że Ty jesteś zadowolony i usatysfakcjonowany z usługi. Oby służyło Ci jak najdłużej i jak najlepiej. Ale niema sensu przekonywać wszystkich w koło, że to najlepsza opcja, bo tak nie jest.

_________________
UNIT Racing - FanPage na FB
Zdjęcia Volvo


Góra
 Zobacz profil  
 
Nygga
PostNapisane: 2012-10-02, 13:58 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.03.2007, 20:54
Posty: 764
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: Saab 9-5 Aero / XC70 2006 D5
Silnik: 2.3 turbo
KW/KM/NM: 285/430
Rok: 2
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Biernik dobre programy do skrzyń automatycznych się różnią od wersji manualnych. Mogę to potwierdzić na podstawie Saaba 9-5 a tam siedzi ten sam Aisin 55 (więc i ochrona programowa podobna), który ma ograniczniki na jedynce i dwójce. Nie wiem jak wygląda sprawa przy tak małych mocach jak D5 ale w przypadku konkretnych turbo benzyn sterownik skrzyni posiada blokadę chroniącą przed zbyt dużym momentem obrotowym i jeśli chcemy spuścić lejce do końca to takie sterowniki należy właśnie oszukiwać stąd różnice w oprogramowaniu.
Ja Saaba chipowałem u Emsta w Otwocku (login również z Volvo) i zajęło mu to sporo więcej czasu niż w przypadku manuala.


Góra
 Zobacz profil  
 
spinacz2100
PostNapisane: 2012-10-02, 18:02 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9.08.2012, 17:30
Posty: 284
Lokalizacja: augustow
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotrek
VOLVO: W planach S80
Silnik: 2.4 d5
KW/KM/NM: 205
Był na spocie: 0
Nr z parady volvo: 0
prosze zamknąć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Megapixelus
PostNapisane: 2012-10-02, 18:56 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 9.04.2012, 09:48
Posty: 740
Lokalizacja: Szwecja
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: S60
Silnik: ekonomiczny
KW/KM/NM: robie PKS na starcie
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 9,4
Przebieg: 192000
Nr z parady volvo: 0
Nygga napisał(a):
dobre programy do skrzyń automatycznych się różnią od wersji manualnych.


Dokładnie, BSR też ma mniej o 20NM w automacie przy stage 1.


Góra
 Zobacz profil  
 
rafal 480
PostNapisane: 2012-11-26, 03:59 
Offline
VIP
VIP
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.06.2008, 22:58
Posty: 3854
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 480 Collection + 855 USA + V40 T4
Silnik: B20F || B5234FT || B4194T
KW/KM/NM: 80/109/165 || 166/225/300 || 147/200/300
Rok: 0
Był na spocie: 82
Średnie spalanie: 7,0 Pb 95 || 14,0 LPG || 12,0 LPG
Przebieg: 280
Nr z parady volvo: 406
spinacz2100 napisał(a):
prosze zamknąć...

na prośbę autora :arrow: zamykam

_________________
Volvo 480 - jedyne "cięte w taki kant"

dookoła Skandynawii w 18 dni


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL