Rozrusznik z przekładnią prostą czy planetarną ? D24TIC

Brak możliwości pisania.
Zablokowany
Awatar użytkownika
sebast33
VO
VO
Posty: 174
Rejestracja: 2008-11-11, 16:13
VOLVO: 945
Silnik: B230FK
KW/KM/NM: 135
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13
Przebieg: 265000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Rozrusznik z przekładnią prostą czy planetarną ? D24TIC

Post autor: sebast33 » 2010-02-02, 22:47

Witam

Jak w temacie który rozrusznik jest lepszy ?
--
pozdrawiam
Sebastian Szcześniak
http://www.kempinguj.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
V945 B230 FK 1996r
V945 D24 TIC 1993r - sprzedany
VW 1200 1986r

Awatar użytkownika
StanleY
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 9244
Rejestracja: 2007-12-05, 19:06
Imię: Staszek
VOLVO: V70 (I)
Silnik: 2,5TDI
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 2000
Był na spocie: 200
Średnie spalanie: 7,0
Przebieg: 524000
Lokalizacja: Szczecin/Police
Status: Offline
Kontakt:

Re: Rozrusznik z przekładnią prostą czy planetarną ? D24TIC

Post autor: StanleY » 2010-02-03, 07:49

W nowych typach rozruszników z tzw. przekładnią planetarną, do wytworzenia pola magnetycznego stosuje się wycinki magnesów ferrytowych, które są przyklejone do korpusu od wewnątrz. Rozrusznik taki posiada dużo mniejszy wirnik, który przekazuje moment obrotowy na przekładnię planetarną a następnie poprzez zębnik na zębatkę koła zamachowego.
Rozrusznik z planetarnym mechanizmem nie posiada uzwojeń stojana. Zaletą tych rozruszników jest dużo mniejszy pobór prądu podczas rozruchu, mniejsze gabaryty i ciężar, lepsza funkcjonalność i mniejsza awaryjność w porównaniu z rozrusznikami tradycyjnymi.

Czyli już wiesz. Prosty elektrycznie, jednak bardziej złożony mechanicznie :/

Wybór należy do Ciebie.
Niedostępny do odwołania
Pozdrawiam. Staszek.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”