Pacjent to Volvo S60 T5 z 2001r.
Od dluzszego czasu po odpaleniu auta po calonocnym staniu obroty lekko falowaly a z nimi podswietlenie zegarow jak i lampy .
Z racji iz to pierwsza etylina jaka jezdze w zyciu , uznalem ze to chyba normalne objawy pracy na ssaniu przez kilkadziesiat sekund , albo tez normalna praca silnika krokowego.
Niestety od tygodnia objawy nagle bardzo sie nasiliły i obecnie obroty szaleja od jakies 500 do 1300 . Silnik zachowuje sie jakby mial zaraz zgasnac , jednakze nie dzieje sie to.
Proba delikatnej przygazowki pod 3000 obr/min , powoduje nic innego jak tylko wieksze krztuszenie sie .
Poki co wyeliminowalem problemy z uszczelka pod glowica , gdyz nie ma masla/smietanki pod korkiem wlewu oleum.
Pozostalo mi :
1. Alternator
2. Akumulator
3. Swiece zaplonowe
4. Silnik krokowy i wraz z nim zabrudzona przepustinica
5. Czujnik polozenia walu
6. Przeplywomierz
7. Kable wysokiego napiecia
Jesli macie jakies inne propozycje , prosze o pomoc .
pozdrawiam
Radek
[ Komentarz dodany przez: FRED 460: 2010-04-01, 23:59 ]
nickman , zmień temat postu, na zgodny z zasadami Forum
Problemy z obrotami
-
- V
- Posty: 14
- Rejestracja: 2009-10-18, 21:14
- VOLVO: S60
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 205/280KM/430
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Milton Keynes , Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- VOLV
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-05-04, 01:43
- Imię: cchhee
- VOLVO: S60 2001/V70x3(2006,2006,2007)
- Silnik: 2.0T/2.4/D5/D5
- KW/KM/NM: 180/140/185/185
- Rok: 2001
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: z wyspy
- Status: Offline
Re: Problemy z obrotami
Postaw to na pierwszym miejscu. Swoja czyscilem rok temu, do niedawna wszystko bylo w porzadku ale ostatnio obroty znow zaczely lekko falowac.nickman pisze:zabrudzona przepustinica