Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?

Brak możliwości pisania.
Zablokowany
Awatar użytkownika
Yaro
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3361
Rejestracja: 2007-02-13, 16:55
Imię: Yaro
VOLVO: Xc60 R-Design
Silnik: T5
KW/KM/NM: 250KM
Rok: 2019
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Status: Offline
Kontakt:

Re: Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?

Post autor: Yaro » 2010-05-19, 02:03

Witam.
Szukajkę zmolestowałem, ale mojego przypadku nie znalazłem. Tak więc do rzeczy...

Od dość długiego czasu nosze się z oddaniem swojego C70 w ręce JKracing aby wgrać RICA. Mam silnik B5204T3 225KM (na hamowni 210KM) i max który by chłopaki wyciągnęli z tego silnika za pomocą softu to 240 kilka KM. A cała operacja kosztowała by mnie 2700zł.

A co gdyby...

Kupić silnik B5234T3? Znalazłem kilka z 2003r. z możliwością gwarancji za mniej niż 2000zł. Za przekładkę zapłaciłbym około 1500zł. I w ten sposób mam 245KM jako bazę :) do późniejszych kolejnych ulepszeń. Dodatkowo sprzedaje swój silnik za pi razy oko 1500zł i w ten sposób robocizna przekładki wychodzi mi na zero.

Czy w moim myśleniu są jakieś braki? Czy jest coś więcej w tym przypadku co musiałbym zamienić? Z jakimi dodatkowymi kosztami muszę się liczyć ?

Awatar użytkownika
Puhcio
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4396
Rejestracja: 2007-04-28, 10:12
Imię: Pawel
VOLVO: Skoda Superb III
Silnik: 2.0 TDI
KW/KM/NM: 140/190/400
Rok: 2016
Był na spocie: 35
Przebieg: 48000
Lokalizacja: Katowice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?

Post autor: Puhcio » 2010-05-19, 15:12

Trzeba jeszcze minimum komputer silnika wymienić, no i byłby problem z silnikiem z 2003 roku moim okiem ;)

Kwestia innego całkiem osprzętu silnika (cewki na świecach, ETS, itp). Lepiej szukaj takiego z '98.
Pozdrawiam,
Paweł

Awatar użytkownika
Yaro
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3361
Rejestracja: 2007-02-13, 16:55
Imię: Yaro
VOLVO: Xc60 R-Design
Silnik: T5
KW/KM/NM: 250KM
Rok: 2019
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Status: Offline
Kontakt:

Re: Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?

Post autor: Yaro » 2010-05-19, 17:11

A widzisz :) Właśnie o takie info mi chodziło.. o tych cewkach świec kompletnie zapomniałem.

Czy silniki B5204T3 i B5234T3 z tego samego rocznika mają ten sam osprzęt? (przeniesienie napędu, skrzynia, półośki, poduchy, chłodzenie, dolot powietrza, kolektor wydechowy.. itd..)

Czy w przypadku swapa na ten sam rocznik też musiałbym się liczyć z wymiana kompa?

Awatar użytkownika
Puhcio
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4396
Rejestracja: 2007-04-28, 10:12
Imię: Pawel
VOLVO: Skoda Superb III
Silnik: 2.0 TDI
KW/KM/NM: 140/190/400
Rok: 2016
Był na spocie: 35
Przebieg: 48000
Lokalizacja: Katowice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?

Post autor: Puhcio » 2010-05-19, 19:49

yaro pisze:Czy silniki B5204T3 i B5234T3 z tego samego rocznika mają ten sam osprzęt? (przeniesienie napędu, skrzynia, półośki, poduchy, chłodzenie, dolot powietrza, kolektor wydechowy.. itd..)
Tutaj nie pomogę.
yaro pisze:Czy w przypadku swapa na ten sam rocznik też musiałbym się liczyć z wymiana kompa?
Na bank tak.
Pozdrawiam,
Paweł

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”