Witam.
Szukajkę zmolestowałem, ale mojego przypadku nie znalazłem. Tak więc do rzeczy...
Od dość długiego czasu nosze się z oddaniem swojego C70 w ręce JKracing aby wgrać RICA. Mam silnik B5204T3 225KM (na hamowni 210KM) i max który by chłopaki wyciągnęli z tego silnika za pomocą softu to 240 kilka KM. A cała operacja kosztowała by mnie 2700zł.
A co gdyby...
Kupić silnik B5234T3? Znalazłem kilka z 2003r. z możliwością gwarancji za mniej niż 2000zł. Za przekładkę zapłaciłbym około 1500zł. I w ten sposób mam 245KM jako bazę do późniejszych kolejnych ulepszeń. Dodatkowo sprzedaje swój silnik za pi razy oko 1500zł i w ten sposób robocizna przekładki wychodzi mi na zero.
Czy w moim myśleniu są jakieś braki? Czy jest coś więcej w tym przypadku co musiałbym zamienić? Z jakimi dodatkowymi kosztami muszę się liczyć ?
Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?
- Yaro
- Przyjaciele
- Posty: 3361
- Rejestracja: 2007-02-13, 16:55
- Imię: Yaro
- VOLVO: Xc60 R-Design
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 250KM
- Rok: 2019
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 5
- Lokalizacja: Gdańsk
- Status: Offline
- Kontakt:
- Puhcio
- Przyjaciele
- Posty: 4396
- Rejestracja: 2007-04-28, 10:12
- Imię: Pawel
- VOLVO: Skoda Superb III
- Silnik: 2.0 TDI
- KW/KM/NM: 140/190/400
- Rok: 2016
- Był na spocie: 35
- Przebieg: 48000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?
Trzeba jeszcze minimum komputer silnika wymienić, no i byłby problem z silnikiem z 2003 roku moim okiem
Kwestia innego całkiem osprzętu silnika (cewki na świecach, ETS, itp). Lepiej szukaj takiego z '98.
Kwestia innego całkiem osprzętu silnika (cewki na świecach, ETS, itp). Lepiej szukaj takiego z '98.
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Yaro
- Przyjaciele
- Posty: 3361
- Rejestracja: 2007-02-13, 16:55
- Imię: Yaro
- VOLVO: Xc60 R-Design
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 250KM
- Rok: 2019
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 5
- Lokalizacja: Gdańsk
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?
A widzisz Właśnie o takie info mi chodziło.. o tych cewkach świec kompletnie zapomniałem.
Czy silniki B5204T3 i B5234T3 z tego samego rocznika mają ten sam osprzęt? (przeniesienie napędu, skrzynia, półośki, poduchy, chłodzenie, dolot powietrza, kolektor wydechowy.. itd..)
Czy w przypadku swapa na ten sam rocznik też musiałbym się liczyć z wymiana kompa?
Czy silniki B5204T3 i B5234T3 z tego samego rocznika mają ten sam osprzęt? (przeniesienie napędu, skrzynia, półośki, poduchy, chłodzenie, dolot powietrza, kolektor wydechowy.. itd..)
Czy w przypadku swapa na ten sam rocznik też musiałbym się liczyć z wymiana kompa?
- Puhcio
- Przyjaciele
- Posty: 4396
- Rejestracja: 2007-04-28, 10:12
- Imię: Pawel
- VOLVO: Skoda Superb III
- Silnik: 2.0 TDI
- KW/KM/NM: 140/190/400
- Rok: 2016
- Był na spocie: 35
- Przebieg: 48000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Chip tuning czy swap B5204T3 na B5234T3?
Tutaj nie pomogę.yaro pisze:Czy silniki B5204T3 i B5234T3 z tego samego rocznika mają ten sam osprzęt? (przeniesienie napędu, skrzynia, półośki, poduchy, chłodzenie, dolot powietrza, kolektor wydechowy.. itd..)
Na bank tak.yaro pisze:Czy w przypadku swapa na ten sam rocznik też musiałbym się liczyć z wymiana kompa?
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł