Elektrozawór sterujący doładowaniem turbo-prośba o sprawdzenie

Brak możliwości pisania.
Zablokowany
hipcio
V
V
Posty: 123
Rejestracja: 2009-01-23, 13:56
VOLVO: s70
Silnik: 2.3T
KW/KM/NM: 184/250/350
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ryki(lubelskie)
Status: Offline
Kontakt:

Re: Elektrozawór sterujący doładowaniem turbo-prośba o sprawdzenie

Post autor: hipcio » 2010-05-25, 07:17

Witam
Czy ktoś może sprawdzić czy na odpalonym aucie jak zdejmie górny przewód(muszla turbo) to dmuchając w ten króciec na elektrozaworku otworzy mu się wastgate. Bo mam podejrzenie, że mój jest cały czas w pozycji otwartej. Mam wolny przelot z górnego wejścia do dolnego natomiast boczne jest zamkniete(dochodzi do rury miedzy prz.epływomierz a turbo
Mam nowszy typ elektrozaworku taki jak ten

http://moto.allegro.pl/item1027342972_v ... zawor.html

Awatar użytkownika
FRED 460
VIP
VIP
Posty: 3694
Rejestracja: 2008-04-03, 10:09
VOLVO: Volvo 850
Silnik: 2.5 20V
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 18
Był na spocie: 6
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Elektrozawór sterujący doładowaniem turbo-prośba o sprawdzenie

Post autor: FRED 460 » 2010-05-25, 12:26

_tytuł
Odwaga nie polega na głupocie.....
Jak pomogłem, to się z tego cieszę.

hipcio
V
V
Posty: 123
Rejestracja: 2009-01-23, 13:56
VOLVO: s70
Silnik: 2.3T
KW/KM/NM: 184/250/350
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ryki(lubelskie)
Status: Offline
Kontakt:

Re: Elektrozawór sterujący doładowaniem turbo-prośba o sprawdzenie

Post autor: hipcio » 2010-05-30, 06:18

Odpowiem sobie sam!!!
Działa na zasadzie impulsów od ECU. Kiedy odpalimy i przyspieszamy jest cały czas otwarty(ciśnienie z muszli idzie do wastgate-a natomiast zamkniety jest obieg do rury przed turbo, Ciśnienie reguluje przez ilośc impulsów domykając i otwierając wastgate, im wiecej impulsów tym ciśnienie jest większe

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”