Witam
Czy ktoś może sprawdzić czy na odpalonym aucie jak zdejmie górny przewód(muszla turbo) to dmuchając w ten króciec na elektrozaworku otworzy mu się wastgate. Bo mam podejrzenie, że mój jest cały czas w pozycji otwartej. Mam wolny przelot z górnego wejścia do dolnego natomiast boczne jest zamkniete(dochodzi do rury miedzy prz.epływomierz a turbo
Mam nowszy typ elektrozaworku taki jak ten
http://moto.allegro.pl/item1027342972_v ... zawor.html
Elektrozawór sterujący doładowaniem turbo-prośba o sprawdzenie
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2009-01-23, 13:56
- VOLVO: s70
- Silnik: 2.3T
- KW/KM/NM: 184/250/350
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ryki(lubelskie)
- Status: Offline
- Kontakt:
- FRED 460
- VIP
- Posty: 3694
- Rejestracja: 2008-04-03, 10:09
- VOLVO: Volvo 850
- Silnik: 2.5 20V
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 18
- Był na spocie: 6
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Elektrozawór sterujący doładowaniem turbo-prośba o sprawdzenie
_tytuł
Odwaga nie polega na głupocie.....
Jak pomogłem, to się z tego cieszę.
Jak pomogłem, to się z tego cieszę.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2009-01-23, 13:56
- VOLVO: s70
- Silnik: 2.3T
- KW/KM/NM: 184/250/350
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ryki(lubelskie)
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Elektrozawór sterujący doładowaniem turbo-prośba o sprawdzenie
Odpowiem sobie sam!!!
Działa na zasadzie impulsów od ECU. Kiedy odpalimy i przyspieszamy jest cały czas otwarty(ciśnienie z muszli idzie do wastgate-a natomiast zamkniety jest obieg do rury przed turbo, Ciśnienie reguluje przez ilośc impulsów domykając i otwierając wastgate, im wiecej impulsów tym ciśnienie jest większe
Działa na zasadzie impulsów od ECU. Kiedy odpalimy i przyspieszamy jest cały czas otwarty(ciśnienie z muszli idzie do wastgate-a natomiast zamkniety jest obieg do rury przed turbo, Ciśnienie reguluje przez ilośc impulsów domykając i otwierając wastgate, im wiecej impulsów tym ciśnienie jest większe