Re: silniczek krokowy? kilka pytanek

Brak możliwości pisania.
Zablokowany
danek23
Status: Offline

Re: silniczek krokowy? kilka pytanek

Post autor: danek23 » 2007-02-11, 00:41

Witam. Dziś było mrożno i pojawił się mały problem w moim Volvo S70 2.5 benz. z gazem sekwencyjnym.Mianowicie autko zaczęło bardzo wolno schodzic z obrotów BARDZO BARDZO WOLNO! :| Na postoju również. Krokówka była czyszczona jakieś 20 tys. km temu bo podobny problem już istniał na jesieni. Ale po czyszczeniu i przejechaniu kilku km na benzynie wszystko wróciło do normy i od tamtej pory do dzisiaj nie było ponownego objawu. Czy ktoś sie z czymś takim spotkał? Dodam że jak trzyma wysokie obroty które spadają powoli i jeśli zatkam dolot powietrza do krokowego lub zdejmę kośc zasilania obroty spadają. Co radzicie?? Jak z tym poradzic sobie? I jeszcze jedno pytanko czy w wyniku różnic temperatur możliwe jest tworzenie sie na bagnecie stanu oleju masełka?? Na korku jest czysto! I zauważyłem że po wyjęciu bagnetu rurką wydobywa sie parka. Czy to normalka? Zaznaczam że jeżdzę na gazie mam instalację sekwencyjną i autko nie pobiera oliwki!!! Dolewka na wymianę oliwy (11-12tys.km) wynosi około 1 litra czyli tyle co ustawa przewiduje. Proszę o poradę i pomoc szczególnie w sprawie obrotów. Zastanawiające jest to że po wjechaniu do garaży obroty spadają jak należy czyli co? Zima nie służy mojej lali? :D Z Góry dzięki za pomoc opinie i rady. Pozdrawiam cieplutko w te długie zimowe wieczory.

Awatar użytkownika
VolvoTech
VIP
VIP
Posty: 566
Rejestracja: 2006-05-13, 22:51
VOLVO: VolvoTech
Silnik: volvoserwis
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Chorzów -woj śląskie
Status: Offline
Kontakt:

Re: silniczek krokowy? kilka pytanek

Post autor: VolvoTech » 2007-02-11, 08:09

Nie mam doświadczeń z gazem. Ale miałem takie przypadek:
Komputer dźwigał wolne obroty na 1500 nawet 2000..
Nie było żadnych błędów "DTCs"

Władowałem mu nowy soft do silnika - nie pomogło.
Zawór wolnych obrotów - OK
Wszystko sprawdzone a auto źle chodzi.

Już byłem pewien że to uszkodzony komputer silnika, ale zresetowałem
adaptacje (parametry uczone) i OK!!!!
Za pól roku to samo!!! Więc Gość przyjeżdża, co pół roku i kasuje adaptacje i problemów niema.
Oczywiście u ciebie nie musi być taki sam problem...Możliwe, że zacina ci się tylko zawór wolnych obrotów lub coś bardziej banalnego...

Dodam, że gaz - nawet najlepsza instalacja to element dokładany do auta... a to nigdy już nie działa tak idealnie jak byśmy chcieli.

Awatar użytkownika
diverek
VIP
VIP
Posty: 2176
Rejestracja: 2006-02-16, 09:01
Imię: Przemo
VOLVO: V70
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 140 KM
Rok: 1997
Był na spocie: 9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Status: Offline

Re: silniczek krokowy? kilka pytanek

Post autor: diverek » 2007-02-11, 10:30

_TEMAT
Pozdrawiam
Przemo
"Gdyby Bóg popierał przedni napęd to ludzie chodziliby na rękach..."
http://republika.pl/diverek/wolf.jpg

maskek
VIP
VIP
Posty: 4750
Rejestracja: 2006-01-12, 16:23
Imię: Piotrek
VOLVO: brak
Silnik: v
Rok: 2023
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: wwa
Status: Offline

Re: silniczek krokowy? kilka pytanek

Post autor: maskek » 2007-02-11, 11:07

Twojej lali dolega gaz. Tak jak Volvotech pisze, kazda dokladka do auta to juz proteza, dobrze dziallo to nie bedzie, grzebalem keidys w s80, kolo lpg dolozyl i po tygodniu zaczely sie jazdy odpala jak chcial itepe, bledow brak, komputer od lpg trzymal komputer wtryskowy, ktory nie dawal wtrysku, przeczysc jeszcze raz krokowke, przepustnie, sprwdz sonde lmbda i czy nie ma lewego powietrza, jak tu bedzie wsio okej to pojedz podlacz sie pod tester i niech jakis kumaty gosc po za sprawdzeniem bledow zobaczy czy dane z czujnikow sa okej, szczegolnie polozenie przepustnicy, krok krokowego i integratorow sond, odczyt z przeplywomierza.
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.

Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”