Witam serdecznie! Miałbym do was parę pytań a mianowicie:
1. Czy w Volvo 740 92r. znajduje się filtr kabinowy? jak tak to gdzie dokładnie?
2. Czy gdy samochód raz odpala na benzynie bezproblemowo i jeździ i znowu na drugi dzień nie odpala i trzeba odpalić na gazie ( 1 gen) to czy jest to problem z kopułką lub palcem Napięcia?
3.mam opony 195/65/15 , jakie mam mieć z nich ciśnienie? ( tył napęd ), z boku drzwi mam naklejke ale pisze tam że mam mieć 2,2 z przodu i 2,5 z tyłu... wydaje mi sie że to za dużo
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!!
Pare pytań na temat Volvo 740
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-09-13, 11:59
- VOLVO: 740 GL Sedan
- Silnik: 2.3 B230F 115KM
- Rok: 1992
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ~Benzyna 10 ~ Gaz 12-13
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
- darek76
- Moderatorzy
- Posty: 5981
- Rejestracja: 2007-08-18, 10:33
- Imię: Darek
- VOLVO: 407SW , ceed SW
- Silnik: 2.0 , 1.6
- KW/KM/NM: 140 , 136
- Rok: 2004
- Był na spocie: 62
- Przebieg: 90000
- Lokalizacja: Bielsko-Biała /Podbeskidzie
- Status: Offline
Re: Pare pytań na temat Volvo 740
ercon90, _tytuł
_title
I pamiętaj. Jedno pytanie/problem jeden temat.
Popraw co trzeba.
_title
I pamiętaj. Jedno pytanie/problem jeden temat.
Popraw co trzeba.
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2246
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: Pare pytań na temat Volvo 740
Popraw temat.
1.Możliwe , że wogóle go nie ma.
2.Raczej nie. Na LPG byłoby tak samo.
3.2,5 atmosfery z tyłu to za dużo. 2,2 wystarczy.
1.Możliwe , że wogóle go nie ma.
2.Raczej nie. Na LPG byłoby tak samo.
3.2,5 atmosfery z tyłu to za dużo. 2,2 wystarczy.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
- Sikor353
- VOLVO
- Posty: 1029
- Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
- Imię: Zenon
- VOLVO: S80, S60, V70
- Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
- KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Pruszków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Pare pytań na temat Volvo 740
Nie ma. Na chwycie powietrza pod blachą podszybia jest jedynie kratka, która zbiera większe zanieczyszczenia.zbij pisze:1.Możliwe , że wogóle go nie ma.
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
-
- Przyjaciele
- Posty: 4555
- Rejestracja: 2010-02-28, 12:19
- Imię: Rafcio
- VOLVO: V70
- Silnik: B5202 S
- KW/KM/NM: 93/126/170
- Rok: 1997
- Był na spocie: 34
- Średnie spalanie: 8 10 12
- Przebieg: 482000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: Pare pytań na temat Volvo 740
ercon90, _TEMAT
W związku z brakiem zainteresowania autora, wątek zamykam. Reklamacje na PW.
W związku z brakiem zainteresowania autora, wątek zamykam. Reklamacje na PW.