Witam wszystkich forumowiczów. Niedawno udało mi się kupić volvo v40 1998r. oryginalny przebieg 219 kkm auto serwisowane mam nawet książkę serwisową:). auto kupione w holandii i tam jeżdżone. Teraz coś o wyposażeniu: m.in. skórka dość dobrze utrzymana, konsola kierownica, i boczki drzwi w drewnie nie wiem tylko czy to jest real drewno, czy jakaś imitacja . Jeżdżę nim juz ponad 2 tygodnie i jak narazie nie mogę narzekać. Przed kupnem oczywiście obejrzałem turbo czy nie leje, silnik odpaliłem poczekałem do nagrzania i przejechałem sie kawałek by sprawdzić termostat, dobrze trzyma temperature. Kolor czerwony Zauważyłem kilka delikatnych usterek tj.
1. w prawych drzwiach z tyłu rygiel podczas zamknięcia chowa się normalnie, lecz po otwarciu nie wysuwa się możliwe że jakiś siłowniczek się urwał?
2. gdy przyśpieszam tj. do 4-5k obrotów i zmieniam bieg silnik sam dodaje sobie gazu, tak jakbym zmieniając bieg nie puszczał pedału gazu. Troszkę to denerwuje gdy chce przyśpieszyć a silnik wyje przy zmianie biegów. Rozmawiałem z kolegą mówił ze to będzie wina osprzętu turbiny jakaś klapka przy niej. zaznaczam że nie znam się na uturbionych motorach...
3. jeżeli chodzi o części eksploatacyjne, paski rozrządy oleje, napewno wszystko wymienię, ale nie wszystko w holandii. czy mój silnik jest na pasku czy łańcuchu. Zauważyłem na obudowie rozrządu ze mam zrobione na nim ponad 100 kkm. bo gdyby mój silnik był na łańcuchu spokojnie mógłbym jechać w kwietniu do Polski, a jeśli na pasku to muszę poszukać lawety co by mi auto odwiozła do mechanika , i ile na takim pasku moge zrobić standard to 60kkm, lecz w moim golfie po trasach PL<->NL pasek był na wpół pęknięty po ~45kkm. oleje i filtry zawsze zakładałem dobrej jakości bo wiadomo na smarowaniu i filtrach się nie oszczędza.
Proszę o odpowiedzi szukałem po forum ale z tego co wyczytałem z decodera vin mam silnik 2.0T B4204T 118kW . Za wszelkie podpowiedzi dotyczące tych lekkich usterek z góry dziękuję )
MOje v40 2.0T 98'
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-02-06, 11:14
- VOLVO: v40
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 118kW
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- Przyjaciele
- Posty: 4555
- Rejestracja: 2010-02-28, 12:19
- Imię: Rafcio
- VOLVO: V70
- Silnik: B5202 S
- KW/KM/NM: 93/126/170
- Rok: 1997
- Był na spocie: 34
- Średnie spalanie: 8 10 12
- Przebieg: 482000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: MOje v40 2.0T 98'
kris222_16, witamy na vovloforum
Gratuluję zakupu Volvo.
Tutaj na pewno rozwiążesz swoje problemy, ale troszkę za dużo informacji wrzuciłeś w jeden post Za chwilę zrobi się tutaj bałagan
Otóż:
Tutaj możesz się autkiem pochwalić: http://volvoforum.pl/seria-c30-s-v40-v5 ... 0-vf29.htm
Problemy techniczne rozwiązujemy tutaj: http://volvoforum.pl/cat10.htm
Warto korzystać z: _szukaj
Dodatkowo jest zasada: jeden wątek - jeden problem
W Dziale technicznym obowiązuje też parę innych prostych ZASAD
Ten wątek zamknę.
Umieść swoje pytania w osobnych tematach w Dziale technicznym, a najlepiej dopisz swoje problemy do już istniejących wątków. Tak będzie najlepiej.
Miłego pobytu na forum
Powodzenia
Gratuluję zakupu Volvo.
Tutaj na pewno rozwiążesz swoje problemy, ale troszkę za dużo informacji wrzuciłeś w jeden post Za chwilę zrobi się tutaj bałagan
Otóż:
Tutaj możesz się autkiem pochwalić: http://volvoforum.pl/seria-c30-s-v40-v5 ... 0-vf29.htm
Problemy techniczne rozwiązujemy tutaj: http://volvoforum.pl/cat10.htm
Warto korzystać z: _szukaj
Dodatkowo jest zasada: jeden wątek - jeden problem
W Dziale technicznym obowiązuje też parę innych prostych ZASAD
Ten wątek zamknę.
Umieść swoje pytania w osobnych tematach w Dziale technicznym, a najlepiej dopisz swoje problemy do już istniejących wątków. Tak będzie najlepiej.
Miłego pobytu na forum
Powodzenia