MOje v40 2.0T 98'

Brak możliwości pisania.
Zablokowany
kris222_16
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2012-02-06, 11:14
VOLVO: v40
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 118kW
Rok: 1998
Był na spocie: 0
Przebieg: 290000
Lokalizacja: Rudnik nad Sanem
Status: Offline
Kontakt:

Re: MOje v40 2.0T 98'

Post autor: kris222_16 » 2012-02-11, 00:18

Witam wszystkich forumowiczów. Niedawno udało mi się kupić volvo v40 1998r. oryginalny przebieg 219 kkm auto serwisowane mam nawet książkę serwisową:). auto kupione w holandii i tam jeżdżone. Teraz coś o wyposażeniu: m.in. skórka dość dobrze utrzymana, konsola kierownica, i boczki drzwi w drewnie nie wiem tylko czy to jest real drewno, czy jakaś imitacja :P. Jeżdżę nim juz ponad 2 tygodnie i jak narazie nie mogę narzekać. Przed kupnem oczywiście obejrzałem turbo czy nie leje, silnik odpaliłem poczekałem do nagrzania i przejechałem sie kawałek by sprawdzić termostat, dobrze trzyma temperature. Kolor czerwony :D Zauważyłem kilka delikatnych usterek tj.

1. w prawych drzwiach z tyłu rygiel podczas zamknięcia chowa się normalnie, lecz po otwarciu nie wysuwa się możliwe że jakiś siłowniczek się urwał?

2. gdy przyśpieszam tj. do 4-5k obrotów i zmieniam bieg silnik sam dodaje sobie gazu, tak jakbym zmieniając bieg nie puszczał pedału gazu. Troszkę to denerwuje gdy chce przyśpieszyć a silnik wyje przy zmianie biegów. Rozmawiałem z kolegą mówił ze to będzie wina osprzętu turbiny jakaś klapka przy niej. zaznaczam że nie znam się na uturbionych motorach...

3. jeżeli chodzi o części eksploatacyjne, paski rozrządy oleje, napewno wszystko wymienię, ale nie wszystko w holandii. czy mój silnik jest na pasku czy łańcuchu. Zauważyłem na obudowie rozrządu ze mam zrobione na nim ponad 100 kkm. bo gdyby mój silnik był na łańcuchu spokojnie mógłbym jechać w kwietniu do Polski, a jeśli na pasku to muszę poszukać lawety co by mi auto odwiozła do mechanika :P, i ile na takim pasku moge zrobić standard to 60kkm, lecz w moim golfie po trasach PL<->NL pasek był na wpół pęknięty po ~45kkm. oleje i filtry zawsze zakładałem dobrej jakości bo wiadomo na smarowaniu i filtrach się nie oszczędza.:)



Proszę o odpowiedzi szukałem po forum ale z tego co wyczytałem z decodera vin mam silnik 2.0T B4204T 118kW . Za wszelkie podpowiedzi dotyczące tych lekkich usterek z góry dziękuję :))

kudlaty998
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4555
Rejestracja: 2010-02-28, 12:19
Imię: Rafcio
VOLVO: V70
Silnik: B5202 S
KW/KM/NM: 93/126/170
Rok: 1997
Był na spocie: 34
Średnie spalanie: 8 10 12
Przebieg: 482000
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: MOje v40 2.0T 98'

Post autor: kudlaty998 » 2012-02-11, 09:32

kris222_16, witamy na vovloforum :D
Gratuluję zakupu Volvo.
Tutaj na pewno rozwiążesz swoje problemy, ale troszkę za dużo informacji wrzuciłeś w jeden post :roll: Za chwilę zrobi się tutaj bałagan ;)
Otóż:
Tutaj możesz się autkiem pochwalić: http://volvoforum.pl/seria-c30-s-v40-v5 ... 0-vf29.htm

Problemy techniczne rozwiązujemy tutaj: http://volvoforum.pl/cat10.htm
Warto korzystać z: _szukaj

Dodatkowo jest zasada: jeden wątek - jeden problem :idea:

W Dziale technicznym obowiązuje też parę innych prostych ZASAD

Ten wątek zamknę.
Umieść swoje pytania w osobnych tematach w Dziale technicznym, a najlepiej dopisz swoje problemy do już istniejących wątków. Tak będzie najlepiej.

Miłego pobytu na forum :D
Powodzenia

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”