Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Gustav200
PostNapisane: 2012-07-11, 20:43 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Witam.

Z racji tego że mocy ciągle mało zaczynam poważniejsze zmiany w swoim aucie.

Obecnie:

Turbosprężarka - seryjna kkk k14 - dołądowanie 1,17bar'a
Wtryskiwacz - seryjne 0.210 - na dniach zmiana na 0.230 nówki sztuki
Wydech- seryjny ale bez katalizatora
Intercooler - Seryjny.
Pompa - seryjna 11mm
Program - remap by RICA.

Plany:

Turbosprężarka od IVECO Dialy GT22
Obrazek
Wtryskiwacze - Bosio 0.230
Wydech - 3" cale.
Intercooler - Ablo od iveco albo coś z chinola.
Program - TO_JA - Klubowicz z Audi Klub Polska
Pompa - 11mm

Poniżej przedstawiam filmik w HD jak auto jedzie przed modyfikacjami:
http://www.youtube.com/watch?v=bLQkKcnK ... re=mh_lolz

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
matej76
PostNapisane: 2012-07-11, 21:00 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 25.03.2010, 16:27
Posty: 522
Lokalizacja: DC WX___70
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: V70 || S90
Silnik: D5252T || B6304S
KW/KM/NM: @RICA || 204
Rok: 1997
Był na spocie: 20
Średnie spalanie: 8,0 || 13,4
Przebieg: 401
Gustav200 napisał(a):
Poniżej przedstawiam filmik w HD jak auto jedzie przed modyfikacjami:
http://www.youtube.com/watch?v=bLQkKcnK ... re=mh_lolz

opony jakie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-07-11, 21:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Wszystko jest opisane na filmiku.

225/55/17 + 65 litrów paliwa + 95kg [moja waga]

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-07-11, 21:08 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 13022
Lokalizacja: Kraśnik
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S60
Silnik: 2.4 T5
KW/KM/NM: 260+
Rok: 2006
Był na spocie: 17
Gustav200, Ładnie idzie. Ciekawy projekt się szykuje widzę.
PS. Mam taki sam manometr :D

_________________
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06,
https://www.facebook.com/MATTECHPerformance


Góra
 Zobacz profil  
 
Goodman
PostNapisane: 2012-07-11, 21:41 
Offline
VOL
VOL
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.10.2007, 11:58
Posty: 350
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: Subaru Legacy H6
Silnik: H6
KW/KM/NM: 245
Rok: 2007
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 0
Nieźle !


Góra
 Zobacz profil  
 
Melvin
PostNapisane: 2012-07-11, 21:51 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.03.2008, 18:15
Posty: 697
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Krzysztof
VOLVO: Wymarzone C70
Silnik: 2,4T
KW/KM/NM: 193 kucyki
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 250000
Gustav200 napisał(a):
95kg [moja waga]

Nieźle :mrgreen:

_________________
Odzyskiwanie danych z dysków, telefonów i kart pamięci, pendrive, RAID, NAS


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-07-11, 21:57 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Przy 200cm to norma.

wcześniej ważyłem 115kg 8-) ale było już ciężko biegać.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-07-13, 23:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Wtryski wymienione. Różnica jest kolosalna. Niedługo film w HD . :)

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-07-13, 23:09 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 13022
Lokalizacja: Kraśnik
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S60
Silnik: 2.4 T5
KW/KM/NM: 260+
Rok: 2006
Był na spocie: 17
Gustav200, Czy do wtrysków trzeba było coś z pompą robić ,czy one same już polepszają sprawę?

_________________
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06,
https://www.facebook.com/MATTECHPerformance


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-07-13, 23:11 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Auto jest po grzecznym programie RICA.

Więc ciężko to ocenić. Narazie zbieram i instaluje graty a później będzie do tego korekta.

Z pompą nic nie robiłem.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
bojkar
PostNapisane: 2012-07-14, 00:10 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.06.2011, 02:20
Posty: 14
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: D5
KW/KM/NM: 163
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Gustav powodzenia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-07-15, 10:18 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Teraz przychodzi czas na Turbosprężarkę.

I tu jest wielki dylemat.

K16 z atego czy gt2260 z iveco daily.

W sumie jestem chyba pionierem w Polsce który chcę nieco mocniej dłubnąć 2.5 Tdi R5 ale w Volvo. Na forum Volvo chyba nie znajdę odpowiedzi.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-08-05, 20:52 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Relacje po wymianie wtrsków na 0.230

Auto zyskało na dynamice ale strasznie kopci.

Chyba przed Turbem będzie korekta softu.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
HIRO
PostNapisane: 2012-08-06, 19:20 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.03.2008, 14:52
Posty: 416
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: D5
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
W iveco jest gt2260v czyli ma zmienną geometrie, zastanawiałeś sie jak ją uruchomić? W audicach z 2.5tdi z tego co widziałem da się to zrobić. Z tym, że vag pozwala na więcej od vidy/vadisa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-08-06, 19:29 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
VNT można spokojnie wysterować w MSA 15.8 a w 15,7 już trochę gorzej.

Poza tym dymianie to chyba niewlaściwa dawka paliwa w stosunku do otworków wtryskiwaczy - poza tym jest mizerne doładowanie.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
HIRO
PostNapisane: 2012-08-06, 19:39 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.03.2008, 14:52
Posty: 416
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: D5
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
A czy nie lepiej wrzucić gt20 skoro i tak wtryski skończą sie przy 200km? Zawsze to będzie lepszy dół , chyba że w przyszłości planujesz kolejne mody.


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-08-06, 19:43 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
0.230 stykną na około 230PS i w tą moc celuję.

GT2260V to najlepsze optimum pomiędzy wstawaniem z dołu a utrzymaniem cisnienia przy 4000rpm.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-08-06, 21:32 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 13022
Lokalizacja: Kraśnik
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S60
Silnik: 2.4 T5
KW/KM/NM: 260+
Rok: 2006
Był na spocie: 17
Patrząc na to co VAG-iem można zrobić ,a co VIDA lu VADIS to niestety Szwedzkie interfejsy są kiepskie. Owszem ogarną łosia ,ale na nic bardzo więcej nie pozwalają. Ze zmienną geometrią dały by radę.

Gustav200, Jakie ciśnienie chcesz osiągnąć aby się utrzymywało? dobrze wystrojona będzie ładnie trzymać, ale z dołem też jest zabawy. Ja właśnie u siebie D5 poprawiałem regulację ,bo nie trzymała mi ciśnienia na górze i błąd mi wywalało, nie wiem czy ktoś tam grzebał czy jak. Teraz robiłem kilka testów, but w podłogę i jest ciut lepiej ,bo już trzyma dobrze. Ale chyba muszę jeszcze trochę pokręcić. Na razie patrzę co czujnik mierzy,ale mam specjalny otwór żeby podłączyć się manometrem do kolektora ssącego, i zobaczymy ile w peaku dmuchnie i jak będzie trzymać.

_________________
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06,
https://www.facebook.com/MATTECHPerformance


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-08-06, 21:49 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Mateusz ....

Posiadam dobry sprzęt do diagnozy Volvo.

Bez sprzętu i wiedzy nie brał bym się za grubsze modyfikacje silnika.

Co do Twojego pytania:

Jest pewna zależność między dawką paliwa a ciśnieniem doładowania. Obecnie auto jeździ na programie RICA - 1.17 bar'a i około 63mg/cykl przy bucie. Celuję w 1.4 bara co by dobrze dopalić ON. Nie pozwala mi na to ogranicznik w sofcie. Potrzebny jest remap żeby zestroić wtryswikacze z resztą.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Mateusz LKR
PostNapisane: 2012-08-06, 21:59 
Offline
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8.02.2011, 23:30
Posty: 13022
Lokalizacja: Kraśnik
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: S60
Silnik: 2.4 T5
KW/KM/NM: 260+
Rok: 2006
Był na spocie: 17
Gustav200, Nie wątpię ,że sprzęt masz, bo przy takich planach bez tego ani rusz.

_________________
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06,
https://www.facebook.com/MATTECHPerformance


Góra
 Zobacz profil  
 
willi23
PostNapisane: 2012-08-17, 22:51 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.06.2009, 12:07
Posty: 35
Lokalizacja: podlaskie
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V 70 II
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 103
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
hej i jak tam rusza się coś w temacie ? bo bardzo mnie to interesuje :>

_________________
diesel musi dymić !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-08-19, 22:38 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Dzisiaj wróciłem z urlopu pokonując Volvem 3200km.

Teraz walczę z doładowaniem - jest nie stabilne.

Nowe wtryskiwacz bardzo dobrze rozpylają paliwo a co za tym idzie dynamika spalin jest dobra. Efektem tego jest duże przeładowanie które oscyluje w przedziale 1.3-1.5 bar'a.

Muszę znaleźć sposób na skuteczniejsze sterowanie KKK14.

Poza tym dowiedziałem że Volvo V70 z mojego rocznika prawdopodobnie miał 2,5" wydech. Muszę to sprawdzić. Sprawa z Gt22 trochę się przeciągnie bo funduszu brak narazie.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
AOW
PostNapisane: 2012-08-20, 13:32 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.11.2008, 23:43
Posty: 5038
Lokalizacja: Wawer :)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Olaf
VOLVO: S70 / S60 / Citroen C5 X7
Silnik: D5252T / B5244S2 / DW10CTED4
Rok: 97
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: 8 ON 11 PB
Przebieg: 400000
Gustav200, jestem pewłen podziwu.

Przymierzam się do wymiany wtryskiwaczy bo moje już leją na całego owocując sprorą zasłoną dymną - ale co ciekawe auto spala mało i w miarę dynamicznie jedzie -
Zastanawiam się na mapie w póżniejszym terminie - i jeśli można zapytałbym się Ciebie o parę rzeczy :)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-08-25, 21:53 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
AOW, Śmiało pytaj.

Aktualizacja.

Przy obecnych wtryskiwaczach wymagany jest znacznie większe wyprzedzenie wtrysku.

To niestety będzie owocować głośniejszą pracą ale niestety coś za coś ....

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Gustav200
PostNapisane: 2012-09-29, 20:35 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.12.2009, 12:06
Posty: 93
Lokalizacja: Biała Podlaska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Projekt sprzedany !!! Kontynuacja u Innego forumowicza.

_________________
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL