[D5252T] Stage I up to 200PS

Brak możliwości pisania.
HIRO
VOL
VOL
Posty: 419
Rejestracja: 2008-03-01, 13:52
Imię: S
VOLVO: S60 S90
Silnik: D5 D5
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: HIRO » 2012-08-06, 19:39

A czy nie lepiej wrzucić gt20 skoro i tak wtryski skończą sie przy 200km? Zawsze to będzie lepszy dół , chyba że w przyszłości planujesz kolejne mody.

Gustav200
V
V
Posty: 94
Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Lokalizacja: Biała Podlaska
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: Gustav200 » 2012-08-06, 19:43

0.230 stykną na około 230PS i w tą moc celuję.

GT2260V to najlepsze optimum pomiędzy wstawaniem z dołu a utrzymaniem cisnienia przy 4000rpm.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW

Awatar użytkownika
Mateusz LKR
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 13018
Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
Imię: Mateusz
VOLVO: S60 I / S80 II
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 240+
Rok: 2009
Był na spocie: 17
Lokalizacja: Kraśnik
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: Mateusz LKR » 2012-08-06, 21:32

Patrząc na to co VAG-iem można zrobić ,a co VIDA lu VADIS to niestety Szwedzkie interfejsy są kiepskie. Owszem ogarną łosia ,ale na nic bardzo więcej nie pozwalają. Ze zmienną geometrią dały by radę.

Gustav200, Jakie ciśnienie chcesz osiągnąć aby się utrzymywało? dobrze wystrojona będzie ładnie trzymać, ale z dołem też jest zabawy. Ja właśnie u siebie D5 poprawiałem regulację ,bo nie trzymała mi ciśnienia na górze i błąd mi wywalało, nie wiem czy ktoś tam grzebał czy jak. Teraz robiłem kilka testów, but w podłogę i jest ciut lepiej ,bo już trzyma dobrze. Ale chyba muszę jeszcze trochę pokręcić. Na razie patrzę co czujnik mierzy,ale mam specjalny otwór żeby podłączyć się manometrem do kolektora ssącego, i zobaczymy ile w peaku dmuchnie i jak będzie trzymać.
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance

Gustav200
V
V
Posty: 94
Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Lokalizacja: Biała Podlaska
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: Gustav200 » 2012-08-06, 21:49

Mateusz ....

Posiadam dobry sprzęt do diagnozy Volvo.

Bez sprzętu i wiedzy nie brał bym się za grubsze modyfikacje silnika.

Co do Twojego pytania:

Jest pewna zależność między dawką paliwa a ciśnieniem doładowania. Obecnie auto jeździ na programie RICA - 1.17 bar'a i około 63mg/cykl przy bucie. Celuję w 1.4 bara co by dobrze dopalić ON. Nie pozwala mi na to ogranicznik w sofcie. Potrzebny jest remap żeby zestroić wtryswikacze z resztą.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW

Awatar użytkownika
Mateusz LKR
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 13018
Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
Imię: Mateusz
VOLVO: S60 I / S80 II
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 240+
Rok: 2009
Był na spocie: 17
Lokalizacja: Kraśnik
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: Mateusz LKR » 2012-08-06, 21:59

Gustav200, Nie wątpię ,że sprzęt masz, bo przy takich planach bez tego ani rusz.
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance

Awatar użytkownika
willi23
V
V
Posty: 35
Rejestracja: 2009-06-16, 12:07
VOLVO: V 70 II
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 103
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: podlaskie
Status: Offline

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: willi23 » 2012-08-17, 22:51

hej i jak tam rusza się coś w temacie ? bo bardzo mnie to interesuje :>
diesel musi dymić !!!

Gustav200
V
V
Posty: 94
Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Lokalizacja: Biała Podlaska
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: Gustav200 » 2012-08-19, 22:38

Dzisiaj wróciłem z urlopu pokonując Volvem 3200km.

Teraz walczę z doładowaniem - jest nie stabilne.

Nowe wtryskiwacz bardzo dobrze rozpylają paliwo a co za tym idzie dynamika spalin jest dobra. Efektem tego jest duże przeładowanie które oscyluje w przedziale 1.3-1.5 bar'a.

Muszę znaleźć sposób na skuteczniejsze sterowanie KKK14.

Poza tym dowiedziałem że Volvo V70 z mojego rocznika prawdopodobnie miał 2,5" wydech. Muszę to sprawdzić. Sprawa z Gt22 trochę się przeciągnie bo funduszu brak narazie.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW

Awatar użytkownika
AOW
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 5151
Rejestracja: 2008-11-18, 22:43
Imię: Olaf
VOLVO: S70 / S90II / 940 Turbo
Silnik: D5252T / D4204 / B230FT
Rok: 97
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: nie patrzę
Przebieg: 430000
Lokalizacja: Wawer :)
Status: Offline

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: AOW » 2012-08-20, 13:32

Gustav200, jestem pewłen podziwu.

Przymierzam się do wymiany wtryskiwaczy bo moje już leją na całego owocując sprorą zasłoną dymną - ale co ciekawe auto spala mało i w miarę dynamicznie jedzie -
Zastanawiam się na mapie w póżniejszym terminie - i jeśli można zapytałbym się Ciebie o parę rzeczy :)

Pozdrawiam

Gustav200
V
V
Posty: 94
Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Lokalizacja: Biała Podlaska
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: Gustav200 » 2012-08-25, 21:53

AOW, Śmiało pytaj.

Aktualizacja.

Przy obecnych wtryskiwaczach wymagany jest znacznie większe wyprzedzenie wtrysku.

To niestety będzie owocować głośniejszą pracą ale niestety coś za coś ....
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW

Gustav200
V
V
Posty: 94
Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
Imię: Kamil
VOLVO: Audi A6 C4 TDi
Silnik: AEL
KW/KM/NM: 150
Rok: 1997
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 255055
Lokalizacja: Biała Podlaska
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: Gustav200 » 2012-09-29, 20:35

Projekt sprzedany !!! Kontynuacja u Innego forumowicza.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW

TymoOon
V
V
Posty: 30
Rejestracja: 2011-05-13, 14:38
VOLVO: V70
Silnik: 2.5 TDIR D5252T
KW/KM/NM: 140/191,6/397,4
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 197894
Lokalizacja: Biała Podlaska
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: TymoOon » 2012-10-06, 11:07

Auto znowu jest u mnie. W planach dużo rzeczy, dużo modów.Za Auto na porządnie biorę się na wiosnę.

Wszystko w odpowiednim dziale w odpowiednim czasie. D5252T R napewno pojawi się na forum z dobrym opisem zdjęciami i pracami jakie postępują.

Pozdro
TDI Power! VOLVETTE

V70 2.5TDIR 191Ps 398Nm
http://i50.tinypic.com/2nnejk.jpg
http://i46.tinypic.com/2h3raco.jpg

Awatar użytkownika
rafal 480
VIP
VIP
Posty: 3874
Rejestracja: 2008-06-04, 22:58
VOLVO: 480 Collection + 855 USA + V40 T4
Silnik: B20F || B5234FT || B4194T
KW/KM/NM: 80/109/165 || 166/225/300 || 147/200/300
Rok: 0
Był na spocie: 82
Średnie spalanie: 7,0 Pb 95 || 14,0 LPG || 12,0 LPG
Przebieg: 280
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: rafal 480 » 2012-10-09, 01:27

Gustav200 pisze:Projekt sprzedany !!!
czy wobec tego faktu, zamknąć temat :?:
Volvo 480 - jedyne "cięte w taki kant"

dookoła Skandynawii w 18 dni

TymoOon
V
V
Posty: 30
Rejestracja: 2011-05-13, 14:38
VOLVO: V70
Silnik: 2.5 TDIR D5252T
KW/KM/NM: 140/191,6/397,4
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 197894
Lokalizacja: Biała Podlaska
Status: Offline
Kontakt:

Re: [D5252T] Stage I up to 200PS

Post autor: TymoOon » 2012-10-11, 21:57

Temat można zamknąć, będzie nowy.
Ostatnio zmieniony 2012-10-11, 22:03 przez TymoOon, łącznie zmieniany 1 raz.
TDI Power! VOLVETTE

V70 2.5TDIR 191Ps 398Nm
http://i50.tinypic.com/2nnejk.jpg
http://i46.tinypic.com/2h3raco.jpg

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”