[D5252T] Stage I up to 200PS
-
- VOL
- Posty: 419
- Rejestracja: 2008-03-01, 13:52
- Imię: S
- VOLVO: S60 S90
- Silnik: D5 D5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
A czy nie lepiej wrzucić gt20 skoro i tak wtryski skończą sie przy 200km? Zawsze to będzie lepszy dół , chyba że w przyszłości planujesz kolejne mody.
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
0.230 stykną na około 230PS i w tą moc celuję.
GT2260V to najlepsze optimum pomiędzy wstawaniem z dołu a utrzymaniem cisnienia przy 4000rpm.
GT2260V to najlepsze optimum pomiędzy wstawaniem z dołu a utrzymaniem cisnienia przy 4000rpm.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
- Mateusz LKR
- Moderatorzy
- Posty: 13018
- Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
- Imię: Mateusz
- VOLVO: S60 I / S80 II
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 240+
- Rok: 2009
- Był na spocie: 17
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Patrząc na to co VAG-iem można zrobić ,a co VIDA lu VADIS to niestety Szwedzkie interfejsy są kiepskie. Owszem ogarną łosia ,ale na nic bardzo więcej nie pozwalają. Ze zmienną geometrią dały by radę.
Gustav200, Jakie ciśnienie chcesz osiągnąć aby się utrzymywało? dobrze wystrojona będzie ładnie trzymać, ale z dołem też jest zabawy. Ja właśnie u siebie D5 poprawiałem regulację ,bo nie trzymała mi ciśnienia na górze i błąd mi wywalało, nie wiem czy ktoś tam grzebał czy jak. Teraz robiłem kilka testów, but w podłogę i jest ciut lepiej ,bo już trzyma dobrze. Ale chyba muszę jeszcze trochę pokręcić. Na razie patrzę co czujnik mierzy,ale mam specjalny otwór żeby podłączyć się manometrem do kolektora ssącego, i zobaczymy ile w peaku dmuchnie i jak będzie trzymać.
Gustav200, Jakie ciśnienie chcesz osiągnąć aby się utrzymywało? dobrze wystrojona będzie ładnie trzymać, ale z dołem też jest zabawy. Ja właśnie u siebie D5 poprawiałem regulację ,bo nie trzymała mi ciśnienia na górze i błąd mi wywalało, nie wiem czy ktoś tam grzebał czy jak. Teraz robiłem kilka testów, but w podłogę i jest ciut lepiej ,bo już trzyma dobrze. Ale chyba muszę jeszcze trochę pokręcić. Na razie patrzę co czujnik mierzy,ale mam specjalny otwór żeby podłączyć się manometrem do kolektora ssącego, i zobaczymy ile w peaku dmuchnie i jak będzie trzymać.
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance
MATTECHPerformance
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Mateusz ....
Posiadam dobry sprzęt do diagnozy Volvo.
Bez sprzętu i wiedzy nie brał bym się za grubsze modyfikacje silnika.
Co do Twojego pytania:
Jest pewna zależność między dawką paliwa a ciśnieniem doładowania. Obecnie auto jeździ na programie RICA - 1.17 bar'a i około 63mg/cykl przy bucie. Celuję w 1.4 bara co by dobrze dopalić ON. Nie pozwala mi na to ogranicznik w sofcie. Potrzebny jest remap żeby zestroić wtryswikacze z resztą.
Posiadam dobry sprzęt do diagnozy Volvo.
Bez sprzętu i wiedzy nie brał bym się za grubsze modyfikacje silnika.
Co do Twojego pytania:
Jest pewna zależność między dawką paliwa a ciśnieniem doładowania. Obecnie auto jeździ na programie RICA - 1.17 bar'a i około 63mg/cykl przy bucie. Celuję w 1.4 bara co by dobrze dopalić ON. Nie pozwala mi na to ogranicznik w sofcie. Potrzebny jest remap żeby zestroić wtryswikacze z resztą.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
- Mateusz LKR
- Moderatorzy
- Posty: 13018
- Rejestracja: 2011-02-08, 22:30
- Imię: Mateusz
- VOLVO: S60 I / S80 II
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 240+
- Rok: 2009
- Był na spocie: 17
- Lokalizacja: Kraśnik
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Gustav200, Nie wątpię ,że sprzęt masz, bo przy takich planach bez tego ani rusz.
Było: S80 2.5D '99, S60 D5 '01, S60 D5 '02, S80 D5 '04, S80 D5 '05, S80 D5 '05, XC60 D5 '09, 855 2.5TDI '96, V70 D5 MOVE '05, S80 D5 '02, S80 D5 '07, S60 T5 '05, S60 D5 '02, S80 D5 '08, S60 D5 '06, S60 D5 '09, S60 T5 '06, S80 D5 '07
MATTECHPerformance
MATTECHPerformance
- willi23
- V
- Posty: 35
- Rejestracja: 2009-06-16, 12:07
- VOLVO: V 70 II
- Silnik: 2,5 TDI
- KW/KM/NM: 103
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: podlaskie
- Status: Offline
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
hej i jak tam rusza się coś w temacie ? bo bardzo mnie to interesuje
diesel musi dymić !!!
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Dzisiaj wróciłem z urlopu pokonując Volvem 3200km.
Teraz walczę z doładowaniem - jest nie stabilne.
Nowe wtryskiwacz bardzo dobrze rozpylają paliwo a co za tym idzie dynamika spalin jest dobra. Efektem tego jest duże przeładowanie które oscyluje w przedziale 1.3-1.5 bar'a.
Muszę znaleźć sposób na skuteczniejsze sterowanie KKK14.
Poza tym dowiedziałem że Volvo V70 z mojego rocznika prawdopodobnie miał 2,5" wydech. Muszę to sprawdzić. Sprawa z Gt22 trochę się przeciągnie bo funduszu brak narazie.
Teraz walczę z doładowaniem - jest nie stabilne.
Nowe wtryskiwacz bardzo dobrze rozpylają paliwo a co za tym idzie dynamika spalin jest dobra. Efektem tego jest duże przeładowanie które oscyluje w przedziale 1.3-1.5 bar'a.
Muszę znaleźć sposób na skuteczniejsze sterowanie KKK14.
Poza tym dowiedziałem że Volvo V70 z mojego rocznika prawdopodobnie miał 2,5" wydech. Muszę to sprawdzić. Sprawa z Gt22 trochę się przeciągnie bo funduszu brak narazie.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
- AOW
- Przyjaciele
- Posty: 5151
- Rejestracja: 2008-11-18, 22:43
- Imię: Olaf
- VOLVO: S70 / S90II / 940 Turbo
- Silnik: D5252T / D4204 / B230FT
- Rok: 97
- Był na spocie: 10
- Średnie spalanie: nie patrzę
- Przebieg: 430000
- Lokalizacja: Wawer :)
- Status: Offline
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Gustav200, jestem pewłen podziwu.
Przymierzam się do wymiany wtryskiwaczy bo moje już leją na całego owocując sprorą zasłoną dymną - ale co ciekawe auto spala mało i w miarę dynamicznie jedzie -
Zastanawiam się na mapie w póżniejszym terminie - i jeśli można zapytałbym się Ciebie o parę rzeczy
Pozdrawiam
Przymierzam się do wymiany wtryskiwaczy bo moje już leją na całego owocując sprorą zasłoną dymną - ale co ciekawe auto spala mało i w miarę dynamicznie jedzie -
Zastanawiam się na mapie w póżniejszym terminie - i jeśli można zapytałbym się Ciebie o parę rzeczy
Pozdrawiam
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
AOW, Śmiało pytaj.
Aktualizacja.
Przy obecnych wtryskiwaczach wymagany jest znacznie większe wyprzedzenie wtrysku.
To niestety będzie owocować głośniejszą pracą ale niestety coś za coś ....
Aktualizacja.
Przy obecnych wtryskiwaczach wymagany jest znacznie większe wyprzedzenie wtrysku.
To niestety będzie owocować głośniejszą pracą ale niestety coś za coś ....
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-12-13, 11:06
- Imię: Kamil
- VOLVO: Audi A6 C4 TDi
- Silnik: AEL
- KW/KM/NM: 150
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 255055
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Projekt sprzedany !!! Kontynuacja u Innego forumowicza.
Było:
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
Audi 100 2.8 V6 1992 174PS
BMW 530Da 2002 193PS
Audi S4 C4 2.2T 1994 303PS
Volvo V70 TDi 2000 1XXPS
BMW 530Dm 2002 193PS
BMW 530Da 2001 193PS
Volvo XC 70 D5 2005 163PS
Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 180PS
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDi
Audi S4 C4 2.2T
Diagnostyka Dynamiczna - PW
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2011-05-13, 14:38
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5 TDIR D5252T
- KW/KM/NM: 140/191,6/397,4
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 197894
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Auto znowu jest u mnie. W planach dużo rzeczy, dużo modów.Za Auto na porządnie biorę się na wiosnę.
Wszystko w odpowiednim dziale w odpowiednim czasie. D5252T R napewno pojawi się na forum z dobrym opisem zdjęciami i pracami jakie postępują.
Pozdro
Wszystko w odpowiednim dziale w odpowiednim czasie. D5252T R napewno pojawi się na forum z dobrym opisem zdjęciami i pracami jakie postępują.
Pozdro
TDI Power! VOLVETTE
V70 2.5TDIR 191Ps 398Nm
http://i50.tinypic.com/2nnejk.jpg
http://i46.tinypic.com/2h3raco.jpg
V70 2.5TDIR 191Ps 398Nm
http://i50.tinypic.com/2nnejk.jpg
http://i46.tinypic.com/2h3raco.jpg
- rafal 480
- VIP
- Posty: 3874
- Rejestracja: 2008-06-04, 22:58
- VOLVO: 480 Collection + 855 USA + V40 T4
- Silnik: B20F || B5234FT || B4194T
- KW/KM/NM: 80/109/165 || 166/225/300 || 147/200/300
- Rok: 0
- Był na spocie: 82
- Średnie spalanie: 7,0 Pb 95 || 14,0 LPG || 12,0 LPG
- Przebieg: 280
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
czy wobec tego faktu, zamknąć tematGustav200 pisze:Projekt sprzedany !!!
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2011-05-13, 14:38
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5 TDIR D5252T
- KW/KM/NM: 140/191,6/397,4
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6
- Przebieg: 197894
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [D5252T] Stage I up to 200PS
Temat można zamknąć, będzie nowy.
Ostatnio zmieniony 2012-10-11, 22:03 przez TymoOon, łącznie zmieniany 1 raz.
TDI Power! VOLVETTE
V70 2.5TDIR 191Ps 398Nm
http://i50.tinypic.com/2nnejk.jpg
http://i46.tinypic.com/2h3raco.jpg
V70 2.5TDIR 191Ps 398Nm
http://i50.tinypic.com/2nnejk.jpg
http://i46.tinypic.com/2h3raco.jpg