[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
Awatar użytkownika
waldemaras
VO
VO
Posty: 329
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 146000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2019-07-02, 13:35

raspiras pisze:
waldemaras pisze:
raspiras pisze:No ja wchodziłem wybierając model, rocznik, itd. Z vinem nie próbowałem. Z googla coś się pewnie da znaleźć.
Nie bangla, pluje się, że inny win niz podłączony samochód i network na szaro.

Wysłane z Atari 800XL.
No to jak działa u Tomka?
Już wiem jak, musisz się podłączyć do auta z TFT seryjnym i wtedy podłączyć do swojego. Pytanie, po co? Nawet zegarka nie ustawisz Obrazek

Wysłane z Atari 800XL.

Dasiek246
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
Imię: DAMIAN
VOLVO: S60
Silnik: D4
KW/KM/NM: 181
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.3/100
Przebieg: 160000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Dasiek246 » 2019-07-02, 15:08

A ok, sorry że się wcinam między wasza rozmowę, to nie będzie problemu jak kupę sobie licznik np od XC60? Mam s60, podłączam i ma działać :mrgreen: to chyba zamawiam licznik

Awatar użytkownika
waldemaras
VO
VO
Posty: 329
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 146000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2019-07-02, 17:50

Gwarancji Ci nie dam, że z XC60 ruszy i nie będzie głupawy z paliwem

Wysłane z Atari 800XL.

Dasiek246
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
Imię: DAMIAN
VOLVO: S60
Silnik: D4
KW/KM/NM: 181
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.3/100
Przebieg: 160000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Dasiek246 » 2019-07-04, 16:39

Czy wszystkie liczniki TFT mają zewnętrzny wygląd identyczny? Czy od V40 się rożni.?

Awatar użytkownika
waldemaras
VO
VO
Posty: 329
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 146000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2019-07-04, 16:56

Od 40 jest mnieszy. Nie wsadzisz go do innych

Wysłane z Atari 800XL.

Dasiek246
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
Imię: DAMIAN
VOLVO: S60
Silnik: D4
KW/KM/NM: 181
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.3/100
Przebieg: 160000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Dasiek246 » 2019-07-04, 19:05

I chyba ramka na dole biegnie w linii prostej, zamiast tego załamania? Dopytuje bo chce zamówić a nie chce wtopy na dzień dobry

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 1729
Rejestracja: 2011-11-10, 18:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 186000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2019-07-04, 19:21

Na oko widać :)
v40
https://allegro.pl/oferta/volvo-s60-v40 ... 7824014818" onclick="window.open(this.href);return false;

v60/xc60/s80 i cala reszta
https://allegro.pl/oferta/licznik-zegar ... 8214203434" onclick="window.open(this.href);return false;
Te od v40 nie mają daszka

Dasiek246
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
Imię: DAMIAN
VOLVO: S60
Silnik: D4
KW/KM/NM: 181
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.3/100
Przebieg: 160000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Dasiek246 » 2019-07-04, 20:24

Dzięki panowie, to teraz już wiem:) jak zmontuje już wszystko to napiszę co i jak

mdx155
V
V
Posty: 23
Rejestracja: 2019-03-16, 17:50
Imię: Mateusz
VOLVO: V60
Silnik: D4 D4204T5
KW/KM/NM: 133/181/400
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6,4
Przebieg: 180000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: mdx155 » 2019-07-10, 16:48

Dasiek246 pisze:Dzięki panowie, to teraz już wiem:) jak zmontuje już wszystko to napiszę co i jak
I co zadziałało plug and play bez zmiany software?

Dasiek246
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2017-06-09, 15:45
Imię: DAMIAN
VOLVO: S60
Silnik: D4
KW/KM/NM: 181
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6.3/100
Przebieg: 160000
Status: Offline

Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Dasiek246 » 2019-07-11, 13:07

Na razie czekam na licznik w jakiejś dobrej cenie, bo dać 800zl chyba za tyle jest najtańszy mi się nie uśmiecha. Jak już zakupie zdam relacje

adrianex
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2019-02-06, 00:12
Imię: Adrian
VOLVO: s60 II R-design
Silnik: d2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2013
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5.5
Przebieg: 115000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: adrianex » 2019-08-19, 11:42

Witam

Jesli moge zapytac, brakuje mi wskaznika temp. w s60 II 2013, jaka opcja jest najlepsza aby go miec?

- zamowienie tego malego wyswietlacza od volcano
- wymiana calego wyswietlacza na polift


Pzdr,

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 819
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2019-08-19, 11:45

adrianex pisze:
2019-08-19, 11:42
zamowienie tego malego wyswietlacza od volcano
Tu będziesz miał dokładne wskazania w stopniach.
adrianex pisze:
2019-08-19, 11:42
- wymiana calego wyswietlacza na polift
Tu tylko "na oko" - po osiągnięciu 60 stopni nic już na wskaźniku się nie zmienia. Ja mam wskaźnik od Volcano i bym już nie oddał ;-)

Awatar użytkownika
pawelg303
VOLV
VOLV
Posty: 789
Rejestracja: 2011-08-07, 11:21
Imię: Pawel
VOLVO: V40->S60->XC70
Silnik: 2.4D5 Polestar
KW/KM/NM: 225KM
Rok: 0
Był na spocie: 3
Przebieg: 148000
Lokalizacja: 3City-Gdynia
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pawelg303 » 2019-08-19, 12:18

Ewentualnie OBDII I aplikacja w komórce, ja tam mam i jest super nie martwię się gdzie umieścić wyświetlacz

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1289
Rejestracja: 2006-03-14, 22:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2019-08-19, 12:34

Tylko żeby zobaczyć temperaturę musisz wyjąć telefon, włączyć aplikację, połączyć z ELM327.

Na moim urządzeniu: przekręcasz kluczyk i masz wszystkie parametry.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Awatar użytkownika
pawelg303
VOLV
VOLV
Posty: 789
Rejestracja: 2011-08-07, 11:21
Imię: Pawel
VOLVO: V40->S60->XC70
Silnik: 2.4D5 Polestar
KW/KM/NM: 225KM
Rok: 0
Był na spocie: 3
Przebieg: 148000
Lokalizacja: 3City-Gdynia
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pawelg303 » 2019-08-19, 14:23

Oczywiście jak kto woli, chce tylko wskazać możliwość. Ja nie lubię dodatkowych "bajerow" bo mi to szpeci deskę (nawet zapach..), a tą komórkę i tak mam (nawigacja, yanosik), poza tym non stop nie potrzebuje tego monitorować. Pojeździłem z tym tydzień i już wiem ile się nagrzewa itd.

adrianex
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2019-02-06, 00:12
Imię: Adrian
VOLVO: s60 II R-design
Silnik: d2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2013
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5.5
Przebieg: 115000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: adrianex » 2019-08-19, 16:42

pawelg303 jaki model modulu masz(jakis link?), lub polecasz? Pokazuje wszystkie wskazania,dpf itd? Nie mam vidy narazie aby zalozyc sprzet od volcano wiec chwilowo to co ty masz wydaje mi sie spoko opcja, zreszta chyba najtansza rowniez?..

Pzdr.

Awatar użytkownika
waldemaras
VO
VO
Posty: 329
Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
Imię: Waldemar
VOLVO: XC 70
Silnik: D5 Polestar
KW/KM/NM: 225
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 146000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: waldemaras » 2019-08-19, 22:01

adrianex pisze:Witam

Jesli moge zapytac, brakuje mi wskaznika temp. w s60 II 2013, jaka opcja jest najlepsza aby go miec?

- zamowienie tego malego wyswietlacza od volcano
- wymiana calego wyswietlacza na polift


Pzdr,
Przy tym modelu wymiana na TFT wymaga tylko znalezienia TFT od analogicznego modelu i podpięcia 2 przewodów HS-CAN z gniazda obd. Zero programowania czy innych kombinacji. Ale temp jak pisze Raspiras - 60 i masz połowę wskaźnika (obaj mamy klekoty, nie wiem jak w benzynie).

Wysłane z Atari 800XL.



Awatar użytkownika
pawelg303
VOLV
VOLV
Posty: 789
Rejestracja: 2011-08-07, 11:21
Imię: Pawel
VOLVO: V40->S60->XC70
Silnik: 2.4D5 Polestar
KW/KM/NM: 225KM
Rok: 0
Był na spocie: 3
Przebieg: 148000
Lokalizacja: 3City-Gdynia
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pawelg303 » 2019-08-20, 07:10

adrianex, myślę że tutaj znajdziesz wszystko:

viewtopic.php?f=178&t=114698&p=1510345& ... r#p1510345

adrianex
V
V
Posty: 13
Rejestracja: 2019-02-06, 00:12
Imię: Adrian
VOLVO: s60 II R-design
Silnik: d2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2013
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5.5
Przebieg: 115000
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: adrianex » 2019-08-20, 14:49

[/quote]
raspiras pisze:
2019-08-19, 11:45
po osiągnięciu 60 stopni nic już na wskaźniku się nie zmienia
- tylko do 60 stopni? przeciez temp. robocza silnikow jest ponad 80-90, to co jak temp. z jakiegos powodu skoczy wyzej? Zapali sie kontrolka jak bedzie za pozno? :?

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 1729
Rejestracja: 2011-11-10, 18:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 186000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2019-08-24, 23:00

adrianex pisze:
2019-08-20, 14:49
tylko do 60 stopni?
Wygląda na to, że diesle w tych silnikach mają problem z osiągnięciem 90st w zimie :) Volvo poszło po najmniejszej linii oporu i wywaliło wskaźnik temp w zegarach analogowych a w tft co prawda jest ale lekko nagina nasze rozumienie temperatury roboczej :)

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1289
Rejestracja: 2006-03-14, 22:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2019-08-29, 18:42

Pojutrze (w sobotę, 31.09) jestem umówiony w Radomiu na wymianę DIM na TFT.
Zobaczymy jak to będzie banglać :-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 819
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: raspiras » 2019-08-29, 19:15

Volcano pisze:
2019-08-29, 18:42
Pojutrze (w sobotę, 31.09) jestem umówiony w Radomiu na wymianę DIM na TFT.
A jednak się uparłeś ;-)

Awatar użytkownika
pysi
VOLVO
VOLVO
Posty: 1729
Rejestracja: 2011-11-10, 18:14
Imię: Krzysiek
VOLVO: ex S60 / V60
Silnik: ex 2.0t / D3
Rok: 0
Był na spocie: 1
Przebieg: 186000
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: pysi » 2019-08-29, 21:11

raspiras pisze:
2019-08-29, 19:15
Volcano pisze: ↑dzisiaj, o 17:42
Pojutrze (w sobotę, 31.09) jestem umówiony w Radomiu na wymianę DIM na TFT.
A jednak się uparłeś
Rok czasu się w sobie zbierał :)

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1289
Rejestracja: 2006-03-14, 22:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2019-08-29, 21:52

No co, Wy macie, to chcę o ja ;-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

Awatar użytkownika
Volcano
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1289
Rejestracja: 2006-03-14, 22:51
Imię: Gabriel
VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
KW/KM/NM: 210KM/490Nm
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)

Post autor: Volcano » 2019-08-31, 18:26

Właśnie wróciłem z wyjazdu do Radomia.
Byłem miłe zaskoczony profesjonalizmem ekipy. Fajnie się pogadało z synem P. Wdowczyka i jego pracownikiem, widać pasjonaci Volvo.

Celem wizyty była wymiana zegarów ze zwykłych na TFT, w końcu mam i ja w wersji RDesign.
Ogólnie wrażenia bardzo pozytywne, jedynym minusem jest sposób przestawiania zegarka w nowych zegarach (do tego potrzebne są STARE zegary).
Szkoda też, że u mnie S80II 2007 rok nie działa Power i Eco, ale bez tego można spokojnie żyć.
Ogólnie warto, chociaż cena operacji nieniska.

Volcano


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”