Diamentowa ochrona lakieru

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
aneroid
VO
VO
Posty: 184
Rejestracja: 2015-11-13, 18:33
Imię: Andrzej
VOLVO: xc60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 150
Rok: 2016
Przebieg: 300
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: aneroid » 2016-01-12, 22:19

Czy to polerowanie wosku, kwarcu odbywa się ręcznie czy mechanicznie?

pocisk82
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2133
Rejestracja: 2012-11-13, 23:10
Imię: Darek
VOLVO: V60
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 120/163/400
Rok: 2012
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 6.5
Przebieg: 118000
Lokalizacja: Rzeszów
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: pocisk82 » 2016-01-12, 22:24

Polerka mechaniczną.Kwarc ręcznie. Ale osobiście u siebie nakładam twardy wosk,bo kwarc w moim odczuciu to też wosk tylko w płynnej postaci.Ale klient nasz Pan i robię to co chce.
VOLVO NIE JEST DLA KAZDEGO!
REGENERACJA LAKIERÓW SAMOCHODOWYCH!

aneroid
VO
VO
Posty: 184
Rejestracja: 2015-11-13, 18:33
Imię: Andrzej
VOLVO: xc60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 150
Rok: 2016
Przebieg: 300
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: aneroid » 2016-01-12, 22:50

Dałbym zarobić.................

Awatar użytkownika
siwyR6
V
V
Posty: 59
Rejestracja: 2014-05-16, 20:36
Imię: Slawomir
VOLVO: S80
Silnik: 2.5T
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2008
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: siwyR6 » 2016-01-13, 07:23

pocisk82 pisze:kolego sympatyczny. 300 złoty to buteleczka kwarcu.300zł:na 7 godzin =42 na godzinę. Ale jeśli Ci się dużo wydaje to nie ma problemu żeby to robić. Kup sprzęt polerki mechaniczne, pasty ja wydałem na to 1200 i działaj.
Tak,wielu ludzi potrafi tylko wyliczać kto ile zarabia,ale nie biorą pod uwagę ile ktoś zainwestował...Moim zdaniem 300 PLN-ów za 7h ręcznej roboty to wcale nie drogo.

Awatar użytkownika
pavlik
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1310
Rejestracja: 2010-06-07, 22:18
Imię: Pawel
VOLVO: S60
Silnik: t6
Rok: 2011
Lokalizacja: Kiełki Dolne w WWL
Status: Offline
Kontakt:

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: pavlik » 2016-01-13, 08:44

Wybacz kolego pocisk82 ale takich rzeczy w siedem godzin, w dodatku samemu nie da się zrobić poprawnie. Nie będę oceniać Twojej pracy na odległość ani z bliska, ale w 7 godzin to przy mocnym zacięciu, samemu, ja umyję autko (włącznie z kołami), przeprowadzę dekontaminację lakieru (odsmolenie/glinka), nałożę maszynowo cleaner i na to wosk...i padam na pysk z wymęczenia.
A odnośnie powłok to od siebie mogę powiedzieć, że po prawidłowo przeprowadzonej korekcie lakieru...dwu/trzystopniowej, która kończy się dokładnym wymyciem past odpowiednimi środkami (i nie mam tu na myśli pseudo wymywacza jakim jest IPA), co daje nam pewność, że zarysowania zostały spolerowane a nie tylko przykryte wypełniaczami z past, nie widzę najmniejszego sensu kończenia tego zabiegu samym woskiem. Ale taka korekta zajmuje nie 7 godzin a ok. 20 dwóm osobom (jak to się robi samemu, przekonałem się kilka lat temu...dziękuję, nigdy więcej), ale po to się robi lakier na igiełkę, po to się za to płaci innej osobie/firmie (a właśnie: czy wystawiasz rachunek za przeprowadzoną usługę? odprowadzasz podatek? opłacasz składki?) aby się nim potem pocieszyć przez dłuższy okres czasu a na to pozwalają tylko powłoki czy kwarcowe czy ceramiczne.
Ostatnio zmieniony 2016-01-13, 09:09 przez pavlik, łącznie zmieniany 1 raz.

Anatol
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2016-01-02, 18:56
Imię: Artur
VOLVO: xc90
Silnik: 2,4
Rok: 2003
Przebieg: 100000
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: Anatol » 2016-01-13, 09:02

pocisk82 pisze:Dokadne przygotowanie lakieru plus kwarcowanie 7godzin.
Co dokładnie robiłeś?
pavlik pisze:(a właśnie: czy wystawiasz rachunek za przeprowadzoną usługę? odprowadzasz podatek? opłacasz składki?)

Chyba odpowiedz jest jedna...

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: vol40vo » 2016-01-13, 09:31

pocisk82 pisze:Ale klient nasz Pan i robię to co chce.
ale można zawsze sprowadzić klienta na tzw. ziemię.
pavlik, wiem, że jesteś w tych sprawach bardzo dokładny, ale nie można oceniać innych podług siebie. Zwróć uwagę na powyższy tekst.
Anatol, zbędne sugestie i spekulację.
Bi-fuel V40

pocisk82
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2133
Rejestracja: 2012-11-13, 23:10
Imię: Darek
VOLVO: V60
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 120/163/400
Rok: 2012
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 6.5
Przebieg: 118000
Lokalizacja: Rzeszów
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: pocisk82 » 2016-01-13, 12:36

siwyR6 pisze:
pocisk82 pisze:kolego sympatyczny. 300 złoty to buteleczka kwarcu.300zł:na 7 godzin =42 na godzinę. Ale jeśli Ci się dużo wydaje to nie ma problemu żeby to robić. Kup sprzęt polerki mechaniczne, pasty ja wydałem na to 1200 i działaj.
Tak,wielu ludzi potrafi tylko wyliczać kto ile zarabia,ale nie biorą pod uwagę ile ktoś zainwestował...Moim zdaniem 300 PLN-ów za 7h ręcznej roboty to wcale nie drogo.
vol40vo pisze:
pocisk82 pisze:Ale klient nasz Pan i robię to co chce.
ale można zawsze sprowadzić klienta na tzw. ziemię.
pavlik, wiem, że jesteś w tych sprawach bardzo dokładny, ale nie można oceniać innych podług siebie. Zwróć uwagę na powyższy tekst.
Anatol, zbędne sugestie i spekulację.
Dziękuję koledzy.Kosmetyką zajmuje się od 16 lat.Ale widzę że są tu lepsi znawcy,więc więcej w tym temacie się nie udzielam
VOLVO NIE JEST DLA KAZDEGO!
REGENERACJA LAKIERÓW SAMOCHODOWYCH!

andrzejwet1
V
V
Posty: 74
Rejestracja: 2014-09-22, 21:52
Imię: Andrzej
VOLVO: s80
Silnik: d5
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 7
Przebieg: 187000
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: andrzejwet1 » 2016-01-13, 12:47

pocisk82
Kolego wydaje mnie się iż niepotrzebnie się unosisz.Napisałem wyraźnie ,że jak na nasze krajowe średnie zarobki to to jest drogo.Ale to nie jest forum o patologiach w naszym kraju.Wyraziłem swoje zdanie i tyle w temacie. Porównując Twój wysiłek nie widząc i nie znając się na tym do np sprzedania dwóch niebieskich kostek niezbędnych przy regulacji podnoszenia szyby w s80 przez ASO za sumę 52 zeta z groszami to dopiero kosmos.A co dopiero cena ASB do tegoż auta -18 tys też w ASO.Zapewne Koledzy znaleźliby inne kwiatki w tym zakresie mówimy tylko w granicach usług volvo.Jeżeli podniosłeś cenę za tą usługę i masz klientów to tylko zdrowia wypada życzyć co niniejszym czynię.Oczywista oczywistość ,że masz na to odpowiednie kwity w innym wypadku pomińmy to milczeniem.

Anatol
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2016-01-02, 18:56
Imię: Artur
VOLVO: xc90
Silnik: 2,4
Rok: 2003
Przebieg: 100000
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: Anatol » 2016-01-13, 14:40

vol40vo pisze:Anatol, zbędne sugestie i spekulację.
Tu się mylisz.
pocisk82 pisze:Sam.kwarc dobrej jakości to około 300zł.na auto.Reszta to robocizna.
Skoro kolega twierdzi ,że "pobrał" od klienta 600 złotych za robotę."Czysta" ma zarobku.
pocisk82 pisze:Sam.kwarc dobrej jakości to około 300zł.na auto.Reszta to robocizna.
Jego matematyka wygląda tak:
pocisk82 pisze:kolego sympatyczny. 300 złoty to buteleczka kwarcu.300zł:na 7 godzin =42 na godzinę.
pocisk82 pisze:Ale jeśli Ci się dużo wydaje to nie ma problemu żeby to robić. Kup sprzęt polerki mechaniczne, pasty ja wydałem na to 1200 i działaj.
Czyli to już robił w gratisie i powietrzem...
pocisk82 pisze:Dokadne przygotowanie lakieru plus kwarcowanie 7godzin.
Jeszcze z tych 300 zł zarobku,część przeznaczył na opłaty...

Na marginesie prosiłem o opisanie,co zawiera stwierdzenie "Dokadne przygotowanie lakieru"?

aneroid
VO
VO
Posty: 184
Rejestracja: 2015-11-13, 18:33
Imię: Andrzej
VOLVO: xc60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 150
Rok: 2016
Przebieg: 300
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: aneroid » 2016-01-14, 10:10

andrzejwet1 pisze:pocisk82
Kolego wydaje mnie się iż niepotrzebnie się unosisz.Napisałem wyraźnie ,że jak na nasze krajowe średnie zarobki to to jest drogo.Ale to nie jest forum o patologiach w naszym kraju.Wyraziłem swoje zdanie i tyle w temacie. Porównując Twój wysiłek nie widząc i nie znając się na tym do np sprzedania dwóch niebieskich kostek niezbędnych przy regulacji podnoszenia szyby w s80 przez ASO za sumę 52 zeta z groszami to dopiero kosmos.A co dopiero cena ASB do tegoż auta -18 tys też w ASO.Zapewne Koledzy znaleźliby inne kwiatki w tym zakresie mówimy tylko w granicach usług volvo.Jeżeli podniosłeś cenę za tą usługę i masz klientów to tylko zdrowia wypada życzyć co niniejszym czynię.Oczywista oczywistość ,że masz na to odpowiednie kwity w innym wypadku pomińmy to milczeniem.
Najgorsze w tym wszystkim jest uogólnianie co do cen, proszę bardzo przykłady z firm:

"zabezpieczenie powłoką 2 letnią to koszt 2500 netto

Zabezpieczenie powłoką 7 letnią i jednocześnie najtrwalszą powłoką
Crystal Serum Black to koszt 3500 netto"

druga firma:

"1. Powłoka NANO - wytrzymałość do 12 miesięcy / aplikacja 1 dzień , cena :
800ZŁ
2. Powłoka ceramiczna Ceramic PRO light - wytrzymałość min 2 lata /
aplikacja max 2 dni , cena 2400 zł
3. Powłoka Ceramiczna Ceramic Pro Strong 9H - wytrzymałość min 5 lat /
aplikacja 2 dni , cena 4000 zł "

to na temat powłok.

A to na marginesie pozostałej części postu kolegi "andrzejwet1"
Odnosząc się do wspominanych cen w ASO to też są różne i trzeba umieć szukać,
ja sam doświadczyłem na sobie że to sama część ma różne ceny w różnych ASO,
a co jest jeszcze bardziej ciekawe to większość tu na forum prezentowanych firm z częściami do Volvo ma je droższe niż w ASO.
Sam tego kilka dni temu doświadczyłem szukając paru rzeczy, a nazw z przyzwoitości nie podam, bo wszyscy je znają.
W ASO jak powiedziałem że można kupić taniej na rynku to obniżali cenę, a w tych sklepach powiedziano, to proszę iść do ASO.

Awatar użytkownika
cezarpl
VOLVO
VOLVO
Posty: 1187
Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
Imię: Cezary
VOLVO: XC60
Silnik: D5 D4204T23 Polestar
KW/KM/NM: 177/240/500
Rok: 2019
Był na spocie: 0
Przebieg: 6300
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: cezarpl » 2016-01-14, 10:57

Czytając tę dyskusję nasuwa się wniosek, że niektórzy nie zauważyli, że od jakiegoś czasu w Polsce mamy gospodarkę rynkową, a ceny kształtuje współzależność popytu i podaży oraz konkurencja pomiędzy podmiotami rynku...

aneroid
VO
VO
Posty: 184
Rejestracja: 2015-11-13, 18:33
Imię: Andrzej
VOLVO: xc60
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 150
Rok: 2016
Przebieg: 300
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: aneroid » 2016-01-14, 11:20

cezarpl pisze:Czytając tę dyskusję nasuwa się wniosek, że niektórzy nie zauważyli, że od jakiegoś czasu w Polsce mamy gospodarkę rynkową, a ceny kształtuje współzależność popytu i podaży oraz konkurencja pomiędzy podmiotami rynku...

Zgadzam się .........
Chociaż nie można pominąć milczeniem, tz patologiczne przeginanie..

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: vol40vo » 2016-01-15, 12:25

Anatol, perfekcyjna analiza, która daje do myślenia. W tej sytuacji zmienia się postać rzeczy.

-- 15 sty 2016, o 13:27 --
aneroid pisze:Chociaż nie można pominąć milczeniem, tzw. patologiczne przeginanie..
toż to mamy na co dzień w każdej dziedzinie gospodarki wolnorynkowej. :lol:
Bi-fuel V40

Iwan
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 6126
Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: B230FK/M90
KW/KM/NM: 99/135
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
Przebieg: 451000
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Status: Offline

Re: Diamentowa ochrona lakieru

Post autor: Iwan » 2017-01-05, 13:52

Ale jazda... tam jest jakiś kwarc, czy diamenty?? Czy ino marketingowy bełkot ta cena zawiera.
I te zabiegi się robi dla zabezpieczenia lakieru, czy dla poprawy efektu wizualnego?

Bo tak pomijając kwestię, że ktoś kupił auto i zamierza je trzymać jako okaz kolekcjonerski, to jak ktoś ma auto do tłuczenia na co dzień, to czy lakier na aucie nie wytrzyma serio dajmy na to 10 czy kilkunastu lat bez odprawiania nad nim jakichś czarów za kupę kasy? Rozumiem, że tam mycie, jakiś wosk se nałożyć i wypolerować.
Sam coś tam czasem smarowałem po lakierze, bo faktycznie potem się syf mniej czepiał i się łatwiej myło.

Na moim klekocie lakier jest jaki jest. Ale auto ma ponad 20 lat i wg mnie ma prawo być właśnie taki.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”