Taa.... do czasu aż pewnego dnia na badaniu technicznym,powypadkowym diagnosta a jeszcze lepiej rzeczoznawca stwierdzi niezgodność rozmiaru kół czy opon z specyfikacją fabryczną wskazując domniemaną przyczynę zdarzenia.Galus87 pisze: Ma być fun i bling bling
Ta sama bajka dotyczy dystansów podczas takiego badania.
Wiadomo że na szerszych kapciach poprzez większą powierzchnie styku z podłożem jest lepsze hamowanie ale w przypadku wcześniej podanym będziesz musiał tego dowieść w sądzie-no bo przecież się nie zgodzisz z opinią że to była przyczyna lub że ten fakt przyczynił się do zdarzenia.
Także bling,bling i fun jak co do czego przyjdzie .
Sam miałem do czynienia z taką sytuacją gdzie rzeczoznawca TU uczepił się śladów otarć na wewnętrznym nadkolu i tylko dzięki temu że oględziny były w ASO Volvo i że na innym S60 było to samo to nie uwzględnił tego w protokole bo tak twierdził iż auto nie spełniało warunków technicznych w chwili zdarzenia poprzez nieprawidłową geometrie przedniego zawieszenia.