Cześć
Pytanie czy da się coś jeszcze z tymi ryskami zrobić, czy tylko podmiana klapy/malowanie?
Czy myjnia automatyczna mogła tak uszkodzić lakier (zauważyłem dzisiaj właśnie po myciu)
zdjęcie 1
zdjęcie 2
zdjęcie 3
[S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie
- ogreczek
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2016-07-07, 16:10
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2004
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 5,9
- Przebieg: 190821
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-09-21, 11:41
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,4
- Rok: 2001
- Przebieg: 210000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie
Spokojnie do wyciągnięcia na polerce
- ogreczek
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2016-07-07, 16:10
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2004
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 5,9
- Przebieg: 190821
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie
hitchhiker Dzięki ! Tak się zastanawiam co mogło spowodować takie uszkodzenia maski, przychodzi mi na myśl tylko ta myjnia... Czy maska w s60 jest aluminiowa? może mój egzemplarz miał malowaną maskę przednią ? Chociaż przy kupnie sprawdzano pokrywę lakieru ... (tylko czy przy AL też zadziała - nie wiem)
-
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-09-21, 17:54
- Imię: Piotr
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2003
- Przebieg: 188000
- Status: Offline
Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie
do spolerowania , lepszej klasy czujniki rozpoznają metal czy to jest stal czy aluminium i odczytują grubość pokrywy lakierniczej.
Na początek możesz spróbować TEMPO to stary środek ale nie zawodny.
Na początek możesz spróbować TEMPO to stary środek ale nie zawodny.
- SSN774
- V
- Posty: 38
- Rejestracja: 2013-12-26, 12:17
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2006
- Przebieg: 304000
- Lokalizacja: Łódź/Wrocław
- Status: Offline
Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie
Tempo to można sobie nadać na bieżni. Pasta tempo nie jest pasta polerska, jedynie zapchasz te "ubytki" a po konkretnym oczyszczeniu lakieru, nawet po myciu wyjdą ponownie. Jeśli to są ubytki w lakierze to polerką nic nie zrobisz, co najwyżej zmniejszysz "ranty" wokół ubytków.petergiz17 pisze:do spolerowania , lepszej klasy czujniki rozpoznają metal czy to jest stal czy aluminium i odczytują grubość pokrywy lakierniczej.
Na początek możesz spróbować TEMPO to stary środek ale nie zawodny.
- ogreczek
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2016-07-07, 16:10
- Imię: Pawel
- VOLVO: S60
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2004
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 5,9
- Przebieg: 190821
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie
SSN774. Na razie temat zaparkowany Zima jest, auto brudne i nie widać. Jak przyjdzie lato zacznę myśleć. Tylko zastanawiam się co mogło być przyczyną takiego dojechania maski. Nieoryginalny lakier i kamyczki z kół. Nie wierzę że oryginalny lakier był tak mało odporny.. Hmm czujnik lakieru pokazuje zbliżone wartości na całek powierzchni auta