[S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ogreczek
V
V
Posty: 98
Rejestracja: 2016-07-07, 16:10
Imię: Pawel
VOLVO: S60
Silnik: D5
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2004
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 5,9
Przebieg: 190821
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

[S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie

Post autor: ogreczek » 2016-11-20, 21:15

Cześć

Pytanie czy da się coś jeszcze z tymi ryskami zrobić, czy tylko podmiana klapy/malowanie?

Czy myjnia automatyczna mogła tak uszkodzić lakier (zauważyłem dzisiaj właśnie po myciu)

zdjęcie 1

zdjęcie 2

zdjęcie 3

hitchhiker
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2016-09-21, 11:41
Imię: Wojtek
VOLVO: S60
Silnik: 2,4
Rok: 2001
Przebieg: 210000
Lokalizacja: Poznań
Status: Offline

Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie

Post autor: hitchhiker » 2016-11-21, 15:55

Spokojnie do wyciągnięcia na polerce

Awatar użytkownika
ogreczek
V
V
Posty: 98
Rejestracja: 2016-07-07, 16:10
Imię: Pawel
VOLVO: S60
Silnik: D5
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2004
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 5,9
Przebieg: 190821
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie

Post autor: ogreczek » 2016-11-21, 20:51

hitchhiker Dzięki ! Tak się zastanawiam co mogło spowodować takie uszkodzenia maski, przychodzi mi na myśl tylko ta myjnia... Czy maska w s60 jest aluminiowa? może mój egzemplarz miał malowaną maskę przednią ? Chociaż przy kupnie sprawdzano pokrywę lakieru ... (tylko czy przy AL też zadziała - nie wiem)

petergiz17
V
V
Posty: 17
Rejestracja: 2016-09-21, 17:54
Imię: Piotr
VOLVO: S80
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 200
Rok: 2003
Przebieg: 188000
Status: Offline

Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie

Post autor: petergiz17 » 2016-11-21, 20:57

do spolerowania , lepszej klasy czujniki rozpoznają metal czy to jest stal czy aluminium i odczytują grubość pokrywy lakierniczej.
Na początek możesz spróbować TEMPO to stary środek ale nie zawodny.

Awatar użytkownika
SSN774
V
V
Posty: 38
Rejestracja: 2013-12-26, 12:17
Imię: Wojtek
VOLVO: S60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2006
Przebieg: 304000
Lokalizacja: Łódź/Wrocław
Status: Offline

Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie

Post autor: SSN774 » 2016-12-19, 20:25

petergiz17 pisze:do spolerowania , lepszej klasy czujniki rozpoznają metal czy to jest stal czy aluminium i odczytują grubość pokrywy lakierniczej.
Na początek możesz spróbować TEMPO to stary środek ale nie zawodny.
Tempo to można sobie nadać na bieżni. Pasta tempo nie jest pasta polerska, jedynie zapchasz te "ubytki" a po konkretnym oczyszczeniu lakieru, nawet po myciu wyjdą ponownie. Jeśli to są ubytki w lakierze to polerką nic nie zrobisz, co najwyżej zmniejszysz "ranty" wokół ubytków.

Awatar użytkownika
ogreczek
V
V
Posty: 98
Rejestracja: 2016-07-07, 16:10
Imię: Pawel
VOLVO: S60
Silnik: D5
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2004
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 5,9
Przebieg: 190821
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: [S60 2,4 D5 2004] Pokrywa silnika - pytanie

Post autor: ogreczek » 2016-12-20, 09:41

SSN774. Na razie temat zaparkowany :) Zima jest, auto brudne i nie widać. Jak przyjdzie lato zacznę myśleć. Tylko zastanawiam się co mogło być przyczyną takiego dojechania maski. Nieoryginalny lakier i kamyczki z kół. Nie wierzę że oryginalny lakier był tak mało odporny.. Hmm czujnik lakieru pokazuje zbliżone wartości na całek powierzchni auta :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”