[ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Mam nadzieję, że jednak nie będzie z tym dużo roboty. Już jesteśmy umówieni z Raspirasem na ogarnięcie tematu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
- perkusista
- V
- Posty: 93
- Rejestracja: 2017-03-18, 22:03
- Imię: Marcin
- VOLVO: S80 II USA
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 316
- Rok: 2007
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Panowie reasumując wasze poczynania w tym temacie jest spora szansa że ktoś w końcu opanuje ten temat nie ukrywam że jestem zainteresowany efektem końcowym. Jak uda mi się dostać ten moduł do licznika podzielę się z wami efektami niestety temat zakupu jest trochę zawiły wiec potrzebuje trochę czasu.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Też na to liczęVolcano pisze:Mam nadzieję, że jednak nie będzie z tym dużo roboty. Już jesteśmy umówieni z Raspirasem na ogarnięcie tematu.
ps. wyciągał ktoś piny z gniazda obd? Myślałem dzisiaj, że powyrywam dziadostwo. Zabezpieczenie przesunąłem, mikro śrubokręt włożony a pin ni ....
O jakim module piszesz?perkusista pisze:Jak uda mi się dostać ten moduł do licznika podzielę się z wami efektami niestety temat zakupu jest trochę zawiły wiec potrzebuje trochę czasu.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
perkusista,
ten od Vespera kupujesz ?
ten od Vespera kupujesz ?
- perkusista
- V
- Posty: 93
- Rejestracja: 2017-03-18, 22:03
- Imię: Marcin
- VOLVO: S80 II USA
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 316
- Rok: 2007
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
tak ten od Vesper muszę pozałatwiać sprawy formalne bo niestety nasze polskie państwo pobiera za wszystko cło i inne niepotrzebne opłaty wiec zmuszony jestem trochę pokombinować. Liczę że się uda
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Pewnie Ale ale - tak jak pisałem, RU team nie emuluje obecności DIM w aucie - obczaiłeś potencjalne probemyz tego powodu ? (typu błedy itd) ? Ale chyba puki co nie masz alternatywy - 4.4 z 2007...
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Mój licznik ma takie numery. Ponoć z XC60 biturbo. Data produkcji 16.09.2013.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Rozumiem że ruszył bez niczego ? Czy z pomocą Radomia ?
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Na razie nie ruszył OVS zaproponował dobrą ofertę na programowanie i pewnie skorzystam, bo nie zanosi się na jakiś inny patent.
- perkusista
- V
- Posty: 93
- Rejestracja: 2017-03-18, 22:03
- Imię: Marcin
- VOLVO: S80 II USA
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 316
- Rok: 2007
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Myślisz że mogą wystąpić jakieś błędy po wyrzuceniu tego modułu niby na filmikach wszystko działa tak jak z nimi pisałem to gwarantują że wszystko zadziała tylko trzeba podać wszystkie parametry autawaldemaras pisze:Pewnie Ale ale - tak jak pisałem, RU team nie emuluje obecności DIM w aucie - obczaiłeś potencjalne probemyz tego powodu ? (typu błedy itd) ? Ale chyba puki co nie masz alternatywy - 4.4 z 2007...
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Pogadaj z OVS WDOWCZYK, coś mi się tam obiło o uszy ale że to na zasadzie "kolega szwagra mówił, że podobno są sypie błedami.." - dlatego odsyłam Cię do źródła które wymienił "kolga szwagra"
- perkusista
- V
- Posty: 93
- Rejestracja: 2017-03-18, 22:03
- Imię: Marcin
- VOLVO: S80 II USA
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 316
- Rok: 2007
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Niestety zakup modułu od RU nie wchodzi w grę ze względu na brak gwarancji ze strony sprzedawcy w przypadku uszkodzenia brak możliwości zwrotu lub wymiany towaru. Dziwna polityka firmy
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Czyli wyślą cegłę i kasy nie oddadzą.. Ciekawe..perkusista pisze:Niestety zakup modułu od RU nie wchodzi w grę ze względu na brak gwarancji ze strony sprzedawcy w przypadku uszkodzenia brak możliwości zwrotu lub wymiany towaru. Dziwna polityka firmy
Wysłane z Atari 800XL.
- Volcano
- Przyjaciele
- Posty: 1637
- Rejestracja: 2006-03-14, 21:51
- Imię: Gabriel
- VOLVO: Było S60 I, jest S80 II
- Silnik: Było D5244T, jest D5244T4
- KW/KM/NM: 210KM/490Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Było 5,2 jest 6,9
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Podłączyliśmy wczoraj z Raspirasem Dice/Vida do Jego samochodu z zamontowanym licznikiem TFT.
Oryginalny moduł DIM nie jest widoczny (ikonka wyszarzona) co jest raczej oczywiste, zaś z nowym modułem DIM TFT nie dało się skomunikować.
Jako takich błędów dotyczących braku oryginalnego DIM nie było w systemie.
Volcano
Oryginalny moduł DIM nie jest widoczny (ikonka wyszarzona) co jest raczej oczywiste, zaś z nowym modułem DIM TFT nie dało się skomunikować.
Jako takich błędów dotyczących braku oryginalnego DIM nie było w systemie.
Volcano
Wskaźnik wypalania DPF (i innym parametrów) do S/V60II, S80II, XC/V70III, XC60 rocznik 2006 - 2014.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
Więcej w wątku https://www.volvoforum.pl/viewtopic.php?f=72&t=92117" onclick="window.open(this.href);return false;
Szczegóły PW.
Mam Dice/Vide, Wrocław, pisz PW.
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Tak znam temat ale obejścia już nie..
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
-
- V
- Posty: 59
- Rejestracja: 2016-12-21, 20:10
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: Xc60
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,4
- Przebieg: 55000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
U mnie niestety pomimo wgrania softu zegary nie ruszyły
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- pysi
- VOLVO
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2011-11-10, 17:14
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: ex S60 / V60
- Silnik: ex 2.0t / D3
- Rok: 0
- Był na spocie: 1
- Przebieg: 239000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Trzeba czekać na soft z kompatybilnego wozu..
czyli takiego samego jak twój
czyli takiego samego jak twój
-
- V
- Posty: 42
- Rejestracja: 2012-08-14, 23:36
- Imię: Tomek
- VOLVO: XC60
- Silnik: 2.0 D4
- KW/KM/NM: 181
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Kupilem licznik TFT do mojego XC60 2014, nie orientuje sie ktos gdzie na terenie warszawy lub okolic doprogamuje taki licznik do auta i jakie sa to koszty?
- waldemaras
- VOLV
- Posty: 732
- Rejestracja: 2017-04-30, 00:18
- Imię: Waldemar
- VOLVO: XC 70
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 225
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 203000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Radom. O ile nie zagada od razu - spróbuj.
Wysłane z Atari 800XL.
Wysłane z Atari 800XL.
-
- V
- Posty: 80
- Rejestracja: 2017-11-23, 11:33
- Imię: Rafal
- VOLVO: Volvo xc60
- Silnik: 2.4 D5
- KW/KM/NM: 205
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 207000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam
Czy dobrze rozumiem, że do xc60 z 2010 roku wymiana nie wchodzi w rachubę??
Czy dobrze rozumiem, że do xc60 z 2010 roku wymiana nie wchodzi w rachubę??
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2018-02-28, 08:37
- Imię: Jonasz
- VOLVO: Xc60
- Silnik: 3.2
- KW/KM/NM: 235
- Rok: 2013
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 129000
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Czy ze zmianą licznika w s60 2015r będzie jakiś problem?
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2018-10-16, 22:12
- Imię: Wojtek
- VOLVO: xc60
- Silnik: 2.0d4
- KW/KM/NM: 190km
- Rok: 2018
- Przebieg: 77600
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Witam
Podbijam temat , czy mozna zamienic zwykły licznik na wyswietlacz cyfrowy? Kto to ogarnia programowanie i jakie koszta ? Volvo xc60 2014 r. 181km
Podbijam temat , czy mozna zamienic zwykły licznik na wyswietlacz cyfrowy? Kto to ogarnia programowanie i jakie koszta ? Volvo xc60 2014 r. 181km
- mr_soze
- VOL
- Posty: 465
- Rejestracja: 2012-06-14, 20:56
- Imię: Pawel
- VOLVO: xc70
- Silnik: 3.0
- KW/KM/NM: 340
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 62000
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wdowczyk i chyba Volvotech..koszt to 1000zł +zegary
- mac-pro
- Moderatorzy
- Posty: 3632
- Rejestracja: 2015-03-12, 17:14
- Imię: Adam
- VOLVO: C30
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 257/350/550
- Rok: 2009
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: taniutko to już było
- Przebieg: 666000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
Wojtek30, zapoznaj się z Regulaminem forum, zwłaszcza z pkt. 15.
Polskie znaki są obowiązkowe w tym dziale.
Polskie znaki są obowiązkowe w tym dziale.
-
- VOLV
- Posty: 995
- Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
- Imię: Greg
- VOLVO: v70 asb
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 171/231/498
- Rok: 2012
- Średnie spalanie: 4,1
- Przebieg: 228000
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [ALL, P2+P3] Zmiana zegarów na 2014+ (TFT)
A Vida widzi po tej robocie DIMa?mr_soze pisze:Wdowczyk i chyba Volvotech..koszt to 1000zł +zegary