W zeszłym roku nie użyłem ani razu świateł przeciwmgielnych i mam pomysł żeby tam włożyć jakieś ledy do jazdy dziennej. Znalazłem aukcję gdzie sprzedawca zapewniał mnie, że już sprzedawali te do C30. Wymiarowo nie wchodzi, ale gość mówi, że lampy są rozbieralne i wsadzamy sam wkład do obudowy przeciwmgielnego. Czy ktoś to sprawdzał, albo ma inny pomysł na miejsce do przeciwmgielnych?
http://allegro.pl/swiatla-dzienne-drl-o ... 12730.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[C30, ALL] Lampy LED do jazdy dziennej w miejsce przeciwmgielnych
-
- V
- Posty: 33
- Rejestracja: 2008-05-15, 23:03
- VOLVO: C30,V50
- Silnik: 1.6D,2.0D
- KW/KM/NM: 109KM,136KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Pszczyna
- Status: Offline
- Kontakt:
[C30, ALL] Lampy LED do jazdy dziennej w miejsce przeciwmgielnych
Volvo C30 1.6D Momentum
Volvo V50 2.0D Momentum
Volvo V50 2.0D Momentum
- kreciq
- VOLVO
- Posty: 1809
- Rejestracja: 2013-08-10, 21:40
- Imię: kreciq
- VOLVO: S40 II
- Silnik: 2.4i Automat B5244S4 +LPG
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Status: Offline
Re: [C30] Lampy LED do jazdy dziennej w miejsce przeciwmgielnych
A homologację na kloszach halogenów też przełoży?
Daruj sobie te lampy. Lampy bez homologacji, a tak będzie w tym przypadku, kupisz za mniej niż połowę tej ceny.
Ja u siebie wstawiłem żarówki led. Sterowanie podłączyłem pod przekaźnik halogenów. Po włączeniu świateł pozycyjnych, halogeny gasną. Po włączeniu pozycyjnych lub mijania, halogeny można normalnie włączyć przyciskiem. Nie mam na to homologacji, kosztowało mnie to 15 zł za żarówki led H11, przekaźnik 10A (miałem na stanie), kilka konektorów płaskich (męskich i żeńskich)(koszt 3 zł), przełącznik aby można było DRL wyłączyć w każdej chwili (koszt 4zł) i trochę przewodów.
Jakbyś się zdecydował na takie rozwiązanie, pamiętaj że przekaźnik halogenów jest sterowany masą.
Daruj sobie te lampy. Lampy bez homologacji, a tak będzie w tym przypadku, kupisz za mniej niż połowę tej ceny.
Ja u siebie wstawiłem żarówki led. Sterowanie podłączyłem pod przekaźnik halogenów. Po włączeniu świateł pozycyjnych, halogeny gasną. Po włączeniu pozycyjnych lub mijania, halogeny można normalnie włączyć przyciskiem. Nie mam na to homologacji, kosztowało mnie to 15 zł za żarówki led H11, przekaźnik 10A (miałem na stanie), kilka konektorów płaskich (męskich i żeńskich)(koszt 3 zł), przełącznik aby można było DRL wyłączyć w każdej chwili (koszt 4zł) i trochę przewodów.
Jakbyś się zdecydował na takie rozwiązanie, pamiętaj że przekaźnik halogenów jest sterowany masą.