[C30] Konwersja przodu, pre-facelift do facelift.

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Balis95
V
V
Posty: 4
Rejestracja: 2018-05-15, 15:17
Imię: Bartek
VOLVO: Brak
Silnik: Brak
Rok: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

[C30] Konwersja przodu, pre-facelift do facelift.

Post autor: Balis95 » 2018-05-15, 15:37

Witajcie,
od dłuższego czasu rozglądam się za Volvo C30 i jako osoba, która lubi sobie utrudniać życie zastanawiam się nad wykonalnością konwersji modelu z początku produkcji na poliftowy. Dysponuje zapleczem technicznym, więc koszta blacharsko lakiernicze nie stanowią przeszkody, bardziej interesuje mnie co oprócz tak oczywiśctych rzeczy jak komplet lamp, błotników, maska i zderzak należałoby wymienić. Pas przedni czy odrazu całą ćwiartkę? Oczywiście nie chciałbym poświęcać do tego projektu zdrowego egzemplarza, tylko takiego, który tak czy siak potrzebuje pomocy chirurga Mieczysława. Zakładam, że temat może spotkać się z dezaprobatą ortodoksyjnych fanów marki, ale mimo wszystko zapraszam do dyskusji i wymiany przemyśleń.

Awatar użytkownika
Wujek
VO
VO
Posty: 272
Rejestracja: 2006-04-05, 12:23
Imię: Marek
VOLVO: 740/V70/V70
Silnik: B230FT+/D5244T4/D5204T3
KW/KM/NM: 3??/185/163
Rok: 11
Był na spocie: 0
Przebieg: 900
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: [C30] Konwersja przodu, pre-facelift do facelift.

Post autor: Wujek » 2018-08-30, 10:27

Dwie lampy,
Dwa błotniki,
Wzmocnienie - pas górny
Zderzak + absorber zderzaka
ślizgi zderzaka i błotników
Wlot powietrza/kierownica powietrza za atrapą.
Jeśli są spryskiwacze lamp to mają inne pompki i podłączenie przewodami gumowymi.

Maska zostaje ta sama - nie zmieniła się. Podłużnice, belka między podłużnice zostają te same.
Proszę nie pisać do mnie w sprawie części.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”