[740] spora gleba, jak?
-
- V
- Posty: 40
- Rejestracja: 2013-08-16, 02:19
- Imię: Marcin
- VOLVO: 740
- Silnik: b230ft
- Status: Offline
[740] spora gleba, jak?
mam pytanie.
chce zejsc w dol swoim 740 jakies 70mm przod i 50mm tyl, gwint na ta chwile nie wchodzi w gre. produkty typu ms technic i inne nie oferuja takiego obnizenia. ktos moze probowal dopasowac sprezyny np od innego volvo i uzyskal podobne obnizenie?
albo ma jakis sprawdzony sposob?
chce zejsc w dol swoim 740 jakies 70mm przod i 50mm tyl, gwint na ta chwile nie wchodzi w gre. produkty typu ms technic i inne nie oferuja takiego obnizenia. ktos moze probowal dopasowac sprezyny np od innego volvo i uzyskal podobne obnizenie?
albo ma jakis sprawdzony sposob?
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [740] spora gleba, jak?
Kupujesz zestaw -60/-40 obcinasz po zwoju i schodzisz niżej. Do tego oczywiście amory o skróconym skoku.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- V
- Posty: 40
- Rejestracja: 2013-08-16, 02:19
- Imię: Marcin
- VOLVO: 740
- Silnik: b230ft
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
kogutos, amortyzatory o skroconym skoku przy takiej glebie to mus
z tego co mi sie wydaje mozna przerobic amortyzatory seryjne na takie o skroconym skoku, orinetujesz sie czy to prawda?
z tego co mi sie wydaje mozna przerobic amortyzatory seryjne na takie o skroconym skoku, orinetujesz sie czy to prawda?
- V945turbo
- VOLVO
- Posty: 2532
- Rejestracja: 2007-07-05, 14:47
- Imię: Michal
- VOLVO: 744 USA
- Silnik: B230FT+ 16v?
- KW/KM/NM: ???/ 155
- Rok: 1989
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 15L
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: lsw
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
ja mam -60/-50 z jamexa, springi szalone nie są, ale nie ma nic innego na naszym rynku, teraz czas zbierać kase na B6:) Czemu akurat -70? wiesz że to auto przestanie byc użyteczne z taką glebą.
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F>b230FT-->745 90' B230F-->744 91' B234F -->744 89' B230FT-->744 88' B204GT -->945 96' B230FK+ -->745 89' B234F->944 97" B230FK+ --> ??
- DrRedDevil
- Przyjaciele
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2006-08-18, 16:08
- VOLVO: Ale to nie Volvo :)
- Silnik: 2.0 Turbo
- KW/KM/NM: 175
- Rok: 1990
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: UNIT Racing (ex PRT)
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [740] spora gleba, jak?
A co robicie z wyjeżdżającą tylną osią w bok? Każde zejście w dół bez korekty na drążku Panharda robi z samochodu czteroślad...
-
- V
- Posty: 40
- Rejestracja: 2013-08-16, 02:19
- Imię: Marcin
- VOLVO: 740
- Silnik: b230ft
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
V945turbo, wiem jak wyglada 740stka z gleba ~-50mm z przodu i chce troche jeszcze nizej zejsc.
Co do uzytecznosci samochodu to zalezy od stylu jazdy, wczesniej mialem samochod ktory naprawde nisko siedzial i dalo sie tym jezdzic, jedynie w zime gwint dawalem w gore. pewnie to kwesita przyzwyczajenia sie;)
a na tych sprignach jamexa realnie zeszlo autko w dol te 60,50mm? masz jakies fotki jak sie prezentuje z taka gleba?
amortyzatory masz seryjne czy skrocone?
Co do uzytecznosci samochodu to zalezy od stylu jazdy, wczesniej mialem samochod ktory naprawde nisko siedzial i dalo sie tym jezdzic, jedynie w zime gwint dawalem w gore. pewnie to kwesita przyzwyczajenia sie;)
a na tych sprignach jamexa realnie zeszlo autko w dol te 60,50mm? masz jakies fotki jak sie prezentuje z taka gleba?
amortyzatory masz seryjne czy skrocone?
- V945turbo
- VOLVO
- Posty: 2532
- Rejestracja: 2007-07-05, 14:47
- Imię: Michal
- VOLVO: 744 USA
- Silnik: B230FT+ 16v?
- KW/KM/NM: ???/ 155
- Rok: 1989
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 15L
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: lsw
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
DrRedDevil, Ja z kogutem mamy regulowane nie wiem co robi reszta!
A poźniej płacz że podpora sie rozjezdża albo się auto źle prowadzi buahhaha. Auto siedzi zdrowo czy siadło -60 z przodu to nie wiem tył obciałem o zwój i mysle że -60 przód i -50 tył teraz jest, amory przód przerobione, tył seria. Ale zbieram na B6, już nie raz mówiłem ale powtórzę jeszcze raz jak ktoś nie ma minimum tysiaka niech sie nie bierze za zawieszenie wcale bo szkoda czasu i kasy, dobry zawias to springi 500-600, amory przód ok 1000-2000, do tego trochę elemeentów gumowych i drążek panharda , jakieś rozporki, To oczywiście opcja prawdziwej ścieżki , można tez obciąć seryjne i tak jeździć, mozna też nakleić ALPINE na szybę... każdy robi jak uważa...
A poźniej płacz że podpora sie rozjezdża albo się auto źle prowadzi buahhaha. Auto siedzi zdrowo czy siadło -60 z przodu to nie wiem tył obciałem o zwój i mysle że -60 przód i -50 tył teraz jest, amory przód przerobione, tył seria. Ale zbieram na B6, już nie raz mówiłem ale powtórzę jeszcze raz jak ktoś nie ma minimum tysiaka niech sie nie bierze za zawieszenie wcale bo szkoda czasu i kasy, dobry zawias to springi 500-600, amory przód ok 1000-2000, do tego trochę elemeentów gumowych i drążek panharda , jakieś rozporki, To oczywiście opcja prawdziwej ścieżki , można tez obciąć seryjne i tak jeździć, mozna też nakleić ALPINE na szybę... każdy robi jak uważa...
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F>b230FT-->745 90' B230F-->744 91' B234F -->744 89' B230FT-->744 88' B204GT -->945 96' B230FK+ -->745 89' B234F->944 97" B230FK+ --> ??
- DrRedDevil
- Przyjaciele
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2006-08-18, 16:08
- VOLVO: Ale to nie Volvo :)
- Silnik: 2.0 Turbo
- KW/KM/NM: 175
- Rok: 1990
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: UNIT Racing (ex PRT)
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [740] spora gleba, jak?
V945turbo wiem, że macie regulowane, ale bardziej pytałem w kontekście tych, co biorą się za to bez przygotowania w temacie. Już kilka V200/700/900 było u mnie, które robiły 4-ślady, i jakoś nikt nie wpadł w refleksję nad tym faktem. A później narzekanie na prowadzenie, że tuleje gumowe w moście szybko siadają, że wał stuka, etc.
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-05-01, 13:13
- Imię: Maciek
- VOLVO: 740
- Silnik: 2.0
- Rok: 1990
- Średnie spalanie: 14 LPG
- Przebieg: 250000
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
Gdzie znajde info jak zrobić regulowany drążek panharda? Nigdzie nie mogę się doszukać
- kogutos
- VOLVO
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
- Imię: Tomek
- VOLVO: 940
- Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
- KW/KM/NM: ---/250+/350+
- Rok: 1996
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: who cares?
- Przebieg: 345000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [740] spora gleba, jak?
Chłopie,widzę,że komputer/laptop potrafisz uruchomić,zarejestrować się na forum też jakoś się udało, baaaaa nawet posta napisać potrafisz!!! Gratki,jestem z Ciebie dumny A potrafisz się posługiwać taką stroną: http://www.google.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ?? Potrafisz wpisać poprawnie frazę: ADJUSTABLE PANHARD ROD ?? Nie? Umiesz używać funkcji: kopiuj/wklej? Umiesz. No to dalej sobie poradzisz.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-05-01, 13:13
- Imię: Maciek
- VOLVO: 740
- Silnik: 2.0
- Rok: 1990
- Średnie spalanie: 14 LPG
- Przebieg: 250000
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
Oj kugutos nie nerwuj się
Pisałem do Ciebie niedawno przez OLX i pytałem o kilka rzeczy...szukałem na polskich stronach, ale jakoś nie wpadłem żeby poszukać na anglojęzycznych
Pzdr
Pisałem do Ciebie niedawno przez OLX i pytałem o kilka rzeczy...szukałem na polskich stronach, ale jakoś nie wpadłem żeby poszukać na anglojęzycznych
Pzdr
- Kaban
- VOLVO
- Posty: 2326
- Rejestracja: 2011-12-31, 21:37
- Imię: Konrad
- VOLVO: 9-5
- Silnik: B235R
- KW/KM/NM: 230
- Rok: 2001
- Był na spocie: 42
- Średnie spalanie: 8,5-14
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: WPR
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
Na volvorwd.pl jest jak taki drazek zrobic. Zreszta jak powiesz tokarzowi to juz jego w tym glowa.
Wysłane z telefonu.
Wysłane z telefonu.
Forumowy Od-radzacz
- V945turbo
- VOLVO
- Posty: 2532
- Rejestracja: 2007-07-05, 14:47
- Imię: Michal
- VOLVO: 744 USA
- Silnik: B230FT+ 16v?
- KW/KM/NM: ???/ 155
- Rok: 1989
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: 15L
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: lsw
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
Nic tylko robić regulowane panhardy, mam kilka sztuka luźnych do przerobienia, śruby rzymskie też mam gdyby coś ktoś to PW.
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F>b230FT-->745 90' B230F-->744 91' B234F -->744 89' B230FT-->744 88' B204GT -->945 96' B230FK+ -->745 89' B234F->944 97" B230FK+ --> ??
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-05-01, 13:13
- Imię: Maciek
- VOLVO: 740
- Silnik: 2.0
- Rok: 1990
- Średnie spalanie: 14 LPG
- Przebieg: 250000
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
V945turbo, V945turbo,
Hej...ja szukam panharda do przerobienia w mojej 740 sedan (przejsciowka 1990 rok).Mozesz podac jaka cena z wysylka plus dwie sruby rzymskie?Pozdrawiam
Hej...ja szukam panharda do przerobienia w mojej 740 sedan (przejsciowka 1990 rok).Mozesz podac jaka cena z wysylka plus dwie sruby rzymskie?Pozdrawiam
-
- V
- Posty: 75
- Rejestracja: 2015-06-24, 13:57
- Imię: Lukasz
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.5 TDI
- KW/KM/NM: 190KM/400NM
- Rok: 1998
- Przebieg: 570000
- Lokalizacja: Oława
- Status: Offline
Re: [740] spora gleba, jak?
Czy przy sprężynach -60/-40 trzeba zmienić amortyzator na taki z mniejszym skokiem? Jak można zmniejszyć skok ori amora? Polecanie jakieś twardsze amory, ala sportowe w dobrej cenie?