[740] spora gleba, jak?

Dawniej: Styling/News
Zderzaki, grill, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, progi, felgi, powłoka nadwozia (lakierowanie, oklejanie, kalkomania)
ODPOWIEDZ
Cinek88
V
V
Posty: 40
Rejestracja: 2013-08-16, 02:19
Imię: Marcin
VOLVO: 740
Silnik: b230ft
Status: Offline

[740] spora gleba, jak?

Post autor: Cinek88 » 2013-11-11, 19:33

mam pytanie.
chce zejsc w dol swoim 740 jakies 70mm przod i 50mm tyl, gwint na ta chwile nie wchodzi w gre. produkty typu ms technic i inne nie oferuja takiego obnizenia. ktos moze probowal dopasowac sprezyny np od innego volvo i uzyskal podobne obnizenie?
albo ma jakis sprawdzony sposob?
:mrgreen:

Awatar użytkownika
kogutos
VOLVO
VOLVO
Posty: 1309
Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
Imię: Tomek
VOLVO: 940
Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
KW/KM/NM: ---/250+/350+
Rok: 1996
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: who cares?
Przebieg: 345000
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline
Kontakt:

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: kogutos » 2013-11-11, 22:07

Kupujesz zestaw -60/-40 obcinasz po zwoju i schodzisz niżej. Do tego oczywiście amory o skróconym skoku.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.

Cinek88
V
V
Posty: 40
Rejestracja: 2013-08-16, 02:19
Imię: Marcin
VOLVO: 740
Silnik: b230ft
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: Cinek88 » 2013-11-11, 22:12

kogutos, amortyzatory o skroconym skoku przy takiej glebie to mus

z tego co mi sie wydaje mozna przerobic amortyzatory seryjne na takie o skroconym skoku, orinetujesz sie czy to prawda?

Awatar użytkownika
V945turbo
VOLVO
VOLVO
Posty: 2532
Rejestracja: 2007-07-05, 14:47
Imię: Michal
VOLVO: 744 USA
Silnik: B230FT+ 16v?
KW/KM/NM: ???/ 155
Rok: 1989
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 15L
Przebieg: 250
Lokalizacja: lsw
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: V945turbo » 2013-11-11, 22:23

ja mam -60/-50 z jamexa, springi szalone nie są, ale nie ma nic innego na naszym rynku, teraz czas zbierać kase na B6:) Czemu akurat -70? wiesz że to auto przestanie byc użyteczne z taką glebą.
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F>b230FT-->745 90' B230F-->744 91' B234F -->744 89' B230FT-->744 88' B204GT -->945 96' B230FK+ -->745 89' B234F->944 97" B230FK+ --> ??

Awatar użytkownika
DrRedDevil
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1278
Rejestracja: 2006-08-18, 16:08
VOLVO: Ale to nie Volvo :)
Silnik: 2.0 Turbo
KW/KM/NM: 175
Rok: 1990
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: UNIT Racing (ex PRT)
Status: Offline
Kontakt:

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: DrRedDevil » 2013-11-11, 22:33

A co robicie z wyjeżdżającą tylną osią w bok? Każde zejście w dół bez korekty na drążku Panharda robi z samochodu czteroślad...

Cinek88
V
V
Posty: 40
Rejestracja: 2013-08-16, 02:19
Imię: Marcin
VOLVO: 740
Silnik: b230ft
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: Cinek88 » 2013-11-11, 22:43

V945turbo, wiem jak wyglada 740stka z gleba ~-50mm z przodu i chce troche jeszcze nizej zejsc.
Co do uzytecznosci samochodu to zalezy od stylu jazdy, wczesniej mialem samochod ktory naprawde nisko siedzial i dalo sie tym jezdzic, jedynie w zime gwint dawalem w gore. pewnie to kwesita przyzwyczajenia sie;)
a na tych sprignach jamexa realnie zeszlo autko w dol te 60,50mm? masz jakies fotki jak sie prezentuje z taka gleba?
amortyzatory masz seryjne czy skrocone?

Awatar użytkownika
V945turbo
VOLVO
VOLVO
Posty: 2532
Rejestracja: 2007-07-05, 14:47
Imię: Michal
VOLVO: 744 USA
Silnik: B230FT+ 16v?
KW/KM/NM: ???/ 155
Rok: 1989
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 15L
Przebieg: 250
Lokalizacja: lsw
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: V945turbo » 2013-11-11, 22:45

DrRedDevil, Ja z kogutem mamy regulowane nie wiem co robi reszta! :564:

A poźniej płacz że podpora sie rozjezdża albo się auto źle prowadzi buahhaha. Auto siedzi zdrowo czy siadło -60 z przodu to nie wiem tył obciałem o zwój i mysle że -60 przód i -50 tył teraz jest, amory przód przerobione, tył seria. Ale zbieram na B6, już nie raz mówiłem ale powtórzę jeszcze raz jak ktoś nie ma minimum tysiaka niech sie nie bierze za zawieszenie wcale bo szkoda czasu i kasy, dobry zawias to springi 500-600, amory przód ok 1000-2000, do tego trochę elemeentów gumowych i drążek panharda , jakieś rozporki, To oczywiście opcja prawdziwej ścieżki , można tez obciąć seryjne i tak jeździć, mozna też nakleić ALPINE na szybę... każdy robi jak uważa...
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F>b230FT-->745 90' B230F-->744 91' B234F -->744 89' B230FT-->744 88' B204GT -->945 96' B230FK+ -->745 89' B234F->944 97" B230FK+ --> ??

Awatar użytkownika
DrRedDevil
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1278
Rejestracja: 2006-08-18, 16:08
VOLVO: Ale to nie Volvo :)
Silnik: 2.0 Turbo
KW/KM/NM: 175
Rok: 1990
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: UNIT Racing (ex PRT)
Status: Offline
Kontakt:

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: DrRedDevil » 2013-11-12, 10:50

V945turbo wiem, że macie regulowane, ale bardziej pytałem w kontekście tych, co biorą się za to bez przygotowania w temacie. Już kilka V200/700/900 było u mnie, które robiły 4-ślady, i jakoś nikt nie wpadł w refleksję nad tym faktem. A później narzekanie na prowadzenie, że tuleje gumowe w moście szybko siadają, że wał stuka, etc.

Maczas
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2015-05-01, 13:13
Imię: Maciek
VOLVO: 740
Silnik: 2.0
Rok: 1990
Średnie spalanie: 14 LPG
Przebieg: 250000
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: Maczas » 2015-05-05, 13:02

Gdzie znajde info jak zrobić regulowany drążek panharda? Nigdzie nie mogę się doszukać :o

Awatar użytkownika
kogutos
VOLVO
VOLVO
Posty: 1309
Rejestracja: 2009-07-13, 16:32
Imię: Tomek
VOLVO: 940
Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
KW/KM/NM: ---/250+/350+
Rok: 1996
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: who cares?
Przebieg: 345000
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline
Kontakt:

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: kogutos » 2015-05-05, 13:46

Chłopie,widzę,że komputer/laptop potrafisz uruchomić,zarejestrować się na forum też jakoś się udało, baaaaa nawet posta napisać potrafisz!!! Gratki,jestem z Ciebie dumny :!: A potrafisz się posługiwać taką stroną: http://www.google.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ?? Potrafisz wpisać poprawnie frazę: ADJUSTABLE PANHARD ROD ?? Nie? Umiesz używać funkcji: kopiuj/wklej? Umiesz. No to dalej sobie poradzisz.
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.

Maczas
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2015-05-01, 13:13
Imię: Maciek
VOLVO: 740
Silnik: 2.0
Rok: 1990
Średnie spalanie: 14 LPG
Przebieg: 250000
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: Maczas » 2015-05-05, 21:18

Oj kugutos nie nerwuj się ;)
Pisałem do Ciebie niedawno przez OLX i pytałem o kilka rzeczy...szukałem na polskich stronach, ale jakoś nie wpadłem żeby poszukać na anglojęzycznych ;)
Pzdr

Awatar użytkownika
Kaban
VOLVO
VOLVO
Posty: 2326
Rejestracja: 2011-12-31, 21:37
Imię: Konrad
VOLVO: 9-5
Silnik: B235R
KW/KM/NM: 230
Rok: 2001
Był na spocie: 42
Średnie spalanie: 8,5-14
Przebieg: 200000
Lokalizacja: WPR
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: Kaban » 2015-05-05, 22:22

Na volvorwd.pl jest jak taki drazek zrobic. Zreszta jak powiesz tokarzowi to juz jego w tym glowa.

Wysłane z telefonu.
Forumowy Od-radzacz

Awatar użytkownika
V945turbo
VOLVO
VOLVO
Posty: 2532
Rejestracja: 2007-07-05, 14:47
Imię: Michal
VOLVO: 744 USA
Silnik: B230FT+ 16v?
KW/KM/NM: ???/ 155
Rok: 1989
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 15L
Przebieg: 250
Lokalizacja: lsw
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: V945turbo » 2015-05-05, 22:35

Nic tylko robić regulowane panhardy, mam kilka sztuka luźnych do przerobienia, śruby rzymskie też mam gdyby coś ktoś to PW.
764 83' D24TIC-->745 90' B200F-->945 97' B230FT+ --> 945 94' B230FT+ -->744 89' B234F>b230FT-->745 90' B230F-->744 91' B234F -->744 89' B230FT-->744 88' B204GT -->945 96' B230FK+ -->745 89' B234F->944 97" B230FK+ --> ??

Maczas
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2015-05-01, 13:13
Imię: Maciek
VOLVO: 740
Silnik: 2.0
Rok: 1990
Średnie spalanie: 14 LPG
Przebieg: 250000
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: Maczas » 2015-06-02, 09:07

V945turbo, V945turbo,
Hej...ja szukam panharda do przerobienia w mojej 740 sedan (przejsciowka 1990 rok).Mozesz podac jaka cena z wysylka plus dwie sruby rzymskie?Pozdrawiam

halucyn
V
V
Posty: 75
Rejestracja: 2015-06-24, 13:57
Imię: Lukasz
VOLVO: V70
Silnik: 2.5 TDI
KW/KM/NM: 190KM/400NM
Rok: 1998
Przebieg: 570000
Lokalizacja: Oława
Status: Offline

Re: [740] spora gleba, jak?

Post autor: halucyn » 2017-10-03, 22:22

Czy przy sprężynach -60/-40 trzeba zmienić amortyzator na taki z mniejszym skokiem? Jak można zmniejszyć skok ori amora? Polecanie jakieś twardsze amory, ala sportowe w dobrej cenie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”