[850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
- timo95pl
- VOL
- Posty: 388
- Rejestracja: 2012-04-15, 13:16
- Imię: Tymoteusz
- VOLVO: 850
- Silnik: 2.0 T5
- KW/KM/NM: 336km 447nm
- Rok: 1994
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 16L
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Witam , ja tez swoje felgi robiłem sam (malowałem koszt ok 100zł) 1.Wyszlifowanie ostrych rys zadrapań 2. wypełnienie ubytków szpachlą z włóknami aluminium 3. Zmatowienie pozostałej powierzchni Zwiją (szmatka do matowania ) . 4. Odtłuszczamy zmywaczem silikonowym 5 podkład epoksydowy 6 baza i klar(wszystko w spreju fotki w prezentacji autka )
Było : Volvo 340 Aut , 340 1.6 diesel , 460 1.6 benz , v70 I 2.5T , v70 I 2.5tdi , S70 T5 , S40 1.9DCI , v70 I 2.5tdi , 850 2.0T5
- Sebastien
- Przyjaciele
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-10-08, 17:13
- Imię: Sebastian
- VOLVO: ex S70 | ex 850 R
- Silnik: 2.4 T | 2.3 T :)
- KW/KM/NM: 320/440
- Rok: 1998
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: Wolę nie liczyć :)
- Przebieg: 300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Ceny z kosmosu. Proszę :
http://www.renowacjafelg.pl/cennik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko wysyłkę musiałbyś doliczyć.
http://www.renowacjafelg.pl/cennik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko wysyłkę musiałbyś doliczyć.
Regeneracja, Tuning i Sprzedaż Turbosprężarek
http://turbo-serwis.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; 501-367-503
A może potrzebujesz więcej mocy?Stworzymy hybrydę dla Ciebie!
http://turbo-serwis.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; 501-367-503
A może potrzebujesz więcej mocy?Stworzymy hybrydę dla Ciebie!
- Michal-Lwo
- VOLVO
- Posty: 1131
- Rejestracja: 2011-11-17, 09:47
- Imię: Michal
- VOLVO: S70R
- Silnik: B5234t4
- Rok: 1998
- Lokalizacja: WŁ
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
ja chłopaków z powyższego linka bardzo polecam, aczkolwiek tani nie są. Za Nebule wyszło około 1650zł za regenerację (płaciłem dużo mniej, bo po znajomości)
Było:
460 2.0 '96
S70 2.5T '98
C70 '99
V70R '00 x2
C70 ’01 cabrio nautic blue
C70 ...mój SZARAK... '03
C70 '97 mango
Jest:
S70R '98 blackstone, manual
V70R AWD ’99 laser blue
S70R saffran
460 2.0 '96
S70 2.5T '98
C70 '99
V70R '00 x2
C70 ’01 cabrio nautic blue
C70 ...mój SZARAK... '03
C70 '97 mango
Jest:
S70R '98 blackstone, manual
V70R AWD ’99 laser blue
S70R saffran
- Clint Eastwood
- VO
- Posty: 282
- Rejestracja: 2007-09-25, 19:18
- Imię: Szymon
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.3 B5234T3 aut. AW50-42LE
- KW/KM/NM: 240 KM
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10-20
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
No i masz babo placek.
Felgi wyszlifowane i gotowe do malowania.... a tu kolejny raz zawór wydechowy się wypalił, tym razem
na trójce.
Będą koszty.
-- 12 paź 2014, o 14:50 --
Back to biznes
Tak wyglądają na czarno w matowym podkładzie
Felgi wyszlifowane i gotowe do malowania.... a tu kolejny raz zawór wydechowy się wypalił, tym razem
na trójce.
Będą koszty.
-- 12 paź 2014, o 14:50 --
Back to biznes
Tak wyglądają na czarno w matowym podkładzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Przyjaciele
- Posty: 861
- Rejestracja: 2007-02-27, 15:20
- Imię: Przemek
- VOLVO: XC70
- Silnik: B5252T2
- KW/KM/NM: 209/320
- Rok: 2002
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 13,5-14
- Przebieg: 283000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Felgi w końcu założyłeś? Pokaż foto jak to wygląda.
Co ty masz z tym swoim T5, że tak zawory wypala? Gaz wywaliłeś o ile dobrze pamiętam, więc o co chodzi?
Co ty masz z tym swoim T5, że tak zawory wypala? Gaz wywaliłeś o ile dobrze pamiętam, więc o co chodzi?
"Opinions are like assholes - everybody's got one" Harry Callahan
Moje obecne S80 (Zielone Zło in progress)
Ex 960 Mk II B6304F
Ex V70 Mk I B5234T3
Ex 850 B5252S
Moje obecne S80 (Zielone Zło in progress)
Ex 960 Mk II B6304F
Ex V70 Mk I B5234T3
Ex 850 B5252S
- Clint Eastwood
- VO
- Posty: 282
- Rejestracja: 2007-09-25, 19:18
- Imię: Szymon
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.3 B5234T3 aut. AW50-42LE
- KW/KM/NM: 240 KM
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10-20
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Efekt końcowy : [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
To proszę.
Na oponach Dunlop SP SPORT MAXX 205/45/17
Mam opisać jak to robiłem ?
Na oponach Dunlop SP SPORT MAXX 205/45/17
Mam opisać jak to robiłem ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Siurzewski
- VOLVO
- Posty: 1098
- Rejestracja: 2010-12-31, 15:09
- Imię: Wieslaw
- VOLVO: 850
- Silnik: 2,3T
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
TakClint Eastwood pisze:Mam opisać jak to robiłem ?
Volvo 850 | Honda VFR | Audi A4 Quattro
- Clint Eastwood
- VO
- Posty: 282
- Rejestracja: 2007-09-25, 19:18
- Imię: Szymon
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.3 B5234T3 aut. AW50-42LE
- KW/KM/NM: 240 KM
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10-20
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: Poznań
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Materiały do przygotowania :
1) Zmywacz do wyrobów bitumicznych – na resztki asfaltu
2) Benzyna ekstrakcyjna – na większe zabrudzenia
3) Odrdzewiacz do gniazd śrub
4) Szmatki
5) Miękki klocek do szlifowania – np. klocek gumka do czyszczenia butów zamszowych
6) 1 x Papier ścierny 150 (do wyprowadzania powierzchni po napawaniu)
7) 1 x Papier ścierny 300
8) 2 x Gąbka ścierna matująca 600
9) 1 x Papier wodny 2500 (do wygładzania)
10) 1 x Szpachlówka z cząstkami aluminium (Autofit)
11) 2 x Taśma maskująca malarska – np. niebieska Blue Delphin dobrze trzyma
12) 4 x czarny podkład matowy (Motip primer acryl, sprej 500 ml)
13) 3 x kolor ciemny szary metalik 51082 (Motip autolack acryl, sprej 400 ml)
14) 2 x lakier bezbarwny (Motip clear varnish, sprej 500 ml)
15) Zmywacz silikonowy Novol 1000 ml
16) Szmatka elektrostatyczna Boll
17) 4 x podkładka drewniana o średnicy piasty, z otworem na środku
18) 4 x prowadzenie do otworu centralnego felgi (gruby karton lub lepiej krążek drewniany z otworem)
19) 1 x linka pleciona 8 mm / 10 – 15 m
20) 2 x folia malarska
21) Rękawice malarskie
22) Ja kupiłem sobie jeszcze uchwyt pistoletowy do puszek, ale nie jest niezbędny
23) No i na koniec ….. miejsce dobrze oświetlone, wolne do kurzu i przeciągów
Sposób renowacji :
1) Najtrudniejsze to pierwszy krok czyli znaleźć felgi Volans w rozsądnym stanie. Trzeba poszukać u handlarzy, na giełdach, w internecie. Najczęściej felgi są
mocno zaniedbane. Na miejscu trzeba je sprawdzić na krzywiznę, bicie, napawać uszkodzone ranty oraz wstępnie oszlifować miejsca napraw. Dobrze też
zaopatrzyć się u handlarza w komplet kapsli nowego typu.
2) Felgi myjemy Karcherem, usuwamy resztki asfaltu, luźną farbę i klej do ciężarków.
3) Odrdzewiamy gniazda śrub.
4) Przyszedł czas na szpachlowanie – im mniej tym lepiej, gdyż szlifowanie dużych powierzchni szpachlu, papierem 150 powoduje dookoła duże rysy trudne do
usunięcia.
5) Po usunięciu nadmiaru szpachlu szlifujemy wszystko papierem 300 i gąbką 600.
6) Czyścimy zmywaczem silikonowym, szmatką antystatyczną i malujemy całość podkładem
7) Malowanie najlepiej przeprowadzić podwieszając felgi na linkach na „talerzykach”, dostęp jest idealny, malowanie komfortowe.
8) Teraz widać wszystkie nierówności, ściągamy felgi, znowu szpachel i 300 poprawiamy, całość matujemy gąbką 600 w technologii na mokro.
9) Czyścimy zmywaczem silikonowym, wieszamy na malarni i omiatamy z kurzy „klejącą” szmatką antystatyczną - nie przyciskając jej zbyt mocno.
10) Malujemy drugą warstwę podkładu na całych felgach.
11) Teraz będziemy przygotowywać przód do malowania kolorem, niestety znów trzeba wyrównać szpachlem zapomniane miejsca na froncie, papierem 300 lub
wyższym poprawić i zmatowić gąbką 600 na mokro. Felgi przecieramy wilgotną szmatką. Teraz taśmą malarską zaznaczamy gdzie ma kończyć się kolor,
jeśli chcemy malować całość zejdzie więcej farby niż podałem. Ja wnętrza i tyłu nie malowałem metalikiem.
12) Czyścimy całość zmywaczem silikonowym, wieszamy na malarni i omiatamy z kurzy „klejącą” szmatką antystatyczną - nie przyciskając jej zbyt mocno.
13) Ponieważ felgi są przetarte i nie wszędzie na froncie jest podkład, pierwsze co robimy to malujemy ostatnią warstwą podkładu front wyrównując kolor.
14) Kiedy wyschnie, sprawdzamy efekt. Czekamy 2 godziny, aż podkład przeschnie.
15) Jeśli nie malujesz od razu tylko na drugi dzień to trzeba przed malowaniem zmyć i usunąć kurze, jak robisz to w ten sam dzień to malujemy po tych 2 godzinach wreszcie pierwszą warstwę koloru. Ja już dalej nie matowiłem metalika, tylko na koniec całe felgi (także z tyłu) pomalowałem lakierem bezbarwnym.
16) Teraz felgi są gotowe do założenia opon. Robimy to przed ostatecznym malowaniem ponieważ lakier jest cienki, co daje ładny efekt ale łatwo ulega
uszkodzeniu w czasie montażu felg.
17) UWAGA : nie można stosować spraju do czyszczenia powierzchni felgi przed przyklejaniem ciężarków – nadmiar bardzo łatwo odbarwi lakier. Warto też
poprosić o czarne ciężarki. Dobry wulkanizator powinien uporać się z felgami bez zniszczenia rantu. Przy zdejmowaniu nie będzie już tak lekko, łatwo o uszkodzenia.
18) Wracamy na "malarnię".
19) Oklejamy rant przy oponie.
20) Matujemy przód i wnętrze rantu papierem wodnym 2500 dla większego połysku, i myjemy koła z resztek szlifu.
21) Teraz poprawiamy oklejenie i zasłaniamy papierem opony, wentyle oraz wnętrze felg.
22) Zmywacz i szmatka. No i jedziemy wreszcie z koksem.
23) Ja już na końcu kół nie podwieszałem na linkach z powodu braku pomocnika i ciężaru całego koła, ale na pewno takie lakierowanie jest łatwiejsze i obracając
koło trudniej o zacieki. Jeśli felgi leżą nieruchomo to trzeba tańczyć i nigdzie nie stawać przy malowaniu nawet na chwilę. Wygodnie jest to robić na
jakimś podwyższeniu np. na stosiku z europalet.
24) Kilka warstw koloru, w odstępach 5 minutowych, przerwa 15 min.
25) Kilka warstw lakieru bezbarwnego już metodą mokre na mokre, bez żadnego szlifowania. Tutaj z dłuższymi przerwami co 10 minut
Efekt satynowej, półmatowej felgi jest bombowy i żadne fotki tego nie oddają. Jedynie do czego mogę się przyczepić to trwałość lakieru bezbarwnego. Za to jest cienki i nie wygląda jak słonina na kromce chleba. Jeśli ktoś ma kasę albo chciałby błyszczące to powinien oddać do lakierowania profesjonalnym utwardzalnym lakierem.
Jako modyfikację w użytkowaniu, dla zmniejszenia osadzania się pyłu z klocków w ramach ostatecznej obrobki wypolerowalem felgi pastą lekko ścierną co nadało jej lekko połyskliwą powierzchnię i wypastowałem woskiem. Jest OK.
Czas renowacji :
Jak pisałem w pierwszym poście ja go nie miałem, więc wieki całe. Podliczając wieczory i soboty oraz szukanie i wulkanizację – pewno około 4-5 pełnych dni od rana do wieczora.
To tyle, powodzenia !
1) Zmywacz do wyrobów bitumicznych – na resztki asfaltu
2) Benzyna ekstrakcyjna – na większe zabrudzenia
3) Odrdzewiacz do gniazd śrub
4) Szmatki
5) Miękki klocek do szlifowania – np. klocek gumka do czyszczenia butów zamszowych
6) 1 x Papier ścierny 150 (do wyprowadzania powierzchni po napawaniu)
7) 1 x Papier ścierny 300
8) 2 x Gąbka ścierna matująca 600
9) 1 x Papier wodny 2500 (do wygładzania)
10) 1 x Szpachlówka z cząstkami aluminium (Autofit)
11) 2 x Taśma maskująca malarska – np. niebieska Blue Delphin dobrze trzyma
12) 4 x czarny podkład matowy (Motip primer acryl, sprej 500 ml)
13) 3 x kolor ciemny szary metalik 51082 (Motip autolack acryl, sprej 400 ml)
14) 2 x lakier bezbarwny (Motip clear varnish, sprej 500 ml)
15) Zmywacz silikonowy Novol 1000 ml
16) Szmatka elektrostatyczna Boll
17) 4 x podkładka drewniana o średnicy piasty, z otworem na środku
18) 4 x prowadzenie do otworu centralnego felgi (gruby karton lub lepiej krążek drewniany z otworem)
19) 1 x linka pleciona 8 mm / 10 – 15 m
20) 2 x folia malarska
21) Rękawice malarskie
22) Ja kupiłem sobie jeszcze uchwyt pistoletowy do puszek, ale nie jest niezbędny
23) No i na koniec ….. miejsce dobrze oświetlone, wolne do kurzu i przeciągów
Sposób renowacji :
1) Najtrudniejsze to pierwszy krok czyli znaleźć felgi Volans w rozsądnym stanie. Trzeba poszukać u handlarzy, na giełdach, w internecie. Najczęściej felgi są
mocno zaniedbane. Na miejscu trzeba je sprawdzić na krzywiznę, bicie, napawać uszkodzone ranty oraz wstępnie oszlifować miejsca napraw. Dobrze też
zaopatrzyć się u handlarza w komplet kapsli nowego typu.
2) Felgi myjemy Karcherem, usuwamy resztki asfaltu, luźną farbę i klej do ciężarków.
3) Odrdzewiamy gniazda śrub.
4) Przyszedł czas na szpachlowanie – im mniej tym lepiej, gdyż szlifowanie dużych powierzchni szpachlu, papierem 150 powoduje dookoła duże rysy trudne do
usunięcia.
5) Po usunięciu nadmiaru szpachlu szlifujemy wszystko papierem 300 i gąbką 600.
6) Czyścimy zmywaczem silikonowym, szmatką antystatyczną i malujemy całość podkładem
7) Malowanie najlepiej przeprowadzić podwieszając felgi na linkach na „talerzykach”, dostęp jest idealny, malowanie komfortowe.
8) Teraz widać wszystkie nierówności, ściągamy felgi, znowu szpachel i 300 poprawiamy, całość matujemy gąbką 600 w technologii na mokro.
9) Czyścimy zmywaczem silikonowym, wieszamy na malarni i omiatamy z kurzy „klejącą” szmatką antystatyczną - nie przyciskając jej zbyt mocno.
10) Malujemy drugą warstwę podkładu na całych felgach.
11) Teraz będziemy przygotowywać przód do malowania kolorem, niestety znów trzeba wyrównać szpachlem zapomniane miejsca na froncie, papierem 300 lub
wyższym poprawić i zmatowić gąbką 600 na mokro. Felgi przecieramy wilgotną szmatką. Teraz taśmą malarską zaznaczamy gdzie ma kończyć się kolor,
jeśli chcemy malować całość zejdzie więcej farby niż podałem. Ja wnętrza i tyłu nie malowałem metalikiem.
12) Czyścimy całość zmywaczem silikonowym, wieszamy na malarni i omiatamy z kurzy „klejącą” szmatką antystatyczną - nie przyciskając jej zbyt mocno.
13) Ponieważ felgi są przetarte i nie wszędzie na froncie jest podkład, pierwsze co robimy to malujemy ostatnią warstwą podkładu front wyrównując kolor.
14) Kiedy wyschnie, sprawdzamy efekt. Czekamy 2 godziny, aż podkład przeschnie.
15) Jeśli nie malujesz od razu tylko na drugi dzień to trzeba przed malowaniem zmyć i usunąć kurze, jak robisz to w ten sam dzień to malujemy po tych 2 godzinach wreszcie pierwszą warstwę koloru. Ja już dalej nie matowiłem metalika, tylko na koniec całe felgi (także z tyłu) pomalowałem lakierem bezbarwnym.
16) Teraz felgi są gotowe do założenia opon. Robimy to przed ostatecznym malowaniem ponieważ lakier jest cienki, co daje ładny efekt ale łatwo ulega
uszkodzeniu w czasie montażu felg.
17) UWAGA : nie można stosować spraju do czyszczenia powierzchni felgi przed przyklejaniem ciężarków – nadmiar bardzo łatwo odbarwi lakier. Warto też
poprosić o czarne ciężarki. Dobry wulkanizator powinien uporać się z felgami bez zniszczenia rantu. Przy zdejmowaniu nie będzie już tak lekko, łatwo o uszkodzenia.
18) Wracamy na "malarnię".
19) Oklejamy rant przy oponie.
20) Matujemy przód i wnętrze rantu papierem wodnym 2500 dla większego połysku, i myjemy koła z resztek szlifu.
21) Teraz poprawiamy oklejenie i zasłaniamy papierem opony, wentyle oraz wnętrze felg.
22) Zmywacz i szmatka. No i jedziemy wreszcie z koksem.
23) Ja już na końcu kół nie podwieszałem na linkach z powodu braku pomocnika i ciężaru całego koła, ale na pewno takie lakierowanie jest łatwiejsze i obracając
koło trudniej o zacieki. Jeśli felgi leżą nieruchomo to trzeba tańczyć i nigdzie nie stawać przy malowaniu nawet na chwilę. Wygodnie jest to robić na
jakimś podwyższeniu np. na stosiku z europalet.
24) Kilka warstw koloru, w odstępach 5 minutowych, przerwa 15 min.
25) Kilka warstw lakieru bezbarwnego już metodą mokre na mokre, bez żadnego szlifowania. Tutaj z dłuższymi przerwami co 10 minut
Efekt satynowej, półmatowej felgi jest bombowy i żadne fotki tego nie oddają. Jedynie do czego mogę się przyczepić to trwałość lakieru bezbarwnego. Za to jest cienki i nie wygląda jak słonina na kromce chleba. Jeśli ktoś ma kasę albo chciałby błyszczące to powinien oddać do lakierowania profesjonalnym utwardzalnym lakierem.
Jako modyfikację w użytkowaniu, dla zmniejszenia osadzania się pyłu z klocków w ramach ostatecznej obrobki wypolerowalem felgi pastą lekko ścierną co nadało jej lekko połyskliwą powierzchnię i wypastowałem woskiem. Jest OK.
Czas renowacji :
Jak pisałem w pierwszym poście ja go nie miałem, więc wieki całe. Podliczając wieczory i soboty oraz szukanie i wulkanizację – pewno około 4-5 pełnych dni od rana do wieczora.
To tyle, powodzenia !
- dlugi202
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-09-02, 17:56
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Saab 9-5 Aero 2000
- Silnik: 2.3
- KW/KM/NM: 169/230/350
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10PB
- Przebieg: 278000
- Lokalizacja: okolice Tarnowa
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Podepnę się bo tematyka podobna. Rzecz dotyczy renowacji felg Canisto 17'. Oddałem chłopu do malowania na mokro. Felgi zawiozłem mu wypiaskowane, kupiłem również lakier. Czy cena 200zł za sztukę malowania w kabinie nie jest wygórowana?
-
- Moderatorzy
- Posty: 6033
- Rejestracja: 2006-08-29, 23:43
- Imię: Michal
- VOLVO: 2x480,740,v70,245,850,440,C70
- Silnik: B20F,B230F,D5252T,B230FT,D24T
- Rok: 0
- Był na spocie: 24
- Przebieg: 222635
- Lokalizacja: Płock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
zależnie od rejonu kraju: piaskowanie, uzupełnianie ubytków i malowanie proszkowe to 100-150zł/szt 17", w mojej okolicy nawet poniżej 100zł/szt, wiec przepłacisz i to mocno.dlugi202 pisze:Czy cena 200zł za sztukę
480S, 480Coll, 744 USA Turbo, 245 USA, 850 T-5R, 440, 850 eR, C70
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
- dlugi202
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-09-02, 17:56
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Saab 9-5 Aero 2000
- Silnik: 2.3
- KW/KM/NM: 169/230/350
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10PB
- Przebieg: 278000
- Lokalizacja: okolice Tarnowa
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Wiem że malowanie proszkowe wyjdzie taniej. Chodzi mi o malowanie na mokro.
- krzys.rax
- Przyjaciele
- Posty: 2825
- Rejestracja: 2010-07-28, 22:38
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: V70R
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 375KM/512Nm
- Rok: 1998
- Był na spocie: 3
- Lokalizacja: Sanok/Rzeszów
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Żartujesz sobie? Zapewniłeś Twojemu lakiernikowi zarobek jak dziewczyny z roksy ponad 200zł za godzinę pracy.dlugi202 pisze:Felgi zawiozłem mu wypiaskowane, kupiłem również lakier. Czy cena 200zł za sztukę malowania w kabinie nie jest wygórowana?
Nie chcę psuć Ci humoru, ale przepłaciłeś jakieś... 300%
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Profil Ryki za całą robotę (chemiczne usunięcie lakieru, odgazowanie i malowanie systemowe) liczy 200zł sztuka a jakość i trwałość dużo lepsza niż na mokro wszystko, i pytanie czy gość ma specjalny podkład do aluminium, który nie jest tani.
- dlugi202
- V
- Posty: 26
- Rejestracja: 2014-09-02, 17:56
- Imię: Lukasz
- VOLVO: Saab 9-5 Aero 2000
- Silnik: 2.3
- KW/KM/NM: 169/230/350
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10PB
- Przebieg: 278000
- Lokalizacja: okolice Tarnowa
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Jeszcze nie zapłaciłem
Ile realnie mógłby żądać za tę usługę?
Ile realnie mógłby żądać za tę usługę?
- mr_iwo
- Przyjaciele
- Posty: 2229
- Rejestracja: 2007-04-15, 14:28
- Imię: Iwo
- VOLVO: 460T/440/V70II
- Silnik: 1,7T/2.0/2.4T
- KW/KM/NM: 211/110/200
- Rok: 1992
- Był na spocie: 24
- Średnie spalanie: ?
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
Zawiozłeś gotowe felgi i część materiału więc całość nie powinna kosztować więcej jak 200zł.
Volvo 460 "evil toy" on Facebook
- Krzysiek26
- V
- Posty: 137
- Rejestracja: 2010-03-03, 20:38
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: V70
- Silnik: D5254T
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2000
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 274000
- Lokalizacja: Białystok
- Status: Offline
Re: [850 s/c/v70] Renowacja felg Volans 17" ET43
amdr, zapytam z ciekawości, do czego jest potrzebny "podkład do aluminium"?
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka