Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 286 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
tommitmx
PostNapisane: 2017-02-11, 17:56 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.08.2007, 17:48
Posty: 882
Lokalizacja: KRA
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 210000
Nr z parady volvo: 0
agaj666, a może nie będziesz zabraniał wyrażać komuś własnego zdania?

_________________
Obrazek ŁOŚ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
agaj666
PostNapisane: 2017-02-11, 18:16 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.03.2008, 16:23
Posty: 5537
Lokalizacja: Brwinów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: V 70
Silnik: 2500 TDi
KW/KM/NM: 140
Rok: 2000
Był na spocie: 66
Średnie spalanie: dostaje ile chce.
Przebieg: 666666666
Nr z parady volvo: 153
A co ten bełkot wnosi?

_________________
gsmwarszawa.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
tommitmx
PostNapisane: 2017-02-11, 19:07 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.08.2007, 17:48
Posty: 882
Lokalizacja: KRA
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 210000
Nr z parady volvo: 0
to jest ogólne stwierdzenie które pasuje tu idealnie, a bełkot to taki pies

_________________
Obrazek ŁOŚ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
koper
PostNapisane: 2017-02-13, 15:09 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.05.2007, 20:37
Posty: 73
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: v70; s60r
Silnik: 2.5
KW/KM/NM: 144; 300
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13; 12
Przebieg: 135
Nr z parady volvo: 0
Czy ma ktoś te opony w rozmiarze 225/60 18 cali? Robią takie?

Ok. Sprawdziłem stronę producenta...nie robią..za to robią 235/60 R18...muszę się zorientować jak to będzie współgrać z felgami.

Jakby ktoś z xc60-tek miał doświadczenie z oponami to prośba o opinie.

_________________
S60 D5 vs R (porównanie)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
misz
PostNapisane: 2017-02-14, 00:59 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.02.2016, 21:18
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: C30
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 140
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 58000
Z Michelin CrossClimate nie miałem styczności, ale ContiProContact 235/40/18 w T5 FWD przy naszych zimach spokojnie dają sobie radę. W centralnej Polsce :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
spyo
PostNapisane: 2017-02-14, 01:11 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.03.2013, 10:51
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: S80 II
Silnik: 2.5T
KW/KM/NM: 200KM
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14,5
Przebieg: 309000
Nr z parady volvo: 0
Osobiście jeżdżę już drugim autem na całorocznych goodyear vectorach - wcześniej w audi A6 215/55 R16, teraz S80 225/50 R17. W sumie zrobiłem na nich kilkadziesiąt tysięcy i uważam, że to świetne opony i póki sam nie dokonałem zakupu takowych też miałem 2 komplety opon lato/zima.

Michelin CC w prywatnym aucie nie miałem, ale poruszałem się autami na takowych i znam użytkowników, którzy takie aktualnie mają i póki ich nie kupili też byli sceptycznie nastawieni. Są świetnymi oponami trzymającymi sie jak przyklejone do nawierzchni w każdym warunkach i bdb radzą sobie na śniegu.

Moim zdaniem opony sezonowe mają, w aktualnych warunkach pogodowych, które panują w kraju od kilku lat, sens tylko i wyłącznie jeśli mamy pod maską kilkaset kucy i potrzebujemy maksymalnej, możliwie najlepszej przyczepności :). W innym przypadku, moim zdaniem, zamiast kupować komplet kleberków na lato i barumków na zimę lepiej zainwestować w jeden porządny komplet wielosezonów marki premium.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
koper
PostNapisane: 2017-02-14, 02:54 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.05.2007, 20:37
Posty: 73
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: v70; s60r
Silnik: 2.5
KW/KM/NM: 144; 300
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13; 12
Przebieg: 135
Nr z parady volvo: 0
Dzięki za info.

W V70 mam wielosezonowe - auto robi 2-3 tys km / rok głównie po mieście.
W R-ce muszę mieś letnie i zimowe, ok. 12-13 tys km/ rok, ale tym autem jeżdżę elastycznie.
Mam jeszcze CRV-kę, ok. 12-13 tys km/rok, i do niej wystarczą mi dobre wielosezonówki, myślałem o Cross Climatach, ale akurat nie ma w rozmiarze, które potrzebuję :(

_________________
S60 D5 vs R (porównanie)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
finn
PostNapisane: 2017-02-14, 08:17 
Offline

Dołączył(a): 13.02.2017, 14:57
Posty: 0
Płeć: Nie określono
Imię: Jacek
VOLVO: xc60
Silnik: 2,4 diesel
KW/KM/NM: 185
Rok: 2009
Średnie spalanie: 7,8
Przebieg: 133000
Posiadam od 3 tys km Cross Climate. Przedtem miałem Continentale na lato i Vredsteiny na zimę. Z nowego zakupu jestem zadowolony. Obawiałem się że będa głośne. Mierzyłem natężenie dźwięku przed zmianą opon ( letnich) w identycznych warunkach , prędkościach i na tym samym odcinku drogi. Okazało sie że w kabinie na MIchelinach było ciszej o 2dB. To dużo. Wynik z kilku pomiarów. Latem nie jeździłem. Przy temp 10C nie widziałem różnicy w prowadzeniu. Natomiast zimą mam takie obserwacje: na śniegu uważam że mają dużo lepsze trzymanie boczne niż można wywnioskować z testów. Co do ruszania to tez bardzo ładnie się zachowują. Mam odczucie że przy ostrym hamowaniu na śniegu jest trochę gorzej. Chociaż jak sie pytałem syna który ma zimówki- jak się jechało w danych warunkach- to mówił ze beznadziejnie. Czyli być może moje odczucie słabszego trzymania przy hamowaniu wynika po prostu z wyjątkowo śliskich warunków. Zakup opon Cross Climate uważam za bardzo dobry. Dodatkowym pozytywnym aspektem opon całorocznych jest to że wymienia się po 3-4 latach ( przy przebiegach 20tys km /rok) a nie po 8 latach . Opony stare tracą bardzo po upływie czasu. Ja swoje sezonowe zmieniłem po 8 latach nie z powodu zużycia bieżnika ( po przebiegu 130 tys. km) tylko z obawy na jakość po upływie czasu. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
marcoolio
PostNapisane: 2017-02-14, 20:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 27.01.2017, 20:02
Posty: 4
Płeć: Nie określono
Imię: Marek
VOLVO: XC70
Silnik: 2.4t
KW/KM/NM: 199
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9.1
Przebieg: 202133
Z użytkowania moich synchro 4x4 powiem tylko tyle że na śniegu są do d.... mimo swojej zimowej homologacji. Mają mało nacięć i na śniegu się mielo i nie są dostatecznie stabilne. Na lodzie jest jest okej. No ale to typowo na błoto i szuter opona. O oponach crossclimate słyszałem wiele pochlebnych opinii mi. od mojego brata. Nie zauważył w zasadzie żadnej różnicy między wcześniejszymi zimowymi verdensteinami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ptaptu
PostNapisane: 2017-09-01, 14:11 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.05.2016, 11:52
Posty: 23
Płeć: Nie określono
Imię: Slawek
VOLVO: S40
Silnik: 1.6 D2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2010
Przebieg: 89000
Witam. Podłączę się ze swoją opinią. Miesiąc temu założyłem opony Michelin CC+. Przesiadka była z Michelin Energy Saver ale siedmioletnich jednak jeszcze w dobrym stanie. Po przejechaniu paru setek km moje wrażenia są takie:
- opona bardzo cicha, cichsza niż Energy Saver
- bardzo dobrze tłumi nierówności
- jechałem w totalnej ulewie i odprowadzanie wody znakomite a zatem w takich warunkach pewność jazdy bardzo dobra
- jeżdżę głównie w mieście ale czasem przelecę się obwodnicą i autostradą dla "zdrowotności" wozu, przy 140-150km/h żadnego bicia, ściągania itd. W zakrętach też bardzo ładnie.
- niestety u mnie spalanie wzrosło ponad 0,5 litra na setkę. Według mnie to sporo.
Po pierwszych śniegach jeśli takie nastąpią opiszę swoje spostrzeżenia.
Dodam jeszcze że nie uważam się za dobrego kierowcę więc jeżdżę ostrożnie. Moja opinia więc nie jest dla wszystkich miarodajna.
Pozdrawiam serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
agaj666
PostNapisane: 2017-09-01, 14:28 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.03.2008, 16:23
Posty: 5537
Lokalizacja: Brwinów
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: V 70
Silnik: 2500 TDi
KW/KM/NM: 140
Rok: 2000
Był na spocie: 66
Średnie spalanie: dostaje ile chce.
Przebieg: 666666666
Nr z parady volvo: 153
Ja też takie kupiłem ale muszę dojechać te co mam teraz założone. CC założę na zimę.

_________________
gsmwarszawa.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
raspiras
PostNapisane: 2017-09-01, 15:28 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.08.2016, 13:13
Posty: 134
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Greg
VOLVO: v70 aut.
Silnik: D5
KW/KM/NM: 158/215/440
Rok: 2012
Średnie spalanie: 7,8
Przebieg: 219000
Osobiście nie używam takowych ale znajomy po pojeżdżeniu w zimie dokupił zimówki bo stwierdził, że to nieporozumienie. Może kwestia auta, doświadczeń oczekiwań.
W każdym razie zwykłe testy pokazują, że tak kolorowo i cudownie nie jest... np link
Ale trzeba przyznać, że w testach wielosezonówek tylko CC wypada nieźle, często jak opony sezonowe. Inni producenci to dramat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ptaptu
PostNapisane: 2017-09-01, 18:17 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.05.2016, 11:52
Posty: 23
Płeć: Nie określono
Imię: Slawek
VOLVO: S40
Silnik: 1.6 D2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2010
Przebieg: 89000
Ja do testów mam raczej dystans ale podczas oglądania umierającej na lodzie Laguny podpowiedział się film gdzie jest test tych opon w ciężkich warunkach założonych na Vw Golfie. Tam już radzą sobie bardzo dobrze. Myśle że od auta też bardzo wiele zależy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Fenq
PostNapisane: 2017-09-01, 20:22 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.01.2016, 08:11
Posty: 26
Lokalizacja: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: V70 XC
Silnik: 2.0T
Rok: 1998
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 0
symptomAG napisał(a):
Ciekawe też czy po kilku latach, pomimo małego przebiegu, będą robić robotę zimą. Bo kilkuletnie zimówki często nie robią


To jasne, że będą zachowywały się inaczej. Nawet opony nowe kilkuletnie będą zachowywały się inaczej( nie trudno zgadnąć, że gorzej). W bardzo leciwych oponach zaczynają one pękać, ale nie pękąją z soboty na niedzielę tylko ten proces trwa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mataj
PostNapisane: 2017-09-06, 13:05 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.10.2013, 15:22
Posty: 270
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: s70/v70/ex.945
Silnik: 10v/TDI
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Rozważam zakup tych opon. Dotychczasowe doświadczenia mam z Vredestein'ami Quatrack, ale w innym samochodzie. Wówczas byłem z nich bardzo zadowolony i uważam, że w Warszawie i okolicach te opony spisują się świetnie. Zwłaszcza, jeśli ktoś nie stawia tylko na wygląd opony i nie kupuje ich w rozmiarze >225 ;) Ja potrzebuję 195.

Poza rzeczonymi Vredesteinami, Michelinami CC+, myślę jeszcze o BFGoodrich G-Grip i GoodYear'ami Vector - wszystkie wielosezonówki. Czy ktoś jest w stanie rzucić jakieś porównanie z jednego samochodu (lub chociaż rozmiaru opon) między wspomnianymi oponami?

_________________
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI

Ex. 945, 1995, B200FT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
zenek30
PostNapisane: 2017-09-06, 14:14 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.09.2007, 08:50
Posty: 267
Lokalizacja: Radom
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: C70
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 240KM
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Mataj napisał(a):
Czy ktoś jest w stanie rzucić jakieś porównanie z jednego samochodu (lub chociaż rozmiaru opon) między wspomnianymi oponami?


tutaj choć bez BFGoodrich G-Grip :
http://www.motofakty.pl/artykul/adac-wy ... -2str.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mataj
PostNapisane: 2017-09-06, 15:05 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.10.2013, 15:22
Posty: 270
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mateusz
VOLVO: s70/v70/ex.945
Silnik: 10v/TDI
Rok: 1999
Był na spocie: 3
zenek30 napisał(a):
Mataj napisał(a):
Czy ktoś jest w stanie rzucić jakieś porównanie z jednego samochodu (lub chociaż rozmiaru opon) między wspomnianymi oponami?


tutaj choć bez BFGoodrich G-Grip :
http://www.motofakty.pl/artykul/adac-wy ... -2str.html


Testy testami, tu z autobildu: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
Pomijając wykresy, których skalowanie przypomina skalowanie słupków poparcia partii w Wiadomościach i Faktach, to zastanawia mnie kwestia mokrych nawierzchni - wg tego testu CC jest super, a wg innych testów ta opona ma spore problemy z Aqua Planingiem.

I tu trochę przydługi wywód z rozważaniami, do 11 stron dyskusji:

Sam byłem zwolennikiem opon sezonowych, do czasu (btw. teraz broń Boże nie jestem ich przeciwnikiem, po prostu przestałem negować użytkowanie opon wielosezonowych), dlaczego?

Biorąc pod uwagę warunki w jakich opony są wykorzystywane w Polsce (klimat) i w miastach (odśnieżanie) to opony pracują w dużej mierze właśnie w środowisku mokrym (nie wiem jak wy, ale ja nie pamiętam "złotej polskiej jesieni"). Śnieg to ekstremum, w którym niezwykle rzadko zdarza mi się jechać (nie mylić z "wyjeżdżać spod domu"), gdzie opona naprawdę dużo pracuje w śniegu.

Tu uwaga do piewców opon sezonowych (zimowych) - sprawdźcie sobie jak zimówki zachowują się na mokrym asfalcie (w jakimkolwiek teście, nawet nie tym przytoczonym przeze mnie). Teraz zastanówcie się ile czasu na ekspresówce, czy to w mieście jedziecie po mokrym asfalcie, a ile w śniegu. OK! To może ździebko inaczej wygląda w górach czy na Suwalszczyźnie, ale Mazowsze, Pomorze, Zachodniopomorskie? Zwłaszcza listopad/grudzień (kiedy temperatury w zasadzie nie spadają poniżej 0, a jest mokro) oraz marzec-maj (kiedy temperatury oscylują w okolicy 0 nad ranem, a później idą w górę i jeździcie po mokrym), czyli wtedy kiedy powinniście jeszcze jeździć na zimówkach (bo temperatura), ale zimówki pracują bardzo źle (bo mokro).

Opona zimowa jest bezapelacyjnie lepsza zimą, w śnieżnych warunkach, które.... które występują w Polsce w dużej części kraju, może sumarycznie 1-2 miesiące. Co przez pozostałe 2? Zimówki bardziej przeszkadzają niż pomagają. Niestety tego wyeliminować się nie da, bo te 1-2 miesiące nie są nieprzerwanym okresem, tylko 2 tygodnie śniegu, 2 ciapa i deszcz, później znów 2 tygodnie śniegu i znów deszcz. W pozostałe 8 miesięcy używamy letnich.

Jaki wniosek? Argument o tym, że dedykowane opony są dobre, bo są dedykowane, jest ułomny, bo w zimie (tej oponiarskiej od 01 grudnia do 30 kwietnia) bardzo często używacie opon, które nie powinny być używane do takich warunków, w jakich jeździcie. Zatem argument, "jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego" można zbić argumentem - lepsze coś do wszystkiego, niż coś używane niezgodnie z przeznaczeniem. Suma summarum "średnia" opona do "średnich" warunków może lepiej spełniać swoją rolę. ;)

_________________
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI

Ex. 945, 1995, B200FT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ptaptu
PostNapisane: 2017-09-13, 16:57 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.05.2016, 11:52
Posty: 23
Płeć: Nie określono
Imię: Slawek
VOLVO: S40
Silnik: 1.6 D2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2010
Przebieg: 89000
Jeszcze jedna ciekawa informacja. Nie jestem drobiazgowy niestety i dziś zobaczyłem że dwie z opon Michelin CC+ od strony kierowcy mają rok produkcji i Made in Germany a dwie od strony pasażera już takich informacji nie posiadają. :shock: szybko zadzwoniłem i Pan z z Oponeo powiedział że to niemożliwe :x Właśnie wysłałem do nich zdjęcia wszystkich 4 kół i czekam na info. Czyżby nalewki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaaano
PostNapisane: 2017-09-13, 17:29 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.09.2012, 00:01
Posty: 759
Lokalizacja: ELA
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 60
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 155/210/500
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
ptaptu napisał(a):
Właśnie wysłałem do nich zdjęcia wszystkich 4 kół

Z wszystkich 8-iu stron ?

_________________
Powered by http://www.kiviracing.pl -210KM/500Nm.
VW 1,9 tdi AFN 200KM/410Nm by http://www.g-lab.pl , http://www.ctr-tuning.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ptaptu
PostNapisane: 2017-09-13, 18:14 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.05.2016, 11:52
Posty: 23
Płeć: Nie określono
Imię: Slawek
VOLVO: S40
Silnik: 1.6 D2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2010
Przebieg: 89000
Nie. Tylko zewnętrzne strony bo koła są na aucie a nadruk jest tylko z jednej?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaaano
PostNapisane: 2017-09-13, 18:20 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.09.2012, 00:01
Posty: 759
Lokalizacja: ELA
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 60
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 155/210/500
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Tak :mrgreen: dodatkowo CC są kierunkowe.

_________________
Powered by http://www.kiviracing.pl -210KM/500Nm.
VW 1,9 tdi AFN 200KM/410Nm by http://www.g-lab.pl , http://www.ctr-tuning.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ptaptu
PostNapisane: 2017-09-13, 18:26 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.05.2016, 11:52
Posty: 23
Płeć: Nie określono
Imię: Slawek
VOLVO: S40
Silnik: 1.6 D2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2010
Przebieg: 89000
O rzesz!! Ale kierunek się zgadza tylko napisów zewnątrz nie ma choć jakbym je przełożył stronami to i tak z jednej zawsze będzie to niewidoczne. Dziwne trochę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaaano
PostNapisane: 2017-09-13, 18:29 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.09.2012, 00:01
Posty: 759
Lokalizacja: ELA
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 60
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 155/210/500
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
No i właśnie dlatego że są prawidłowo założone to po jednej stronie DOT'a nie ma.
Czujesz co o Tobie myśli gościu z działu reklamacji czy tam zapytań z Oponeo ? :lol:

_________________
Powered by http://www.kiviracing.pl -210KM/500Nm.
VW 1,9 tdi AFN 200KM/410Nm by http://www.g-lab.pl , http://www.ctr-tuning.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ptaptu
PostNapisane: 2017-09-13, 18:34 
Offline
V
V

Dołączył(a): 26.05.2016, 11:52
Posty: 23
Płeć: Nie określono
Imię: Slawek
VOLVO: S40
Silnik: 1.6 D2
KW/KM/NM: 115
Rok: 2010
Przebieg: 89000
Czuje czuje :572: choć rozmawiałem z nim telefonicznie ale widocznie nie wyczuł z kim ma odczynienia :D prostuje zatem sprawę choć rok się nie zgadza mimo wszystko. Opony jeżdżą generalnie super i to muszę powiedzieć bez dwóch zdań. Przepraszam za zamieszanie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaaano
PostNapisane: 2017-09-13, 18:43 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.09.2012, 00:01
Posty: 759
Lokalizacja: ELA
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 60
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 155/210/500
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
ptaptu napisał(a):
Przepraszam za zamieszanie.

Ej no , zupełnie nie potrzebnie.
Koleś po drugiej stronie "kabla" jeśli jest dobry w swoim fachu ma być cierpliwy i grzeczny wobec klienta do końca, a to że nie orientuje się od strzała gdzie jaka firma daje DOT to już insza inszość.
Głowa do góry :one:

_________________
Powered by http://www.kiviracing.pl -210KM/500Nm.
VW 1,9 tdi AFN 200KM/410Nm by http://www.g-lab.pl , http://www.ctr-tuning.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 286 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL