Cześć, mam problem z moim Volvo S40 II gen. 2.0d. Ostatnio samochód sam przyspieszał po puszczeniu pedału gazu, aż do maksymalnych obrotów. W końcu silnik zaczął szarpać, więc wyłączyłem auto. Zabrała je laweta, a u mechanika zaczęły się diagnozy:
Mechanik nr 1 stwierdził, że w pompie paliwa i we wtryskach są opiłki metalu, a naprawa wyniesie ok. 8 tysięcy zł.
Mechanik nr 2 początkowo zaprzeczył, że pompa paliwa ma opiłki, ale później zmienił zdanie. Jego teoria to zapchany DPF, co mogło spowodować problem.
Mechanik nr 3 twierdzi, że jeśli w pompie byłyby opiłki, auto w ogóle by nie odpaliło, a on normalnie wjechałem na lawetę (więc auto nie jest dead). Wyliczył naprawę na około 3 tysiące zł.
Co o tym myślicie? Kto ma rację?
S40 2 gen 2.0d AWARIA
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2021-08-03, 08:57
- Imię: Lucas
- VOLVO: s40
- Silnik: 2.0d
- KW/KM/NM: 136
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 6.7
- Przebieg: 230000
- Status: Offline
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23905
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
S40 2 gen 2.0d AWARIA
NetroxS40, dlaczego postanowiłeś napisać swój post w dziale Artykuły?
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2021-08-03, 08:57
- Imię: Lucas
- VOLVO: s40
- Silnik: 2.0d
- KW/KM/NM: 136
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 6.7
- Przebieg: 230000
- Status: Offline
S40 2 gen 2.0d AWARIA
Proszę admina o przeniesienie postu do odpowiedniego działu
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23905
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
S40 2 gen 2.0d AWARIA
NetroxS40, ja zadałem proste pytanie, na które nie chcesz mi odpowiedzieć!