XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

ODPOWIEDZ
BoBo
V
V
Posty: 68
Rejestracja: 2011-02-08, 07:30
Imię: M
VOLVO: Brak
Silnik: Brak
Był na spocie: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

Post autor: BoBo » 2016-01-01, 23:15

http://forums.swedespeed.com/showthread ... mas-Review" onclick="window.open(this.href);return false;

Nemo24
V
V
Posty: 119
Rejestracja: 2012-04-03, 18:39
VOLVO: XC70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 147/200
Rok: 2001
Lokalizacja: Mazowsze
Status: Offline

Re: XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

Post autor: Nemo24 » 2016-06-15, 13:06

Jakby komuś było mało to T8 na warsztat wziął Polestar i wyciągnął 421KM (400) i 680NM (640) oraz poprawił działanie automatycznej skrzyni oraz prowadzenie. Podobno dopłata do mocniejszej wersji z tym pakietem ma wynosić 4 tys. zł.

Iwan
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 6126
Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: B230FK/M90
KW/KM/NM: 99/135
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
Przebieg: 451000
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Status: Offline

Re: XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

Post autor: Iwan » 2016-06-15, 15:29

Nemo24, myślisz, że oprócz cyferek z hamowni to zwykły zjadacz chleba odczuje 421KM vs. 400 KM? Sztuka dla sztuki wg mnie.

Jakby z 400 zrobili 500 KM to już chyba coś. Ale jak zrobili tylko o 21 kucy więcej to pewno silnik fabrycznie już wyżyłowany na maksa.

Tak jak rekordy Guinnessa typu ile osób w jednym miejscu robiło lub nie robiło czegoś tam.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.

Nemo24
V
V
Posty: 119
Rejestracja: 2012-04-03, 18:39
VOLVO: XC70
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 147/200
Rok: 2001
Lokalizacja: Mazowsze
Status: Offline

Re: XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

Post autor: Nemo24 » 2016-06-15, 18:20

Podobno przyspieszenie od 0-100 ma wynosić z pakietem 5,5 sek, czyli o 0,9 sek szybciej.

Iwan
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 6126
Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: B230FK/M90
KW/KM/NM: 99/135
Rok: 1996
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
Przebieg: 451000
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Status: Offline

Re: XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

Post autor: Iwan » 2016-06-15, 19:45

Nemo24 pisze:czyli o 0,9 sek szybciej.
Się powtórzę, ale dla mnie to w ogóle jakoś dziwnie brzmi, żeby się "targować" o 0,9s. Wiadomo, 5s to nie 9 czy 10.

Ile razy w roku ktoś mając takie auto depcze ze startu na maksa do setki?

Się mi przypomina:" Dwie kawy, dwie wuzetki, co jeszcze? Bijemy się o złotą patelnię". Tak samo chyba jest z producentami samochodów obecnie. Bo BMW ma 6s do setki, to volvo będzie się bić o 5,8s, a dalej mercedes zrobi 5,5. Do tego jakieś wartości spalania zaniżone z kosmosu czy z laboratorium. A co dalej z użytkowaniem, z nikomu niepotrzebną elektroniką, trwałością itd.

Ja tak dość mocno ironicznie do nowych aut bardzo podchodzę, ale mi się to nie podoba. A jak czytam o jakichś ułamkach sekundy do setki to mnie szczery śmiech ogarnia, po co komu to wszystko. Ale skoro ludzi to kręci i chcą za te igrzyska płacić setki tys. zł, to kto komu zabroni.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.

Awatar użytkownika
ayrsen
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1747
Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
Imię: ayrsen
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD GT
KW/KM/NM: 188/255/405
Rok: 0
Był na spocie: 12
Przebieg: 0
Lokalizacja: Polska
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

Post autor: ayrsen » 2016-06-15, 20:04

Iwan pisze:
Nemo24 pisze:czyli o 0,9 sek szybciej.
Się powtórzę, ale dla mnie to w ogóle jakoś dziwnie brzmi, żeby się "targować" o 0,9s. Wiadomo, 5s to nie 9 czy 10.

Ile razy w roku ktoś mając takie auto depcze ze startu na maksa do setki?
Pewnie na co drugich światłach. Ja oczywiście bym tak nie robił. Ja bym nie odpusil żadnym światłom... :D
Iwan - to że Ciebie poweeeeeeerrrrrrrr nie kręci świadczy tylko o tym, że nie jesteś w grupie docelowej. I tyle. Każda stwora... ;)
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI

quiros
V
V
Posty: 102
Rejestracja: 2014-11-02, 00:11
Imię: PFdQ
VOLVO: v40II
Silnik: diesel
Rok: 2016
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 5,7
Przebieg: 150000
Lokalizacja: Katowice
Status: Offline
Kontakt:

Re: XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

Post autor: quiros » 2016-06-16, 16:32

Jestem za mlody na takie fuzo auto :)
Ale srodek jest zacny!

Awatar użytkownika
KeyJey
VOLV
VOLV
Posty: 612
Rejestracja: 2013-05-07, 17:45
Imię: Piotr
VOLVO: XC90 V8 Heico / C30 T5 R-Desig
Silnik: B8444S / B5254T7
KW/KM/NM: 315/440 230/320
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 20
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: XC90 T8 - pierwsze wrażenia z użytkowania ( szkoda że nie moje)

Post autor: KeyJey » 2016-06-16, 19:25

Ale za to już bardzo często korzysta się z przyspieszenia 60-100 oraz 80-140.
Dodatkowo jakie znaczenie ma to czy podnieśli moc czy moment o ileś %. Najważniejszy jest przebieg momentu i mocy oraz zakres dostępności. Po wyniki przyspieszenia -0.9 sek widać, że lekcję odrobili bardzo dobrze.
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R / XC40 T5
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”