Szwedzka wizja luksusu.
- BooF
- Przyjaciele
- Posty: 2462
- Rejestracja: 2012-03-10, 15:04
- Imię: Er
- VOLVO: ex S60/ V70
- Silnik: D52
- KW/KM/NM: 216/504
- Rok: 2007
- Był na spocie: 62
- Średnie spalanie: 9,5
- Przebieg: 384100
- Lokalizacja: EPWA/EPWR
- Status: Offline
- Kontakt:
Szwedzka wizja luksusu.
http://www.samar.pl/__/3/3.a/89477/3.sc ... cale=pl_PL" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 72
- Rejestracja: 2012-09-10, 08:31
- VOLVO: V40 T4
- Silnik: 1.9
- KW/KM/NM: 147/200/300
- Rok: 1998
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 18
- Przebieg: 248000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
Trochę te zapewnianie "na pewno szwedzkie nie chińskie" oraz "na pewno lepsze niż było"
Bardzo optymistyczne podejście, nieco szkalujące markę volvo, a szczególnie rażące dla starych, wiernych fanów.
Mam wrażenie że volvo przestało mieć wogóle cokolwiek do gadania, a cały wywiad jest robiony pod inwestora(ów)
ahaArkadiusz Nowińki pisze:Nasze dwulitrowe silniki mają świetne osiągi
To prawda, ale do 100kmhArkadiusz Nowińki pisze: są oszczędne
no jeśli przy 150kmh nie da się rozmawiać to są ciche(raczej cicho bo wszyscy ogłuchli)Arkadiusz Nowińki pisze:ciche
No i te przeciekające dachy w XC90. Oraz błędy start-stop. Oraz błedy ABS...etcArkadiusz Nowińki pisze:są w stanie zaspokoić potrzeby większości kierowców. Czy ta decyzja była właściwa? Wystarczy spojrzeć na wyniki sprzedaży Volvo XC90
Bardzo optymistyczne podejście, nieco szkalujące markę volvo, a szczególnie rażące dla starych, wiernych fanów.
Mam wrażenie że volvo przestało mieć wogóle cokolwiek do gadania, a cały wywiad jest robiony pod inwestora(ów)
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-10-20, 20:26
- Imię: zbigniew
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2,0D
- KW/KM/NM: 120/163
- Rok: 2011
- Średnie spalanie: 7,0/100km
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
Rozbrajająca odpowiedź!
Czy zmiana właściciela sprawiła, że Volvo to już chińska marka czy nadal szwedzka?
Po przejęciu Volvo przez koncern Geely, nasza firma stała dużo bardziej szwedzka niż wcześniej. Wystarczy przejechać się najnowszymi modelami aut, by poczuć te wszystkie wartości, którym od lat jest wierna nasza marka.
Przed przejęciem Volvo było bardziej chińskie .
Absurdalny pęd do wciskania elektroniki wszędzie, nawet tam gdzie się "nie da", nie czyni auta lepszym. Zapominają tylko że o klasie premium świadczy jakość, trwałość i komfort, a nie ilość gadżetów elektronicznych-to już raczej serwery na kołach. Zagubiło się to, co istotne,decydujące.
Czy zmiana właściciela sprawiła, że Volvo to już chińska marka czy nadal szwedzka?
Po przejęciu Volvo przez koncern Geely, nasza firma stała dużo bardziej szwedzka niż wcześniej. Wystarczy przejechać się najnowszymi modelami aut, by poczuć te wszystkie wartości, którym od lat jest wierna nasza marka.
Przed przejęciem Volvo było bardziej chińskie .
Absurdalny pęd do wciskania elektroniki wszędzie, nawet tam gdzie się "nie da", nie czyni auta lepszym. Zapominają tylko że o klasie premium świadczy jakość, trwałość i komfort, a nie ilość gadżetów elektronicznych-to już raczej serwery na kołach. Zagubiło się to, co istotne,decydujące.
-
- VO
- Posty: 324
- Rejestracja: 2014-08-05, 16:12
- Imię: XXX
- VOLVO: brak
- Silnik: V8
- KW/KM/NM: 228/310/410
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 14 LPG
- Przebieg: 265750
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
NIe mają o czym zapominać, gdyż Volvo nie jest marką premium.siatek pisze: Zapominają tylko że o klasie premium
-
- V
- Posty: 102
- Rejestracja: 2014-11-02, 00:11
- Imię: PFdQ
- VOLVO: v40II
- Silnik: diesel
- Rok: 2016
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,7
- Przebieg: 150000
- Lokalizacja: Katowice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Szwedzka wizja luksusu.
NIe mają o czym zapominać, gdyż Volvo nie jest marką premium.[/quoteLechu_2 pisze:siatek pisze: Zapominają tylko że o klasie premium
]
Dlaczego nie? Maja w ofercie samochody a'la suzuki maruti? ))
-
- VO
- Posty: 324
- Rejestracja: 2014-08-05, 16:12
- Imię: XXX
- VOLVO: brak
- Silnik: V8
- KW/KM/NM: 228/310/410
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 14 LPG
- Przebieg: 265750
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
Jakość przede wszystkim i to mowa nie tylko o wnętrzu ale innych aspektach.
Na status premium pracuje się parę lat, teraz może przy modelach z serii 90, które są obiecujące, mają szanse poprawić swoją pozucję.
Pomijam, fakt, że od dawna Volvo każe sobie płacić jak za premium mimo iż taką marką nie jest.
Na status premium pracuje się parę lat, teraz może przy modelach z serii 90, które są obiecujące, mają szanse poprawić swoją pozucję.
Pomijam, fakt, że od dawna Volvo każe sobie płacić jak za premium mimo iż taką marką nie jest.
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
A dlaczego nie?
Indyjski Jaguar jest premium, a chińskie Volvo juz nie?
Ciagle robia postepy i te auta staja sie coraz bardziej "cywilizowane", a wiem co pisze bo jezdzilem 4 generacjami, a 3 uzutkowalem .
Niestety w tej calej ewolucji zatarty zostal troche ten nie powtarzalny charakter marki, konkurencja zaczerpnela troche od Volvo i ta magia gdzies zaginela, przestali sie wyrozniac. Nowa seria x90 jest napchana elektronika po to zeby sie wyroznic na tle konkurencji ale to juz dla mnie nie to samo co stare dobre Volvo.
Jedno trzeba przyznac. PR Volvo zawsze byl mocna strona. Katalogi, broszurki, reklamy z pieknymi krajobrazami i muzyka. Mnie to zawsze chwytalo za serce Wychwalanie pod niebiosana wyrost swoich aut i ich zalet, a dzeczywistosc byla troche inna.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Indyjski Jaguar jest premium, a chińskie Volvo juz nie?
Ciagle robia postepy i te auta staja sie coraz bardziej "cywilizowane", a wiem co pisze bo jezdzilem 4 generacjami, a 3 uzutkowalem .
Niestety w tej calej ewolucji zatarty zostal troche ten nie powtarzalny charakter marki, konkurencja zaczerpnela troche od Volvo i ta magia gdzies zaginela, przestali sie wyrozniac. Nowa seria x90 jest napchana elektronika po to zeby sie wyroznic na tle konkurencji ale to juz dla mnie nie to samo co stare dobre Volvo.
Jedno trzeba przyznac. PR Volvo zawsze byl mocna strona. Katalogi, broszurki, reklamy z pieknymi krajobrazami i muzyka. Mnie to zawsze chwytalo za serce Wychwalanie pod niebiosana wyrost swoich aut i ich zalet, a dzeczywistosc byla troche inna.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
- MrWahacz
- Posty: 0
- Rejestracja: 2016-04-26, 14:55
- Imię: Michal
- VOLVO: Nie mam :(
- Silnik: 1,4 benzyna
- Rok: 1998
- Przebieg: 150000
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
Dla mnie definicja klasy premium generalnie nie jest łatwa. No i Volvo zaliczyłbym do tego grona. Może nie jest tak mocno kojarzone z luksusem jak np. Mercedes, ale według mnie te marki stoją bardzo blisko siebie pod względem prestiżu. No i trzeba też pamiętać, że marki właśnie typu Mercedes, BMW itp. wcale takiej rewelacyjnej jakości nie mają. Oczywiście jak się zapłaci pół miliona to ona będzie, ale kupując najtańsze modele w ofercie (nawet dobrze doposażone) jakość miejscami wcale nie przystoi producentowi klasy wyższej.
motoWahacz - aktualności motoryzacyjne, ciekawostki, testy samochodów
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2015-04-25, 18:48
- Imię: Tomasz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD
- Rok: 2009
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
dla mnie brak minimum 6 cylindrów dyskwalifikuje auto jeśli chodzi o premium, samo wyposażenie dla mnie to nie wszystko
S60 2.5T AWD
do sprzedania: kierownica, klapsa z S60R ( bez lotki i emblematów )
do sprzedania: kierownica, klapsa z S60R ( bez lotki i emblematów )
- Wojtullla
- V
- Posty: 25
- Rejestracja: 2016-04-16, 08:35
- Imię: Wojtek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 149/203/300
- Rok: 2011
- Średnie spalanie: 10.5
- Przebieg: 195000
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
no tym mnie załamali...Tom02S pisze:dla mnie brak minimum 6 cylindrów dyskwalifikuje auto jeśli chodzi o premium, samo wyposażenie dla mnie to nie wszystko
następny samochód planuje kupić za 5-6 lat i ma to być duży suv z dużym silnikiem benzynowym...no i automatycznie patrzę na xc90 i oczom nie wierzę...silnik do kosiarki w takim samochodzie...
Do Audi i BmW nie pójdę..jakoś nie lubię..może Mercedes..ale na tą chwilę najbardziej podoba mi sie Jeep Grand Ch. tam dają 6 i nawet 8 cylindrów.
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Szwedzka wizja luksusu.
I tu jest pies pogrzebany. Juz nie chodzi o to, ze bym chcial kupic 6 garow bo do codziennego uzytku 4 wystarcza ale sama NIEMOZLIWOSC wyboru wiecej niz 4 czy nawett 5 garow rozczarowuje
Troche ostatnio jezdzilem nowymi Volvo i konkirencja z ojcem i żeby te wszelkie sppstrzszenia opisac to ciezko. Zwlaszcza, ze pisze z tel.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Troche ostatnio jezdzilem nowymi Volvo i konkirencja z ojcem i żeby te wszelkie sppstrzszenia opisac to ciezko. Zwlaszcza, ze pisze z tel.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka