Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
jaaano
PostNapisane: 2016-12-23, 22:10 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.09.2012, 00:01
Posty: 556
Lokalizacja: ELA
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 60
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 155/210/500
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
porcelan napisał(a):
Cytuj:
Problemem jest ta rażąca dysproporcja prędkości na lewym i prawym pasie

Oczywiście, tylko nadal nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji gdzie pas, który się kończy i nie ma pierwszeństwa jest szybszy.

Dzieje się tak jak stoisz daleko na pasie który ma pierwszeństwo.

_________________
Powered by www.kiviracing.pl stage 1-210KM/500Nm.
VW 1,9 tdi AFN 200KM/410Nm by www.g-lab.pl , www.ctr-tuning.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
porcelan
PostNapisane: 2016-12-23, 22:22 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.08.2016, 19:52
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: C30
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 100/136/320
Rok: 2010
Przebieg: 0
jaaano napisał(a):
porcelan napisał(a):
Cytuj:
Problemem jest ta rażąca dysproporcja prędkości na lewym i prawym pasie

Oczywiście, tylko nadal nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji gdzie pas, który się kończy i nie ma pierwszeństwa jest szybszy.

Dzieje się tak jak stoisz daleko na pasie który ma pierwszeństwo.

To jak stoję bliżej to nie jest szybszy a jak stoję dalej to jest szybszy? :?

_________________
Pozdrawiam,
Adam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaaano
PostNapisane: 2016-12-23, 22:35 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.09.2012, 00:01
Posty: 556
Lokalizacja: ELA
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 60
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 155/210/500
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
porcelan napisał(a):
To jak stoję bliżej to nie jest szybszy a jak stoję dalej to jest szybszy? :?

To gdzie stoisz nie zmienia innego pasa w szybszy czy wolniejszy ale jest takie wrażenie że stojąc np. jako 15 czy 20-y czy jeszcze dalej a na sąsiednim pasie akurat na twojej wysokości nie stoją auta tylko cały czas przejeżdżają i na końcu wchodzą w suwak sprawia właśnie to wrażenie że sąsiedni pas jest szybszy.

_________________
Powered by www.kiviracing.pl stage 1-210KM/500Nm.
VW 1,9 tdi AFN 200KM/410Nm by www.g-lab.pl , www.ctr-tuning.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
porcelan
PostNapisane: 2016-12-23, 23:58 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.08.2016, 19:52
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: C30
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 100/136/320
Rok: 2010
Przebieg: 0
jaaano napisał(a):
porcelan napisał(a):
To jak stoję bliżej to nie jest szybszy a jak stoję dalej to jest szybszy? :?

To gdzie stoisz nie zmienia innego pasa w szybszy czy wolniejszy ale jest takie wrażenie że stojąc np. jako 15 czy 20-y czy jeszcze dalej a na sąsiednim pasie akurat na twojej wysokości nie stoją auta tylko cały czas przejeżdżają i na końcu wchodzą w suwak sprawia właśnie to wrażenie że sąsiedni pas jest szybszy.

O to to - sprawia wrażenie szybszego, bo jest na nim mniej aut. Dokładnie o tym pisałem kilka postów wcześniej: viewtopic.php?p=1358623#p1358623
A mowa była o sytuacji kiedy aut jest tyle samo :x

_________________
Pozdrawiam,
Adam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
DariuszC
PostNapisane: 2016-12-24, 00:01 
Offline
VOL
VOL
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.01.2009, 00:56
Posty: 368
Lokalizacja: P-no
Płeć: Mężczyzna
Imię: Dariusz
VOLVO: 850 x 2
Silnik: TDI/B5204S + gaz
Rok: 1996
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: uuu...
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Lewy pas "jedzie szybciej" ponieważ kierowcy nie dojeżdżając do końca zwężki dodatkowo się pakują w środku, na początku itd., itp.
Idę po chipsy :> :lol:

_________________
Pozdrawiam,
Dariusz C.

Volvo 850 TDI - najlepszy traktor na świecie

Każdy jest ignorantem, tylko na różne tematy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
siatek
PostNapisane: 2016-12-24, 00:54 
Offline
V
V

Dołączył(a): 20.10.2015, 20:26
Posty: 9
Płeć: Mężczyzna
Imię: zbigniew
VOLVO: XC70
Silnik: 2,0D
KW/KM/NM: 120/163
Rok: 2011
Średnie spalanie: 6,2/100
Przebieg: 100000
Wystarczy wyjechać na dłuższą chwilę za naszą zachodnią granicę, by zobaczyć jaki to wspaniały wynalazek "jazda na suwak". Jakoś tam nikt nie m żadnych problemów na żadnym pasie, wszyscy jadą płynnie i zadziwiająco szybko w takich sytuacjach.
Po prostu Polacy są słabymi i złośliwymi kierowcami. Oczywiście nie wszyscy, ale jest ich wystarczająco dużo, by tamować ruch na drogach i szarpać nerwy innym.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
michal.g
PostNapisane: 2016-12-24, 01:42 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.04.2015, 23:17
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: V40III '14
Silnik: D3
KW/KM/NM: 150KM
Rok: 2014
Średnie spalanie: 7.5
Przebieg: 60000
siatek napisał(a):
Wystarczy wyjechać na dłuższą chwilę za naszą zachodnią granicę, by zobaczyć jaki to wspaniały wynalazek "jazda na suwak". Jakoś tam nikt nie m żadnych problemów na żadnym pasie, wszyscy jadą płynnie i zadziwiająco szybko w takich sytuacjach.
Po prostu Polacy są słabymi i złośliwymi kierowcami. Oczywiście nie wszyscy, ale jest ich wystarczająco dużo, by tamować ruch na drogach i szarpać nerwy innym.


Właśnie jestem w Stuttgarcie, przejechałem całą Polskę i prawie całe Niemcy. Czytam sobie te dywagacje na temat suwaka i sobie myślę, że u nas to dalej jak w lesie :/ Tu jakoś wszystko działa, na autostradach pomimo dużego ruchu jedzie się płynnie, nawet jak są duże krzyżówki autostrad i ruch jest wyraźnie wolniejszy ale wszystkie samochody toczą się swoim pasem, nie ma siurków, którzy dyszą ci w kark na lewym żeby ich przepuścić. To samo na zwężkach, tu nawet nikt nie dziękuje za wpuszczenie przy suwaku, ba, masz nawet prawo obtrąbić kierowcę, który ci uniemożliwi zjazd z kończącego się pasa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
p4vel
PostNapisane: 2016-12-24, 14:56 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.06.2007, 18:57
Posty: 284
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów - Ursus
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: V70
Silnik: D5252T/2.5 TDI
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 6.5
Przebieg: 325000
Nr z parady volvo: 0
Mi sie wydaje, ze pas który się kończy zawsze będzie szybszy przy jeździe na suwak. Po pierwsze aut na nim ubywa a co za tym idzie na pasie z pierwszeństwem przybywa (przed nami), trzeba dla każdego kolejnego auta zrobić miejsce żeby wjechał. A z reguły za zwężeniem ruch i tak jest wolny, więc stojąc na pasie z pierwszeństwem poruszamy się wolniej niż na "lewym", który idzie płynniej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
michal.g
PostNapisane: 2016-12-24, 15:05 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.04.2015, 23:17
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: V40III '14
Silnik: D3
KW/KM/NM: 150KM
Rok: 2014
Średnie spalanie: 7.5
Przebieg: 60000
p4vel napisał(a):
Mi sie wydaje, ze pas który się kończy zawsze będzie szybszy przy jeździe na suwak. Po pierwsze aut na nim ubywa a co za tym idzie na pasie z pierwszeństwem przybywa (przed nami), trzeba dla każdego kolejnego auta zrobić miejsce żeby wjechał. A z reguły za zwężeniem ruch i tak jest wolny, więc stojąc na pasie z pierwszeństwem poruszamy się wolniej niż na "lewym", który idzie płynniej.

No jak [FACE WITH TEARS OF JOY] na zwężeniu przejadą 4 samochody - 2 z prawego, 2 z lewego. Suma objętości samochodów będzie identyczna na dwóch pasach, to jak lewy może iść szybciej [FACE WITH TEARS OF JOY]

Wysłane z mojego M3s przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
p4vel
PostNapisane: 2016-12-24, 20:57 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.06.2007, 18:57
Posty: 284
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów - Ursus
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: V70
Silnik: D5252T/2.5 TDI
KW/KM/NM: 103/140/290
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 6.5
Przebieg: 325000
Nr z parady volvo: 0
A jak na lewym będą same tiry :D spoko, żartuję. Faktycznie za długo o tym myślałem i coś pokrecilem :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
volvuś v70
PostNapisane: 2016-12-24, 21:25 
Online
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.07.2014, 18:37
Posty: 1301
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
VOLVO: v70 II
Silnik: 2.3 T5 - B5234T3
KW/KM/NM: 183/250KM
Rok: 2000
Był na spocie: 38
Średnie spalanie: wir w baku
Przebieg: 200000
jest szybszy wizualnie , ponieważ jadący pasem "ślepym" jest w stanie dostosować prędkość by wjechać w miejsce które jest "dla niego" w kolejności , natomiast wpuszczający niejednokrotnie ze strachu/dla pewności , się zatrzymują zmuszając cały pas do podjazdów gdy na "ślepym" powoli , ale się auta toczą (choć ostatnio u nas podczas remontów szybciej się "ślepym" jechało - ale to z winy kierowców) ;)

_________________
...oto "Junior"Obrazeka to ŁOŚ Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL