Dzieje się tak jak stoisz daleko na pasie który ma pierwszeństwo.porcelan pisze:Oczywiście, tylko nadal nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji gdzie pas, który się kończy i nie ma pierwszeństwa jest szybszy.Problemem jest ta rażąca dysproporcja prędkości na lewym i prawym pasie
Jazda na suwak
- jaaano
- VOLVO
- Posty: 2190
- Rejestracja: 2012-09-19, 00:01
- VOLVO: S 60
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 155/210/500
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ELA
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
Powered by http://www.kiviracing.pl" -210KM/500Nm.
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-08-10, 19:52
- Imię: Adam
- VOLVO: C30
- Silnik: 2.0D
- KW/KM/NM: 100/136/320
- Rok: 2010
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
To jak stoję bliżej to nie jest szybszy a jak stoję dalej to jest szybszy?jaaano pisze:Dzieje się tak jak stoisz daleko na pasie który ma pierwszeństwo.porcelan pisze:Oczywiście, tylko nadal nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji gdzie pas, który się kończy i nie ma pierwszeństwa jest szybszy.Problemem jest ta rażąca dysproporcja prędkości na lewym i prawym pasie
Pozdrawiam,
Adam
Adam
- jaaano
- VOLVO
- Posty: 2190
- Rejestracja: 2012-09-19, 00:01
- VOLVO: S 60
- Silnik: D5244T4
- KW/KM/NM: 155/210/500
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: ELA
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
To gdzie stoisz nie zmienia innego pasa w szybszy czy wolniejszy ale jest takie wrażenie że stojąc np. jako 15 czy 20-y czy jeszcze dalej a na sąsiednim pasie akurat na twojej wysokości nie stoją auta tylko cały czas przejeżdżają i na końcu wchodzą w suwak sprawia właśnie to wrażenie że sąsiedni pas jest szybszy.porcelan pisze:To jak stoję bliżej to nie jest szybszy a jak stoję dalej to jest szybszy?
Powered by http://www.kiviracing.pl" -210KM/500Nm.
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
http://pro-choice.pl/" , https://hidretrofit.pl/" , http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/"
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-08-10, 19:52
- Imię: Adam
- VOLVO: C30
- Silnik: 2.0D
- KW/KM/NM: 100/136/320
- Rok: 2010
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
O to to - sprawia wrażenie szybszego, bo jest na nim mniej aut. Dokładnie o tym pisałem kilka postów wcześniej: http://www.volvoforum.pl/viewtopic.php? ... 3#p1358623" onclick="window.open(this.href);return false;jaaano pisze:To gdzie stoisz nie zmienia innego pasa w szybszy czy wolniejszy ale jest takie wrażenie że stojąc np. jako 15 czy 20-y czy jeszcze dalej a na sąsiednim pasie akurat na twojej wysokości nie stoją auta tylko cały czas przejeżdżają i na końcu wchodzą w suwak sprawia właśnie to wrażenie że sąsiedni pas jest szybszy.porcelan pisze:To jak stoję bliżej to nie jest szybszy a jak stoję dalej to jest szybszy?
A mowa była o sytuacji kiedy aut jest tyle samo
Pozdrawiam,
Adam
Adam
- DariuszC
- VOL
- Posty: 386
- Rejestracja: 2009-01-25, 23:56
- Imię: Dariusz
- VOLVO: 850 x 2
- Silnik: TDI/B5204S + gaz
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: uuu...
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: P-no
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
Lewy pas "jedzie szybciej" ponieważ kierowcy nie dojeżdżając do końca zwężki dodatkowo się pakują w środku, na początku itd., itp.
Idę po chipsy
Idę po chipsy
Pozdrawiam,
Dariusz C.
Volvo 850 TDI - najlepszy traktor na świecie
Każdy jest ignorantem, tylko na różne tematy.
Dariusz C.
Volvo 850 TDI - najlepszy traktor na świecie
Każdy jest ignorantem, tylko na różne tematy.
-
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-10-20, 20:26
- Imię: zbigniew
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2,0D
- KW/KM/NM: 120/163
- Rok: 2011
- Średnie spalanie: 7,0/100km
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
Wystarczy wyjechać na dłuższą chwilę za naszą zachodnią granicę, by zobaczyć jaki to wspaniały wynalazek "jazda na suwak". Jakoś tam nikt nie m żadnych problemów na żadnym pasie, wszyscy jadą płynnie i zadziwiająco szybko w takich sytuacjach.
Po prostu Polacy są słabymi i złośliwymi kierowcami. Oczywiście nie wszyscy, ale jest ich wystarczająco dużo, by tamować ruch na drogach i szarpać nerwy innym.
Po prostu Polacy są słabymi i złośliwymi kierowcami. Oczywiście nie wszyscy, ale jest ich wystarczająco dużo, by tamować ruch na drogach i szarpać nerwy innym.
- michal.g
- VOL
- Posty: 431
- Rejestracja: 2015-04-21, 23:17
- Imię: Michal
- VOLVO: V90CC
- Silnik: B5
- KW/KM/NM: 250KM
- Rok: 2024
- Przebieg: 500
- Lokalizacja: Białystok/Warszawa
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
Właśnie jestem w Stuttgarcie, przejechałem całą Polskę i prawie całe Niemcy. Czytam sobie te dywagacje na temat suwaka i sobie myślę, że u nas to dalej jak w lesie Tu jakoś wszystko działa, na autostradach pomimo dużego ruchu jedzie się płynnie, nawet jak są duże krzyżówki autostrad i ruch jest wyraźnie wolniejszy ale wszystkie samochody toczą się swoim pasem, nie ma siurków, którzy dyszą ci w kark na lewym żeby ich przepuścić. To samo na zwężkach, tu nawet nikt nie dziękuje za wpuszczenie przy suwaku, ba, masz nawet prawo obtrąbić kierowcę, który ci uniemożliwi zjazd z kończącego się pasa.siatek pisze:Wystarczy wyjechać na dłuższą chwilę za naszą zachodnią granicę, by zobaczyć jaki to wspaniały wynalazek "jazda na suwak". Jakoś tam nikt nie m żadnych problemów na żadnym pasie, wszyscy jadą płynnie i zadziwiająco szybko w takich sytuacjach.
Po prostu Polacy są słabymi i złośliwymi kierowcami. Oczywiście nie wszyscy, ale jest ich wystarczająco dużo, by tamować ruch na drogach i szarpać nerwy innym.
C30 1.6d '07 => V40 D3 '14 => S60 T5 '19 => V90CC B5 '24
- p4vel
- VO
- Posty: 285
- Rejestracja: 2007-06-10, 18:57
- Imię: Pawel
- VOLVO: V70
- Silnik: D5252T/2.5 TDI
- KW/KM/NM: 103/140/290
- Rok: 1999
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: 6.5
- Przebieg: 335000
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jazda na suwak
Mi sie wydaje, ze pas który się kończy zawsze będzie szybszy przy jeździe na suwak. Po pierwsze aut na nim ubywa a co za tym idzie na pasie z pierwszeństwem przybywa (przed nami), trzeba dla każdego kolejnego auta zrobić miejsce żeby wjechał. A z reguły za zwężeniem ruch i tak jest wolny, więc stojąc na pasie z pierwszeństwem poruszamy się wolniej niż na "lewym", który idzie płynniej.
- michal.g
- VOL
- Posty: 431
- Rejestracja: 2015-04-21, 23:17
- Imię: Michal
- VOLVO: V90CC
- Silnik: B5
- KW/KM/NM: 250KM
- Rok: 2024
- Przebieg: 500
- Lokalizacja: Białystok/Warszawa
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
No jak [FACE WITH TEARS OF JOY] na zwężeniu przejadą 4 samochody - 2 z prawego, 2 z lewego. Suma objętości samochodów będzie identyczna na dwóch pasach, to jak lewy może iść szybciej [FACE WITH TEARS OF JOY]p4vel pisze:Mi sie wydaje, ze pas który się kończy zawsze będzie szybszy przy jeździe na suwak. Po pierwsze aut na nim ubywa a co za tym idzie na pasie z pierwszeństwem przybywa (przed nami), trzeba dla każdego kolejnego auta zrobić miejsce żeby wjechał. A z reguły za zwężeniem ruch i tak jest wolny, więc stojąc na pasie z pierwszeństwem poruszamy się wolniej niż na "lewym", który idzie płynniej.
Wysłane z mojego M3s przy użyciu Tapatalka
C30 1.6d '07 => V40 D3 '14 => S60 T5 '19 => V90CC B5 '24
- p4vel
- VO
- Posty: 285
- Rejestracja: 2007-06-10, 18:57
- Imię: Pawel
- VOLVO: V70
- Silnik: D5252T/2.5 TDI
- KW/KM/NM: 103/140/290
- Rok: 1999
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: 6.5
- Przebieg: 335000
- Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jazda na suwak
A jak na lewym będą same tiry spoko, żartuję. Faktycznie za długo o tym myślałem i coś pokrecilem
- volvuś v70
- VOLVO
- Posty: 2744
- Rejestracja: 2014-07-01, 18:37
- Imię: Marek
- VOLVO: v70 II , s80 I
- Silnik: 2.3 T5 - B5234T3 , B5244S
- KW/KM/NM: 183/250KM -125/170KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: wir w baku
- Przebieg: 215000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: Jazda na suwak
jest szybszy wizualnie , ponieważ jadący pasem "ślepym" jest w stanie dostosować prędkość by wjechać w miejsce które jest "dla niego" w kolejności , natomiast wpuszczający niejednokrotnie ze strachu/dla pewności , się zatrzymują zmuszając cały pas do podjazdów gdy na "ślepym" powoli , ale się auta toczą (choć ostatnio u nas podczas remontów szybciej się "ślepym" jechało - ale to z winy kierowców)