200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
-
- V
- Posty: 34
- Rejestracja: 2015-09-12, 13:40
- Imię: Piotr
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 147/200/285
- Rok: 2002
- Przebieg: 162
- Status: Offline
200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Niestety nie dodam odnośnika do artykułu, gdyż jest on w najnowszym papierowym (nr 43) Auto-Świecie, a dotyczy:
"200 koni za 25 tys. zł"
TOP 5 aut
1. Honda Accord VII 2.4
2. Audi A4B6 1.8T
3. BMW serii 3 E46 2.5 i 2.8
4. Saab 9-3 II 2.0T
5. Volvo S60 2.4T i 2.5T
Wady Volvo to:
-częste i drogie defekty automatycznych skrzyń biegów,
-awarie elektroniki,
-dość wysokie spalanie
Ponadto wg AŚ przyspieszenie auta z 210-konnym silnikiem to 8,8s do setki, a w wersji 4x4 7,3s (???).
"200 koni za 25 tys. zł"
TOP 5 aut
1. Honda Accord VII 2.4
2. Audi A4B6 1.8T
3. BMW serii 3 E46 2.5 i 2.8
4. Saab 9-3 II 2.0T
5. Volvo S60 2.4T i 2.5T
Wady Volvo to:
-częste i drogie defekty automatycznych skrzyń biegów,
-awarie elektroniki,
-dość wysokie spalanie
Ponadto wg AŚ przyspieszenie auta z 210-konnym silnikiem to 8,8s do setki, a w wersji 4x4 7,3s (???).
- ayrsen
- Przyjaciele
- Posty: 1747
- Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
- Imię: ayrsen
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD GT
- KW/KM/NM: 188/255/405
- Rok: 0
- Był na spocie: 12
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
AŚ - i wszystko jasne.
7,3 s manual. 7,7 s ASB. Wg katalogu. Czyli w teorii.
Realnie można sporo szybciej. Problem (?) w tym, że S60 to nie jest sportowy samochód.
Zasadniczo żadne cywilne Volvo nie jest sportowym samochodem. To nie wada. To cecha.
7,3 s manual. 7,7 s ASB. Wg katalogu. Czyli w teorii.
Realnie można sporo szybciej. Problem (?) w tym, że S60 to nie jest sportowy samochód.
Zasadniczo żadne cywilne Volvo nie jest sportowym samochodem. To nie wada. To cecha.
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
ayrsen, ale tu nie chodzi chyba o sportowość aut z rankingu tylko ze mozna miec moc za jakaś kwotę. Volvo nigdy nie pretendowało do bycia najszybszym lecz najbezpieczniejszym i to raczej stawiali na pierwszym miejscu
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
snow, ale bezpieczeństwo to też prowadzenie, właściwości jezdne. A po co mi 200 KM jak na pierwszym łuku np. przód mi wyjedzie na zewnątrz...
-
- Przyjaciele
- Posty: 6128
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Jak napęd nie na tej osi co trzeba, to przód wyjedzie Jakby był na tej osi bardziej z tyłu, to może bardziej zadek wyjedzie, ale to się jakoś da kontrolować, a jak ucieka przód to jest lipa.nurek pisze:A po co mi 200 KM jak na pierwszym łuku np. przód mi wyjedzie na zewnątrz
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Wyciągnąłeś mi to z ust .nurek pisze:snow, ale bezpieczeństwo to też prowadzenie, właściwości jezdne. A po co mi 200 KM jak na pierwszym łuku np. przód mi wyjedzie na zewnątrz...
Iwan,Iwan pisze:Jak napęd nie na tej osi co trzeba, to przód wyjedzie Jakby był na tej osi bardziej z tyłu, to może bardziej zadek wyjedzie, ale to się jakoś da kontrolować, a jak ucieka przód to jest lipa.
W mojej ocenie , to nie do końca problem napędu , tylko tej cholernej charakterystyki zawieszenia (plastelina) .
Dużo mnie kosztowało by to zmienić , ale efekt jest zadowalający - cała zawiecha na poliuretanie , fellgi wyleciały na zewnątrz ET 30 ,amortyzatory Sachs Advantage , nowe sprężyny Lesjofors , teraz można polatać bez obawy i wykorzystać moc ... niestety kosztem komfortu ,coś za coś .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Iwan, tak naprawde to nad i podsterownosc to nie jest tylko kwestia gdzie naped trafia a raczej charakterystyki zawieszenia. Bmw tez moze "wysrac" przodem na łuku, szczególnie jak ma pod maską 6-cylindrowego diesla.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
-
- Przyjaciele
- Posty: 6128
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Hmm, pewno, że wszystko może wylecieć przodem, zgoda.nurek pisze:Bmw tez moze "wysrac" przodem na łuku, szczególnie jak ma pod maską 6-cylindrowego diesla.
Ale prędzej się to stanie jak ma lekki przód, więc na moje oko przykład z BMW z ciężkim dieslem na przodzie nie jest najlepszy.
Swoją drogą, bo nie prowadziłem - ciekawe jak jeździ porsche, które ma silnik z tyłu. Jak lubię stare auta np. czytałem o problemach w prowadzeniu osobówek tatra, w których silnik siedział z tyłu i to niemały I było jeszcze takie rajdowe renault alpine, które miało silnik z tyłu.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Nie jeździłem porsche nigdy ale każdy kto jeździł twierdzi że prowadzi się fajnie, silnik z tyłu nie przeszkadza
-
- VOLV
- Posty: 917
- Rejestracja: 2013-06-07, 11:19
- Imię: Michal
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 162kW/220KM/480Nm
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: 7,2
- Przebieg: 310000
- Lokalizacja: Legionowo
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Zwiekszona przyczepność przodu związana z większą masą na przodzie (silnik diesla) raczej nie zrownoważy zwiększonej siły odśrodkowej .
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Zgadza się.
Iwan, zaletą RWD jest to że możesz "ustawić" auto w skręcie, szczególnie zacieśnić łuk przez hamowanie w 1.szej fazie i dodanie gazu na wyjściu.
Iwan, zaletą RWD jest to że możesz "ustawić" auto w skręcie, szczególnie zacieśnić łuk przez hamowanie w 1.szej fazie i dodanie gazu na wyjściu.
- excamaro
- VO
- Posty: 232
- Rejestracja: 2013-10-11, 14:10
- Imię: Antek
- VOLVO: S40
- Silnik: 2,4
- Rok: 2004
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: ile wleje :)
- Przebieg: 1000000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
A może ktoś pstryknie fotkę tego artykułu i wstawi do tematu?
aż sam bym przeczytał który dealer zapłacił więcej AŚ żeby być na miejscu 1
bo przecież jak w polityce wiadomo jak robią takie rankingi
aż sam bym przeczytał który dealer zapłacił więcej AŚ żeby być na miejscu 1
bo przecież jak w polityce wiadomo jak robią takie rankingi
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
excamaro, przy używkach chyba takie "sponsoringi" nie mają miejsca Co ciekawe, S80 było ze 2-3 razy uczestnikiem podobnego zestawienia w AŚ (z W211, E60, A6 [C6] itp.) - jednym razem było ocenione najlepiej z porównywanych aut, innym razem - najgorzej
Jak nie zapomnę, to wezmę jutro do pracy i zeskanuję artykuł.
Jak nie zapomnę, to wezmę jutro do pracy i zeskanuję artykuł.
-
- V
- Posty: 34
- Rejestracja: 2015-09-12, 13:40
- Imię: Piotr
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 147/200/285
- Rok: 2002
- Przebieg: 162
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
To w takim razie S60 z przednim napędem ma gorsze prowadzenie niż Audi A4B6 z przednim napędem i wzdłużnie ułożonym silnikiem? Nie rozumiem skąd takie wysokie miejsce Audi.
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Prowadzi to się fajnie subaru, miałem przyjemność jeździć Nawet wysoki forester ze sprawnym zawieszeniem idzie jak po sznurku. Nie wspominając o imprezie.nurek pisze:Nie jeździłem porsche nigdy ale każdy kto jeździł twierdzi że prowadzi się fajnie, silnik z tyłu nie przeszkadza
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
-
- VOLV
- Posty: 917
- Rejestracja: 2013-06-07, 11:19
- Imię: Michal
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 162kW/220KM/480Nm
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: 7,2
- Przebieg: 310000
- Lokalizacja: Legionowo
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Audi ma zawieszenie wielowahaczowe z przodu i prowadzi się znacznie lepiej niż S60
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
S60 to jeden z gorzej prowadzących się samochodów. On się zsuwa z zakrętu.
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
- stephanozz
- Przyjaciele
- Posty: 1318
- Rejestracja: 2007-07-10, 18:14
- Imię: Szymon
- VOLVO: zwane Fordem mondeo
- Silnik: 2.0 TDCI
- KW/KM/NM: 96/130/330
- Rok: 2003
- Był na spocie: 41
- Średnie spalanie: 6,1
- Przebieg: 271000
- Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
dobrze, że o tym nie wiedziałem, bo chyba bym kupił swego czasu coś innegokivi pisze:S60 to jeden z gorzej prowadzących się samochodów. On się zsuwa z zakrętu.
otóż... miałem S60 i nigdy nie zsunął mi się z zakrętu, a uwierz mi że wolno nie jeżdżę...
To o czym mówisz, to raczej kwestia prędkości z jaką wchodzisz w zakręt, opon, rodzaju nawierzchni i umiejętności... a nie S60...
stephanozz
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Nie lubię wegetarian... Zjadają pożywienie mojemu pożywieniu...
było V70 2.5 TDI '98, dzik załatwił S60 D5 '03, V70 D5 '07, teraz Ford Mondeo 2.0TDCI '03.... ale do VOLVO wrócę przy pierwszej sposobności!!!
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Nie lubię wegetarian... Zjadają pożywienie mojemu pożywieniu...
było V70 2.5 TDI '98, dzik załatwił S60 D5 '03, V70 D5 '07, teraz Ford Mondeo 2.0TDCI '03.... ale do VOLVO wrócę przy pierwszej sposobności!!!
-
- VOLV
- Posty: 917
- Rejestracja: 2013-06-07, 11:19
- Imię: Michal
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 Polestar
- KW/KM/NM: 162kW/220KM/480Nm
- Rok: 2008
- Średnie spalanie: 7,2
- Przebieg: 310000
- Lokalizacja: Legionowo
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Przy takim podejściu to i maluch się nie zsuwa zimą na letnich. Kwestia prędkości.
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Wiadomo że nie mam umiejętności. Ale mam taki testowy zakręt na trasie S8 i każde S60 tam przy 90 km/h walczy o utrzymanie, a na przykład Peżot 508 normalnie tam jedzie 110 km/h. Octavia 1,2 TSi też.
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
- baatt
- V
- Posty: 40
- Rejestracja: 2015-05-05, 18:10
- Imię: Bartek
- VOLVO: c70
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 193
- Rok: 2000
- Przebieg: 125000
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Ktoś wyżej dobrze wspomniał, że volvo do sportowych wozów nie należy.
Dlatego nie widzę sensu porównywania choćby z BMW. Czy to 6 garów z przodu czy nie - bmw ma masę najbardziej zbliżoną do 50/50, a oś przednia jest przed środkiem masy silnika, a nie na równi a nawet za jak to w przód napędzie...
Dlatego nie widzę sensu porównywania choćby z BMW. Czy to 6 garów z przodu czy nie - bmw ma masę najbardziej zbliżoną do 50/50, a oś przednia jest przed środkiem masy silnika, a nie na równi a nawet za jak to w przód napędzie...
Profesjonalna obróbka głowic silnikowych, wałów korbowych, bloków.
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Więc jak to jest ,albo szybko jeżdżę ,albo bezpieczną prędkością wchodzę w zakręt ... nie żebym się czepiał .stephanozz pisze:otóż... miałem S60 i nigdy nie zsunął mi się z zakrętu, a uwierz mi że wolno nie jeżdżę...
To o czym mówisz, to raczej kwestia prędkości z jaką wchodzisz w zakręt,
stephanozz,
Z moich obserwacji wynika ,że kivi, ma 100% racji .
Również w swojej okolicy posiadam nazwijmy to taki testowy zakręt w zasadzie 2 zakręty długie i wynoszące - już nie jeden kozak na nim zawinął się wokół słupa (zresztą ja również ale to było 25 lat temu Fiat 125p ) , tak się składa ,że dość często muszę pokonywać te zakręty i nie jestem w stanie zliczyć iloma autami tam jeżdżę gdyż jest tego sporo ale w zasadzie tylko jadąc Volvo muszę używać kilkakrotnie kierownicy w celu utrzymania poprawnego toru jazdy i tak jak napisał Kivi w Volvo przód auta po prostu wyjeżdża - zanim dokonałem kilku zmian w twardości zawieszenia to pokonanie tych zakrętów tak jak lubię było prawdziwym wyzwaniem , teraz jest znacznie lepiej ,ale w dalszym ciągu Volvo S60,80 prowadzi się jak statek na morzu i gdyby nie jego świetny komfort podróżowania i przyzwoity silnik jak również wiadro banknotów włożone w niego to już bym go wymienił na BMW 530 .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...
- stephanozz
- Przyjaciele
- Posty: 1318
- Rejestracja: 2007-07-10, 18:14
- Imię: Szymon
- VOLVO: zwane Fordem mondeo
- Silnik: 2.0 TDCI
- KW/KM/NM: 96/130/330
- Rok: 2003
- Był na spocie: 41
- Średnie spalanie: 6,1
- Przebieg: 271000
- Lokalizacja: Warszawa - Tarchomin
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Łysy, własnie wydaję mi się, że się czepiasz... a co jedno z drugim ma wspólnego? Czy jak ktoś stwierdza, że szybko jeździ, to od razu znaczy, że nie zwalnia przed zakrętami? Wybacz, ale nie rozumiem Twojego toku myślenia.Łysy pisze:Więc jak to jest ,albo szybko jeżdżę ,albo bezpieczną prędkością wchodzę w zakręt ... nie żebym się czepiał .
stephanozz,
Z moich obserwacji wynika ,że kivi, ma 100% racji .
Z wchodzeniem w zakręt jest jeszcze tak, że jak czujesz swój samochód, to wiesz z jaką prędkością możesz w niego wejść i tak jak (słusznie zresztą) wspomniałeś, wiele zależy od zawieszenia jakie masz. Przed wszystkim sprawne amortyzatory, które wiele osób wymienia dopiero jak już wszystko z nich wyciekło, albo zakłada najtańsze dostępne...
Zgadzam się, że S60 nie jest sportowym samochodem (mówię o D5), ale da się nim dynamicznie pojechać i zawstydzić niejednego, nawet w zakrętach...
BMW nie jeździłem, więc się nie wypowiem, ale prowadziłem wiele samochodów w swoim życiu i biorąc pod uwagę auta w podobnym roczniku (2003) lub nawet trochę młodsze, to S60 jeździło mi się naprawdę dobrze i pewnie... Nie wiem, być może dlatego, że zrobiłem nim baaaardzo dużo km i dobrze wiedziałem na co mogę sobie pozwolić, a na co nie...
Generalizowanie, że S60 to się źle jeździ i wylatuje z zakrętów jest dość mocno posuniętym nadużyciem, nie sądzisz?
..............a tak na marginesie, to jak nadmieniłeś: świetnie wyważone, różnego rodzaje BMW są chyba najczęściej spotykane jako marka owinięta na drzewach, latarniach itp...? Czy to powód, żeby generalizować: "nie kupujcie BMW, bo wylatuje z zakrętów?" do przemyślenia
kivi, tego ani nie napisałem, ani nie wiemkivi pisze:Wiadomo że nie mam umiejętności.
kivi, pojedź w tym samym zakręcie S60 z tego samego rocznika i podobnym stanem technicznymkivi pisze:Ale mam taki testowy zakręt na trasie S8 i każde S60 tam przy 90 km/h walczy o utrzymanie, a na przykład Peżot 508 normalnie tam jedzie 110 km/h. Octavia 1,2 TSi też.
pozdrawiam serdecznie
szerokości, przyczepności!!
stephanozz
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Nie lubię wegetarian... Zjadają pożywienie mojemu pożywieniu...
było V70 2.5 TDI '98, dzik załatwił S60 D5 '03, V70 D5 '07, teraz Ford Mondeo 2.0TDCI '03.... ale do VOLVO wrócę przy pierwszej sposobności!!!
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Nie lubię wegetarian... Zjadają pożywienie mojemu pożywieniu...
było V70 2.5 TDI '98, dzik załatwił S60 D5 '03, V70 D5 '07, teraz Ford Mondeo 2.0TDCI '03.... ale do VOLVO wrócę przy pierwszej sposobności!!!
- Łysy
- VOLVO
- Posty: 3755
- Rejestracja: 2015-06-08, 19:42
- Imię: Lucyfer
- VOLVO: S60
- Silnik: D5 ASB
- KW/KM/NM: 155KW/210KM/488NM
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: min 7,5 - 10 max
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: 200 koni za 25 tys zł. [Auto-Świat]
Dlatego właśnie ,że czuję to już z 30% w tym aucie wymieniłem lub przerobiłem , ale to już taka moja choroba zawodowa - problem w tym ,że ja nie lubię zwalniać na zakrętach a wręcz przeciwnie lubię w niego wejść ze stałą prędkością i jeszcze szybciej wyjechać , ale by tak się stało trzeba umieć w jednym czasie używać pedału hamulca i gazu , to jest trochę taki styl jazdy rodem z torów , niestety Volvo kompletnie się do tego nie nadaje .stephanozz pisze:Z wchodzeniem w zakręt jest jeszcze tak, że jak czujesz swój samochód, to wiesz z jaką prędkością możesz w niego wejść i tak jak (słusznie zresztą) wspomniałeś, wiele zależy od zawieszenia jakie masz.
Niestety nie sądzę , zwykła cywilna wersja to jest totalny dupowóz - kanapa ... lubię to auto ,za świetne fotele , bardzo dobry komfort podróżowania mimo ,że do cichych nie należy ,ale Volvo nadaje się w zasadzie tylko na autostrady i chyba z tą myślą było projektowane , w ostrych zakrętach gubi się i jest niebezpieczne - cały czas mam wrażenie ,że te auta są robione z myślą o USA .stephanozz pisze:Generalizowanie, że S60 to się źle jeździ i wylatuje z zakrętów jest dość mocno posuniętym nadużyciem, nie sądzisz?
Owszem tak było jeszcze kilka lat temu , ale przyczyna tego była prozaiczna ... stare trupy pościągane do polski ,posklejane z kilku aut ,za kierownicą gówniarze w dresach z kilkumiesięcznym prawo jazdy w kieszeni i mocne auta - toż to mieszanka wybuchowa .stephanozz pisze:..............a tak na marginesie, to jak nadmieniłeś: świetnie wyważone, różnego rodzaje BMW są chyba najczęściej spotykane jako marka owinięta na drzewach, latarniach itp...?
Kiedy ostatnio widziałeś BMW owinięte wokół pniaka ? Bo ja już dawno nie .
Do BMW jak również do Volvo trzeba dorosnąć ot cała filozofia .
Pozdrawiam .
Panie władzo, ma Pan rację, niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaję sobie sprawę z tego, że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale ... jechałem szybko, gdyż lubię zap...