Aż strach się bać
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-02-08, 07:30
- Imię: M
- VOLVO: Brak
- Silnik: Brak
- Był na spocie: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Aż strach się bać
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze inne filmy od tego Pana są bardziej przerażające. Takie jeżdżące trumny jeżdżą między nami.
Jeszcze inne filmy od tego Pana są bardziej przerażające. Takie jeżdżące trumny jeżdżą między nami.
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
Z jednej strony podziwiam kunszt, z drugiej- następny dzwon tego auta może się źle skończyć...
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
A co tu jest nie tak? Delikatnie podgieta podłużnica i ustawiony przód? Nie przesadzajcie...
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
- lewlub
- VOLV
- Posty: 613
- Rejestracja: 2011-11-06, 11:24
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T LPG
- KW/KM/NM: 200/272
- Rok: 2003
- Był na spocie: 45
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
kivi, masz rację, bo lepiej brać auto dobrze zrobione, niż zdrutowany wypacynowany egzemplarz z historią "bezwypadkowy".
Diagnostyka VIDA ONLINE
Badanie szczelności układów generatorem dymu
Dorabianie kluczyków smart key, crypto
Serwis automatycznych skrzyń biegów
Serwis olejowy i filtrów
Serwis VOLVO Lublin
gcCustoms Lublin NSVolvo
Badanie szczelności układów generatorem dymu
Dorabianie kluczyków smart key, crypto
Serwis automatycznych skrzyń biegów
► Pokaż Spoiler
Serwis VOLVO Lublin
► Pokaż Spoiler
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-02-08, 07:30
- Imię: M
- VOLVO: Brak
- Silnik: Brak
- Był na spocie: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Aż strach się bać
kivi pisze:A co tu jest nie tak? Delikatnie podgieta podłużnica i ustawiony przód? Nie przesadzajcie...
Poczytaj sobie o wpływie temperatury ( przegrzania w trakcie naprawy ) na właściwości fizyczne materiałów. Takie auta z powodu trwałego uplastycznienia części nośnych są zagrożeniem dla innych użytkowników. Że się sam zabije to mnie nie interesuje ale dlaczego ma zginąć inny użytkownik bo w tak " fachowo " naprawionym samochodzie na ostrym zakręcie, pod wpływem siły działającej na uplastycznioną podłużnicę, zmienia się nagle geometria i wali w samochód jadący z przeciwka.
Na innych filmikach widać że te samochody naprawiane u tego gościa pochodą z USA i zapewne były tam ze względu na uszkodzenie elementów nośnych trwałe usunięte z ruchu czyli po prostu przeznaczone do kasacji.
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
Podeslij proszę jakieś materiały o uplastycznianiu. Chętnie się zapoznam i odniosę do tego xc90 co to wiezie śmierć.
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
- BanTir
- VOLV
- Posty: 768
- Rejestracja: 2007-06-28, 11:27
- Imię: Lukasz
- VOLVO: S80, 850, S80Executiv
- Silnik: D5, B5254S, D5
- KW/KM/NM: 163,170, 163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Od 5 do 18L/100:)
- Przebieg: 901000
- Lokalizacja: Ustka
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
Materiałoznactwo- wykres żelazo węgiel:)
Co do samej naprawy, nie przesadzajmy. Chłop to zrobił dbając o sztukę, takie auto chociaż będzie jeździć prosto:P. Podejrzewam, że większość z naszych igieł jeździ po dużo gorszych przygodach. Niestety, to codzienność niezależna od pochodzenia auta.
Tragedia to jest tutaj " onclick="window.open(this.href);return false; i ogólnie na jego kanale.
Tutaj możecie się spierać coś się stanie z stalą przegrzaną w pobliżu spawów przy nacisku odpowiedniej siły:)
Co do samej naprawy, nie przesadzajmy. Chłop to zrobił dbając o sztukę, takie auto chociaż będzie jeździć prosto:P. Podejrzewam, że większość z naszych igieł jeździ po dużo gorszych przygodach. Niestety, to codzienność niezależna od pochodzenia auta.
Tragedia to jest tutaj " onclick="window.open(this.href);return false; i ogólnie na jego kanale.
Tutaj możecie się spierać coś się stanie z stalą przegrzaną w pobliżu spawów przy nacisku odpowiedniej siły:)
Niezależna diagnostyka Volvo VIDA, Autocom. Ustka, Słupsk.
506-192-354
Programowanie licznika Twojego Volvo na język polski.
Scania Adblue i EGR OFF! Programowanie sterowników.
506-192-354
Programowanie licznika Twojego Volvo na język polski.
Scania Adblue i EGR OFF! Programowanie sterowników.
-
- V
- Posty: 7
- Rejestracja: 2016-07-18, 10:43
- Imię: Lukasz
- VOLVO: S60
- Silnik: R5 2.4
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 239000
- Status: Offline
Re: Aż strach się bać
Osioł nie końBanTir pisze:Materiałoznactwo- wykres żelazo węgiel:)
Co do samej naprawy, nie przesadzajmy. Chłop to zrobił dbając o sztukę, takie auto chociaż będzie jeździć prosto:P. Podejrzewam, że większość z naszych igieł jeździ po dużo gorszych przygodach. Niestety, to codzienność niezależna od pochodzenia auta.
Tragedia to jest tutaj " onclick="window.open(this.href);return false; i ogólnie na jego kanale.
Tutaj możecie się spierać coś się stanie z stalą przegrzaną w pobliżu spawów przy nacisku odpowiedniej siły:)
Skoda nie auto
Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
Wielu ludzi sądzi, że samochód jest monolitem i w całości jest wytłoczony z jednego kawałka blachy.
Nie dopuszczają opcji że jest zgrzewany z wielu pojedynczych wytłoczek i mozna je wymieniac.
W grupie VAG jako części zamienne dostępne są wszystkie blachy do aktualnych modeli. Mozna kupić podłużnice, fartuchy, fragmenty podłóg itp.
Normalnie zgrzewa sie je punktowo do karoserii w tych samych miejscach i jest tak jak być powinno.
Jest coś takiego jak naprawa blacharska nadwozia i jakieś podprostowanie podłużnicy nie oznacza że na kierującego takim wozem czeka śmierć przy zderzeniu parkingowym:)
-- 4 gru 2016, o 23:46 --
Nie dopuszczają opcji że jest zgrzewany z wielu pojedynczych wytłoczek i mozna je wymieniac.
W grupie VAG jako części zamienne dostępne są wszystkie blachy do aktualnych modeli. Mozna kupić podłużnice, fartuchy, fragmenty podłóg itp.
Normalnie zgrzewa sie je punktowo do karoserii w tych samych miejscach i jest tak jak być powinno.
Jest coś takiego jak naprawa blacharska nadwozia i jakieś podprostowanie podłużnicy nie oznacza że na kierującego takim wozem czeka śmierć przy zderzeniu parkingowym:)
-- 4 gru 2016, o 23:46 --
Że w miejscu spawania blacha przejdzie w strukturę ferrytyczno-perlityczną i stanie się kruche jak żeliwo sferoidalne? A skąd tam dodatkowy węgiel do nasycenia?BanTir pisze:Materiałoznactwo- wykres żelazo węgiel:)
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-02-08, 07:30
- Imię: M
- VOLVO: Brak
- Silnik: Brak
- Był na spocie: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Aż strach się bać
Jakoś nie zauważyłem by ten Pan wstawiał nowe podłużnice a wręcz przeciwnie, uszkodzone wielokrotnie zginał, rozcinał, sztukował, nagrzewał by łatwiej było je prostować niszcząc przy tym strukturę molekularną stali. Taki samochód trzyma pewnie geometrię jak stoi bądź bardzo wolno jedzie.
Kolego, obudź się. To są szybkie samochody. Po takiej naprawie powinny mieć wstawione ograniczniki by szybciej niż 50 - 60km/h nie mogły się poruszać po drogach publicznych
Według Ciebie pewnie odbudowa mostu łazienkowskiego z wymianą elementów nośnych na nowe po pożarze była bezsensowna. Przecież most stał. Można go było tylko trochę podklepać i był by jak nówka.
Kolego, obudź się. To są szybkie samochody. Po takiej naprawie powinny mieć wstawione ograniczniki by szybciej niż 50 - 60km/h nie mogły się poruszać po drogach publicznych
Według Ciebie pewnie odbudowa mostu łazienkowskiego z wymianą elementów nośnych na nowe po pożarze była bezsensowna. Przecież most stał. Można go było tylko trochę podklepać i był by jak nówka.
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
Nie sądzę, żeby to auto miało niepoprawnie jeździć. Podłużnice nie będą się wyginały w łuk tylko dlatego, że były prostowane. Szczerze mówiąc, gdyby np. na zawieszenie auta działały tak niewyobrażalne siły to, załóżmy, wahacze wyglądały by nieco inaczej, tuleje byłyby wielkości całej podłużnicy. Takie auto będzie jechało prosto i będzie skręcało poprawnie. Zresztą, jeśli juz tak się rozczulać- czy ktoś z nas wymienia wszystkie elementy metalowo-gumowe co roku a amory co dwa? Nie, i pomimo że wszędzie tam powstają luzy, materiał w większym czy mniejszym stopniu jest już uszkodzony i sparciały a samochód zaczyna się huśtać zdecydowanie bardziej niż nowy z salonu- auta jeżdżą poprawnie.
Problemem będzie ewentualny dzwon. W miejscu napraw taka podłużnica będzie siłą rzeczy bardziej podatna na zginanie i kierowca tego samochodu może źle skończyć. Nie pochwalam takich napraw, chyba że właściciel takiego samochodu poinformuje ewentualnego nabywcę o tym co w tym aucie się działo. A tego, jak wiemy, nie zrobi.
Problemem będzie ewentualny dzwon. W miejscu napraw taka podłużnica będzie siłą rzeczy bardziej podatna na zginanie i kierowca tego samochodu może źle skończyć. Nie pochwalam takich napraw, chyba że właściciel takiego samochodu poinformuje ewentualnego nabywcę o tym co w tym aucie się działo. A tego, jak wiemy, nie zrobi.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
Ale na podłużnicy sa takie przetłoczenia własnie w celu, zeby tam sie zginała i chłoneła energię uderzenia.
Tu jest prostowana tylko końcówka podłużnicy, do której trzyma się aluminiowa belka zderzaka. Tu nic strasznego sie nie zadziało.
Tu jest prostowana tylko końcówka podłużnicy, do której trzyma się aluminiowa belka zderzaka. Tu nic strasznego sie nie zadziało.
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
-
- VO
- Posty: 264
- Rejestracja: 2015-04-17, 20:41
- Imię: M
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4D
- KW/KM/NM: 190KM/450Nm
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 5,5
- Przebieg: 505050
- Lokalizacja: DW2R
- Status: Offline
Re: Aż strach się bać
niestety wiekszosc tego nie zrozumie, ludzie maja problemy z samodzielnym mysleniem i wnioskowaniem...nawet na podstawie obrazkówkivi pisze:Ale na podłużnicy sa takie przetłoczenia własnie w celu, zeby tam sie zginała i chłoneła energię uderzenia.
Tu jest prostowana tylko końcówka podłużnicy, do której trzyma się aluminiowa belka zderzaka. Tu nic strasznego sie nie zadziało.
" onclick="window.open(this.href);return false;
- BanTir
- VOLV
- Posty: 768
- Rejestracja: 2007-06-28, 11:27
- Imię: Lukasz
- VOLVO: S80, 850, S80Executiv
- Silnik: D5, B5254S, D5
- KW/KM/NM: 163,170, 163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Od 5 do 18L/100:)
- Przebieg: 901000
- Lokalizacja: Ustka
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
Nie no, aż tak to bym nie szlał:P Bardziej myślałem o rekrystalizacji pod wpływem temp i straty właściwości blachy z fabrycznej obróbki plastycznej i cieplnej. No, ale dobra przecież wiadomo, że przy takim spawaniu temperatura jest tam nie wiele większa od zgrzewania. Gorzej z autami po pożarach.Że w miejscu spawania blacha przejdzie w strukturę ferrytyczno-perlityczną i stanie się kruche jak żeliwo sferoidalne? A skąd tam dodatkowy węgiel do nasycenia?
Swoją drogą niby blacha tam może 1,5-2mm, a żebyście wiedzieli jak taki profil jest mocny i jak to cholernie ciężko wyprostować....
Niezależna diagnostyka Volvo VIDA, Autocom. Ustka, Słupsk.
506-192-354
Programowanie licznika Twojego Volvo na język polski.
Scania Adblue i EGR OFF! Programowanie sterowników.
506-192-354
Programowanie licznika Twojego Volvo na język polski.
Scania Adblue i EGR OFF! Programowanie sterowników.
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Aż strach się bać
No ja wiem jak to ludzi przeraża taka blacharka, podobnie jak mnie operacja kolana:)
Tu widac po prostu jak sie robi robotę, jakiej setki są po pierwszym śniegu.
Tu widac po prostu jak sie robi robotę, jakiej setki są po pierwszym śniegu.
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
- KeyJey
- VOLV
- Posty: 612
- Rejestracja: 2013-05-07, 17:45
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC90 V8 Heico / C30 T5 R-Desig
- Silnik: B8444S / B5254T7
- KW/KM/NM: 315/440 230/320
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 20
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Aż strach się bać
Powiedział bym, że wręcz auta właśnie są tak projektowane, aby po drobnej stłuczce można było je naprawić, bo to również napędza sprzedaż nowych samochodów danej marki - Niemiec nie będzie naprawiał tylko sprzeda do Polski i kupi nowe a Polaka często nie stać na nowe z wyższej półki (chociaż to się powoli zmienia).kivi pisze:Ale na podłużnicy sa takie przetłoczenia własnie w celu, zeby tam sie zginała i chłoneła energię uderzenia.
Tu jest prostowana tylko końcówka podłużnicy, do której trzyma się aluminiowa belka zderzaka. Tu nic strasznego sie nie zadziało.
Poza tym to, że auto ma się złożyć po każdym wypadku jak karton mleka to nie jest prawda. Owszem, cabrio po dzwonie bym nie kupił ale XC90 to nie cabrio i nie ma co przesadzać. Wygięty wąs podłużnicy z przodu przed wzmocnieniem poprzecznym to żaden kłopot.
Troche chyba jednak przesadziłeś z tym porównaniem. Trafne by było gdybyś pisał o barierkach na moście Łazienkowskim a nie o konstrukcji. Wąs przedni podłużnicy jest elementem mocującym belkę zderzaka przedniego i pasa przedniego a nie elementem odpowiedzialnym za konstrukcję samochodu. Owszem ma swoje zadanie ale raczej takie aby przy drobnym wypadku nie trzeba było naprawiać silnika i drogich elementów wyposażenia komory silnika.BoBo pisze:Jakoś nie zauważyłem by ten Pan wstawiał nowe podłużnice a wręcz przeciwnie, uszkodzone wielokrotnie zginał, rozcinał, sztukował, nagrzewał by łatwiej było je prostować niszcząc przy tym strukturę molekularną stali. Taki samochód trzyma pewnie geometrię jak stoi bądź bardzo wolno jedzie.
Kolego, obudź się. To są szybkie samochody. Po takiej naprawie powinny mieć wstawione ograniczniki by szybciej niż 50 - 60km/h nie mogły się poruszać po drogach publicznych
Według Ciebie pewnie odbudowa mostu łazienkowskiego z wymianą elementów nośnych na nowe po pożarze była bezsensowna. Przecież most stał. Można go było tylko trochę podklepać i był by jak nówka.
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R / XC40 T5
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive
-
- V
- Posty: 84
- Rejestracja: 2015-05-01, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: V 70
- Silnik: 2.0T AUT
- KW/KM/NM: 132KW/180PS
- Rok: 2002
- Przebieg: 220000
- Status: Offline
Re: Aż strach się bać
I pewnie do Rosji idą te auta, bo tam na Syberii jedno auto na godzinę jedzie, więc o wypadek to trudno, chyba, że po pijanemu w drzewo bo Volvo drugiej kolizji nie powinno mieć po takim dzwonie. Jedno trzeba przyznać, gość ma sprzęt i niezłym jest fachurą. Ale Ameryki tu nikt nie odkrył, śmiem twierdzić, że w Polsce na rynku wtórnym jeździ co najmniej 60% tak składanych aut - oby tak składanych, a nie w stodole.
- KeyJey
- VOLV
- Posty: 612
- Rejestracja: 2013-05-07, 17:45
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC90 V8 Heico / C30 T5 R-Desig
- Silnik: B8444S / B5254T7
- KW/KM/NM: 315/440 230/320
- Rok: 2010
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 20
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Aż strach się bać
W stodole jest więcej miejsca i można postawić ramę do naciągania nadwozia do punktów fabrycznychPrzemekNF pisze:oby tak składanych, a nie w stodole.
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R / XC40 T5
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive
- maciejek
- VOLV
- Posty: 792
- Rejestracja: 2015-03-08, 21:39
- Imię: Maciek
- VOLVO: V70 II
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2005
- Przebieg: 234000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: Aż strach się bać
Sami bogacze, po każdej przygodzie kupują nowe auto
palcem wystukane
palcem wystukane