Aż strach się bać

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kivi
VOLVO
VOLVO
Posty: 5338
Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
Imię: Krzysiek
VOLVO: EvoX, 535d
Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
Rok: 2010
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 17,2
Przebieg: 57000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Aż strach się bać

Post autor: kivi » 2016-12-05, 09:10

No ja wiem jak to ludzi przeraża taka blacharka, podobnie jak mnie operacja kolana:)
Tu widac po prostu jak sie robi robotę, jakiej setki są po pierwszym śniegu.
chiptuning volvo.
kiviracing.pl

Awatar użytkownika
KeyJey
VOLV
VOLV
Posty: 612
Rejestracja: 2013-05-07, 17:45
Imię: Piotr
VOLVO: XC90 V8 Heico / C30 T5 R-Desig
Silnik: B8444S / B5254T7
KW/KM/NM: 315/440 230/320
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 20
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Aż strach się bać

Post autor: KeyJey » 2016-12-05, 09:16

kivi pisze:Ale na podłużnicy sa takie przetłoczenia własnie w celu, zeby tam sie zginała i chłoneła energię uderzenia.
Tu jest prostowana tylko końcówka podłużnicy, do której trzyma się aluminiowa belka zderzaka. Tu nic strasznego sie nie zadziało.
Powiedział bym, że wręcz auta właśnie są tak projektowane, aby po drobnej stłuczce można było je naprawić, bo to również napędza sprzedaż nowych samochodów danej marki - Niemiec nie będzie naprawiał tylko sprzeda do Polski i kupi nowe a Polaka często nie stać na nowe z wyższej półki (chociaż to się powoli zmienia).

Poza tym to, że auto ma się złożyć po każdym wypadku jak karton mleka to nie jest prawda. Owszem, cabrio po dzwonie bym nie kupił ale XC90 to nie cabrio i nie ma co przesadzać. Wygięty wąs podłużnicy z przodu przed wzmocnieniem poprzecznym to żaden kłopot.
BoBo pisze:Jakoś nie zauważyłem by ten Pan wstawiał nowe podłużnice a wręcz przeciwnie, uszkodzone wielokrotnie zginał, rozcinał, sztukował, nagrzewał by łatwiej było je prostować niszcząc przy tym strukturę molekularną stali. Taki samochód trzyma pewnie geometrię jak stoi bądź bardzo wolno jedzie.

Kolego, obudź się. To są szybkie samochody. Po takiej naprawie powinny mieć wstawione ograniczniki by szybciej niż 50 - 60km/h nie mogły się poruszać po drogach publicznych

Według Ciebie pewnie odbudowa mostu łazienkowskiego z wymianą elementów nośnych na nowe po pożarze była bezsensowna. Przecież most stał. Można go było tylko trochę podklepać i był by jak nówka.
Troche chyba jednak przesadziłeś z tym porównaniem. Trafne by było gdybyś pisał o barierkach na moście Łazienkowskim a nie o konstrukcji. Wąs przedni podłużnicy jest elementem mocującym belkę zderzaka przedniego i pasa przedniego a nie elementem odpowiedzialnym za konstrukcję samochodu. Owszem ma swoje zadanie ale raczej takie aby przy drobnym wypadku nie trzeba było naprawiać silnika i drogich elementów wyposażenia komory silnika.
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R / XC40 T5
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive

PrzemekNF
V
V
Posty: 84
Rejestracja: 2015-05-01, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: V 70
Silnik: 2.0T AUT
KW/KM/NM: 132KW/180PS
Rok: 2002
Przebieg: 220000
Status: Offline

Re: Aż strach się bać

Post autor: PrzemekNF » 2016-12-05, 21:10

I pewnie do Rosji idą te auta, bo tam na Syberii jedno auto na godzinę jedzie, więc o wypadek to trudno, chyba, że po pijanemu w drzewo bo Volvo drugiej kolizji nie powinno mieć po takim dzwonie. Jedno trzeba przyznać, gość ma sprzęt i niezłym jest fachurą. Ale Ameryki tu nikt nie odkrył, śmiem twierdzić, że w Polsce na rynku wtórnym jeździ co najmniej 60% tak składanych aut - oby tak składanych, a nie w stodole.

Awatar użytkownika
KeyJey
VOLV
VOLV
Posty: 612
Rejestracja: 2013-05-07, 17:45
Imię: Piotr
VOLVO: XC90 V8 Heico / C30 T5 R-Desig
Silnik: B8444S / B5254T7
KW/KM/NM: 315/440 230/320
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 20
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Aż strach się bać

Post autor: KeyJey » 2016-12-06, 12:07

PrzemekNF pisze:oby tak składanych, a nie w stodole.
W stodole jest więcej miejsca i można postawić ramę do naciągania nadwozia do punktów fabrycznych :roll:
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R / XC40 T5
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive

Awatar użytkownika
maciejek
VOLV
VOLV
Posty: 792
Rejestracja: 2015-03-08, 21:39
Imię: Maciek
VOLVO: V70 II
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2005
Przebieg: 234000
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: Aż strach się bać

Post autor: maciejek » 2016-12-06, 13:34

Sami bogacze, po każdej przygodzie kupują nowe auto

palcem wystukane

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”