Test S70R
- Binek
- VOLV
- Posty: 873
- Rejestracja: 2007-06-04, 20:40
- Imię: Michal
- VOLVO: C70/V60
- Silnik: 2,0T/D3
- KW/KM/NM: 182/136
- Rok: 2014
- Lokalizacja: Legnica
- Status: Offline
- Kontakt:
Test S70R
Było:
V40 Di -1999
V40 T4 - 1997/1998
S70 TDI - 1998
V70 D5 - 2003/2004
XC90 D5 AWD - 2007
Jest:
C70 2,0T- 2001
V60 D3 - 2014
V40 Di -1999
V40 T4 - 1997/1998
S70 TDI - 1998
V70 D5 - 2003/2004
XC90 D5 AWD - 2007
Jest:
C70 2,0T- 2001
V60 D3 - 2014
- pawelpergol
- VO
- Posty: 235
- Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 272
- Rok: 2000
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: Bez dramatu
- Przebieg: 203
- Lokalizacja: Nieporęt
- Status: Offline
Re: Test S70R
Artykuł pewnie i fajny ale niemożliwy do rozczytania niestety
- Binek
- VOLV
- Posty: 873
- Rejestracja: 2007-06-04, 20:40
- Imię: Michal
- VOLVO: C70/V60
- Silnik: 2,0T/D3
- KW/KM/NM: 182/136
- Rok: 2014
- Lokalizacja: Legnica
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Test S70R
Kliknij w zdjęcie to się powiększy i będzie możliwepawelpergol pisze:Artykuł pewnie i fajny ale niemożliwy do rozczytania niestety
Było:
V40 Di -1999
V40 T4 - 1997/1998
S70 TDI - 1998
V70 D5 - 2003/2004
XC90 D5 AWD - 2007
Jest:
C70 2,0T- 2001
V60 D3 - 2014
V40 Di -1999
V40 T4 - 1997/1998
S70 TDI - 1998
V70 D5 - 2003/2004
XC90 D5 AWD - 2007
Jest:
C70 2,0T- 2001
V60 D3 - 2014
- pawelpergol
- VO
- Posty: 235
- Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 272
- Rok: 2000
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: Bez dramatu
- Przebieg: 203
- Lokalizacja: Nieporęt
- Status: Offline
Re: Test S70R
No tak, ale wtopa....
- Michal-Lwo
- VOLVO
- Posty: 1131
- Rejestracja: 2011-11-17, 09:47
- Imię: Michal
- VOLVO: S70R
- Silnik: B5234t4
- Rok: 1998
- Lokalizacja: WŁ
- Status: Offline
Re: Test S70R
Było:
460 2.0 '96
S70 2.5T '98
C70 '99
V70R '00 x2
C70 ’01 cabrio nautic blue
C70 ...mój SZARAK... '03
C70 '97 mango
Jest:
S70R '98 blackstone, manual
V70R AWD ’99 laser blue
S70R saffran
460 2.0 '96
S70 2.5T '98
C70 '99
V70R '00 x2
C70 ’01 cabrio nautic blue
C70 ...mój SZARAK... '03
C70 '97 mango
Jest:
S70R '98 blackstone, manual
V70R AWD ’99 laser blue
S70R saffran
- zenek30
- VOLV
- Posty: 626
- Rejestracja: 2007-09-02, 08:50
- Imię: M
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Test S70R
fajnie poczytać
ciekawa cena 225.000 zł
teraz alternatywa: S60 T5 245KM SUMMUM "tylko" 178.000 zł, a T6 198 000 zł - czyli taniocha
ciekawa cena 225.000 zł
teraz alternatywa: S60 T5 245KM SUMMUM "tylko" 178.000 zł, a T6 198 000 zł - czyli taniocha
Zenek30
S60 2,5T AWD GT '06
było:
C70 2,3 T5 AT '99
850 2,5 20V AT '96
S60 2,5T AWD GT '06
było:
C70 2,3 T5 AT '99
850 2,5 20V AT '96
- Michal-Lwo
- VOLVO
- Posty: 1131
- Rejestracja: 2011-11-17, 09:47
- Imię: Michal
- VOLVO: S70R
- Silnik: B5234t4
- Rok: 1998
- Lokalizacja: WŁ
- Status: Offline
Re: Test S70R
To cena podstawowa, mam dwie faktury dwóch polskich S70R na ok 250k.zenek30 pisze:fajnie poczytać
ciekawa cena 225.000 zł
teraz alternatywa: S60 T5 245KM SUMMUM "tylko" 178.000 zł, a T6 198 000 zł - czyli taniocha
Było:
460 2.0 '96
S70 2.5T '98
C70 '99
V70R '00 x2
C70 ’01 cabrio nautic blue
C70 ...mój SZARAK... '03
C70 '97 mango
Jest:
S70R '98 blackstone, manual
V70R AWD ’99 laser blue
S70R saffran
460 2.0 '96
S70 2.5T '98
C70 '99
V70R '00 x2
C70 ’01 cabrio nautic blue
C70 ...mój SZARAK... '03
C70 '97 mango
Jest:
S70R '98 blackstone, manual
V70R AWD ’99 laser blue
S70R saffran
- zenek30
- VOLV
- Posty: 626
- Rejestracja: 2007-09-02, 08:50
- Imię: M
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Test S70R
co by nie mówić takie R w 1998 robiło większe wrażenie niż teraz nowe S/V90 T8 za 350 tyś. ....
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: Test S70R
Bodajże do 2002 roku produkowano u nas Poloneza... Takie Volvo to była w porównaniu do tego wozu drabiniastego technologia na miarę promu kosmicznego.zenek30 pisze:co by nie mówić takie R w 1998 robiło większe wrażenie niż teraz nowe S/V90 T8 za 350 tyś. ....
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- zenek30
- VOLV
- Posty: 626
- Rejestracja: 2007-09-02, 08:50
- Imię: M
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Test S70R
no tak kiedyś turbo benzyna to był "kosmos" teraz do kupienia nowe za ok 40 tyś... fakt dacia ale TURBO
tak jak osiągnięcie setki poniżej 7 sekund... 80 tyś i masz Fiestę ST, albo Ibizę Cupra ...
tak jak osiągnięcie setki poniżej 7 sekund... 80 tyś i masz Fiestę ST, albo Ibizę Cupra ...
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: Test S70R
Tak, bo S90T8 jeszcze nie mazenek30 pisze:co by nie mówić takie R w 1998 robiło większe wrażenie niż teraz nowe S/V90 T8 za 350 tyś. ....
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: Test S70R
nowe T8 to będzie 3 cyl 1,6 i 2 turbiny?Piotrunho pisze:Tak, bo S90T8 jeszcze nie ma
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: Test S70R
Nie, konfig jak w XC90 T8. Problem polega na tym, że hybryda wydaje się być najbardziej awaryjnym modelem w przypadku XC90. Poza tym, w tym roku debiutuje XC60 i XC40, więc start hybryd w S/V 90 może się opóźnić.Iwan pisze:nowe T8 to będzie 3 cyl 1,6 i 2 turbiny?Piotrunho pisze:Tak, bo S90T8 jeszcze nie ma
- tomeek93
- V
- Posty: 127
- Rejestracja: 2013-12-19, 16:40
- Imię: Tomasz
- VOLVO: C70
- Silnik: B5234T3 2.3 T5
- KW/KM/NM: 400km/500Nm
- Rok: 1998
- Był na spocie: 10
- Średnie spalanie: 20 pb98
- Przebieg: 325000
- Lokalizacja: Luboń k. Poznania
- Status: Offline
Re: Test S70R
Skoro Rka kosztowała 225 000zł to możliwe, żeby wersję C70 były droższe? Gdzieś mi sie obiło o oczy, że koło 250 000zł kosztowały nówki w salonie... Jakieś info?
Na żywo mija mnie codziennie nowe S90 jak wracam z pracy rowerem i raz minęło V90 i myślę, że reakcję mam taką samą jakbym miał w 98r na nowe S70R Stylistycznie mnie wgniatają w fotel
Na żywo mija mnie codziennie nowe S90 jak wracam z pracy rowerem i raz minęło V90 i myślę, że reakcję mam taką samą jakbym miał w 98r na nowe S70R Stylistycznie mnie wgniatają w fotel
- Binek
- VOLV
- Posty: 873
- Rejestracja: 2007-06-04, 20:40
- Imię: Michal
- VOLVO: C70/V60
- Silnik: 2,0T/D3
- KW/KM/NM: 182/136
- Rok: 2014
- Lokalizacja: Legnica
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Test S70R
Cennik jaki posiadam to 205 000zł bez cła za C70 z silnikiem 2,3 - rok 1999 - oczywiście wersja podstawowa - dane z eurotaxtomeek93 pisze:Skoro Rka kosztowała 225 000zł to możliwe, żeby wersję C70 były droższe?
Było:
V40 Di -1999
V40 T4 - 1997/1998
S70 TDI - 1998
V70 D5 - 2003/2004
XC90 D5 AWD - 2007
Jest:
C70 2,0T- 2001
V60 D3 - 2014
V40 Di -1999
V40 T4 - 1997/1998
S70 TDI - 1998
V70 D5 - 2003/2004
XC90 D5 AWD - 2007
Jest:
C70 2,0T- 2001
V60 D3 - 2014
- tomeek93
- V
- Posty: 127
- Rejestracja: 2013-12-19, 16:40
- Imię: Tomasz
- VOLVO: C70
- Silnik: B5234T3 2.3 T5
- KW/KM/NM: 400km/500Nm
- Rok: 1998
- Był na spocie: 10
- Średnie spalanie: 20 pb98
- Przebieg: 325000
- Lokalizacja: Luboń k. Poznania
- Status: Offline