Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Rocco1
PostNapisane: 2018-09-19, 12:49 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.09.2015, 05:59
Posty: 137
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Andrzej
VOLVO: XC 90
Silnik: D5
KW/KM/NM: 185
Rok: 2006
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: ...w stopce
Przebieg: 325000
Przyjemnie się czyta, tym bardziej, że podoba mi się i brałem je pod uwagę szukając auta dla nas.

https://autokult.pl/32126,uzywane-volvo ... ze-szwecji

_________________
Obrazek

XC90 Rocco1

Kupię
- wygłuszenie zabudowy silnika XC90


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pasqd
PostNapisane: 2018-09-19, 20:44 
Offline
V
V

Dołączył(a): 29.06.2017, 21:40
Posty: 13
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: xc70
Silnik: 2.5T
Rok: 2004
Przebieg: 340000
Przyjemnie się czyta ale o pękających tulejach w 2.5T nie napisali :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2018-09-19, 23:11 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2977
Lokalizacja: SKC/WRO
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 II BF / Citroen XM MK2
Silnik: 2.4 Bifuel / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 14
Ogólnie popieram. Rozbawił mnie fragment o skrzyniach automatycznych ale to prawda. 250-300kkm i remont. Element eksploatacyjny.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/

Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gaiger80
PostNapisane: 2018-09-20, 20:21 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2015, 22:05
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomek
VOLVO: V70
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 285000
nonline napisał(a):
Ogólnie popieram. Rozbawił mnie fragment o skrzyniach automatycznych ale to prawda. 250-300kkm i remont. Element eksploatacyjny.

Trochę się nie zgodzę, 250-300 kkm i remont ale tylko jeśli użytkownik posłuchał fabryki i nie wymieniał oleju.
Producent skrzyń od początku nakazuje okresową wymianę.
Wcześniej jeździłem i grzebałem w fordach i tam był podobny myk.
Na początku produkcji scorpio ze skrzynią A4LD miało tylko wymiennik ciepła oleju skrzyni i olej dożywotnio.
Jak zaczęli wymieniać skrzynie na gwarancji szybko dołożyli powietrzną chłodnicę oleju i zalecili jego wymianę co 60-80 kkm.
Efekt jest taki że auta mają po 400-600 kkm i skrzynie chodzą.

_________________
W stajni jeszcze Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nonline
PostNapisane: 2018-09-20, 22:47 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.07.2012, 17:44
Posty: 2977
Lokalizacja: SKC/WRO
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70 II BF / Citroen XM MK2
Silnik: 2.4 Bifuel / PRV 3.0V6
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 14
Gaiger80 napisał(a):
nonline napisał(a):
Ogólnie popieram. Rozbawił mnie fragment o skrzyniach automatycznych ale to prawda. 250-300kkm i remont. Element eksploatacyjny.

Trochę się nie zgodzę, 250-300 kkm i remont ale tylko jeśli użytkownik posłuchał fabryki i nie wymieniał oleju.
Producent skrzyń od początku nakazuje okresową wymianę.
Wcześniej jeździłem i grzebałem w fordach i tam był podobny myk.
Na początku produkcji scorpio ze skrzynią A4LD miało tylko wymiennik ciepła oleju skrzyni i olej dożywotnio.
Jak zaczęli wymieniać skrzynie na gwarancji szybko dołożyli powietrzną chłodnicę oleju i zalecili jego wymianę co 60-80 kkm.
Efekt jest taki że auta mają po 400-600 kkm i skrzynie chodzą.


Wymieniany co 30kkm, i tak zdychają elo. Fabrycznie powinny mieć dodatkową chłodnicę, to co jest w standardzie nie wystarcza.

_________________
http://www.marcinmarkowski.com/

Odkoduję nr VIN (prawie) każdej Cytryny za jeden uśmiech.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rash
PostNapisane: 2018-09-21, 07:54 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.06.2018, 01:01
Posty: 29
Płeć: Nie określono
Imię: Maciej
VOLVO: V50
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 136
Rok: 2007
Średnie spalanie: 7.2
Przebieg: 242000
Cytuj:
Wymieniany co 30kkm, i tak zdychają elo. Fabrycznie powinny mieć dodatkową chłodnicę, to co jest w standardzie nie wystarcza.

Chyba nie ma zasady albo inna skrzynia. Teść w V70 z D5 ma już 460 tys km przejechane. Skrzynia teraz szarpnie przy wrzucaniu wstecznego albo czasem nie płynnie zmieni bieg. Volvina ciągała również przyczepę do Chorwacji na wakacje, więc skrzynia też nie miała lekko chociaż wtedy była przełączana w tryb 4 biegowy by nie dostawała po tyłku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
woocash2
PostNapisane: 2018-09-21, 16:01 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.11.2008, 12:35
Posty: 2099
Lokalizacja: Łódź/Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: V70
Silnik: B5244S
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2001
Był na spocie: 28
Przebieg: 0
Artykuł spoko, ale co zabawne, to że kiedyś były podobne elaboraty na temat v70I :mrgreen:
Ciekawe, kiedy powstanie podobna rozprawka na temat v70III ;)

_________________
Było: 460 1.8 90KM, 855 2.4 170KM, V70 2.0 180KM Turbo

Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
humungus
PostNapisane: 2018-09-22, 09:00 
Offline
V
V

Dołączył(a): 22.07.2018, 09:44
Posty: 80
Lokalizacja: WRC
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70
Silnik: 2,4D
KW/KM/NM: 163
Rok: 2005
Przebieg: 555555
woocash2 napisał(a):
Artykuł spoko, ale co zabawne, to że kiedyś były podobne elaboraty na temat v70I :mrgreen:
Ciekawe, kiedy powstanie podobna rozprawka na temat v70III ;)



nie sądze, III nie bedzie już taka trwałą, to już teraz widać - efekt mezaliansu z fordem- oszczędności itp


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
bystrymarkus
PostNapisane: 2018-09-22, 13:00 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.10.2010, 21:57
Posty: 1178
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: V70 II
Silnik: 2,5T
KW/KM/NM: 209
Rok: 2003
Był na spocie: 43
Średnie spalanie: 8/12
Przebieg: 320000
nonline napisał(a):
Wymieniany co 30kkm, i tak zdychają elo. Fabrycznie powinny mieć dodatkową chłodnicę, to co jest w standardzie nie wystarcza.


Ciiiii.... Moja ma 330 tys i chodzi bez zarzutu :one:

_________________
bystrymarkus junior zwany

Obrazek

Mój osobisty Drakkar
PROJEKT REMONT V40


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
humungus
PostNapisane: 2018-09-22, 13:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 22.07.2018, 09:44
Posty: 80
Lokalizacja: WRC
Płeć: Mężczyzna
Imię: M
VOLVO: V70
Silnik: 2,4D
KW/KM/NM: 163
Rok: 2005
Przebieg: 555555
bystrymarkus napisał(a):
nonline napisał(a):
Wymieniany co 30kkm, i tak zdychają elo. Fabrycznie powinny mieć dodatkową chłodnicę, to co jest w standardzie nie wystarcza.


Ciiiii.... Moja ma 330 tys i chodzi bez zarzutu :one:


benzynowy silnik jest łagodniejszy dla automatu niz disel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kwaku85
PostNapisane: 2018-10-02, 09:46 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 29.04.2007, 14:45
Posty: 795
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: V70 Black / 480 Krokodyl
Silnik: B5234T3 / B18FT
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1997
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 15 / 10
Przebieg: 310
Automaty w tych samochodach to złom. Poprzednik, czterobiegowy, był mułowaty (stary to mu wolno było) ale trwały. Te skrzynie to masakra, automat zastanawiający się nad zmianą biegu w jej trakcie. Do tego ta awaryjność. Silniki? Jak to piątki, pięknie brzmią, szczególnie wolnossące, trochę telepią budą no i pękają. Wszystkie bez wyjątku, turbo, nie turbo, dłubane, oryginalne, serwisowane, nieserwisowane. Nie przetrwała próby czasu ta jednostka.

_________________
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
klasyczny
PostNapisane: 2018-10-02, 10:20 
Offline
V
V

Dołączył(a): 4.07.2014, 23:26
Posty: 37
Płeć: Mężczyzna
Imię: Janusz
VOLVO: 850 T-5,850 2.5
Silnik: 2.5, 2,3T
KW/KM/NM: 170,170
Rok: 1996
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 0
kwaku85 napisał(a):
Automaty w tych samochodach to złom. Poprzednik, czterobiegowy, był mułowaty (stary to mu wolno było) ale trwały. Te skrzynie to masakra, automat zastanawiający się nad zmianą biegu w jej trakcie. Do tego ta awaryjność. .

miałeś taki od nowości czy tylko tak na podstawie przemielonych starych złomów się wypowiadasz? Bo ja miałem i od nowości automat a także używany z potwierdzonym przebiegiem i nigdy się "nie zastanawiał" nad zmiana w trakcie i niegdy nie miały żadnej awarii. Mało tego :miałem egzemplarz z milionowym przebiegiem gdzie dopiero po okrągłej bańce padła skrzynia..Wg mnie jak dbasz i umiesz jezdzić to nie ma problemu ze skrzynią.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
bystrymarkus
PostNapisane: 2018-10-02, 15:29 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.10.2010, 21:57
Posty: 1178
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: V70 II
Silnik: 2,5T
KW/KM/NM: 209
Rok: 2003
Był na spocie: 43
Średnie spalanie: 8/12
Przebieg: 320000
klasyczny napisał(a):
nigdy się "nie zastanawiał

W specyficznych warunkach się zastanawia, ale z audi tiptronik też się zastanawia (znam taki zakręt gdzie każdy automat jakim jechałem ma problem)
kwaku85 napisał(a):
no i pękają

W audi też pękają, a rzędowe 6cyl się zacierają na ostatnich cylindrach z przegrzania nie ważne czy BMW czy Zetor

Myślę problem dotyczy tych słabo serwisowanych lub katowanych, jak szukałem swojej 70tki to spotykałem się z przebiegami 600-700 tys w 2.4t i silnik chodził, ale zatarte 2.5t przy 250tys też widziałem ale tu zatarty silnik to było najmniejsze zmartwienie...
Ile jeździ tych 5cyl z olejem od 2-3 lat nie zmienianych :roll: w kompilacji z gazem...

_________________
bystrymarkus junior zwany

Obrazek

Mój osobisty Drakkar
PROJEKT REMONT V40


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PrzemekNF
PostNapisane: 2018-10-07, 00:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.05.2015, 12:02
Posty: 83
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: V 70
Silnik: 2.0T AUT
KW/KM/NM: 132KW/180PS
Rok: 2002
Przebieg: 194000
A ja dzisiaj oddałem z łezką w oczach ;( do kasacji mojego kochanego Seata Toledo, rocznik 1993, przebieg 400.000 km, benzyna. Auto całkowicie sprawne na chodzie. A pamiętam jak go kupowałem jako nowe auto, to znajomi pukali się w głowę jaki to rzekomo awaryjny samochód kupiłem :> bo Seaty są niby takie usterkowe. Powiem Wam, nigdy mnie ten Seat nie zawiódł na drodze, naprawdę nie miałem z nim kłopotów - a dlaczego, bo zwyczajnie dbam o auta, nigdy nie oszczędzam na serwisie i częściach. Stare powiedzenie jest prawdziwe ,,Jak dbasz, tak masz''

Co do skrzyń AISIN, to jest różnie. Widywałem V70 w Holandii z przebiegami ponad 350.000 km bez remontu skrzyni. Moim zdaniem wszystko zależy od kultury jazdy kierowcy, bo taką skrzynie można zakatować nawet przy 50.000 km. Więc mówienie o trwałości tych automatów jest dość względne i nie ma tutaj znaczenia, czy Ktoś wymienia olej co 30.000 czy 60.000 czy w ogóle.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Pewues
PostNapisane: 2018-10-24, 19:50 
Offline
V
V

Dołączył(a): 17.01.2016, 21:17
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: S60
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 180
Rok: 2009
Średnie spalanie: 9
Przebieg: 97000
Ostatnie "prawdziwe" to byly kanciaki. Reszta to już nie to samo :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL