Używane: porównanie: BMW serii 5, Mercedesa Klasy E i Volvo S/V 70

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mnich63
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1313
Rejestracja: 2008-02-28, 11:41
VOLVO: V70 XC ..ale to ju¿ byyy³ooo... ;)
Silnik: sokó³ millenium to on nie by³, ale dawa³ radê
KW/KM/NM: syækie kunie spitoli³y
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: z komisu ;)
Status: Offline

Re: Używane: porównanie: BMW serii 5, Mercedesa Klasy E i Volvo S/V 70

Post autor: mnich63 » 2009-02-15, 12:37

Bonsau pisze: .. i 4.2 TDI z Audi/VW. Ten ostatni silnik to podobno Szatan :twisted: ;)
No,pewnie wszystkie ziemniaki ze wsi pociągnie do skupu na raz... :lol:
I dlaczego Szatan (w sensie że z dużej)? zaczynam się bać.. :twisted:
Pzdr!
to ja przepraszam
... i znikł!




a potem wrócił!
... i du**!

Bonsau
V
V
Posty: 82
Rejestracja: 2008-07-13, 11:31
VOLVO: S60
Silnik: 2.4l
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Monachium/Wrocław/Przemysl
Status: Offline

Re: Używane: porównanie: BMW serii 5, Mercedesa Klasy E i Volvo S/V 70

Post autor: Bonsau » 2009-02-15, 13:36

Szatan ze wzgledu na moc, moment i sposob w jaki radzi sobie z ciezka A8 (i Q7).



Aha i pomylilem sie, w BMW jest jeszcze montowany w 7 diesel 4.5l.

W sumie wielkim fanem diesli nie jestem, ale trzeba przyznac, ze te silniki nawet niezle sie sprawuja. Inna sprawa, ze bardziej nadawalyby sie do jakiegos Claasa :mrgreen: A propos, jechalem jakies 7-8 lat temu nowym wtedy kombajnem Claasa, automatyczna klima, dobry system audio, gazu dodawalo sie manetka jak w samolocie - w srodku jak w limuzynie klasy wyzszej, generalnie zycie bogatego rolnika jest fajne :roll:

Awatar użytkownika
mnich63
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1313
Rejestracja: 2008-02-28, 11:41
VOLVO: V70 XC ..ale to ju¿ byyy³ooo... ;)
Silnik: sokó³ millenium to on nie by³, ale dawa³ radê
KW/KM/NM: syækie kunie spitoli³y
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: z komisu ;)
Status: Offline

Re: Używane: porównanie: BMW serii 5, Mercedesa Klasy E i Volvo S/V 70

Post autor: mnich63 » 2009-02-15, 17:18

Bonsau pisze:w BMW jest jeszcze montowany w 7 diesel 4.5l.
Tak mi się wydawało ale jakoś nawet w konfiguratorze na stronach BMW go nie pokazało..
Bonsau pisze: W sumie wielkim fanem diesli nie jestem, ale trzeba przyznac, ze te silniki nawet niezle sie sprawuja. Inna sprawa, ze bardziej nadawalyby sie do jakiegos Claasa :mrgreen: A propos, jechalem jakies 7-8 lat temu nowym wtedy kombajnem Claasa, automatyczna klima, dobry system audio, gazu dodawalo sie manetka jak w samolocie - w srodku jak w limuzynie klasy wyzszej, generalnie zycie bogatego rolnika jest fajne :roll:
A ja nie jestem ani ich fanem ani przeciwnikiem. Uważam natomiast że wszystko ma swoje miejsce. Miejsce diesli jest tam gdzie napisałeś... ale nie mogę nikomu zabronić jeździć hybrydą samochodu i maszyny rolniczej..
I żadne filmiki z youtuba mnie nie przekonują... Niech pokażą jak poruszy to silnik benzynowy o takiej samej pojemności, z intercoolerem i turbiną :mrgreen:
to ja przepraszam
... i znikł!




a potem wrócił!
... i du**!

kwaku85
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 795
Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
Imię: Michal
VOLVO: 480, Krokodyl
Silnik: B20FT :D
KW/KM/NM: 176/240/340
Rok: 1994
Był na spocie: 17
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 310
Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
Status: Offline
Kontakt:

Re: Używane: porównanie: BMW serii 5, Mercedesa Klasy E i Volvo S/V 70

Post autor: kwaku85 » 2009-02-20, 00:06

Właśnie ostatnio zauważyłem tendencję malejącą w naszych wózkach, faktycznie nowe S80 jest mniejsze od poprzednika, ale znowu nie porównujcie go do 5tki BMW. Miałem styczność z tym autem na co dzień i znowu takie wielkie nie było. Poza tym A8 w wersji Long dopiero jest potężne (nowych BMW 7 nie oglądałem od wewnątrz, zewnętrznie potworna fura). A8 jest wielkości starszego S80, dla krzyczących że tak nie jest, siedziałem, sprawdzałem, mierzyłem. W A8 zauważyłem ponadto pewną zależność- siedzenie maxymalnie poszerzone, dosunięte do samych drzwi (brak możliwości ludzkiej regulacji fotela, do przycisków ciężko sie dostać), oraz założenie podłokietnika od fotela, do fotela. Dlatego to auto wydaje się być monstrualne wewnątrz. Dodatkowo siedzi się przy ziemi, co również zwiększa poczucie "monstrualności" A8. Nowe A8 ponadto posiada komicznie wykonaną osłonę pod kierownica, wygląda to mega tandetnie :mrgreen:. Nowe S80 jest dużo ładniejsze w środku uważam, tyczy się to również skóry w tych samochodach. Niektórzy uważają że w Audi dali nie wiadomo co, ja po dokładnych oględzinach nowej A8 stwierdzam coś zupełnie odwrotnego. Mnie wykonanie S80 przypada bardziej do gustu. No i kwestia silników. VOLVO ŚPI!! I tu tak naprawdę jest tragedia, żadnego wyboru, żadnych ciekawych silników. Jak szybko czegoś nie wprowadzą, to w końcu konkurencja ich zeżre.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG

Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY :]

Awatar użytkownika
wolwo
VO
VO
Posty: 154
Rejestracja: 2008-11-11, 17:45
VOLVO: V70R
Silnik: 2,5 T
KW/KM/NM: 220/300/400
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Używane: porównanie: BMW serii 5, Mercedesa Klasy E i Volvo S/V 70

Post autor: wolwo » 2009-02-20, 09:09

kwaku85 pisze:Właśnie ostatnio zauważyłem tendencję malejącą w naszych wózkach, faktycznie nowe S80 jest mniejsze od poprzednika, ale znowu nie porównujcie go do 5tki BMW. Miałem styczność z tym autem na co dzień i znowu takie wielkie nie było. Poza tym A8 w wersji Long dopiero jest potężne (nowych BMW 7 nie oglądałem od wewnątrz, zewnętrznie potworna fura). A8 jest wielkości starszego S80, dla krzyczących że tak nie jest, siedziałem, sprawdzałem, mierzyłem. W A8 zauważyłem ponadto pewną zależność- siedzenie maxymalnie poszerzone, dosunięte do samych drzwi (brak możliwości ludzkiej regulacji fotela, do przycisków ciężko sie dostać), oraz założenie podłokietnika od fotela, do fotela. Dlatego to auto wydaje się być monstrualne wewnątrz. Dodatkowo siedzi się przy ziemi, co również zwiększa poczucie "monstrualności" A8. Nowe A8 ponadto posiada komicznie wykonaną osłonę pod kierownica, wygląda to mega tandetnie :mrgreen:. Nowe S80 jest dużo ładniejsze w środku uważam, tyczy się to również skóry w tych samochodach. Niektórzy uważają że w Audi dali nie wiadomo co, ja po dokładnych oględzinach nowej A8 stwierdzam coś zupełnie odwrotnego. Mnie wykonanie S80 przypada bardziej do gustu. No i kwestia silników. VOLVO ŚPI!! I tu tak naprawdę jest tragedia, żadnego wyboru, żadnych ciekawych silników. Jak szybko czegoś nie wprowadzą, to w końcu konkurencja ich zeżre.
spi nie spi ale V8 313 km to niezla jednostka napedowa. ze wzgledu na ten motor dlugo wachalem sie czy nie kupic...i nie kupilem:) bo wybralem R :)
Think like a wise man but communicate in the language of the people

Awatar użytkownika
Remo Z.
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1326
Rejestracja: 2007-12-03, 15:51
Imię: Remo
VOLVO: S 70
Silnik: 2.5 TDI
KW/KM/NM: Do sprawdzenia :)
Rok: 1998
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 5 trasa / 9 miasto
Przebieg: 400
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Status: Offline

Re: Używane: porównanie: BMW serii 5, Mercedesa Klasy E i Volvo S/V 70

Post autor: Remo Z. » 2009-02-23, 16:13

Wracając do miejsca S40 I V50

„Dzięki Volvo S40 D5 i V50 D5 mamy dwa naprawdę konkurencyjne auta w górnym segmencie samochodów kompaktowych z silnikiem Diesla” - mówi Peter Ewerstrand.

Ze strony V

kogut1235
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 712
Rejestracja: 2007-03-29, 20:59
VOLVO: Lancia Delta / Alfa Romeo MiTo
Silnik: 1.4 turbo multiair / 1,4 multiair
KW/KM/NM: 170KM / 105KM
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Status: Offline
Kontakt:

Re: Używane: porównanie: BMW serii 5, Mercedesa Klasy E i Volvo S/V 70

Post autor: kogut1235 » 2009-02-24, 20:33

zauwazcie ze katalogach auta volvo sa w klasie premium czyli np s/v40/50 to generalnie kompakt ale klasy premium. Reszta modeli to tak jak ktos juz wczesniej napisal: cos pomiedzy. jak z lustrzankami cyfrowymi nikona i canona , nie wchodza sobie w droge, zawsze cos jest pomiedzy. Generalnie tez ciezko jest pozycjonowac np s60 w tych czasach bo jak wiadomo auta rosna. Polo jest duzo wieksze niz golfy pierwszych generacji. Niestety s60 jest juz strasznie dlugo na rynku, w tym czasie audi czy bmw wypuscily juz nowsze modele , ktore sa wieksze. Mam nadzieje ze volvo wypusci godnego reprezentanta w klasie.
eska

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”