No,pewnie wszystkie ziemniaki ze wsi pociągnie do skupu na raz...Bonsau pisze: .. i 4.2 TDI z Audi/VW. Ten ostatni silnik to podobno Szatan
I dlaczego Szatan (w sensie że z dużej)? zaczynam się bać..
Pzdr!
No,pewnie wszystkie ziemniaki ze wsi pociągnie do skupu na raz...Bonsau pisze: .. i 4.2 TDI z Audi/VW. Ten ostatni silnik to podobno Szatan
Tak mi się wydawało ale jakoś nawet w konfiguratorze na stronach BMW go nie pokazało..Bonsau pisze:w BMW jest jeszcze montowany w 7 diesel 4.5l.
A ja nie jestem ani ich fanem ani przeciwnikiem. Uważam natomiast że wszystko ma swoje miejsce. Miejsce diesli jest tam gdzie napisałeś... ale nie mogę nikomu zabronić jeździć hybrydą samochodu i maszyny rolniczej..Bonsau pisze: W sumie wielkim fanem diesli nie jestem, ale trzeba przyznac, ze te silniki nawet niezle sie sprawuja. Inna sprawa, ze bardziej nadawalyby sie do jakiegos Claasa A propos, jechalem jakies 7-8 lat temu nowym wtedy kombajnem Claasa, automatyczna klima, dobry system audio, gazu dodawalo sie manetka jak w samolocie - w srodku jak w limuzynie klasy wyzszej, generalnie zycie bogatego rolnika jest fajne
spi nie spi ale V8 313 km to niezla jednostka napedowa. ze wzgledu na ten motor dlugo wachalem sie czy nie kupic...i nie kupilem:) bo wybralem Rkwaku85 pisze:Właśnie ostatnio zauważyłem tendencję malejącą w naszych wózkach, faktycznie nowe S80 jest mniejsze od poprzednika, ale znowu nie porównujcie go do 5tki BMW. Miałem styczność z tym autem na co dzień i znowu takie wielkie nie było. Poza tym A8 w wersji Long dopiero jest potężne (nowych BMW 7 nie oglądałem od wewnątrz, zewnętrznie potworna fura). A8 jest wielkości starszego S80, dla krzyczących że tak nie jest, siedziałem, sprawdzałem, mierzyłem. W A8 zauważyłem ponadto pewną zależność- siedzenie maxymalnie poszerzone, dosunięte do samych drzwi (brak możliwości ludzkiej regulacji fotela, do przycisków ciężko sie dostać), oraz założenie podłokietnika od fotela, do fotela. Dlatego to auto wydaje się być monstrualne wewnątrz. Dodatkowo siedzi się przy ziemi, co również zwiększa poczucie "monstrualności" A8. Nowe A8 ponadto posiada komicznie wykonaną osłonę pod kierownica, wygląda to mega tandetnie . Nowe S80 jest dużo ładniejsze w środku uważam, tyczy się to również skóry w tych samochodach. Niektórzy uważają że w Audi dali nie wiadomo co, ja po dokładnych oględzinach nowej A8 stwierdzam coś zupełnie odwrotnego. Mnie wykonanie S80 przypada bardziej do gustu. No i kwestia silników. VOLVO ŚPI!! I tu tak naprawdę jest tragedia, żadnego wyboru, żadnych ciekawych silników. Jak szybko czegoś nie wprowadzą, to w końcu konkurencja ich zeżre.