Eko-test V50 DrivE
- bubuman
- Przyjaciele
- Posty: 434
- Rejestracja: 2008-08-21, 18:56
- Imię: Lukasz
- VOLVO: XC70 D5/ex 440,760,850,v70,v50
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2004
- Był na spocie: 10
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 370000
- Lokalizacja: Szczecin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Eko-test V50 DrivE
Testujemy Volvo V50 w wersji DrivE. Czy uda się przejechać 100 kilometrów na 4,5 litrach ropy?
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,6557516, ... .html?bo=1
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,6557535, ... .html?bo=1
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,6557554, ... .html?bo=1
Źródło: moto.pl
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,6557516, ... .html?bo=1
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,6557535, ... .html?bo=1
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,6557554, ... .html?bo=1
Źródło: moto.pl
Wiedzę możemy zdobywać od innych, ale mądrości musimy nauczyć się sami..
- Don MARIO
- Przyjaciele
- Posty: 934
- Rejestracja: 2007-06-11, 20:51
- VOLVO: V50 SUMMUM
- Silnik: D4204T 2.0 D
- KW/KM/NM: 100/136/320
- Rok: 2007
- Był na spocie: 4
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Eko-test V50 DrivE
Plastiki jak w Daci Logan Tak test testem,ale ten samochód naprawde potrawfi oszczednie jeździć tyle ze to już nie jest przyjemność
VOLVO PROSTSZA STRONA ŻYCIA
EX: VOLVO V40 1.9TD 1997rok
EX: VOLVO V50 2.0 D 2007rok
EX: VOLVO V70 2.5 TDI 1997rok
EX: VOLVO V40 1.9TD 1997rok
EX: VOLVO V50 2.0 D 2007rok
EX: VOLVO V70 2.5 TDI 1997rok
-
- Przyjaciele
- Posty: 418
- Rejestracja: 2006-11-10, 21:54
- Imię: Kuba
- VOLVO: S90
- Silnik: D4204T23
- KW/KM/NM: 173/235/480
- Rok: 2017
- Był na spocie: 25
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 127000
- Lokalizacja: POZnań*
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Eko-test V50 DrivE
No to jestem pod wrażeniem Tak czy siak test ciekawy. Może jazda była nudna, ale z 2 strony - nasze V70 TDI pali niemal 3x więcej Nie wspominając nic o T5, gdzie przelicznik wynosi 5x
Pozdr,
Kuba
Kuba
- maciekbk
- VO
- Posty: 223
- Rejestracja: 2007-09-11, 09:38
- Imię: Maciek
- VOLVO: s40
- Silnik: 2,0
- KW/KM/NM: 137
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 68000
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- V
- Posty: 60
- Rejestracja: 2007-12-02, 23:31
- Imię: Artur
- VOLVO: XC90/V60
- Silnik: 2,5T/ D4
- KW/KM/NM: 210/190
- Rok: 2014
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7
- Przebieg: 200
- Lokalizacja: Białystok
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Eko-test V50 DrivE
Masakra , raz można się tym przejechać dla zgłębienia istoty masochizmu .
Ale posiadanie tego "cuda" w garażu z pewnością zakończyłoby się jakąś depresją i totalną niechęcią do motoryzacji wogóle.
Ot ciekawostka egzotyczna nieco.
Pewnie następnym krokiem będzie pobieranie energii cieplnej z wnętrza ziemi za pomocą super wymiennika umieszczonego nisko nad asfaltem . Oczywiście asfalt ten opracowany w laboratoriach naukowych będzie specjalnym kondensatorem owej energii .... a fuj.
Ja pierdykam , a mie tatko zawsze mówili że koń jest na owies a samochód na benzynę . Ma palić i basta.
Dlatego poniżej dychy nie schodzę . Klima włączona , okno otwarte i radio na full
Sprawa druga to tani plastik na podwoziu Fokusa.
Potwierdza się więc stara prawda że nic nie jest wieczne (oprócz "Mody na sukces") i oto na naszych oczach kona legenda Volvo.
Zapewne niebawem chinole kupią markę volvio i tani plastik fokusa zastąpią matami z trzciny ryżowej, tfu.. obym się mylił
.
Ale posiadanie tego "cuda" w garażu z pewnością zakończyłoby się jakąś depresją i totalną niechęcią do motoryzacji wogóle.
Ot ciekawostka egzotyczna nieco.
Pewnie następnym krokiem będzie pobieranie energii cieplnej z wnętrza ziemi za pomocą super wymiennika umieszczonego nisko nad asfaltem . Oczywiście asfalt ten opracowany w laboratoriach naukowych będzie specjalnym kondensatorem owej energii .... a fuj.
Ja pierdykam , a mie tatko zawsze mówili że koń jest na owies a samochód na benzynę . Ma palić i basta.
Dlatego poniżej dychy nie schodzę . Klima włączona , okno otwarte i radio na full
Sprawa druga to tani plastik na podwoziu Fokusa.
Potwierdza się więc stara prawda że nic nie jest wieczne (oprócz "Mody na sukces") i oto na naszych oczach kona legenda Volvo.
Zapewne niebawem chinole kupią markę volvio i tani plastik fokusa zastąpią matami z trzciny ryżowej, tfu.. obym się mylił
.
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Eko-test V50 DrivE
Przestańcie już tak psioczyć na to Volvo. Jest to może i płyta Focusa, ale co to ma za znaczenie? Wsiądź do Focusa a wsiądź do V50. Zaraz zobaczysz różnicę pomiędzy markami, mimo wspólnych płyt. Super efekt jest w salonach kiedy na jednym poziomie (AutoBoss) stoją nasze Vki i Fordy. Z całym szacunkiem wolę V50 niż np Mondeo i niech kolega z filmu napije się czegoś zanim zacznie porównywać Volvo do Daci. Tapicerka w modelach 30/40/50 jest bardzo fajnie wykonana i zastrzeżenia mogę mieć co najwyżej do ilości miejsca wewnątrz. I to wszystko.
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
-
- V
- Posty: 112
- Rejestracja: 2008-11-03, 17:14
- VOLVO: s40
- Silnik: 2.0 D
- KW/KM/NM: 136
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: piszczac
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Eko-test V50 DrivE
@Appi nie nazwałbym jazdy ekonomicznej masochizmem. Sam w posiadanym wcześniej Peugeocie 307 2.0 z udanym skutkiem stosowałem w miarę możliwości tą technikę jazdy i nie uważam, że masochizmem jest zamiast wciskania hamulca zmiana biegów a osiągałem praktycznie ten sam efekt, a te 10 sec różnicy mnie nie zbawiły, klimatyzacji również używałem i nie tylko w niedziele, a i radio też u mnie w aucie grało, z tym, że grało dla mnie, cała wieś nie musiała wiedzieć, że jadę;] to nie był dla mnie masochizm, a cieszyłem sie jak dziecko jak mi sie udawało na jednym zbiorniku przejechać 1250 km a nie 1000 jak to było wcześniej.
obecnie posiadam tani plastik na podwoziu focusa i nie zamieniłbym go na chwilę obecną nawet na drogi plastik na podwoziu maybacha (czy wpisz sobie jakie chcesz podwozie). Teraz też staram sie stosować jazdę eco, jednakże wychodzi mi to trochę gorzej, gdyż wcześniej jeździłem 90 konnym silnikiem a teraz 136 i fajnie jest czasami wdusić gaz do dechy.. piszę "czasami" gdyż już wyrosłem z etapu tatusiowego auta i informowania wszystkich i w około za pomocą pisku opon, że jadę....
obecnie posiadam tani plastik na podwoziu focusa i nie zamieniłbym go na chwilę obecną nawet na drogi plastik na podwoziu maybacha (czy wpisz sobie jakie chcesz podwozie). Teraz też staram sie stosować jazdę eco, jednakże wychodzi mi to trochę gorzej, gdyż wcześniej jeździłem 90 konnym silnikiem a teraz 136 i fajnie jest czasami wdusić gaz do dechy.. piszę "czasami" gdyż już wyrosłem z etapu tatusiowego auta i informowania wszystkich i w około za pomocą pisku opon, że jadę....
-
- V
- Posty: 58
- Rejestracja: 2009-02-09, 11:10
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0 D
- KW/KM/NM: 100KW/136KM/320 Nm
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Holandia
- Status: Offline
Re: Eko-test V50 DrivE
Na Shell V-Power diesel przy tej samej trasie codziennie i jednym małym korku 8km miasto 57km autostrada swoim V50 2.0D wyciągam 4,7l/100km, prędkość średnia w kompie 59km/h.
Więc to 4,5 na e-drive to rzadna rewelka jak na moje oko. Silnika na światłach nie wyłączam
Więc to 4,5 na e-drive to rzadna rewelka jak na moje oko. Silnika na światłach nie wyłączam