O panu sławku który za mocno czytał forum
- bystrymarkus
- Przyjaciele
- Posty: 1609
- Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
- Imię: Michal
- VOLVO: V70II/V70II
- Silnik: 2,5T/D5
- KW/KM/NM: 209/163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: 10/6
- Przebieg: 390000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
- Kontakt:
O panu sławku który za mocno czytał forum
Treść z przekazem podprogowym, o poradach na forum i udoskonalaniem auta w stylu "to jest nie potrzebne można zastąpić innym rozwiązaniem"
Osoby które mają zbyt duże mniemanie o sobie uprasza się o nie czytatnie artykułu.
http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/07/16/o-panu-slawku-i-jego-e61/
Osoby które mają zbyt duże mniemanie o sobie uprasza się o nie czytatnie artykułu.
http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/07/16/o-panu-slawku-i-jego-e61/
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Zamiast kurtyny, na scenę spada tona cebuli, przygniatając pana Sławka i jego BMW.
Zakończenie godne pana Sławka
Zakończenie godne pana Sławka
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2247
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
dobre.
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23184
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Mam nadzieje, że każdy ma swój rozum i nie kieruje się tylko tym co napiszą na forum inni
Bo w większości to są same bzdury (ot taki mały żarcik )
Bo w większości to są same bzdury (ot taki mały żarcik )
- QompaQ
- VOLVO
- Posty: 2710
- Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
- Imię: Victor
- VOLVO: S80 - ASB - RHD
- Silnik: 2.4 - B5244S2 -
- KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
- Rok: 2003
- Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
- Przebieg: 183000
- Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Off Topic
Cudeńko ... z Niemiec, pełna historia. Pan Sławek z trudem zasnął i do sprzedającego zadzwonił już o siódmej rano ... wydał na E61 wszystkie swoje oszczędności i nawet nieszczególnie przeszkadzało mu, że z komputera wyszło cofnięcie licznika z 270 na 236 tys. km – „tyle to jeszcze można” – podsumował to drobne oszustwo pan Sławek, jedząc swoją ulubioną zupę – barszcz z buraków..
- Sinuspi
- VO
- Posty: 340
- Rejestracja: 2013-10-14, 22:03
- Imię: Slawomir
- VOLVO: 945 Czarna Taczka GeriaTronIC
- Silnik: B230FK/M90
- KW/KM/NM: 99/135/4900
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,52
- Przebieg: 260
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
że też nic nie napisał o cyklonie......bo qunie muszą zuć coś bo biegają straaasznie
Podróż do Świata, który zniknął
Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940
W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje
Już nie dziargam przy K-Jetronic'ach ale wyrywam nagrzewnice w 940
W dzisiejszych czasach nie istniejesz tylko figurujesz a pojazdy kiedyś wymyślano a później je tworzono a obecnie się je produkuje
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Tak QompaQ, w przypadku pana Sławka, ulubiona zupa stała się lustrzanym odbiciem umysłu, choć przyznam bez bicia, że i ja uwielbiam to danie..
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- volvuś v70
- VOLVO
- Posty: 2750
- Rejestracja: 2014-07-01, 18:37
- Imię: Marek
- VOLVO: v70 II , s80 I
- Silnik: 2.3 T5 - B5234T3 , B5244S
- KW/KM/NM: 183/250KM -125/170KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 70
- Średnie spalanie: wir w baku
- Przebieg: 215000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
by volva kupił nie musiał by nic zmieniać ............
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
No ta bo szwedzkie jeździło nie ma kretyńskich rozwiązań, które proszą się o poprawę młotkiem...volvuś v70 pisze:by volva kupił nie musiał by nic zmieniać
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
A ile kobit ma takie rozwiązania w głowie.. i też się czasem proszą o młotek..nonline pisze:szwedzkie jeździło nie ma kretyńskich rozwiązań, które proszą się o poprawę młotkiem...
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
nonline, "chcial miec komfort to powinien XMa kupic a nie jakies bmw ;p" - Ten komentarz, to Ty napisałeś ?
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Nie ale na złomniku co drugi kocha hydrowozy i połowa klubu tam siedzi więc nie jestem specjalnie zdziwiony.
"benny_pl " - o znawca, już wiem który to "odnas"
A mówiąc o rozwiązaniach technicznych to moje drugie auto nie przeszło mi przez głowę, bo parę dni temu 3h wymieniałem w nim rozrusznik niczym ginekolog
"benny_pl " - o znawca, już wiem który to "odnas"
A mówiąc o rozwiązaniach technicznych to moje drugie auto nie przeszło mi przez głowę, bo parę dni temu 3h wymieniałem w nim rozrusznik niczym ginekolog
Lewa w górę
-
- VO
- Posty: 161
- Rejestracja: 2008-10-02, 13:53
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,7L
- Przebieg: 123500
- Lokalizacja: Gdańsk / ex. Toruń / ex. Warszawa
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
nonline, hydrowozy ??? Co to takiego? Hybrydy? woocash2, a XMa co to jest?
Tekst poleciłbym każdemu "oszczędnemu: łojezu a czemu to takie droge" naszemu Krajanowi
Tekst poleciłbym każdemu "oszczędnemu: łojezu a czemu to takie droge" naszemu Krajanowi
- zbij
- Przyjaciele
- Posty: 2247
- Rejestracja: 2009-12-23, 22:45
- Imię: Zbyszek
- VOLVO: s80 2,4 LPG
- Silnik: b5244s2 + M56
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Tarnów
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Luc chodzi o hydropneumatyczne zawieszenie. Ty chyba jesteś dość młody - nie słyszałeś o citroenie XM ?
Pozdrawiam zbij
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
ex:
740 LPG b230F + M47 88r.
960 LPI b6304 + M90 95r.
940 LPG b230FB + M47 91r.
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Luc, W moim podpisie, to czerwone po lewo. To jest XM.
Lewa w górę
-
- VO
- Posty: 161
- Rejestracja: 2008-10-02, 13:53
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,7L
- Przebieg: 123500
- Lokalizacja: Gdańsk / ex. Toruń / ex. Warszawa
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
zbij, XM nawet takim jechałem z 10 lat temu ale fakt mało o nim wiem a tym bardziej o Cytrynach.
Hydrowozy - bliżej z tym skrótem było mi do hybryd niż do hydropneumatycznego zawieszenia .
Hydrowozy - bliżej z tym skrótem było mi do hybryd niż do hydropneumatycznego zawieszenia .
- Ernio
- VO
- Posty: 311
- Rejestracja: 2008-07-07, 17:53
- Imię: Ernest
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 120/163/230
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: XXl
- Przebieg: 284000
- Lokalizacja: Koszalin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
"Taka prawda, zawsze tak się kończy posiadanie a) samochodu na który nas nie stać, b) posiadanie kultury technicznej wyniesionej z dużego fiata i opla…"
Amen
Amen
Sprzedam welurowy fotel pasażera do S/V70
-
- V
- Posty: 141
- Rejestracja: 2013-08-09, 09:24
- Imię: Piotr
- VOLVO: kombi
- Silnik: D4
- Rok: 2016
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Żeby nie było - na tym forum też trzeba czasem brać pewne rzeczy na margines Ostatnio czytałem w którymś temacie o wycinaniu katalizatora, że ktoś wyciął, jeździ i jest ok (generalnie poleca ).
Kilka dni później stałem za takim na światłach...
Kilka dni później stałem za takim na światłach...
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Było stanąć obok albo przed nim. Ja też nie mam kata w V6 bo się rozpękł a do niego nie pasują uniwersalne, a nikt nie robi zamienników, współczuję trochę tym którzy muszą za mną stać ale nic na to nie poradzę, nie będę dobrego auta "złomował" bo komuś za mną śmierdzi.prawdziwypiotrek pisze:Kilka dni później stałem za takim na światłach...
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3136
- Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
- VOLVO: Czarne V70 II
- Silnik: 2,4 D5 163KM
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2003
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: ~6,6 ON
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Z resztą wersja z KAT była dopiero w moim roczniku wypuszczana, poprzednie i tak nie miały.
Lewa w górę
-
- VOLVO
- Posty: 1586
- Rejestracja: 2011-01-23, 13:00
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70 XC90
- Silnik: 2.3 T5/4.4 V8
- KW/KM/NM: 300KM 420Nm
- Rok: 2011
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: Dwa smoki
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
prwda jest taka że katalizator to tylko względy ekologiczne jego usunięcie daje jakieś przyrosty. A co do stania na światłach po coś wymyślili obieg wewnętrzny nawiewu. Gość zdecydowanie źle zrobił regenerując dwumase jak nie ma zestawu ze sztywnym kołem to nie ma wyjścia trzeba zaspawać. Zależy kto co chce osiągnąć. Jak wysoki komfort to nie ma co oszczędzać jak wyższą wytrzymałość po wyższe osiągi to nie ma wyjścia trzeba poprawić konstruktorów i zrezygnować z komfortu na rzecz większej wytrzymałości.
C70 2.4T 2004r kabriolet cały na części.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2010-04-17, 21:26
- VOLVO: 855 T-5
- Silnik: 2.5 dłubnięty
- KW/KM/NM: ~230KM
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Uć
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Czytałem złomnika zawzięcie, ale z czasem notlaufowi palma zaczęła odbijać i w końcu mnie zniechęcił. W tym wpisie też jest dużo pisania pod z góry przyjęte założenia. Choćby taki drobiazg że po pewnym czasie samochód zwycAjnie się nam nudzi i zaczyna się zauważać stuki, puki, nie jedzie tak ja dawniej bo przyspieszenie nie robi już wrażenia, itd. I to ma często większy wpływ na ocenę właściwości jezdnych niż fakt ze ktoś zastąpił wahacże wersją stalową albo wywalił zaślepki...
-
- V
- Posty: 54
- Rejestracja: 2008-09-14, 20:12
- VOLVO: V 40 S60 V70
- Silnik: 2.4 D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: lubelskie
- Status: Offline
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów.
Sporo racji w tym że początkowy zachwyt nową zabawką mija,fascynacja modelem już nie tak wielka jak wtedy gdy szukaliśmy
egzemplarza dla siebie.Ale gdyby pan Sławek czytał uważnie najstarsze pismo motoryzacyjne w Polsce to jego wiedza pewnie nie pozwoliłaby, poprawiać , modyfikować, niby ulepszać owocu pracy wielu inżynierów.To częsta praktyka wydania całej zawartości skarbca na samochód a później udania się do mechanika i robienia wszystkiego.Tak żeby był spokój i pewność że nie będziemy potrzebować lawety.No i najczęściej ..będzie pan zadowolony! Z drugiej strony taki samochód jest po prostu mniej lub bardziej stary , i może posiadać różne usterki o których sprzedający mógł nie wiedzieć a skupił się na tym co jest widoczne ,lakier ,wnętrze no i oczywiście licznik.No bo kto kupi samochód z przebiegiem z 2 na początku a już z 3 to zapomnij.Najczęściej dobre samochody nie są sprzedawane zbyt daleko od poprzednich właścicieli (nie dotyczy importu) również za granicą i okazje trafiają się naprawdę rzadko i idą na tzw. pniu.Niemcy też potrafią liczyć kasę, często lepiej od nas.Trochę się rozpisałem za co przepraszam.I chciałbym zaznaczyć że nie handluję samochodami a moje uwagi wynikają z praktyki ostatnich 30 lat.Pierwszym moim samochodem był 125p rocznik 74.I cebula we wspomnianych wcześniej praktykach nie ma nic do rzeczy.Pozdrawiam.
Sporo racji w tym że początkowy zachwyt nową zabawką mija,fascynacja modelem już nie tak wielka jak wtedy gdy szukaliśmy
egzemplarza dla siebie.Ale gdyby pan Sławek czytał uważnie najstarsze pismo motoryzacyjne w Polsce to jego wiedza pewnie nie pozwoliłaby, poprawiać , modyfikować, niby ulepszać owocu pracy wielu inżynierów.To częsta praktyka wydania całej zawartości skarbca na samochód a później udania się do mechanika i robienia wszystkiego.Tak żeby był spokój i pewność że nie będziemy potrzebować lawety.No i najczęściej ..będzie pan zadowolony! Z drugiej strony taki samochód jest po prostu mniej lub bardziej stary , i może posiadać różne usterki o których sprzedający mógł nie wiedzieć a skupił się na tym co jest widoczne ,lakier ,wnętrze no i oczywiście licznik.No bo kto kupi samochód z przebiegiem z 2 na początku a już z 3 to zapomnij.Najczęściej dobre samochody nie są sprzedawane zbyt daleko od poprzednich właścicieli (nie dotyczy importu) również za granicą i okazje trafiają się naprawdę rzadko i idą na tzw. pniu.Niemcy też potrafią liczyć kasę, często lepiej od nas.Trochę się rozpisałem za co przepraszam.I chciałbym zaznaczyć że nie handluję samochodami a moje uwagi wynikają z praktyki ostatnich 30 lat.Pierwszym moim samochodem był 125p rocznik 74.I cebula we wspomnianych wcześniej praktykach nie ma nic do rzeczy.Pozdrawiam.
- bystrymarkus
- Przyjaciele
- Posty: 1609
- Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
- Imię: Michal
- VOLVO: V70II/V70II
- Silnik: 2,5T/D5
- KW/KM/NM: 209/163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: 10/6
- Przebieg: 390000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: O panu sławku który za mocno czytał forum
FAN VOLVO 90,
Odniosę się do twoich słów damy na to na przykładzie dwumasu.
Jeśli dwumas żyje powiedzmy 300tys padnie i człowiek wsadzi nowy to ma znowu 300tys względnego spokoju, a mało jest ludzi którzy takie przebiegi robią aby go znów wymieniać, można zaryzykować stwierdzenie że robi go "dożywotnio w jego władaniu" także czy większą wytrzymałość uzyska się gdy "poprawi" się konstruktorów i wsadzi jednomasowe czy zaspawa to skończy się dla przeciętnego człowieka "dożywotnim" pogorszeniem komfortu.
Poprawki konstruktorów to sprawa indywidualna podzespołu w danym modelu. Czasami będzie to faktycznie święty spokój gdy poprawi się to co się nie sprawdziło a czasami będzie to drut popyluna i mistrzostwo świata i okolic.
Ot moje skromne zdanie
Odniosę się do twoich słów damy na to na przykładzie dwumasu.
Jeśli dwumas żyje powiedzmy 300tys padnie i człowiek wsadzi nowy to ma znowu 300tys względnego spokoju, a mało jest ludzi którzy takie przebiegi robią aby go znów wymieniać, można zaryzykować stwierdzenie że robi go "dożywotnio w jego władaniu" także czy większą wytrzymałość uzyska się gdy "poprawi" się konstruktorów i wsadzi jednomasowe czy zaspawa to skończy się dla przeciętnego człowieka "dożywotnim" pogorszeniem komfortu.
Poprawki konstruktorów to sprawa indywidualna podzespołu w danym modelu. Czasami będzie to faktycznie święty spokój gdy poprawi się to co się nie sprawdziło a czasami będzie to drut popyluna i mistrzostwo świata i okolic.
Ot moje skromne zdanie