Zepsute Volvo
- mbawilk
- VOL
- Posty: 351
- Rejestracja: 2012-03-14, 09:47
- Imię: Roman
- VOLVO: S40
- Silnik: benzyna
- KW/KM/NM: 107/145
- Rok: 2012
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 34500
- Lokalizacja: Police
- Status: Offline
Zepsute Volvo
Szkoda że dobrą opinię psują sami
http://www.auto-swiat.pl/porady/volvo-z ... te7f#fp=as" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-swiat.pl/porady/volvo-z ... te7f#fp=as" onclick="window.open(this.href);return false;
EUCO Europejskie Centrum Odszkodowań
Odszkodowania Powypadkowe, Bezpłatne Informacje
Bez opłat wstępnych, samochód zastępczy
kontakt: brzezinskadiana@gmail.com
tel. 695 396 117
Kliknij
Odszkodowania Powypadkowe, Bezpłatne Informacje
Bez opłat wstępnych, samochód zastępczy
kontakt: brzezinskadiana@gmail.com
tel. 695 396 117
Kliknij
- QompaQ
- VOLVO
- Posty: 2710
- Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
- Imię: Victor
- VOLVO: S80 - ASB - RHD
- Silnik: 2.4 - B5244S2 -
- KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
- Rok: 2003
- Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
- Przebieg: 183000
- Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zepsute Volvo
Off Topic
Rozrzedzanie oleju silnikowego przez paliwo bierze się z dużej dawki paliwa wtryskiwanej do komór spalania – część tego paliwa spływa po ściankach cylindrów i trafia do miski olejowej. Duża dawka paliwa podawana do cylindrów bierze się ... źle działającego oprogramowania ... problem z oprogramowaniem układu wtryskowego ... w przypadku brania oleju przez silniki TSI koncernu VW, o których wiadomo już, że mają „zaszytą” wadę fabryczną.
Ustawa o zakazie napraw elektronicznych we własnym zakresie tylko utwierdza w przekonaniu o celowym "psuciu" aut przez producentów.
- Łosia Samosia
- Miss Volvo
- Posty: 3277
- Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
- Imię: 0
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: B6324S
- KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
- Rok: 2008
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: zależne od pory roku
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
QompaQ, bzdury piszą w tym artykule i naginają treść do z góry założonej tezy.
Dawkę paliwa zwiększa komputer w celu przeprowadzenia wypalania DPF, co wymaga zwiększenia temperatury spalania. Ktoś jeździł w mieście, deptał spod świateł (D5 prowokuje), inicjował proces wypalania filtra, po czym go przerywał stając za kilka minut na kolejnych światłach. No i niespalony nadmiar paliwa lądował w oleju silnikowym, a DPF dalej się zapychał. Tak to jest jak ktoś kupuje dużego diesla z DPF do jeżdżenia po mieście. Najpierw powinien się zaznajomić z instrukcją obsługi, a nie teraz płacze, że coś nie działa tak, jak sobie wyobrażał.
Dawkę paliwa zwiększa komputer w celu przeprowadzenia wypalania DPF, co wymaga zwiększenia temperatury spalania. Ktoś jeździł w mieście, deptał spod świateł (D5 prowokuje), inicjował proces wypalania filtra, po czym go przerywał stając za kilka minut na kolejnych światłach. No i niespalony nadmiar paliwa lądował w oleju silnikowym, a DPF dalej się zapychał. Tak to jest jak ktoś kupuje dużego diesla z DPF do jeżdżenia po mieście. Najpierw powinien się zaznajomić z instrukcją obsługi, a nie teraz płacze, że coś nie działa tak, jak sobie wyobrażał.
- Siurzewski
- VOLVO
- Posty: 1098
- Rejestracja: 2010-12-31, 15:09
- Imię: Wieslaw
- VOLVO: 850
- Silnik: 2,3T
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zepsute Volvo
Ale instrukcję obsługi otrzymujemy do zakupionego już produktu.Łosia Samosia pisze:Najpierw powinien się zaznajomić z instrukcją obsługi
Zwykłego użytkownika nie powinno interesować czy diesel duży czy mały, czy może jeździć w mieście czy nie
Auto ma jeździć a to czy szybko czy wolno nie powinno interesować serwisu. Przepraszam Łosiu ale piszesz kompletną bzdurę jeśli zwalasz winę na użytkownika.
Co kogo interesuje DPF, procedura włączania i wypalania, samochód ma jeździć bo do tego został stworzony. Wizyty w serwisie Pan ma rozpisane książce serwisowej więc nawet bym oleju nie sprawdzał gdybym miał nowy samochód. Jeśli by stanął pomiędzy wizytami serwisowymi to dla mnie to jest naprawa gwarancyjna tylko i wyłącznie.
Chyba bym przejechał tym plastikowym chińskim volvo przez ten serwis gdybym usłyszał taki rodzaj tłumaczenia o ile ten klamot jeszcze jest w stanie jeździć ...
Volvo 850 | Honda VFR | Audi A4 Quattro
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zepsute Volvo
A ja nie mam DPF... I kata też już nie
"Gdy jadąc chrupkiem właściciel do pieca dokłada to każde drzewo przy drodze pada"
"Gdy jadąc chrupkiem właściciel do pieca dokłada to każde drzewo przy drodze pada"
Lewa w górę
-
- VO
- Posty: 221
- Rejestracja: 2012-06-15, 11:22
- Imię: Krystian
- VOLVO: V70
- Silnik: D5244T
- KW/KM/NM: /163/
- Rok: 2005
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 7.5
- Przebieg: 280101
- Lokalizacja: Kozienice/ Warszawa
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
tak jest jak producent nie potrafi dostosować oferty do przyzwyczajeń klientów.
Mało kto u dowolnego producenta spodziewał się że Polacy pokochają diesle, nawet do jazdy po mieście.
Efekt jest taki że rozwiązania jakie zaproponowali na długie przeloty kompletnie gubią się w warunkach miejskich i stąd te wszystkie problemy.
Nie oszukujmy się, ale kupowanie diesla nowej generacji żeby jeździć po mieście to totalna głupota, spalanie wcale nie jest dużo niższe (szczególnie zimą), a i inne nieprzewidziane koszty dochodzą jak wymiana rozrzedzanego oleju.
Mało kto u dowolnego producenta spodziewał się że Polacy pokochają diesle, nawet do jazdy po mieście.
Efekt jest taki że rozwiązania jakie zaproponowali na długie przeloty kompletnie gubią się w warunkach miejskich i stąd te wszystkie problemy.
Nie oszukujmy się, ale kupowanie diesla nowej generacji żeby jeździć po mieście to totalna głupota, spalanie wcale nie jest dużo niższe (szczególnie zimą), a i inne nieprzewidziane koszty dochodzą jak wymiana rozrzedzanego oleju.
--
Krystian
Krystian
-
- VOL
- Posty: 351
- Rejestracja: 2011-06-22, 18:51
- Imię: Bartosz
- VOLVO: V70
- Silnik: D5244T14 + TF-80SC
- KW/KM/NM: 129kW
- Rok: 2009
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 8,685
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Co w tym dziwnego? Długowieczne diesle skończyli produkować z końcem XX wieku.
- dz0rdasz
- VIP
- Posty: 1359
- Rejestracja: 2006-08-06, 00:14
- Imię: Robert
- VOLVO: S70 i Volvo BL-71 2007r.
- Silnik: 2500 LPG
- KW/KM/NM: 106/144/206
- Rok: 1997
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 10,5
- Przebieg: 382000
- Lokalizacja: Młochów
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zepsute Volvo
Może ludzie kiedyś zrozumieją że się kupuje stare volvo i odbudowuje , tylko nie drutem i po taniości bo auto stare i nie warto.
Ja osobiście przez lata przekonałem się że warto . Te nowe to porażka . Przytoczę przykład z życia, brat kupił w 2004 roku nowiutkie XC90 t6 .
Do przebiegu 80tys dwa razy robił skrzynie za chore pieniądze Przy 120tys poległa kątówka , czy haldex nieważne . A przy 147tys sprzedał dziada
bo miał dosyć nerw.
No chyba że komuś nie przeszkadza że kupuje bubel na krótko . Tylko ja bym się czuł oszukany że po tak małych przebiegach tyle problemów i takie koszty.
Kiedyś kupując nowe auto wiedziałeś że pojeździsz. Dzisiaj już na gwarancji można rwać włosy z głowy
Ja osobiście przez lata przekonałem się że warto . Te nowe to porażka . Przytoczę przykład z życia, brat kupił w 2004 roku nowiutkie XC90 t6 .
Do przebiegu 80tys dwa razy robił skrzynie za chore pieniądze Przy 120tys poległa kątówka , czy haldex nieważne . A przy 147tys sprzedał dziada
bo miał dosyć nerw.
No chyba że komuś nie przeszkadza że kupuje bubel na krótko . Tylko ja bym się czuł oszukany że po tak małych przebiegach tyle problemów i takie koszty.
Kiedyś kupując nowe auto wiedziałeś że pojeździsz. Dzisiaj już na gwarancji można rwać włosy z głowy
Nie piszę poprawnie po Polsku
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23179
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zepsute Volvo
dz0rdasz, zgadzam się z Tobą w 100%, starsze = solidniejsze!
- mbawilk
- VOL
- Posty: 351
- Rejestracja: 2012-03-14, 09:47
- Imię: Roman
- VOLVO: S40
- Silnik: benzyna
- KW/KM/NM: 107/145
- Rok: 2012
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 34500
- Lokalizacja: Police
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
chodź swoim jeżdżę od nowości to przyznam rację jednak nie do końca bo też ważne jest w jaki sposób dbasz.dz0rdasz pisze:Może ludzie kiedyś zrozumieją że się kupuje stare volvo i odbudowuje
EUCO Europejskie Centrum Odszkodowań
Odszkodowania Powypadkowe, Bezpłatne Informacje
Bez opłat wstępnych, samochód zastępczy
kontakt: brzezinskadiana@gmail.com
tel. 695 396 117
Kliknij
Odszkodowania Powypadkowe, Bezpłatne Informacje
Bez opłat wstępnych, samochód zastępczy
kontakt: brzezinskadiana@gmail.com
tel. 695 396 117
Kliknij
- Menedżer
- VOLV
- Posty: 904
- Rejestracja: 2014-07-22, 09:07
- Imię: Adrian
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 272
- Rok: 2003
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 18l/100km
- Przebieg: 161000
- Lokalizacja: Elbląg
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zepsute Volvo
Dokładnie. Znam auta z T6 pod maską, które na jednej skrzyni bez remontu robią po 250-300 tysięcy, także to jest kwestia bardzo indywidualna. Moje auto ma 162000km (2003 rok, T6, 12000km zrobiłem ja i olej mimo że nigdy nie wymieniany jest piękny malinowy), teraz szykuje się do wymiany oleju, bo lepiej zapobiegać niż naprawiać i narzekać, że się psują. Faktem jednak jest, że skrzynie w T6 nie lubią jak się je non stop męczy.
Na terenie Elbląga:
-wgram j.polski w DIM (licznik) oraz ICM (radio/klima)
-diagnostyka Volvo VIDA/DICE
-programowo i fizycznie usuwam DPF
-wymuszam wypalanie DPF
-czyszczę filtry DPF
-wyłączam zawory EGR
-chip tuning Volvo (diesel i benzyna)
Kontakt:
- PW
- tel. 799 311 599
-wgram j.polski w DIM (licznik) oraz ICM (radio/klima)
-diagnostyka Volvo VIDA/DICE
-programowo i fizycznie usuwam DPF
-wymuszam wypalanie DPF
-czyszczę filtry DPF
-wyłączam zawory EGR
-chip tuning Volvo (diesel i benzyna)
Kontakt:
- PW
- tel. 799 311 599
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Sprzedawca nie informuje klienta o możliwych problemach z dieslem w mieście bo chce tylko sprzedać. Diesel do miasta: głupota czy nie - każdy kupuje co mu pasuje, a to samochód ma jeździć bezproblemowo tak jak chce klient a nie klient jeździć tak jak chce producent, choćby to miałoby być 100% miasto, pustynne drogi arabów lub śnieżna Skandynawia. Samochód ma jeździć.
-
- VIP
- Posty: 4750
- Rejestracja: 2006-01-12, 16:23
- Imię: Piotrek
- VOLVO: brak
- Silnik: v
- Rok: 2023
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wwa
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Łosia Samosia, znajdą nowego diesla bez filtra cząstek stałych. Procesu regeneracji nie wywołuje się depczac spod swiatel- albo uruchamia się on automatycznie , a wtedy można stać samochodem na czerwonym i jedyne co zauważa użytkownik to wyższe obroty i trochę inna pracę silnika oraz włączonywentyaltor, albo samochód sam informuje o takiej konieczności odpowiednim komunikatem wtedy nalez wykonać jazdę. Zrezta diesle są pase.
Były Volvo, teraz jest rdzawek - MB okular.
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam 850 polift na części.
Sprzedam skuter arillia Leonardo 125. http://olx.pl/oferta/skuter-aprillia-le ... fpR53.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Problem zatartych D5-tek w XC60 z powodu DPF'a jest znany przecież nie od dziś. Coś jest na rzeczy, co ciekawe słyszałem tylko o problemach głównie w XC60 i S/V60, a niby w innych modelach siedzą te same podzespoły. Hmm...? A może w niektórych modelach są specjalnie wsadzane gorsze filtry DPF? Kto wie.
A jak ktoś ma taki kaprys żeby sobie kupić diesla do miasta to kto mu broni? DPF w mieście też nie powinien sprawiać problemu.
Jedni piszą, starsze lepsze, drudzi nowe lepsze. A ja napisze, wszystkie równie dobre.
Wiesz, może i dynamiczny styl jazdy spowoduje, że filtr zacznie wypalać się po krótszym okresie czasu niż przy spokojnym stylu jazdy ale co z tego? Po co mam to 205KM? Jak chcę to depczę. To auto ma być dla mnie, a nie ja dla auta. Być może było też i tak, że ktoś nie raz, nie dwa nie pozwolił się porządnie wypalić DPF'owi albo nie stworzył mu warunków ale skąd miał wiedzieć, że on się wypala skoro w Volvo nie informuje o tym żadna kontrolka bądź komunikat? Sprawny kierowca zauważy jedynie, że wzrosło mu nagle średnie spalanie ale typowy Kowalski co tylko jeździ autem, leje paliwo i jeździ do ASO na przeglądy jak mu każe komputer może tego nie zauważyć.Łosia Samosia pisze:QompaQ, bzdury piszą w tym artykule i naginają treść do z góry założonej tezy.
Dawkę paliwa zwiększa komputer w celu przeprowadzenia wypalania DPF, co wymaga zwiększenia temperatury spalania. Ktoś jeździł w mieście, deptał spod świateł (D5 prowokuje), inicjował proces wypalania filtra, po czym go przerywał stając za kilka minut na kolejnych światłach. No i niespalony nadmiar paliwa lądował w oleju silnikowym, a DPF dalej się zapychał. Tak to jest jak ktoś kupuje dużego diesla z DPF do jeżdżenia po mieście. Najpierw powinien się zaznajomić z instrukcją obsługi, a nie teraz płacze, że coś nie działa tak, jak sobie wyobrażał.
A jak ktoś ma taki kaprys żeby sobie kupić diesla do miasta to kto mu broni? DPF w mieście też nie powinien sprawiać problemu.
Jedni piszą, starsze lepsze, drudzi nowe lepsze. A ja napisze, wszystkie równie dobre.
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Wg mnie też trochę nie fair, że zwykły użytkownik ma zwracać uwagę na coś tam w aucie jak wypalanie filtra. Moim skromnym zdaniem, kierowca powinien kontrolować temp. silnika, ciśnienie oleju i tyle. I może ciśnienie w kołach.
A jakiś filtr to co, jedzie w mieście, dostanie komunikat, że wypalanie filtra i że ma jechać przez 15 min. z prędkością obrotową silnika min. np. 2000 obr. No i co? Jak będzie korek, to nie pojedzie i tyle.
Producent moim zdaniem trąba, że robi takie coś.
A jakiś filtr to co, jedzie w mieście, dostanie komunikat, że wypalanie filtra i że ma jechać przez 15 min. z prędkością obrotową silnika min. np. 2000 obr. No i co? Jak będzie korek, to nie pojedzie i tyle.
Producent moim zdaniem trąba, że robi takie coś.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Z tym też może mieć problem bo w nowych Volvo nie ma już wskaźnika temp. płynu chłodzącego nie wspominając już o temp. oleju.Iwan pisze:Moim skromnym zdaniem, kierowca powinien kontrolować temp. silnika, ciśnienie oleju i tyle.
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Misiek_Vol, w volvo też nie ma temp. silnika? To jak w budżetowych autkach typu Corsa czy Fabia... niezłe.
Temp. oleju to rzadko się trafiało faktycznie.
Temp. oleju to rzadko się trafiało faktycznie.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- Łosia Samosia
- Miss Volvo
- Posty: 3277
- Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
- Imię: 0
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: B6324S
- KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
- Rok: 2008
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: zależne od pory roku
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Iwan, nie, nie ma. Dopiero jak się nagrzeje nadmiernie, to kontrolka się zapala.
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Łosia Samosia, taaa... pierwszy raz widziałem to w Fabii II, teraz ostatnio zmieniłem robotę i dostałem służbowego Opla Korsarza. Też nie ma wskaźnika. Zaraz prędkościomierz zlikwidują, tylko będzie przyhamowywać auto zgodnie z obowiazującym ograniczeniem prędkości... Albo tylko sygnalizować przekroczenie
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- cezarpl
- VOLVO
- Posty: 1187
- Rejestracja: 2011-05-25, 21:52
- Imię: Cezary
- VOLVO: XC60
- Silnik: D5 D4204T23 Polestar
- KW/KM/NM: 177/240/500
- Rok: 2019
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 6300
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
W TFT akurat jestMisiek_Vol pisze:Z tym też może mieć problem bo w nowych Volvo nie ma już wskaźnika temp. płynu chłodzącego
- mbawilk
- VOL
- Posty: 351
- Rejestracja: 2012-03-14, 09:47
- Imię: Roman
- VOLVO: S40
- Silnik: benzyna
- KW/KM/NM: 107/145
- Rok: 2012
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 34500
- Lokalizacja: Police
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
Albo zrobią tak że komputer będzie ci odcinał silnik i zobaczysz komunikat "nielzia"Iwan pisze:Łosia Samosia, taaa... pierwszy raz widziałem to w Fabii II, teraz ostatnio zmieniłem robotę i dostałem służbowego Opla Korsarza. Też nie ma wskaźnika. Zaraz prędkościomierz zlikwidują, tylko będzie przyhamowywać auto zgodnie z obowiazującym ograniczeniem prędkości... Albo tylko sygnalizować przekroczenie
EUCO Europejskie Centrum Odszkodowań
Odszkodowania Powypadkowe, Bezpłatne Informacje
Bez opłat wstępnych, samochód zastępczy
kontakt: brzezinskadiana@gmail.com
tel. 695 396 117
Kliknij
Odszkodowania Powypadkowe, Bezpłatne Informacje
Bez opłat wstępnych, samochód zastępczy
kontakt: brzezinskadiana@gmail.com
tel. 695 396 117
Kliknij
- Łosia Samosia
- Miss Volvo
- Posty: 3277
- Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
- Imię: 0
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: B6324S
- KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
- Rok: 2008
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: zależne od pory roku
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Zepsute Volvo
mbawilk, najpierw komputer wyświetli komunikat: dolej płynu chłodniczego.
- Siurzewski
- VOLVO
- Posty: 1098
- Rejestracja: 2010-12-31, 15:09
- Imię: Wieslaw
- VOLVO: 850
- Silnik: 2,3T
- Rok: 1996
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zepsute Volvo
Dobrze ze Windowsa nie ma bo było by: Wystąpił nieznany błąd
Volvo 850 | Honda VFR | Audi A4 Quattro