Crash test 200 km/h
- Mataj
- VO
- Posty: 289
- Rejestracja: 2013-10-12, 15:22
- Imię: Mateusz
- VOLVO: v70_II/ex.945,S70,V70_I
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 200KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Przebieg: 300000
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
Najpierw rzuć coś na stawkę to pogadamy.
S40 mi się nie podoba, więc przyjmę coś innego.
Starannie wydziergane na Tapatalku.
-- 2015-08-27, 16:26 --
Dobra, nie ma chętnych do utraty samochodu to wrzucę link do zdjęcia z całości materiału, faktycznie wyłapać to trudno, ale da się.
S40 mi się nie podoba, więc przyjmę coś innego.
Starannie wydziergane na Tapatalku.
-- 2015-08-27, 16:26 --
Dobra, nie ma chętnych do utraty samochodu to wrzucę link do zdjęcia z całości materiału, faktycznie wyłapać to trudno, ale da się.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
V70 II, 2000, B5244T3
Ex.
945, 1995, B200FT
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI
Ex.
945, 1995, B200FT
S70, 1999, 2.5 10v
V70, 1997, 2.5TDI
- Grzegorz_86
- V
- Posty: 97
- Rejestracja: 2014-10-24, 14:46
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4 Turbo
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2001
- Był na spocie: 3
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
To jest ta szwajcarska organizacja: http://www.dtc-ag.ch/site/index.php?id=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tam macie więcej materiałów dokładniejszych.
Tam macie więcej materiałów dokładniejszych.
- siwyR6
- V
- Posty: 59
- Rejestracja: 2014-05-16, 20:36
- Imię: Slawomir
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 200KM
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
Tak przeglądając neta znalazłem ciekawy filmik z testów S80 ;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2015-03-17, 00:29
- Imię: Marcin
- VOLVO: xc90
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163KM
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: 8.3
- Przebieg: 390000
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
(znow komp sluzbowy, wiec bez znakow pl)
Tak, btw patrzac jak sie poduszka otwiera. Czemu nie mozna dziecka sadzac przodem do kierunku jazdy w fotelikach z grupy 15-36 przy wlaczonej poduszce?
Tak, btw patrzac jak sie poduszka otwiera. Czemu nie mozna dziecka sadzac przodem do kierunku jazdy w fotelikach z grupy 15-36 przy wlaczonej poduszce?
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23188
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crash test 200 km/h
A ja się zastanawiam tylko dlaczego ktoś zdemontował zagłówki w tej S80?siwyR6 pisze:Tak przeglądając neta znalazłem ciekawy filmik z testów S80 ;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- benzedryna
- VO
- Posty: 205
- Rejestracja: 2014-09-27, 21:41
- Imię: Artur
- VOLVO: V70 III / XC60 2010
- Silnik: D5 2,4 / D5 2,4
- KW/KM/NM: 205 / 205
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Crash test 200 km/h
Chyba do wszystkich testów demontują? Kiedyś oglądałem jakiś z euroncap to też był bez zagłówków. Dopiero drugi filmik o działaniu pasów i ochronie kręgosłupa miał zagłówek. Chociaż może to był test amerykański. Nie dam głowycoonrado pisze:A ja się zastanawiam tylko dlaczego ktoś zdemontował zagłówki w tej S80?siwyR6 pisze:Tak przeglądając neta znalazłem ciekawy filmik z testów S80 ;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ygor007
- Przyjaciele
- Posty: 1245
- Rejestracja: 2011-07-19, 12:37
- Imię: Igor
- VOLVO: C70
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 258/351/505
- Rok: 2002
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: ?
- Przebieg: 113000
- Lokalizacja: Perpignan, Francja
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Crash test 200 km/h
może żeby łatwiej obserwować odkształcenia kabinycoonrado pisze:A ja się zastanawiam tylko dlaczego ktoś zdemontował zagłówki w tej S80?
- siwyR6
- V
- Posty: 59
- Rejestracja: 2014-05-16, 20:36
- Imię: Slawomir
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 200KM
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
na tej stronie jest kilka innych testów i w tamtych autach tez są zdemontowane zagłówki, widocznie do tegoż akurat testu były im nie potrzebne.
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
A rzeczywiście nie można? Wydawało mi się, że zakaz dotyczy wyłącznie fotelików mocowanych tył na przód. Tak się pytam, bo miałem ochotę przewieźć mojego ancymona z przodu. On co prawda teoretycznie chyba już mógłby bez fotelika, ale jeszcze się do niego mieści, więc bezpieczniej byłoby w nim.frankop pisze:Czemu nie mozna dziecka sadzac przodem do kierunku jazdy w fotelikach z grupy 15-36 przy wlaczonej poduszce?
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
Chodzi chyba o szybkość z jaką otwiera się poduszka i możliwe większe obrażenia niż pożytki płynące z uderzenia twarzy dziecka w poduszkę. Ale to tylko moje gdybanie....
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
No niby racja, bo w foteliku siedzi kilkanaście cm bardziej z przodu. No i nie wiadomo, jak zachowa się fotelik walnięty przez boczną poduszkę... Zwłaszcza, że tego fotelika nie ma jak wpiąć w fotel - isofixa rzecz jasna brak.
Chyba więc na razie poprzestanę na składaniu oparcia fotela pasażera, żeby dzieciak miał perspektywę PRAWIE jakby jechał z przodu.
Chyba więc na razie poprzestanę na składaniu oparcia fotela pasażera, żeby dzieciak miał perspektywę PRAWIE jakby jechał z przodu.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
A nie masz wyłącznika poduszki?
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
Mam. Ale jeśli już bez poduszki, to wolę wieźć dzieciaka z tyłu.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
- Łosia Samosia
- Miss Volvo
- Posty: 3277
- Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
- Imię: 0
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: B6324S
- KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
- Rok: 2008
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: zależne od pory roku
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
PeBe, można posadzić starsze dziecko w fotelkiu z przodu w aucie, gdzie nie masz wyłącznika poduszki, ale fotel musi być odsunięty maksymalnie do tyłu. Chodzi o to, co napisał nurek: poduszka otwiera się tak szybko, że może wyrządzić dziecku więcej krzywdy niż kiedy nie odpali w ogóle.
Jeśli jednak masz miejsce dla dziecka na tylnej kanapie, to zdecydowanie bezpieczniej jest je przewozić tam. Miejsce obok kierowcy jest najmniej bezpieczne z całego samochodu.
Zresztą w SE dzieci jeżdżą z tyłu i tyłem do kierunku jazdy nawet do 6 roku życia. Potem przodem ale w pełnym foteliku i nawet do 12 roku życia. Wystarczy obejrzeć filmiki reklamowe fotelików VOLVO. Dla starszych dzieci są wbudowane podwyższenia na tylnej kanapie, do których dokupuje się 3-częściowy pokrowiec z "uszami", które zabezpieczają dziecko również z boku.
Jeśli jednak masz miejsce dla dziecka na tylnej kanapie, to zdecydowanie bezpieczniej jest je przewozić tam. Miejsce obok kierowcy jest najmniej bezpieczne z całego samochodu.
Zresztą w SE dzieci jeżdżą z tyłu i tyłem do kierunku jazdy nawet do 6 roku życia. Potem przodem ale w pełnym foteliku i nawet do 12 roku życia. Wystarczy obejrzeć filmiki reklamowe fotelików VOLVO. Dla starszych dzieci są wbudowane podwyższenia na tylnej kanapie, do których dokupuje się 3-częściowy pokrowiec z "uszami", które zabezpieczają dziecko również z boku.
Mój Łoś ma u mnie dożywocie
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
O, dzięki za info o tych "fotelikach" do 12 roku życia. Będę musiał czegoś takiego poszukać. Mój chłopak niby jeszcze nie ma 9 lat, ale waży ponad 30 kg i ma 135 cm wzrostu. Zimą już nie zmieści się (na szerokość) do fotelika 18-36.
A z przodu mam po prostu ochotę raz go przewieźć, ot tak, dla (jego) przyjemności. Jeśli już, to zrobię to przy maks. odsuniętym do tyłu fotelu.
A z przodu mam po prostu ochotę raz go przewieźć, ot tak, dla (jego) przyjemności. Jeśli już, to zrobię to przy maks. odsuniętym do tyłu fotelu.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
- Łosia Samosia
- Miss Volvo
- Posty: 3277
- Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
- Imię: 0
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: B6324S
- KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
- Rok: 2008
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: zależne od pory roku
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
PeBe, ale te foteliki, to tylko jeśli masz w tylnej kanapie wbudowane podwyższenia dla dzieci. Pokrowce z uszami są dostępne w ASO. Wątpię, żeby udało się dostać używane, bo do tanich nie należą, a Polacy nie są aż takimi fanatykami bezpieczeństwa (niestety).
A co do przewożenia na przodzie, to uważaj. Jak się za bardzo spodoba, to sadzanie z tyłu może grozić wojną.
A co do przewożenia na przodzie, to uważaj. Jak się za bardzo spodoba, to sadzanie z tyłu może grozić wojną.
Mój Łoś ma u mnie dożywocie
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
No właśnie - bez podwyższeń ani rusz. A ja ich nie mam. Ale wygooglałem artykuł, w którym piszą o amerykańskich fotelikach dla dużych dzieci (do 160 cm i 45 albo 54 kg), spełniających europejskie normy, więc mogą być u nas sprzedawane.
Gdyby ktoś był zainteresowany, to LINK do tekstu.
Ciekawostka: jeden z opisanych tam fotelików nie spełnia naszych norm, więc nie kupimy go w Europie. Ale możemy go ściągnąć z jueseja i legalnie używać. Bo tu obowiązuje zasada odwrotna niż przy antyradarach: sprzedawać nie wolno, ale używać już tak.
Wojna o miejsce z przodu? Hm, pomyślę. Dziecko niby (w miarę) spokojne, grzeczne i uległe, ale może lepiej dmuchać na zimne?
Gdyby ktoś był zainteresowany, to LINK do tekstu.
Ciekawostka: jeden z opisanych tam fotelików nie spełnia naszych norm, więc nie kupimy go w Europie. Ale możemy go ściągnąć z jueseja i legalnie używać. Bo tu obowiązuje zasada odwrotna niż przy antyradarach: sprzedawać nie wolno, ale używać już tak.
Wojna o miejsce z przodu? Hm, pomyślę. Dziecko niby (w miarę) spokojne, grzeczne i uległe, ale może lepiej dmuchać na zimne?
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
8-latek, chłopak i jeszcze go ojciec z przodu nie przewiózł?? To jak Ty chcesz w nim zaszczepić samochodowego bakcyla?
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
Oj, jeździł już z przodu, jeździł. Także za kierownicą. Ale to wszystko w warunkach pustej drogi zdecydowanie niepublicznej, a częściej łąki.
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
-
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2015-03-17, 00:29
- Imię: Marcin
- VOLVO: xc90
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163KM
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: 8.3
- Przebieg: 390000
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
Tam uważasz czy jesteś pewien, że to jest powód?Łosia Samosia pisze:PeBe, Chodzi o to, co napisał nurek: poduszka otwiera się tak szybko, że może wyrządzić dziecku więcej krzywdy niż kiedy nie odpali w ogóle.
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
Ja tak uważam, nie dam sobie uciąć ręki.
- Łosia Samosia
- Miss Volvo
- Posty: 3277
- Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
- Imię: 0
- VOLVO: XC70 AWD
- Silnik: B6324S
- KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
- Rok: 2008
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: zależne od pory roku
- Przebieg: 160000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
frankop, cytat z: http://fotelik.info/pl/faq/index.html#faq51" onclick="window.open(this.href);return false;:
11. Czy dziecko w foteliku można posadzić z przodu?
Z punktu widzenia polskiego prawa: Można, o ile dziecko jest w foteliku i o ile nie jest to fotelik zamontowany tyłem do kierunku ruchu na miejscu z aktywną, przednią poduszką powietrzną.
Z punktu widzenia biomechaniki zderzeń: Jeśli musisz przewozić dziecko z przodu to odsuń maksymalnie do tyłu przedni fotel pasażera (patrz też wyjątki poniżej) i wyłącz przednią poduszkę powietrzną. Poduszka stanowi śmiertelne zagrożenie dla dzieci w fotelikach montowanych tyłem. Dzieciom w większości fotelików 9-18 grozi połamaniem nóżek. W fotelikach 15-36 o "klasycznej" konstrukcji przy odsuniętym fotelu problem ten występuje rzadziej, ale wymaga on indywidualnej oceny dla danego fotelika i konkretnego samochodu.
Myśląc jednak rozsądnie - po co sadzać dziecko z przodu i narażać dziecko na większe niebezpieczeństwo, skoro będzie ono bezpieczniejsze z tyłu?
Patrz: Na którym miejscu w samochodzie najbezpieczniej zamocować fotelik?
Patrz też: Czy wyłącznik poduszki gwarantuje bezpieczeństwo?
* Wyjątkiem od opisanej reguły są specjalnie foteliki montowane tyłem do 18 lub 25 kg, zamocowane na stałe na przednim fotelu pasażera. Wiele z tych fotelików wymaga, aby przy przewożeniu na przednim siedzeniu pasażera opierać je o deskę rozdzielczą samochodu.
Generalnie polecam stronę: fotelik.info
11. Czy dziecko w foteliku można posadzić z przodu?
Z punktu widzenia polskiego prawa: Można, o ile dziecko jest w foteliku i o ile nie jest to fotelik zamontowany tyłem do kierunku ruchu na miejscu z aktywną, przednią poduszką powietrzną.
Z punktu widzenia biomechaniki zderzeń: Jeśli musisz przewozić dziecko z przodu to odsuń maksymalnie do tyłu przedni fotel pasażera (patrz też wyjątki poniżej) i wyłącz przednią poduszkę powietrzną. Poduszka stanowi śmiertelne zagrożenie dla dzieci w fotelikach montowanych tyłem. Dzieciom w większości fotelików 9-18 grozi połamaniem nóżek. W fotelikach 15-36 o "klasycznej" konstrukcji przy odsuniętym fotelu problem ten występuje rzadziej, ale wymaga on indywidualnej oceny dla danego fotelika i konkretnego samochodu.
Myśląc jednak rozsądnie - po co sadzać dziecko z przodu i narażać dziecko na większe niebezpieczeństwo, skoro będzie ono bezpieczniejsze z tyłu?
Patrz: Na którym miejscu w samochodzie najbezpieczniej zamocować fotelik?
Patrz też: Czy wyłącznik poduszki gwarantuje bezpieczeństwo?
* Wyjątkiem od opisanej reguły są specjalnie foteliki montowane tyłem do 18 lub 25 kg, zamocowane na stałe na przednim fotelu pasażera. Wiele z tych fotelików wymaga, aby przy przewożeniu na przednim siedzeniu pasażera opierać je o deskę rozdzielczą samochodu.
Generalnie polecam stronę: fotelik.info
Mój Łoś ma u mnie dożywocie
-
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2015-03-17, 00:29
- Imię: Marcin
- VOLVO: xc90
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163KM
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: 8.3
- Przebieg: 390000
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
Dzięki wielkie. Mój syn uwielbia obsługiwać "pstryczki" w łosiu ale w nowym niestety brak wyłącznika poduszki.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
- kk84
- VOL
- Posty: 355
- Rejestracja: 2015-09-20, 10:34
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: V70 II / V50
- Silnik: B5234T3 / B5254T3
- KW/KM/NM: T5 Manual AWD+ / T5+
- Rok: 2000
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: Zależy ...
- Przebieg: 300
- Lokalizacja: Warszawa Ochota
- Status: Offline
Re: Crash test 200 km/h
To jak dajemy przestrogi to proszę :
" onclick="window.open(this.href);return false;
Co prawda segment inny, ale też podziała na wyobraźnię .
" onclick="window.open(this.href);return false;
Co prawda segment inny, ale też podziała na wyobraźnię .