VW Afera z Dieslami "Das Kłamstwo" i 18,5 Mld Dolarów potencjalnej kary

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zimzi
VOLV
VOLV
Posty: 565
Rejestracja: 2014-04-04, 11:46
Imię: Pawel
VOLVO: C30
Silnik: D4204T
KW/KM/NM: ELEKTROTECH Stage1
Rok: 2007
Średnie spalanie: 7.2
Przebieg: 256000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Status: Offline

Re: VW Afera z Dieslami "Das Kłamstwo" i 18,5 Mld Dolarów potencjalnej kary

Post autor: zimzi » 2016-06-10, 22:31

blackbirdsr71, no masz racje, ja tez wole USA V-ki np mustang, corveta, camaro ss. Chociaz taki Mercedes CL55 z v12 to tez poezja :)

Awatar użytkownika
Marcin.Ś.
VO
VO
Posty: 188
Rejestracja: 2013-04-25, 14:58
Imię: Marcin
VOLVO: 744'90,745'92
Silnik: B230F+M47,B230F+AW70L
KW/KM/NM: 85kW/115KM/183Nm
Rok: 1990
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12-13l LPG
Przebieg: 445000
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Status: Offline

Re: VW Afera z Dieslami "Das Kłamstwo" i 18,5 Mld Dolarów potencjalnej kary

Post autor: Marcin.Ś. » 2016-06-11, 00:11

JemRekami pisze:O, a myślałem, że takiego połączenia nie ma. Zupełnie, jak w lokomotywach spalinowych. :D

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Dokładnie. Rozwiązanie znane 100 lat, sprawdzone w transporcie ciężkim, a do osobówek na szerszą skalę przebić się nie może.

Chevy Volta na drodze widziałem raz. Pewnie swoje robi cena- 165k pln, tylko czteromiejscowe nadwozie i v'max 160km/h.
Volvo 740 '90 B230F+M47
Volvo 740 '92 B230F+AW70L
Virago 535 '93
ex Jawa TS350 '89
ex Jawa 640 '94

blackbirdsr71
V
V
Posty: 134
Rejestracja: 2014-09-26, 11:06
Imię: Kristof
VOLVO: XC90
Silnik: B8444S
KW/KM/NM: było 315
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 99,9
Przebieg: 111111
Status: Offline

Re: VW Afera z Dieslami "Das Kłamstwo" i 18,5 Mld Dolarów potencjalnej kary

Post autor: blackbirdsr71 » 2016-06-12, 06:26

Marcin.Ś. pisze:Mnie sensownym rozwiązaniem wydaje się Chevrolet Volt/Opel Ampera. Hybryda, ale silnik spalinowy nie napędza kół pojazdu, a wyłącznie generator (hybryda szeregowa), co pozwala mu zawsze pracować na optymalnych z punktu widzenia efektywności/sprawności obrotach. Kierowca może za to korzystać z zalet silnika elektrycznego (stały moment) 150KM/370Nm i z zasięgu normalnego benzyniaka ~600km. Oczywiście można też akumulatory ładować z gniazdka.
W hybrydach Toyoty również przez większość czasu silnik pracuje w swoich optymalnych obrotach wykorzystując do tego silnik elektryczny. TO jest właśnie genialność tego rozwiązania gdzie nawet bieg wsteczny nie ma swoich kół a jedynie wykorzystuje sie tutaj logikę działania przekładni planetarnej i współdziałanie dwóch silników elektrycznego i spalinowego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”