VW Afera z Dieslami "Das Kłamstwo" i 18,5 Mld Dolarów potencjalnej kary
- zimzi
- VOLV
- Posty: 565
- Rejestracja: 2014-04-04, 11:46
- Imię: Pawel
- VOLVO: C30
- Silnik: D4204T
- KW/KM/NM: ELEKTROTECH Stage1
- Rok: 2007
- Średnie spalanie: 7.2
- Przebieg: 256000
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Status: Offline
Re: VW Afera z Dieslami "Das Kłamstwo" i 18,5 Mld Dolarów potencjalnej kary
blackbirdsr71, no masz racje, ja tez wole USA V-ki np mustang, corveta, camaro ss. Chociaz taki Mercedes CL55 z v12 to tez poezja
- Marcin.Ś.
- VO
- Posty: 190
- Rejestracja: 2013-04-25, 14:58
- Imię: Marcin
- VOLVO: 744'90,745'92
- Silnik: B230F+M47,B230F+AW70L
- KW/KM/NM: 85kW/115KM/183Nm
- Rok: 1990
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12-13l LPG
- Przebieg: 445000
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Status: Offline
Re: VW Afera z Dieslami "Das Kłamstwo" i 18,5 Mld Dolarów potencjalnej kary
Dokładnie. Rozwiązanie znane 100 lat, sprawdzone w transporcie ciężkim, a do osobówek na szerszą skalę przebić się nie może.JemRekami pisze:O, a myślałem, że takiego połączenia nie ma. Zupełnie, jak w lokomotywach spalinowych.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Chevy Volta na drodze widziałem raz. Pewnie swoje robi cena- 165k pln, tylko czteromiejscowe nadwozie i v'max 160km/h.
Volvo 740 '90 B230F+M47
Volvo 740 '92 B230F+AW70L
Virago 535 '93
ex Jawa TS350 '89
ex Jawa 640 '94
Volvo 740 '92 B230F+AW70L
Virago 535 '93
ex Jawa TS350 '89
ex Jawa 640 '94
-
- V
- Posty: 134
- Rejestracja: 2014-09-26, 11:06
- Imię: Kristof
- VOLVO: XC90
- Silnik: B8444S
- KW/KM/NM: było 315
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 99,9
- Przebieg: 111111
- Status: Offline
Re: VW Afera z Dieslami "Das Kłamstwo" i 18,5 Mld Dolarów potencjalnej kary
W hybrydach Toyoty również przez większość czasu silnik pracuje w swoich optymalnych obrotach wykorzystując do tego silnik elektryczny. TO jest właśnie genialność tego rozwiązania gdzie nawet bieg wsteczny nie ma swoich kół a jedynie wykorzystuje sie tutaj logikę działania przekładni planetarnej i współdziałanie dwóch silników elektrycznego i spalinowego.Marcin.Ś. pisze:Mnie sensownym rozwiązaniem wydaje się Chevrolet Volt/Opel Ampera. Hybryda, ale silnik spalinowy nie napędza kół pojazdu, a wyłącznie generator (hybryda szeregowa), co pozwala mu zawsze pracować na optymalnych z punktu widzenia efektywności/sprawności obrotach. Kierowca może za to korzystać z zalet silnika elektrycznego (stały moment) 150KM/370Nm i z zasięgu normalnego benzyniaka ~600km. Oczywiście można też akumulatory ładować z gniazdka.