S60 polestar - ceny w Polsce
- benzedryna
- VO
- Posty: 205
- Rejestracja: 2014-09-27, 21:41
- Imię: Artur
- VOLVO: V70 III / XC60 2010
- Silnik: D5 2,4 / D5 2,4
- KW/KM/NM: 205 / 205
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
Jak się pojawili tak szybko znikną z tym 2,0.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
Volvo S60 Polestar trafi do salonów jeszcze w tym roku, jego cena to 313 910 złPiotrunho pisze:Nie rozumiem utyskiwań na cenę - jest bardzo normalna, biorąc pod uwagę, jak wyposażone jest to auto. Porównania do 340 i 450 AMG można sobie darować. Ciekawe czy wspomniane modele mają chociażby amorki Ohlinsa. Fajny krok Volvo i wszystko fajnie przemyślane.
Bi-fuel V40
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
Takie amory do BMW M3 kosztują 5 tysięcy. Euro.burton pisze:Piotrunho to powiedz jaka jest różnica w cenie amorów oryginał volvo a ohlins? wg mnie kilka tysięcy co przy 313 ma się nijak...
nawet megane rs trophy ma je w standardzie a kosztuje 130 tys....
gdyby to miało 400+ koni to bym zrozumiał....
p.s
ta wersja bazuje na silniku 2.0?
-
- VOLV
- Posty: 602
- Rejestracja: 2012-04-03, 20:35
- VOLVO: s80
- Silnik: 2.5 t
- KW/KM/NM: 282/421
- Rok: 2007
- Był na spocie: 30
- Przebieg: 131
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
M3 to inna półka;)
A jaka tam siedzi skrzynia? Stara 6b aisina tfsc80?
Kto mi powie dlaczego nie parowali tych nowych 8b z 3.0 t6?
A jaka tam siedzi skrzynia? Stara 6b aisina tfsc80?
Kto mi powie dlaczego nie parowali tych nowych 8b z 3.0 t6?
Kto gra grubo, wygrać musi;)
http://www.camperowanie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.camperowanie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
Podałem M3, bo łatwo znaleźć cenę. A to Volvo to nie jest drastycznie inna półka niż M3. Nie parowali, bo się pewnie nie opłaca. Za krótka seria, a i tak uznali, że wchodzą jedynie w opcje 4 cylindrów. Wszystko się i tak może zmienić, bo za 2 lata Volvo ma wprowadzić skrzynie dwusprzęgłowe. Biorąc pod uwagę odbiór koncepcji "tylko 4 cylindry", prawdopodobnie wrócą też do większych silników.burton pisze:M3 to inna półka;)
A jaka tam siedzi skrzynia? Stara 6b aisina tfsc80?
Kto mi powie dlaczego nie parowali tych nowych 8b z 3.0 t6?
- Roonie
- V
- Posty: 138
- Rejestracja: 2013-08-08, 13:22
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70R, 850R
- Silnik: 2.5T, 2.3T
- KW/KM/NM: 300KM, 240KM
- Rok: 2003
- Był na spocie: 12
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
A inaczej było z S60R/V70R jak wchodziły do produkcji? Też ceny wahały się w okolicach 300k, a za podobne pieniądze można było mieć z tego co pamiętam np. Audi RS6 lub inne fajne wynalazki (często oferujące dużo więcej niż Volvo). Silnik i wyposażenie też jakoś kolosalnie się nie różniły - były to raczej zmiany kosmetyczne, ot zwykła T5 z trochę większą mocą.
Moim zdaniem Volvo ustawiło sobie trochę inny target i celuje bardziej w klientów "zajawionych" na markę, chcących mieć coś wyróżniającego się i jednocześnie niszowego (a nie kolejne AMG czy M) i nie przyciągającego nadmiaru uwagi na ulicy. Dla fanów motoryzacji dodatkowym plusem jest fakt, że na dzień dzisiejszy jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem. Trochę na wyrost takie porównanie, ale za kilka-kilkanaście lat dla Volvo-maniaków będzie tym, czym obecnie jest ostatnie 911 chłodzone powietrzem dla fanów Porsche
Moim zdaniem Volvo ustawiło sobie trochę inny target i celuje bardziej w klientów "zajawionych" na markę, chcących mieć coś wyróżniającego się i jednocześnie niszowego (a nie kolejne AMG czy M) i nie przyciągającego nadmiaru uwagi na ulicy. Dla fanów motoryzacji dodatkowym plusem jest fakt, że na dzień dzisiejszy jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem. Trochę na wyrost takie porównanie, ale za kilka-kilkanaście lat dla Volvo-maniaków będzie tym, czym obecnie jest ostatnie 911 chłodzone powietrzem dla fanów Porsche
-
- VOLV
- Posty: 747
- Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80 II
- Silnik: D4204T5 automat
- KW/KM/NM: 133/181/400
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 155000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
Można by na tym oprzeć teorię spiskową. Naprodukowali tych T6 i teraz nie mają gdzie ich upchnąć. Stąd pomysł na tego polestara...Roonie pisze:jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem
pozdrawiam
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
Paweł
Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny
Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.
Porady fotograficzne gratis!
- benzedryna
- VO
- Posty: 205
- Rejestracja: 2014-09-27, 21:41
- Imię: Artur
- VOLVO: V70 III / XC60 2010
- Silnik: D5 2,4 / D5 2,4
- KW/KM/NM: 205 / 205
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
Zupełnie nie rozumiem czemu mają poźniej oferować Polestar 2,0 skoro i tak to nie będzie ilościowy hit sprzedaży.PeBe pisze:Można by na tym oprzeć teorię spiskową. Naprodukowali tych T6 i teraz nie mają gdzie ich upchnąć. Stąd pomysł na tego polestara...Roonie pisze:jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
No RS6 to raczej nie, ale S4 było blisko.Roonie pisze:A inaczej było z S60R/V70R jak wchodziły do produkcji? Też ceny wahały się w okolicach 300k, a za podobne pieniądze można było mieć z tego co pamiętam np. Audi RS6 lub inne fajne wynalazki (często oferujące dużo więcej niż Volvo). Silnik i wyposażenie też jakoś kolosalnie się nie różniły - były to raczej zmiany kosmetyczne, ot zwykła T5 z trochę większą mocą.
Moim zdaniem Volvo ustawiło sobie trochę inny target i celuje bardziej w klientów "zajawionych" na markę, chcących mieć coś wyróżniającego się i jednocześnie niszowego (a nie kolejne AMG czy M) i nie przyciągającego nadmiaru uwagi na ulicy. Dla fanów motoryzacji dodatkowym plusem jest fakt, że na dzień dzisiejszy jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem. Trochę na wyrost takie porównanie, ale za kilka-kilkanaście lat dla Volvo-maniaków będzie tym, czym obecnie jest ostatnie 911 chłodzone powietrzem dla fanów Porsche
- ayrsen
- Przyjaciele
- Posty: 1747
- Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
- Imię: ayrsen
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD GT
- KW/KM/NM: 188/255/405
- Rok: 0
- Był na spocie: 12
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Polska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 polestar - ceny w Polsce
Widziałem. Dotykałem. Wzdychałem. Warte każdego PLN...
A że cena wysoka? Jeden kupuje pieczywo w dyskoncie, drugi w piekarni, trzeci sam piecze a czwarty ma od tego ludzi, którzy podadzą mu pod nos...
Każdy z w/w naje się do syta.
A każdy temat dot. pieniędzy (tanie/drogie) jest idiotyczny.
A że cena wysoka? Jeden kupuje pieczywo w dyskoncie, drugi w piekarni, trzeci sam piecze a czwarty ma od tego ludzi, którzy podadzą mu pod nos...
Każdy z w/w naje się do syta.
A każdy temat dot. pieniędzy (tanie/drogie) jest idiotyczny.
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI