S60 polestar - ceny w Polsce

Awatar użytkownika
benzedryna
VO
VO
Posty: 205
Rejestracja: 2014-09-27, 21:41
Imię: Artur
VOLVO: V70 III / XC60 2010
Silnik: D5 2,4 / D5 2,4
KW/KM/NM: 205 / 205
Rok: 2008
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: benzedryna » 2015-10-20, 20:20

Jak się pojawili tak szybko znikną z tym 2,0.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Obrazek

Było:
V40 2000 1,8 122KM

Jest:
V70 2008 D5 205KM Polestar
XC60 2010 D5 AWD 205KM

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: vol40vo » 2015-10-22, 06:52

Piotrunho pisze:Nie rozumiem utyskiwań na cenę - jest bardzo normalna, biorąc pod uwagę, jak wyposażone jest to auto. Porównania do 340 i 450 AMG można sobie darować. Ciekawe czy wspomniane modele mają chociażby amorki Ohlinsa. Fajny krok Volvo i wszystko fajnie przemyślane.
Volvo S60 Polestar trafi do salonów jeszcze w tym roku, jego cena to 313 910 zł :lol:
Bi-fuel V40

Piotrunho
V
V
Posty: 82
Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
VOLVO: 850
Silnik: T5
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: WR
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: Piotrunho » 2015-10-22, 12:45

burton pisze:Piotrunho to powiedz jaka jest różnica w cenie amorów oryginał volvo a ohlins? wg mnie kilka tysięcy co przy 313 ma się nijak...
nawet megane rs trophy ma je w standardzie a kosztuje 130 tys....
gdyby to miało 400+ koni to bym zrozumiał....
p.s
ta wersja bazuje na silniku 2.0?
Takie amory do BMW M3 kosztują 5 tysięcy. Euro.

burton
VOLV
VOLV
Posty: 602
Rejestracja: 2012-04-03, 20:35
VOLVO: s80
Silnik: 2.5 t
KW/KM/NM: 282/421
Rok: 2007
Był na spocie: 30
Przebieg: 131
Lokalizacja: wawa
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: burton » 2015-10-22, 18:05

M3 to inna półka;)
A jaka tam siedzi skrzynia? Stara 6b aisina tfsc80?
Kto mi powie dlaczego nie parowali tych nowych 8b z 3.0 t6?
Kto gra grubo, wygrać musi;)

http://www.camperowanie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Piotrunho
V
V
Posty: 82
Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
VOLVO: 850
Silnik: T5
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: WR
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: Piotrunho » 2015-10-22, 18:57

burton pisze:M3 to inna półka;)
A jaka tam siedzi skrzynia? Stara 6b aisina tfsc80?
Kto mi powie dlaczego nie parowali tych nowych 8b z 3.0 t6?
Podałem M3, bo łatwo znaleźć cenę. A to Volvo to nie jest drastycznie inna półka niż M3. Nie parowali, bo się pewnie nie opłaca. Za krótka seria, a i tak uznali, że wchodzą jedynie w opcje 4 cylindrów. Wszystko się i tak może zmienić, bo za 2 lata Volvo ma wprowadzić skrzynie dwusprzęgłowe. Biorąc pod uwagę odbiór koncepcji "tylko 4 cylindry", prawdopodobnie wrócą też do większych silników.

Awatar użytkownika
Roonie
V
V
Posty: 138
Rejestracja: 2013-08-08, 13:22
Imię: Rafal
VOLVO: V70R, 850R
Silnik: 2.5T, 2.3T
KW/KM/NM: 300KM, 240KM
Rok: 2003
Był na spocie: 12
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: Roonie » 2015-10-23, 16:01

A inaczej było z S60R/V70R jak wchodziły do produkcji? Też ceny wahały się w okolicach 300k, a za podobne pieniądze można było mieć z tego co pamiętam np. Audi RS6 lub inne fajne wynalazki (często oferujące dużo więcej niż Volvo). Silnik i wyposażenie też jakoś kolosalnie się nie różniły - były to raczej zmiany kosmetyczne, ot zwykła T5 z trochę większą mocą.

Moim zdaniem Volvo ustawiło sobie trochę inny target i celuje bardziej w klientów "zajawionych" na markę, chcących mieć coś wyróżniającego się i jednocześnie niszowego (a nie kolejne AMG czy M) i nie przyciągającego nadmiaru uwagi na ulicy. Dla fanów motoryzacji dodatkowym plusem jest fakt, że na dzień dzisiejszy jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem. Trochę na wyrost takie porównanie, ale za kilka-kilkanaście lat dla Volvo-maniaków będzie tym, czym obecnie jest ostatnie 911 chłodzone powietrzem dla fanów Porsche :P

PeBe
VOLV
VOLV
Posty: 744
Rejestracja: 2013-03-21, 22:40
Imię: Pawel
VOLVO: S80 II
Silnik: D4204T5 automat
KW/KM/NM: 133/181/400
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 155000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: PeBe » 2015-10-23, 17:29

Roonie pisze:jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem
Można by na tym oprzeć teorię spiskową. Naprodukowali tych T6 i teraz nie mają gdzie ich upchnąć. Stąd pomysł na tego polestara...
pozdrawiam
Paweł

Mój blog - fotografia, testy, nowości, opinie:
foto-nieobiektywny

Moja firma:
www.fotomasters.pl
Zdjęcia architektury, fotoreportaże, inne... śluby też.
Teren całego kraju. Ponad 20 lat doświadczenia.
Dla forumowiczów rabaty.

Porady fotograficzne gratis!

Awatar użytkownika
benzedryna
VO
VO
Posty: 205
Rejestracja: 2014-09-27, 21:41
Imię: Artur
VOLVO: V70 III / XC60 2010
Silnik: D5 2,4 / D5 2,4
KW/KM/NM: 205 / 205
Rok: 2008
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: benzedryna » 2015-10-23, 20:09

PeBe pisze:
Roonie pisze:jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem
Można by na tym oprzeć teorię spiskową. Naprodukowali tych T6 i teraz nie mają gdzie ich upchnąć. Stąd pomysł na tego polestara...
Zupełnie nie rozumiem czemu mają poźniej oferować Polestar 2,0 skoro i tak to nie będzie ilościowy hit sprzedaży.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Obrazek

Było:
V40 2000 1,8 122KM

Jest:
V70 2008 D5 205KM Polestar
XC60 2010 D5 AWD 205KM

Piotrunho
V
V
Posty: 82
Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
VOLVO: 850
Silnik: T5
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: WR
Status: Offline

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: Piotrunho » 2015-10-24, 21:52

Roonie pisze:A inaczej było z S60R/V70R jak wchodziły do produkcji? Też ceny wahały się w okolicach 300k, a za podobne pieniądze można było mieć z tego co pamiętam np. Audi RS6 lub inne fajne wynalazki (często oferujące dużo więcej niż Volvo). Silnik i wyposażenie też jakoś kolosalnie się nie różniły - były to raczej zmiany kosmetyczne, ot zwykła T5 z trochę większą mocą.

Moim zdaniem Volvo ustawiło sobie trochę inny target i celuje bardziej w klientów "zajawionych" na markę, chcących mieć coś wyróżniającego się i jednocześnie niszowego (a nie kolejne AMG czy M) i nie przyciągającego nadmiaru uwagi na ulicy. Dla fanów motoryzacji dodatkowym plusem jest fakt, że na dzień dzisiejszy jest to ostatnie Volvo z słusznym silnikiem. Trochę na wyrost takie porównanie, ale za kilka-kilkanaście lat dla Volvo-maniaków będzie tym, czym obecnie jest ostatnie 911 chłodzone powietrzem dla fanów Porsche :P
No RS6 to raczej nie, ale S4 było blisko.

Awatar użytkownika
ayrsen
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1747
Rejestracja: 2008-02-28, 04:39
Imię: ayrsen
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD GT
KW/KM/NM: 188/255/405
Rok: 0
Był na spocie: 12
Przebieg: 0
Lokalizacja: Polska
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 polestar - ceny w Polsce

Post autor: ayrsen » 2015-10-25, 13:20

Widziałem. Dotykałem. Wzdychałem. Warte każdego PLN...
A że cena wysoka? Jeden kupuje pieczywo w dyskoncie, drugi w piekarni, trzeci sam piecze a czwarty ma od tego ludzi, którzy podadzą mu pod nos...
Każdy z w/w naje się do syta.
A każdy temat dot. pieniędzy (tanie/drogie) jest idiotyczny.
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Artykuły”