Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
-
- Status: Offline
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
Ostatnio zmieniony 2007-12-02, 18:42 przez BartQ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Przyjaciele
- Posty: 1494
- Rejestracja: 2007-11-24, 11:55
- VOLVO: 960
- Silnik: 3,0
- KW/KM/NM: 204
- Rok: 1991
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Szamotuły
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
http://pl.yuotube.com/watch?v=POXPbydQP" onclick="window.open(this.href);return false; ... e=related#
- Swedol
- Moderatorzy
- Posty: 4650
- Rejestracja: 2006-06-18, 10:46
- Imię: Jacek
- VOLVO: V70 '97 TDI Automat
- Silnik: 2,5 TDI
- KW/KM/NM: 103/140/290
- Rok: 1997
- Był na spocie: 44
- Przebieg: 400000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
BartQ, naucz się kórka pisać poprawnie bo dostaniesz warna
Ostatnio zmieniony 2007-12-02, 04:59 przez Swedol, łącznie zmieniany 1 raz.
Swedol Swedolowicz Swedolski
Водка - не женщина, должна быть холодной
Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura.
Stara ludowa prawda - wyślij głupka po flaszkę to przyniesie jedną.
Водка - не женщина, должна быть холодной
Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura.
Stara ludowa prawda - wyślij głupka po flaszkę to przyniesie jedną.
-
- Status: Offline
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
Aj sorry za ten artykÓł ale czasami jak pisze szybko to ulatują mi umiejętności pisania zgodnie z ortografią
Ostatnio zmieniony 2008-03-01, 19:11 przez BartQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- flash.bang
- V
- Posty: 145
- Rejestracja: 2007-10-04, 01:13
- VOLVO: s60
- Silnik: D5
- KW/KM/NM: 163
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
Jedna uwaga co do arytkulu(bo chyba taksie pisze).
4. zdjęcie(dotyczące WHIPS) i podpis pod nim:
"Bezpieczny fotel ograniczający ryzyko urazów kręgów szyjnych przy uderzeniu w tył pojazdu(system WHIPS) Volvo stosuje od 2000 roku."
Nie prawda, u mnie w s40 z '99 było WHIPS. I podejrzewam, ze było od poczatku produkcji s40 (czyli rok '96).
4. zdjęcie(dotyczące WHIPS) i podpis pod nim:
"Bezpieczny fotel ograniczający ryzyko urazów kręgów szyjnych przy uderzeniu w tył pojazdu(system WHIPS) Volvo stosuje od 2000 roku."
Nie prawda, u mnie w s40 z '99 było WHIPS. I podejrzewam, ze było od poczatku produkcji s40 (czyli rok '96).
Toyota Camry Hybrid '07
Toyota Camry 2.4i '07
VW Golf IV 1.9TDI '05
Infiniti G35 '07 CHĘTNIE COŚ SPRZEDAM!
Mitshubishi Eclipse 2.4i '07
Mercedes ML 320cdi '07
Toyota Camry 2.4i '07
VW Golf IV 1.9TDI '05
Infiniti G35 '07 CHĘTNIE COŚ SPRZEDAM!
Mitshubishi Eclipse 2.4i '07
Mercedes ML 320cdi '07
-
- Moderatorzy
- Posty: 6033
- Rejestracja: 2006-08-29, 23:43
- Imię: Michal
- VOLVO: 2x480,740,v70,245,850,440,C70
- Silnik: B20F,B230F,D5252T,B230FT,D24T
- Rok: 0
- Był na spocie: 24
- Przebieg: 222635
- Lokalizacja: Płock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
U mnie 98r. modelowo 99 i jest WHIPS, ten system wszedł chyba razem z pojawieniem się 70-tki 96-97r.
480S, 480Coll, 744 USA Turbo, 245 USA, 850 T-5R, 440, 850 eR, C70
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
-
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2008-12-31, 11:32
- VOLVO: v40
- Silnik: 2,0
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
jak sprawdzic czy mam whips?
- yarecki
- Przyjaciele
- Posty: 10807
- Rejestracja: 2007-05-03, 23:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: S80 D3/S90 T6
- Silnik: D5204T/B420TT27
- KW/KM/NM: 181 320
- Rok: 2017
- Był na spocie: 300
- Średnie spalanie: ---
- Przebieg: 122
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
jasiu29, organoleptycznie looknij w instrukcję, tam jest wszystko napisane, potem popatrz na nalepki na drzwiach czy słupkach i wszystko będziesz wiedział Ja dopiero się nauczyłem, jak sprzedawałem S70
Yarecki
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
-
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2008-12-31, 11:32
- VOLVO: v40
- Silnik: 2,0
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
wiem ze ma 4 poduchy ale o whips nic nie pisze,
yarecki, wiesz moze czy v40 psoiadały zwykly abs czy abs z ebd?
yarecki, wiesz moze czy v40 psoiadały zwykly abs czy abs z ebd?
- yarecki
- Przyjaciele
- Posty: 10807
- Rejestracja: 2007-05-03, 23:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: S80 D3/S90 T6
- Silnik: D5204T/B420TT27
- KW/KM/NM: 181 320
- Rok: 2017
- Był na spocie: 300
- Średnie spalanie: ---
- Przebieg: 122
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
jasiu29, aż taki dobry to nie jestem, to zależało od modelu. Ale na pewno, jeśli by było coś więcej, to miałbyś 'knefel' żeby TO wyłączyć - tu odsyłam do mojego wywodu nt. STC/DSTC (http://volvoforum.pl/topics38/all-volvo" onclick="window.open(this.href);return false; ... t20076.htm).
Yarecki
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
Jest: S80 D3 '13 / S90 T6
Było:855x2,960,S70,V70,S80x2,S80 II,V70 IIx3
Zapraszam: język PL w Volvo, konwersja aut z USA,zmiana konfiguracji/modułów, VIDA Online,mechanika,elektryka,kosmetyka,kalibracja radarów i kamer,wulkanizacja. 22 201 3456
-
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2008-12-31, 11:32
- VOLVO: v40
- Silnik: 2,0
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
niemam pojecia jak sprawdzic czy mam whips to by bylo w fotelach na jakiej zasadzie to dziala
kiedys czytalem ze wszystkie v40 mialy abs z ebd jesli sie nie myle
kiedys czytalem ze wszystkie v40 mialy abs z ebd jesli sie nie myle
- rabbit
- VO
- Posty: 286
- Rejestracja: 2008-08-24, 10:07
- VOLVO: Jeep zamiast Volvo
- Silnik: 3.1TD
- KW/KM/NM: 392 Nm
- Rok: 0
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: oj/oj/ojojoj ;)
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
ja sobie kupiłem zagłówek Conti® Curaplus i sobie chwalę. W Polsce tego nie widziałem, kupiłem w Niemczech (40 Euro).
np. tu coś o tym pisali:
http://www.opony.com.pl/rozmaitosci/612" onclick="window.open(this.href);return false; ... azami.html
np. tu coś o tym pisali:
http://www.opony.com.pl/rozmaitosci/612" onclick="window.open(this.href);return false; ... azami.html
Nie bądź łosiem kup V8
-
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2008-12-31, 11:32
- VOLVO: v40
- Silnik: 2,0
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
wiecie moze dlaczego v40 nie mająregulowanych zagłówków? a niby takie bezpieczne auta
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
A które zagłówki w Volvo są regulowane?? Osobiście mogę stwierdzić tylko podnoszony zagłówek po środku tylnej kanapy w 850tce. Skoro Volvo tak zrobiło, to zapewne tak ma być. Jakoś mało komfortowo czuję się jadąc załóżmy Astrą z regulowany,i zagłówkamijasiu29 pisze:wiecie moze dlaczego v40 nie mająregulowanych zagłówków? a niby takie bezpieczne auta
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
-
- V
- Posty: 50
- Rejestracja: 2008-12-31, 11:32
- VOLVO: v40
- Silnik: 2,0
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
jeszcze nie spotkałem sie z autem bez regulowanych zagłówków u mnie w v40 regulują sie wszystkie 3 z tyłu na wysokość ale te przednie ani drgną
jak sprawdzic czy mam whips?
jak sprawdzic czy mam whips?
- LOKI
- Przyjaciele
- Posty: 1033
- Rejestracja: 2007-05-14, 18:42
- Imię: Marek
- VOLVO: 240
- Silnik: 2.3
- KW/KM/NM: 85 KW/115KM
- Rok: 1990
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 12L
- Przebieg: 311000
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Krótki ale dość ciekawy artykuł o bezpieczeństwie w Volvo
, dobry patent tak jak większość z w/w artykułu.Łamana kolumna kierownicy
Filmy
Złote myśli:
Jedź sobie te 200 ale wolniej.
Jak masz nic nie mówić to lepiej bądź cicho.
Gdy widzę Twoje błędy ortograficzne, mam ochotę przypierniczyć Ci słownikiem.