wg mnie powinni mieć do każdego modelu chociaż po jednym większym silniku bo nie każdy chce mieć mały i np dla mnie taki silnik w S90 nie jest premium. A jeśli wierzyć testom to 3.0 TDI w audi Q7 pali tyle samo co 2.0 w XC90 a przy tym jest bardziej dynamiczny więc ja nie wiedzę sensu i logiki w VolvoPiotrunho pisze:Nie chodzi tu tylko o haracz. Jeśli silnik o pojemności 2000 de facto zabezpiecza 90% potrzeb, to nie trzeba inwestować w większe.
Volvo S90 z technologią PowerPulse
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2015-04-25, 18:48
- Imię: Tomasz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD
- Rok: 2009
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
S60 2.5T AWD
do sprzedania: kierownica, klapsa z S60R ( bez lotki i emblematów )
do sprzedania: kierownica, klapsa z S60R ( bez lotki i emblematów )
-
- V
- Posty: 33
- Rejestracja: 2007-04-01, 20:06
- Imię: mati
- VOLVO: 240, 940, PV 544
- Silnik: B200F, B230FB, B16
- KW/KM/NM: /111, 131
- Rok: 1993
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Leszno
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Trochę racji z ofertą na duże silniki jest. Auto ma nam sprawiać przyjemność a nie zapychać rynek opłacalnymi autami. Tak już jest. Taka marka powinna mieć coś dla liczących litry i coś dla przyjemności, prędkości, dźwięku.
Saturate in VOLVO
V240 '93 (super polar), V940 '92 GLE, PV 544 `61
ex
s80 (royal executive)
5x240 '80, 2x'82, '84, '89
960 '91
940 '94
340 '88
V240 '93 (super polar), V940 '92 GLE, PV 544 `61
ex
s80 (royal executive)
5x240 '80, 2x'82, '84, '89
960 '91
940 '94
340 '88