Volvo S90 z technologią PowerPulse
-
- Przyjaciele
- Posty: 795
- Rejestracja: 2007-04-29, 14:45
- Imię: Michal
- VOLVO: 480, Krokodyl
- Silnik: B20FT :D
- KW/KM/NM: 176/240/340
- Rok: 1994
- Był na spocie: 17
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 310
- Lokalizacja: Olkusz, Małopolska
- Status: Offline
- Kontakt:
Volvo S90 z technologią PowerPulse
No i kolejne informacje odnośnie S90, tym razem opis działania systemu PowerPulse, czyli eliminacji efektu turbo dziury za pomocą wstrzykiwania przed sprężarkę sprężonego powietrza w celu natychmiastowego rozruchu turbiny:
http://superauto24.se.pl/nowosci/volvo- ... 41769.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://superauto24.se.pl/nowosci/volvo- ... 41769.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[http://www.reperatorium.pl] Serwis GSM Kraków
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
Apple, HTC, Samsung, Nokia, SE, LG
Parada Volvo 262 z 570
GRUPOWY
-
- Moderatorzy
- Posty: 6033
- Rejestracja: 2006-08-29, 23:43
- Imię: Michal
- VOLVO: 2x480,740,v70,245,850,440,C70
- Silnik: B20F,B230F,D5252T,B230FT,D24T
- Rok: 0
- Był na spocie: 24
- Przebieg: 222635
- Lokalizacja: Płock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Czyżby się zorientowali, że klientów bolą te 2 litry i 4 cylindry i reklamują ten system jako czyniący silnik lepszym niż 3.0 6cyl.
D5, T5, T6 RIP
D5, T5, T6 RIP
480S, 480Coll, 744 USA Turbo, 245 USA, 850 T-5R, 440, 850 eR, C70
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Nie, po prostu ww. przez Ciebie silniki stanowiły marginalną część sprzedaży volvo w ciągu kilkunastu lat. Poszli w nowe technologie, downsizing. Skoro takie rozwiązanie się sprawdza, to po co przeznaczać pieniądze na wielkopojemnościowe silniki, które stanowiłyby niewielką cześć sprzedaży. Klienci, którzy chcą mieć 6 cyl. i więcej, kupią sobie jakieś coupe od MB, BMW itp. Volvo będzie jako drugie w garażu, do "spokojnej" jazdy.swital pisze:Czyżby się zorientowali, że klientów bolą te 2 litry i 4 cylindry i reklamują ten system jako czyniący silnik lepszym niż 3.0 6cyl.
D5, T5, T6 RIP
Inna sprawa, jak to rozwiązanie będzie się spisywać po kilku latach użytkowania, ale to już pierwszych właścicieli tego motoru pewnie nie będzie interesować.
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Sam kiedyś wymyśliłem taki system ale uznałem, że jeśli tak prostego systemu nikt nie stosuje to widocznie wymaga zbyt dużego pojemnika i jest nieefektywne. A jednak to działa.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Nie powiedziałbym, że D5 stanowił marginalną część sprzedaży. D3 z 5 cylindrami też nie. A z PowerPulse jest tak, że jakoś dane techniczne nie potwierdzają tego wykresiku z filmu o odstawianiu 6-cylindrówek. Za mało momentu.woocash2 pisze:Nie, po prostu ww. przez Ciebie silniki stanowiły marginalną część sprzedaży volvo w ciągu kilkunastu lat. Poszli w nowe technologie, downsizing. Skoro takie rozwiązanie się sprawdza, to po co przeznaczać pieniądze na wielkopojemnościowe silniki, które stanowiłyby niewielką cześć sprzedaży. Klienci, którzy chcą mieć 6 cyl. i więcej, kupią sobie jakieś coupe od MB, BMW itp. Volvo będzie jako drugie w garażu, do "spokojnej" jazdy.swital pisze:Czyżby się zorientowali, że klientów bolą te 2 litry i 4 cylindry i reklamują ten system jako czyniący silnik lepszym niż 3.0 6cyl.
D5, T5, T6 RIP
Inna sprawa, jak to rozwiązanie będzie się spisywać po kilku latach użytkowania, ale to już pierwszych właścicieli tego motoru pewnie nie będzie interesować.
- woocash2
- Przyjaciele
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-11-22, 11:35
- Imię: Joe
- VOLVO: V70/subaru outback IV
- Silnik: B5244S
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 28
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź/Pabianice
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
OK, żle zaznaczyłem do cytatu, mea culpa Miałem na myśli T5 i T6.Piotrunho pisze:Nie powiedziałbym, że D5 stanowił marginalną część sprzedaży. D3 z 5 cylindrami też nie.
Jesteśmy tylko szczególnie zaawansowaną w rozwoju odmianą małp na niezbyt ważnej planecie, krążącej wokół całkiem przeciętnego Słońca. (Stephen Hawking)
- lopi83
- V
- Posty: 142
- Rejestracja: 2012-10-06, 21:43
- Imię: Grzesiek
- VOLVO: V70XC
- Silnik: B5244T3
- Rok: 2002
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 14lpg
- Przebieg: 400000
- Lokalizacja: KMI.../TK...
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
w s90 jest 2litry i 18baramdr pisze:widocznie wymaga zbyt dużego pojemnika
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Jakie to proste. Wstrzyknąć powietrze pod ciśnieniem
Pompka od pompowania pneumatyki zawieszenia od Range Rovera, zbiornik na sprężone ciśnienie z Kamaza i guziczek do uwalniania powietrza i jazda
A na poważnie to nie sądzę, żeby te nowe zblazowane dlulitrówki były lepsze niż pożądne 3 litrowe V6 czy R6.
Znam osobę, która byłą pod wrażeniem nowego Xc90 ale zrezygnowała z jego zakupu z powodu tej dieslowskiej turbopierdziawy pod maską, na rzecz Cheeroke 3.0 CDRI. Argumentacja? Cytuję: Jakoś powyżej 120km/h to już nie chciało przyśpieszać.
Cylindry i pojemność mają znaczenie na wykres przyrostu momentu obrotowego.
Pompka od pompowania pneumatyki zawieszenia od Range Rovera, zbiornik na sprężone ciśnienie z Kamaza i guziczek do uwalniania powietrza i jazda
A na poważnie to nie sądzę, żeby te nowe zblazowane dlulitrówki były lepsze niż pożądne 3 litrowe V6 czy R6.
Znam osobę, która byłą pod wrażeniem nowego Xc90 ale zrezygnowała z jego zakupu z powodu tej dieslowskiej turbopierdziawy pod maską, na rzecz Cheeroke 3.0 CDRI. Argumentacja? Cytuję: Jakoś powyżej 120km/h to już nie chciało przyśpieszać.
Cylindry i pojemność mają znaczenie na wykres przyrostu momentu obrotowego.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Póki nie zrobią hybrydy z dieslem, tak to będzie wyglądało.
-
- VOLV
- Posty: 502
- Rejestracja: 2010-03-23, 18:52
- Imię: Krzys
- VOLVO: s80II/S60I
- Silnik: D5/T5
- KW/KM/NM: 220/300
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9/14
- Przebieg: 350000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Pamiętajcie, że volvo to w sumie "nowa" marka. Musi robić wszystko od nowa. Koszt zaprojektowania nowego silnika jest ogromny. Może nie projektowali żadnego silnika powyżej 2 litrów, ponieważ jak wiadomo są to umierające silniki - tj. bez oszukiwania w testach nie zdadzą nowych norm EURO 6 czy tam 7 .
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Takie rzeczy już są! V60 Plug-in. Peugeot też ma w swojej ofercie hybrydy diesel-silnik elektryczny.Piotrunho pisze:Póki nie zrobią hybrydy z dieslem, tak to będzie wyglądało.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
W nowych (XC90, S90) póki co nie ma.Misiek_Vol pisze:Takie rzeczy już są! V60 Plug-in. Peugeot też ma w swojej ofercie hybrydy diesel-silnik elektryczny.Piotrunho pisze:Póki nie zrobią hybrydy z dieslem, tak to będzie wyglądało.
-- 14 gru 2015, o 00:15 --
Umiera popyt nia nie przede wszystkim.Lakier pisze:Pamiętajcie, że volvo to w sumie "nowa" marka. Musi robić wszystko od nowa. Koszt zaprojektowania nowego silnika jest ogromny. Może nie projektowali żadnego silnika powyżej 2 litrów, ponieważ jak wiadomo są to umierające silniki - tj. bez oszukiwania w testach nie zdadzą nowych norm EURO 6 czy tam 7 .
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Aaa, no chyba, że zawężamy się tylko do tych dwóch modeli. Wtedy wszystko się zgadza
I żeby jeszcze ceny tych dieslowskich hybryd były normalne. Używane V60 Plug-in na mobile.de stoją po 50 koła euro.
I żeby jeszcze ceny tych dieslowskich hybryd były normalne. Używane V60 Plug-in na mobile.de stoją po 50 koła euro.
- kreciq
- VOLVO
- Posty: 1809
- Rejestracja: 2013-08-10, 21:40
- Imię: kreciq
- VOLVO: S40 II
- Silnik: 2.4i Automat B5244S4 +LPG
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2008
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Jak płaci się haracz w zależności od pojemności, to naturalnym jest spadek popytu.Umiera popyt nia nie przede wszystkim
Sprawdza się przede wszystkim w przepchnięciu silnika przez normy EURO.Poszli w nowe technologie, downsizing. Skoro takie rozwiązanie się sprawdza
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Nie chodzi tu tylko o haracz. Jeśli silnik o pojemności 2000 de facto zabezpiecza 90% potrzeb, to nie trzeba inwestować w większe.
-
- V
- Posty: 94
- Rejestracja: 2015-04-25, 18:48
- Imię: Tomasz
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.5T AWD
- Rok: 2009
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Status: Offline
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
wg mnie powinni mieć do każdego modelu chociaż po jednym większym silniku bo nie każdy chce mieć mały i np dla mnie taki silnik w S90 nie jest premium. A jeśli wierzyć testom to 3.0 TDI w audi Q7 pali tyle samo co 2.0 w XC90 a przy tym jest bardziej dynamiczny więc ja nie wiedzę sensu i logiki w VolvoPiotrunho pisze:Nie chodzi tu tylko o haracz. Jeśli silnik o pojemności 2000 de facto zabezpiecza 90% potrzeb, to nie trzeba inwestować w większe.
S60 2.5T AWD
do sprzedania: kierownica, klapsa z S60R ( bez lotki i emblematów )
do sprzedania: kierownica, klapsa z S60R ( bez lotki i emblematów )
-
- V
- Posty: 33
- Rejestracja: 2007-04-01, 20:06
- Imię: mati
- VOLVO: 240, 940, PV 544
- Silnik: B200F, B230FB, B16
- KW/KM/NM: /111, 131
- Rok: 1993
- Był na spocie: 5
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Leszno
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo S90 z technologią PowerPulse
Trochę racji z ofertą na duże silniki jest. Auto ma nam sprawiać przyjemność a nie zapychać rynek opłacalnymi autami. Tak już jest. Taka marka powinna mieć coś dla liczących litry i coś dla przyjemności, prędkości, dźwięku.
Saturate in VOLVO
V240 '93 (super polar), V940 '92 GLE, PV 544 `61
ex
s80 (royal executive)
5x240 '80, 2x'82, '84, '89
960 '91
940 '94
340 '88
V240 '93 (super polar), V940 '92 GLE, PV 544 `61
ex
s80 (royal executive)
5x240 '80, 2x'82, '84, '89
960 '91
940 '94
340 '88