akcja serwisowa diesla

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Poprostu13
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
Imię: Lukasz
VOLVO: Xc 70
Silnik: 2.0 d4
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 25500
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Poprostu13 » 2020-01-30, 21:10

Wesz co tylko problem jest w tym ze tych wycieków ani żadnych objawów niczego .....dopiero po akcji serwisu zaczęły się lampki chceck itp
A pół roku wcześniej mnie wyśmiali ze to akcja info tylko itp
Generalnie zbyty zostałem ze wszytki jest git
Po odbiorze zapytałem czy reszta ok wszystko
Odpowiedz nic tylko jeździć proszę pana
4 tyg i generalnie wszystko im złe teraz tu olej , tu widzi pan tez coś ,,,,,kurde pytałem czy reszta ok bo po odbiorze trasa na święta od razu....
Żeby było śmieszniej auto tydzień bądź dwa wcześniej był na serwisie gdzie tylko okej itp i nie dostałem info żeby cokolwiek było do zrobienia czy to na już czy w dalszej perspektywie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Poprostu13
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
Imię: Lukasz
VOLVO: Xc 70
Silnik: 2.0 d4
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 25500
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Poprostu13 » 2020-01-30, 21:13

Poprostu13 pisze:Wesz co tylko problem jest w tym ze tych wycieków ani żadnych objawów niczego .....dopiero po akcji serwisu zaczęły się lampki chceck itp
A pół roku wcześniej mnie wyśmiali ze to akcja info tylko itp
Generalnie zbyty zostałem ze wszytki jest git
Po odbiorze zapytałem czy reszta ok wszystko
Odpowiedz nic tylko jeździć proszę pana
4 tyg i generalnie wszystko im złe teraz tu olej , tu widzi pan tez coś ,,,,,kurde pytałem czy reszta ok bo po odbiorze trasa na święta od razu....
Żeby było śmieszniej auto tydzień bądź dwa wcześniej był na serwisie gdzie tylko okej itp i nie dostałem info żeby cokolwiek było do zrobienia czy to na już czy w dalszej perspektywie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Sorry uszczelniali mi turbiny bo wycieki były spod uszczelek i tyle
Auto kupiłem od gościa który wybierał ten model w zakupie kontrolowanym Obrazeki uwierzcie mi robił wszystko łącznie z wymiana oleju w skrzyni itp
Poprostu pedant pod każdym względem czy to mechanika czy tez wizualnie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ziolko73
V
V
Posty: 75
Rejestracja: 2019-02-11, 15:06
Imię: Rafal
VOLVO: V60
Silnik: D4 e-drive vea
KW/KM/NM: 181KM
Rok: 2015
Średnie spalanie: 6,5
Przebieg: 205000
Lokalizacja: Będzin/Jaworzno
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Ziolko73 » 2020-01-31, 00:15

HIRO pisze:
2020-01-30, 01:22
Z klap błąd chyba nie zapala checka,
nieszczelność kolektora może zapalić check
przepustnica zapala
pokrywa zaworów nie zapala, cieknie chyba każda 4 cylindrówka ...
Moja 4 cylindrówka nie cieknie:)

Z klap check się zaświeci...jak czyściłem kolektor i klapy wirowe, żle zamontowałem ten silniczek co nimi steruje to błąd wywaliło.
[V60 D4 2015r 181KM]

Awatar użytkownika
Poprostu13
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
Imię: Lukasz
VOLVO: Xc 70
Silnik: 2.0 d4
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 25500
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Poprostu13 » 2020-01-31, 08:59

To tez chcą wymienić i jeszcze aktuator?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

raspiras
VOLV
VOLV
Posty: 977
Rejestracja: 2016-08-09, 13:13
Imię: Greg
VOLVO: v70 asb
Silnik: D5
KW/KM/NM: 171/231/498
Rok: 2012
Średnie spalanie: 4,1
Przebieg: 228000
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline
Kontakt:

akcja serwisowa diesla

Post autor: raspiras » 2020-01-31, 09:18

Poprostu13 pisze:
2020-01-30, 21:13
Auto kupiłem od gościa który wybierał ten model w zakupie kontrolowanym i uwierzcie mi robił wszystko łącznie z wymiana oleju w skrzyni itp
Poprostu pedant pod każdym względem czy to mechanika czy tez wizualnie
Padłem ze śmiechu. Ten program to dno dna, a samochody tam prezentowane są często w opłakanym stanie technicznym. Opisywane w superlatywach bo "taka konwencja programu".

Awatar użytkownika
Poprostu13
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
Imię: Lukasz
VOLVO: Xc 70
Silnik: 2.0 d4
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 25500
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Poprostu13 » 2020-01-31, 09:21

Oglądał xc70 ale zamówione już to miał w salonie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Poprostu13
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
Imię: Lukasz
VOLVO: Xc 70
Silnik: 2.0 d4
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 25500
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Poprostu13 » 2020-01-31, 09:23

Zdrowe auto z serwisem do końca -//

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Poprostu13
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
Imię: Lukasz
VOLVO: Xc 70
Silnik: 2.0 d4
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 25500
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Poprostu13 » 2020-02-05, 13:53

Pojechałem jednak do autocentrum w radzionkowie (niezależny serwis volvo) dziwny temat,w Aso pół silnika do wymiany ,tu tylko uszczelka i kolektor


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Poprostu13
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
Imię: Lukasz
VOLVO: Xc 70
Silnik: 2.0 d4
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 25500
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Poprostu13 » 2020-02-06, 15:07

Doszła jeszcze przepustnica


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Piasek
VOL
VOL
Posty: 417
Rejestracja: 2012-01-07, 08:21
Imię: Wojciech
VOLVO: V70 III gen
Silnik: 2.0 D4 Drive-E
KW/KM/NM: 181KM
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ok 7/100
Przebieg: 195
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Piasek » 2020-02-11, 08:38

Dostałem odpowiedzi na pisma w sprawie "akcji serwisowej" polegającej na psuciu aut użytkownikom:
- generalny importer olał mnie bełkotem w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz"
- dealer który fizycznie popsuł auto j.w + zaproponowali rabat na usługę wymiany chłodnicy EGR z 2900zł na 2300zł lub za 500zł usługę czyszczenia obecnej ale bez żadnej gwarancji powodzenia a tym samym reklamacji usługi.
W tej chwili wiem tylko tyle że w kwietniu kiedy prawdopodobnie będę szukał następcy salony Volvo nie wchodzą w grę. Nie za takie traktowanie, nie za takie podejście i nie za takie pieniądze... :!!:
http://www.easyprofits.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje Volvo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Łosia Samosia
Miss Volvo
Miss Volvo
Posty: 3247
Rejestracja: 2012-06-02, 15:21
Imię: 0
VOLVO: XC70 AWD
Silnik: B6324S
KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
Rok: 2008
Był na spocie: 67
Średnie spalanie: zależne od pory roku
Przebieg: 160000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Łosia Samosia » 2020-02-11, 08:56

Piasek pisze:
2020-02-11, 08:38
w kwietniu kiedy prawdopodobnie będę szukał następcy salony Volvo nie wchodzą w grę.
Powiedz im to. Mam przeczucie, że od razu zmienią podejście.

Obyś się nie rozczarował salonami i ASO innej marki. Obawiam się, że wszystkie działają podobnie: jest pięknie dopóki klient łyka wszystko, co się mu powie i napisze. Niemiło robi się w momencie reklamacji.
Mój Łoś ma u mnie dożywocie :bawic:

Piasek
VOL
VOL
Posty: 417
Rejestracja: 2012-01-07, 08:21
Imię: Wojciech
VOLVO: V70 III gen
Silnik: 2.0 D4 Drive-E
KW/KM/NM: 181KM
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: ok 7/100
Przebieg: 195
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Piasek » 2020-02-11, 09:54

Spróbuję jeszcze uderzyć z pismami do UOKiK na jednego i RPK na drugiego w związku z popsuciem auta.
Nie miej jednak zaczynam w pełni rozumieć podejście "bardziej doświadczonych" userów zza naszej zachodniej granicy którzy od dobrych 10 lat "leczą" się z marek premium na rzecz azjatyckiej konkurencji która oferuje 3 lata pełnej gwarancji mechanicznej na pojazd a po tym czasie (i przelocie 180 tys km) oddają auto dealerowi i wyjeżdżają z salonu kolejnym nowym mając w pompie jakieś rozrządy, dwumasy, egr`y czy wtryski. Tyle to ten silnik nawet i bez wymiany oleju przeżyje a potem to już nie jego zmartwienie.
http://www.easyprofits.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje Volvo
http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;

kondys
V
V
Posty: 33
Rejestracja: 2017-02-14, 00:39
Imię: Konrad
VOLVO: XC60
Silnik: D3 2.0 VEA
KW/KM/NM: 252 KM / 521 Nm
Rok: 2017
Średnie spalanie: 9,52
Przebieg: 147000
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: kondys » 2020-02-11, 15:33

Łosia Samosia pisze:
2020-02-11, 08:56
Obyś się nie rozczarował salonami i ASO innej marki. Obawiam się, że wszystkie działają podobnie: jest pięknie dopóki klient łyka wszystko, co się mu powie i napisze. Niemiło robi się w momencie reklamacji.
Ja nie mam za dużego doświadczenia, bo miałem do czynienia tylko z dwoma markami aut i ich ASO. W przypadku obu aut miałem podobny problem, tzn. korozja.
W poprzednim aucie - Renault Latitude w najwyższej wersji, po ok 5-6 latach (serwisowane cały czas w ASO) wyszła korozja na klapie bagażnika na styku z chromowaną listwą. Reklamacja została przyjęta, klapę pomalowali i dali auto zastępcze na czas naprawy. A trwała ona na pewno ponad tydzień, bo pierwsze malowanie im nie wyszło i musieli malować powtórnie.
W aktualnym Volvo XC60 korozja wyszła na dachu, jeszcze przed upływem 2 lat od odbioru auta. Zarówno ASO jak i producent umyli ręce, ostatecznie po "rozmowach" ASO zaproponowało podział kosztów 50/50. Nie chcąc prowadzić bezsensownej kłótni przyjąłem propozycję. Naprawa też trwała długo, po części z powodu "rozmów". W czasie naprawy musiałem jeździć swoim autem (na szczęście mam rezerwowe miejskie autko), auto zastępcze dostałem tylko na weekend jak się uparłem - musiałem pojechać do Katowic i nie uśmiechało mi się tam tłuc Punciakiem.

Bardzo lubię aktualne XC60, ale jeśli chodzi o podejście do usterek, to w swoim (niewielkim) doświadczeniu z innymi producentami, to inni biorą na siebie większą odpowiedzialność. A zawsze byłem przekonany, że "Premium" zobowiązuje do wyższego standardu i większej odpowiedzialności. Z drugiej strony już pod koniec gwarancji miałem problem uszczelką pokrywy zaworów i problem wrócił po jakimś czasie po zakończeniu okresu gwarancji. Mimo to naprawa była realizowana w ramach gwarancji. Bez żadnych uwag z mojej strony, choć w sumie na samą usługę naprawy też obowiązuje gwarancja. Ale nie musiałem się o nic upominać, ASO wyszło z propozycją. To tak jak pisałem na plus, żeby nie było że ja z tych narzekających :)

aaaaaa
Posty: 0
Rejestracja: 2014-05-05, 02:37
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: aaaaaa » 2020-02-20, 18:29

Witam, dla tych którzy wahają się czy jechać na update softu - ja byłem, a do waszych spostrzeżeń, że auto bardziej przymulone podchodziłem sceptycznie, bo myślałem że to autosugestia i nakręcanie się wzajemne. No ale jednak. Nie mam cienia wątpliwości że skrzywdzili mi samochód tym nowym programem. Auto reaguje na gaz z sekundowym opóźnieniem, może to też skrzynię obejmuje, ale auto jeździ teraz podobnie jak sprzed modyfikacji tylko na trybie S (mam automat), a na D na niskich obrotach to D-ramat.

Inna sprawa że mam zajechaną chłodnicę EGR wciąż, która jest do wymiany. Tak czy inaczej sytuacja zmieniła się diametralnie w ciągu 3h po zmianie softu. Chłodnica jak była zajechana, tak jest dalej. A auto straciło na werwie kompletnie.

mdx155
V
V
Posty: 38
Rejestracja: 2019-03-16, 16:50
Imię: Mateusz
VOLVO: V60
Silnik: D4 D4204T5
KW/KM/NM: 133/181/400
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6,4
Przebieg: 205000
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: mdx155 » 2020-02-21, 18:56

A nie miałeś zrobionego wcześniej chip tuningu? Ja jestem prawie pewien, że u mnie mocy po aktualizacji nie ubyło, a specjalnie tuż przed wizytą w ASO oraz zaraz po wyjsciu przegoniłem porządne moje D4 i żadnych zmian nie zaobserwowałem.

Jutro jestem umówiony na kolejną akcje wymiany jakiś rur od chłodzenia. Pamiętacie ile trwa ta wymiana?

Awatar użytkownika
Poprostu13
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2019-07-29, 23:21
Imię: Lukasz
VOLVO: Xc 70
Silnik: 2.0 d4
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Przebieg: 25500
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Poprostu13 » 2020-02-21, 20:30

U mnie jakieś 3h i właśnie po tej akcji czekał mnie wydatek w 3,5k


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
mumma
Posty: 0
Rejestracja: 2015-02-05, 17:01
Imię: marcin
VOLVO: V60CC
Silnik: D3
KW/KM/NM: 110/150/350
Rok: 2016
Średnie spalanie: 6,2
Przebieg: 160000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: mumma » 2020-02-22, 13:09

Witam, żeby wątek nie przerodził się tylko w narzekania na temat akcji serwisowej -- byłem w Euroservice w Warszawie na początku stycznia (przejechałem od tego czasu 2500 km) przeprowadzono całą procedurę, łącznie ze zmianą konstrukcyjną silnika (przewody chłodzenia) i aktualizacja oprogramowania. Całość trwała około 3 godziny. Nie zauważyłem żadnej zmiany w funkcjonowaniu samochodu. Przebieg 160 tys, silnik VEA D4204T4, V60CC.

Przy okazji, od końca ubiegłego roku, Volvo ujednoliciło interwały serwisowe dotyczące wymiany rozrządu - w tym momencie we wszystkich silnikach jest to 150 tys km.
były:
C70 Summum Twilight Bronze MY12 AUT D3 150KM
S60 Marine Blue MY02 AUT 2.4T 200KM

mdx155
V
V
Posty: 38
Rejestracja: 2019-03-16, 16:50
Imię: Mateusz
VOLVO: V60
Silnik: D4 D4204T5
KW/KM/NM: 133/181/400
Rok: 2014
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6,4
Przebieg: 205000
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: mdx155 » 2020-02-22, 23:04

Już jestem po wizycie i jednak nie wymieniali przewodów chłodzenia, zrobili aktualizacje oraz czyszczenie czujników. Cała akcja trwała 30 minut.

Tak samo jak po aktualizacji która ASO robiło pół roku temu, tak i teraz auto nie jest zamulone.

Piccolo
V
V
Posty: 34
Rejestracja: 2011-05-30, 12:12
Imię: Slawomir
VOLVO: S60
Silnik: T5
KW/KM/NM: 250 KM
Rok: 2019
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5
Przebieg: 27000
Lokalizacja: Katowice
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Piccolo » 2020-02-24, 12:08

Witam,
też jestem po akcji serwisowej. Decydując się na nią miałem świadomość ryzyka. U mnie jeszcze bardziej złożony problem bo miałem przed wizytą zrobiony program rica oraz dołożone grzanie foteli. Check się nie świecił ale byłem w zeszłym roku po wymianie egra oraz czyszczeniu syfu.
Po 3h w Katowicach auto wróciło bez programu (o tym wiedziałem i mam opcję wgrania go na nowo) ale co mnie zaskoczyło grzanie foteli nadal działa.
Jak u większości po wyjechaniu z serwisu po kilku godzinach pojawił się check. Kilka razy go pokasowałem obserwując zachowanie auta i check wracał bardzo szybko - nastawiałem się na wymianę tej chłodniczki.
Ale:
Niedawno zrobiłem sobie rajd Katowice - Kraków po A4 i głupio się przyznać ale jechałem bardzo szybko. Wszystko musiało się tam nieźle "wygrzać" bo nagle check zniknął (wiem dziwne) a po wykasowaniu błędu od 3 dni zero błędów. Wygląda na to, że sporo nagaru się wypaliło/wydmuchało - nie wiem czy to możliwe. Zobaczymy kiedy ponownie się problem pojawi.

marwi123
VOL
VOL
Posty: 360
Rejestracja: 2018-05-10, 23:15
Imię: Marcin
VOLVO: V60
Silnik: D4 - D4204T5
KW/KM/NM: 181
Lokalizacja: Bydzia
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: marwi123 » 2020-02-24, 13:07

Czy podczas aktualizacji softu wgrane jest najnowsze oprogramowanie do auta łącznie ze sterowaniem ASB? Czy aktualizacja skrzyni to inna bajka?

BatManClio
VO
VO
Posty: 154
Rejestracja: 2018-12-19, 19:23
Imię: Robert
VOLVO: s80
Silnik: D4 Polestar
KW/KM/NM: 147/200/440
Rok: 2016
Średnie spalanie: 6.0
Przebieg: 90000
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: BatManClio » 2020-02-24, 19:35

U mnie wgrali i jedno i drugie :)

Piccolo
V
V
Posty: 34
Rejestracja: 2011-05-30, 12:12
Imię: Slawomir
VOLVO: S60
Silnik: T5
KW/KM/NM: 250 KM
Rok: 2019
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5
Przebieg: 27000
Lokalizacja: Katowice
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: Piccolo » 2020-02-25, 07:20

Nie odpowiem bo mam manuala
marwi123 pisze:
2020-02-24, 13:07
alizacji softu wgrane jest najnowsze oprogramowanie do auta łącznie ze sterowaniem ASB? Czy aktualizacja skrzyni to inna bajka?

hubertdere
V
V
Posty: 21
Rejestracja: 2020-01-05, 18:43
Imię: Hubert
VOLVO: XC90 Heico
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 278/590
Rok: 2017
Średnie spalanie: 10,2
Przebieg: 98000
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: hubertdere » 2020-02-27, 06:41

W Bruno w Szczecinie zrobili mi akcje serwisowa mojego xc90 D5 przebudowa układu chłodzenia , przed ta modyfikacja pojawiał mi się komunikat „chwilowo ograniczone osiągi „ i wyświetlał żółwik .

marwi123
VOL
VOL
Posty: 360
Rejestracja: 2018-05-10, 23:15
Imię: Marcin
VOLVO: V60
Silnik: D4 - D4204T5
KW/KM/NM: 181
Lokalizacja: Bydzia
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: marwi123 » 2020-03-03, 09:51

Jestem po update softu i czyszczeniu czujników kolektora wlotowego i wylotowego. Mocy nie ubyło...

ronin2020
Posty: 0
Rejestracja: 2020-03-11, 13:39
Imię: Dariusz
VOLVO: V40
Silnik: D4
KW/KM/NM: 190KM
Rok: 2014
Przebieg: 193000
Status: Offline

akcja serwisowa diesla

Post autor: ronin2020 » 2020-03-11, 13:56

Po akcji serwisowej nr r29947, która została przeprowadzona w styczniu 2020 r. w ASO Volvo w Rzeszowie w moim samochodzie Volvo V40 D4 po 2 dniach pojawił się CHECK ENGINE. Musiałem wykonać czyszczenie EGR-a i chłodnicy spalin. Od momentu przedmiotowej akcji serwisowej mam permanentny błąd CEM-U030141 tzn. Niezgodność oprogramowania CEM z ECM / PCM - Awarie wewnętrzne systemu.
Prosiłem dealera w Rzeszowie o przywrócenie prawidłowego oprogramowania do mojego auta (stanu z przed akcji serwisowej) jednak uzyskałem odpowiedź, że Volvo nie przewiduje na tą chwilę rozwiązania i należy ten błąd ignorować.

Sprawę zgłosiłem do bok@volvocars.com i nie uzyskałem odpowiedzi jak zamierzają przywrócić poprawny soft (kompatybilny).

Myślę, że jest to kwestia zgłaszania tego samego problemu przez większą ilość osób co powinno skutkować podjęciem działań ze strony Volvo w celu wyeliminowania błędu niezgodności wgranego oprogramowania. Niestety dużo ludzi jest nieświadomych tego błędu po przedmiotowej akcji naprawczej i nie zgłasza tego do Volvo co skutkuje tym, że nieliczna grupa zgłaszająca problem jest ignorowana przez Volvo.

Na marginesie przyznam, że zgłaszania problemu na stronie Volvo na facebooku w j. polskim pozostaje bez echa, dopiero wpisy po angielsku trafiają do osób w centrali w Europie i są obsługiwane dość sprawnie.

Tylko od nas i od ilości zgłoszeń zależeć będzie powodzenie rozwiązania tego problemu przez Volvo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Newsy”