Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
- MarcinS70R
- VO
- Posty: 255
- Rejestracja: 2010-11-28, 19:23
- Imię: Marcin
- VOLVO: XC60
- Silnik: D3
- KW/KM/NM: 120/163/400
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Lokalizacja: Dębe Wielkie
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Piękne są
szkoda tylko tych 5cio cylindrówek
szkoda tylko tych 5cio cylindrówek
Było: S70 '98 TDI,,V70 II TDI '01, XC70 D5 03', XC90 D5 04' S60 D5 04', S80 D5 07", XC60 D3 10"
Jest: XC60 D3 11'
Jest: XC60 D3 11'
-
- V
- Posty: 78
- Rejestracja: 2015-12-20, 09:04
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Benzyna
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: M/12 T/8
- Przebieg: 192152
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Co do Volvo V90 to tył powinien wyglądać tak jak w V70. Przez ten nowy tył jest mniej miejsca w bagażniku. Przycisk start-stop zastąpił bym kluczykiem z stacyjką. Ekran dotykowy jest dobry ale w tabletach, po razu latach użytkowania przestanie to działać i wymiana będzie kosztowała parę tysięcy złoty. Miałem w Volvo 460 komputer pokładowy i prędkościomierz był na czujnik prędkościomierza. Czujniki takie były wadliwe i czasami padały tak mi powiedzieli w serwisie a do tego dochodziła kwestia zegarów które powinny być nowe bo 10 lub 15 letnia elektronika potrafi zawodzić !!
Wątpię by Volvo stosowało takie rozwiązania jak w F-16 lub F-18 !!
Wątpię by Volvo stosowało takie rozwiązania jak w F-16 lub F-18 !!
-
- V
- Posty: 93
- Rejestracja: 2016-02-09, 22:34
- Imię: Maciej
- VOLVO: było V50
- Silnik: 2.0D PowerShift
- KW/KM/NM: 136
- Rok: 2009
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Ja wszystko rozumiem, ale tych aut przecież nie projektuje się raczej na 15 lat użytkowania. To nie jest autobus.
Większość fur pójdzie na leasing, gdzie rotacja nastąpi co dwa-trzy-cztery lata, albo będą kupowane przez zamożnych ludzi, którzy wywalając dwieście tysięcy gotówką nie będą tym jeździć nawet dziesięciu lat, zmienią za maks pięć. A rynek wtórny to wiesz... to już poza producentem.
Przecież na tym polega marketing w każdej branży hi-tech, po co Ci zmieniać telefon co roku, który kupiłeś za 3000 PLN, jeśli działa dobrze? Nagle po wyjściu nowej linii produktów Twój do tej pory lśniący telefon staje się "mentalnie stary" i zdatny do wymiany, na nowszy, lepszy model.. nie łudźmy się w motoryzacji jest to samo
Większość fur pójdzie na leasing, gdzie rotacja nastąpi co dwa-trzy-cztery lata, albo będą kupowane przez zamożnych ludzi, którzy wywalając dwieście tysięcy gotówką nie będą tym jeździć nawet dziesięciu lat, zmienią za maks pięć. A rynek wtórny to wiesz... to już poza producentem.
Przecież na tym polega marketing w każdej branży hi-tech, po co Ci zmieniać telefon co roku, który kupiłeś za 3000 PLN, jeśli działa dobrze? Nagle po wyjściu nowej linii produktów Twój do tej pory lśniący telefon staje się "mentalnie stary" i zdatny do wymiany, na nowszy, lepszy model.. nie łudźmy się w motoryzacji jest to samo
-
- V
- Posty: 101
- Rejestracja: 2007-07-02, 16:18
- Imię: Rafal
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4D
- KW/KM/NM: 153/209/440
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 102000
- Lokalizacja: Legionowo
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
W interesie producenta jest, abyś po 3-4 czy 5 latach, wymienił auto na nowe (i przynajmniej w Polsce jednak wiekszosc aut segmentu premium, kupowanych jest na firme, gdzie okres uzywania tez jest ograniczony). Ma być ruch w interesie a nie że zrobią jedno auto, które będziesz tłukł przez 20 lat i jeszcze może serwisował będziesz poza ASO... bez sensu z punktu widzenia biznesu producenta.
Stare czasy, że auto jeździło kilkanaście lat bezawaryjnie i tylko olej się lało i paliwo, juz nie wrócą raczej. To że tablet zepsuje się po 6 czy 8 latach, to nawet lepiej, trzeba będzie sprzedać część zamienną. Ale ten problem dotyczy chyba wszystkich marek.
Stare czasy, że auto jeździło kilkanaście lat bezawaryjnie i tylko olej się lało i paliwo, juz nie wrócą raczej. To że tablet zepsuje się po 6 czy 8 latach, to nawet lepiej, trzeba będzie sprzedać część zamienną. Ale ten problem dotyczy chyba wszystkich marek.
Limo: S60 2.4D 209KM 2007r. Summum
Daily car: Skoda Octavia 1.6 110KM TDI 2016r.
Fun: była Mazda MX-5 1.8 140KM 1999r. a teraz jest Suzuki DL650
Daily car: Skoda Octavia 1.6 110KM TDI 2016r.
Fun: była Mazda MX-5 1.8 140KM 1999r. a teraz jest Suzuki DL650
-
- V
- Posty: 68
- Rejestracja: 2011-02-08, 07:30
- Imię: M
- VOLVO: Brak
- Silnik: Brak
- Był na spocie: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
To spalanie to jakiś absurd. I oni chcą rezygnować z diesla. Gdzie tu jest ta EKOLOGIA?
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 78
- Rejestracja: 2015-12-20, 09:04
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Benzyna
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: M/12 T/8
- Przebieg: 192152
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Wszystko zależy od nas klientów. Jak się nie zgodzimy na to by samochód jeździł max 8 lat to producent będzie robił tak że będzie jeździł 20 lat. Ekran dotykowy w samochodzie to zbędny bajer. System start-stop który psuje: silnik, świece, rozrusznik. Wszystko zależy od nas. Jak ludzie powiedzą w ASO Volvo że chcą mieć tak zrobiony samochód to tak mają go zrobić !!
-
- VO
- Posty: 234
- Rejestracja: 2012-09-16, 12:35
- Imię: Tomasz
- VOLVO: inne
- Silnik: inny
- Rok: 1
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 0
- Przebieg: 1
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
A w życiu wszystko musi być robione w pierwszej kolejności pod określone dyrektywy biurokratów z UE i innych organizacji lepiej znających potrzeby konsumenta niż on sam . Później do głosu dochodzą księgowi koncernu, dbający o "optymalizację" kosztów. Dalej głos mają prezesi, udziałowcy i scepmistrze od marketingu, którzy dbają o to, aby ich auto bezpiecznie podążało za trendami (żeby tylko przypadkiem się nie wychylać za bardzo jak np. Renault czy inna Lancia na przełomie wieków ). Następnie są klienci flotowi i elitarni. A gdzieś na szarym końcu konsumentFF1911 pisze:Wszystko zależy od nas klientów. Jak się nie zgodzimy na to by samochód jeździł max 8 lat to producent będzie robił tak że będzie jeździł 20 lat. Ekran dotykowy w samochodzie to zbędny bajer. System start-stop który psuje: silnik, świece, rozrusznik. Wszystko zależy od nas. Jak ludzie powiedzą w ASO Volvo że chcą mieć tak zrobiony samochód to tak mają go zrobić !!
Wybaczcie OT, ale musiałem odpisać
-
- VO
- Posty: 166
- Rejestracja: 2013-01-14, 18:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 107/145/185
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Warto do powyższego dodać, że głównymi rynkami zbytu są kraje zachodnie - tam ludziom nie zależy na tym, żeby auto jeździło 20 lat, bo takie jest nieekologiczne. Oni wolą jeździć nowszymi autami i gdyby nie "kryzys" gospodarczy, to dalej zmienialiby auta co parę lat. W ichniejszym rozumowaniu: nowsze = lepsze.
U nas w tej chwili leasingi stają się coraz bardziej popularne, co znowu wpisuje się w trend zachodu - że nowsze jest lepsze.
U nas w tej chwili leasingi stają się coraz bardziej popularne, co znowu wpisuje się w trend zachodu - że nowsze jest lepsze.
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Pytanie, czy aktualnie produkowana generacja łośków będzie w stanie po zakończeniu pierwszych leasingów, czyli za 3-4 lata = po okresie gwarancji, sprawnie(w miarę bezawaryjnie) jeździć przez następne 5, może jeszcze kilka lat??Liquid pisze:Warto do powyższego dodać, że głównymi rynkami zbytu są kraje zachodnie - tam ludziom nie zależy na tym, żeby auto jeździło 20 lat, bo takie jest nieekologiczne. Oni wolą jeździć nowszymi autami i gdyby nie "kryzys" gospodarczy, to dalej zmienialiby auta co parę lat. W ichniejszym rozumowaniu: nowsze = lepsze.
U nas w tej chwili leasingi stają się coraz bardziej popularne, co znowu wpisuje się w trend zachodu - że nowsze jest lepsze.
Jeśli nie, to nie będzie się na co przesiąść z naszych wówczas jeszcze bardziej leciwych łośków :-(
I czym będziemy wtedy jeździć?
Naprawimy nasze, tylko na jak długo?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- VO
- Posty: 166
- Rejestracja: 2013-01-14, 18:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 107/145/185
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Obawy jak najbardziej słuszne, ale wydaje mi się, że nie będzie aż tak źle. Trzeba jedynie być bardziej wybrednym jeżeli chodzi o wybór modelu i silnika. Co parę lat "znafcy" ogłaszają "koniec motoryzacji" i tak według tych przepowiedni moja V50 powinna być kupą złomu. Jak na 9-cio latka daje sobie świetnie radę.chancevought pisze:Pytanie, czy aktualnie produkowana generacja łośków będzie w stanie po zakończeniu pierwszych leasingów, czyli za 3-4 lata = po okresie gwarancji, sprawnie(w miarę bezawaryjnie) jeździć przez następne 5, może jeszcze kilka lat??Liquid pisze:Warto do powyższego dodać, że głównymi rynkami zbytu są kraje zachodnie - tam ludziom nie zależy na tym, żeby auto jeździło 20 lat, bo takie jest nieekologiczne. Oni wolą jeździć nowszymi autami i gdyby nie "kryzys" gospodarczy, to dalej zmienialiby auta co parę lat. W ichniejszym rozumowaniu: nowsze = lepsze.
U nas w tej chwili leasingi stają się coraz bardziej popularne, co znowu wpisuje się w trend zachodu - że nowsze jest lepsze.
Jeśli nie, to nie będzie się na co przesiąść z naszych wówczas jeszcze bardziej leciwych łośków :-(
I czym będziemy wtedy jeździć?
Naprawimy nasze, tylko na jak długo?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Koniec ery 5cyl też miał być końcem Volvo - jednak 2.0 Drive-E jakoś sobie radzi
Jeżeli nowe łośki będą jednak aż tak kiepskie, to trzeba będzie się pożegnać z marką. Zawsze coś się znajdzie
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Sam 1,5 roku temu kupiłem C30, więc to samo co V50 i też jest spoko z jakością.
Od mechanika, mającego kontakt z ASO VOLVO, słyszałem, iż są obecnie duże trudności z uszczelnieniem obecnie produkowanych diesli w najnowszych łośkach, olej leci skąd chce :-(
Czas pokaże jak będzie dalej z jakością?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Od mechanika, mającego kontakt z ASO VOLVO, słyszałem, iż są obecnie duże trudności z uszczelnieniem obecnie produkowanych diesli w najnowszych łośkach, olej leci skąd chce :-(
Czas pokaże jak będzie dalej z jakością?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
-
- VO
- Posty: 166
- Rejestracja: 2013-01-14, 18:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 107/145/185
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Hmm. Na pewno Ci, przyzwyczajeni do diesla łatwego życia mieć nie będą, a tu można podziękować UE za ciągłe zaostrzanie przepisów dot. spalin. Ciężko tu obwiniać Volvo, inne marki, te "bardziej" premium mają podobne problemy.
Ja akurat diesli nie lubię i raczej nigdy nie kupię, natomiast nie ma wątpilowści, że dzisiaj silniki są już bardzo mocno wyżyłowane (niezależnie od paliwa). Ja dzisiaj celowałbym prawdopodobnie w S60 II T4 (2.0 190 KM w manualu) bo wydaje mi się, że tu jeszcze nie ma tragedii - Sam mam 2.0 wolnossące 145 KM więc różnica nie jest aż tak duża (no i mój nie ma turbiny). Gdy jednak widzę 2.0 320 KM, to już lampka mi się zapala - czegoś takiego to bym chyba nie kupił. Póki auto nie duże to i 2.0 styknie - dla większych aut typu S/V90 lub SUV chyba rozejrzałbym się za czymś innym o większym litrażu, choć nie przekreślajmy jeszcze
Ja akurat diesli nie lubię i raczej nigdy nie kupię, natomiast nie ma wątpilowści, że dzisiaj silniki są już bardzo mocno wyżyłowane (niezależnie od paliwa). Ja dzisiaj celowałbym prawdopodobnie w S60 II T4 (2.0 190 KM w manualu) bo wydaje mi się, że tu jeszcze nie ma tragedii - Sam mam 2.0 wolnossące 145 KM więc różnica nie jest aż tak duża (no i mój nie ma turbiny). Gdy jednak widzę 2.0 320 KM, to już lampka mi się zapala - czegoś takiego to bym chyba nie kupił. Póki auto nie duże to i 2.0 styknie - dla większych aut typu S/V90 lub SUV chyba rozejrzałbym się za czymś innym o większym litrażu, choć nie przekreślajmy jeszcze
-
- V
- Posty: 78
- Rejestracja: 2015-12-20, 09:04
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Benzyna
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: M/12 T/8
- Przebieg: 192152
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Dlatego SAAB padł. Bo nie chcieli robić byle jak i na odwal. Taki sam los może podzielić Volvo za kilka lat !!
-
- VO
- Posty: 234
- Rejestracja: 2012-09-16, 12:35
- Imię: Tomasz
- VOLVO: inne
- Silnik: inny
- Rok: 1
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 0
- Przebieg: 1
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Moje zdjęcia S90 i V90 z salonu Volvo
Ja bym tak mimo wszystko nie demonizował Nowe Volvo są genialnie wykonane - świetne materiały wewnątrz, nieźle spasowane. Śmiem wątpić, by wnętrze po X-latach wyglądało jakoś gorzej niż w obecnych łosiach. Podobnie karoseria zapewne nie jest podatna na rdzę i sama z siebie się nie posypie. Zatem idę o zakład, że obecna generacja za 10-15 lat będzie wizualnie generalnie w znacznie lepszej kondycji, niż aktualne używki
Wszystkie elementy eksploatacyjne na pewno się zużyją do tego czasu, ale przecież jaki problem wymienić po zakupie.
Niepokój mogą wzbudzać tylko 2 rzeczy: duży tablet (a raczej 2) i silnik. Ale - taki tablet za 10 lat będzie można dostać jako zamiennik za ułamek obecnej ceny (jeżeli tylko będzie potrzeba to Chińczycy momentalnie zaleją rynek różnej klasy zamiennikami). A silnik... no cóż 2-litrówki (i mniejsze) od znienawidzonych aut na F od wielu lat mają się doskonale i jakoś nie chcą się psuć - bez przesady, to nie jest 0,9 hipermegaturboboost z trzema cylindrami, piecioma turbinami i 320 KM
Moim zdaniem nawet jako 10-letnie używki będą nadal trzymały cenę, bo specjalnie się nie zestarzeją - chyba, że rewolucja elektryczna dopadnie nas szybciej niż myślimy
Wszystkie elementy eksploatacyjne na pewno się zużyją do tego czasu, ale przecież jaki problem wymienić po zakupie.
Niepokój mogą wzbudzać tylko 2 rzeczy: duży tablet (a raczej 2) i silnik. Ale - taki tablet za 10 lat będzie można dostać jako zamiennik za ułamek obecnej ceny (jeżeli tylko będzie potrzeba to Chińczycy momentalnie zaleją rynek różnej klasy zamiennikami). A silnik... no cóż 2-litrówki (i mniejsze) od znienawidzonych aut na F od wielu lat mają się doskonale i jakoś nie chcą się psuć - bez przesady, to nie jest 0,9 hipermegaturboboost z trzema cylindrami, piecioma turbinami i 320 KM
Moim zdaniem nawet jako 10-letnie używki będą nadal trzymały cenę, bo specjalnie się nie zestarzeją - chyba, że rewolucja elektryczna dopadnie nas szybciej niż myślimy
To chyba nie widziałeś SAABów z ostatnich lat produkcji Saab padł, bo gdzieś od końca lat 80-tych był własnością General Motors, które niespecjalnie się tą marką interesowało.FF1911 pisze:Dlatego SAAB padł. Bo nie chcieli robić byle jak i na odwal.