Duke Engine

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KeyJey
VOLV
VOLV
Posty: 612
Rejestracja: 2013-05-07, 17:45
Imię: Piotr
VOLVO: XC90 V8 Heico / C30 T5 R-Desig
Silnik: B8444S / B5254T7
KW/KM/NM: 315/440 230/320
Rok: 2010
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 20
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Duke Engine

Post autor: KeyJey » 2016-07-22, 15:54

Ja chce taki u siebie.... :???:


" onclick="window.open(this.href);return false;
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R / XC40 T5
Jest:
1 - XC90 V8 Hydra Executive by Heico & H&R - Sprzedany
2 - C30 T5 R-Design AWD - Czarne Heico
3 - S80 V8 Executive

Awatar użytkownika
Marcin.Ś.
VO
VO
Posty: 181
Rejestracja: 2013-04-25, 14:58
Imię: Marcin
VOLVO: 744'90,745'92
Silnik: B230F+M47,B230F+AW70L
KW/KM/NM: 85kW/115KM/183Nm
Rok: 1990
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12-13l LPG
Przebieg: 445000
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Status: Offline

Re: Duke Engine

Post autor: Marcin.Ś. » 2016-07-24, 23:09

Uszczelnienie komór spalania i smarowanie tego wszystkiego musi być wesołe.
Jakoś mi się kojarzy z rozrządem Knight'a.
Volvo 740 '90 B230F+M47
Volvo 740 '92 B230F+AW70L
Virago 535 '93
ex Jawa TS350 '89
ex Jawa 640 '94

ODPOWIEDZ

Wróć do „Newsy”