Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
symptomAG
PostNapisane: 2016-12-16, 22:11 
Offline
VOL
VOL
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.05.2016, 22:43
Posty: 363
Lokalizacja: WE
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomasz
VOLVO: S60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 125/170/230
Rok: 2001
Był na spocie: 8
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 212000
maciejek, dzięki :564:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
carollo
PostNapisane: 2016-12-17, 13:06 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 1.03.2014, 19:37
Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Karol
VOLVO: S40
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 136
Rok: 2007
Przebieg: 206000
LukaszDan napisał(a):
Już wszyscy się pozabijaja bo Żarówka się przepalila. Co do wozenia ksenonow w schowku to bez sensu, bo śmierć palnika można łatwo przewidzieć, przecież się odbawria, więc nie unos.


JA tam się nie unoszę...bo nie mam powodu.
Co do podania żarnika odbarwianie nie jest regułą, w bardzo wielu przypadkach poprostu gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Łosia Samosia
PostNapisane: 2016-12-17, 13:22 
Offline
Miss Volvo
Miss Volvo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.06.2012, 15:21
Posty: 2766
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
VOLVO: XC70 AWD
Silnik: B6324S
KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
Rok: 2008
Był na spocie: 58
Średnie spalanie: zależne od pory roku
Przebieg: 115
Nr z parady volvo: 0
carollo napisał(a):
Co do podania żarnika odbarwianie nie jest regułą, w bardzo wielu przypadkach poprostu gaśnie.

Normalny żarnik zmienia barwę i zaczyna słabiej świecić. Dzieje się to po +/- 90-100k km. Wożenie zapasu nie ma sensu. Gasną, czyli psują się, może te chińskie w cenie H7 sprowadzane z ichniego portalu handlowego (bo po co przepłacać ;-) ).

_________________
Mój Łoś ma u mnie dożywocie :bawic:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaaano
PostNapisane: 2016-12-17, 13:29 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.09.2012, 00:01
Posty: 663
Lokalizacja: ELA
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 60
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 155/210/500
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Łosia Samosia napisał(a):
Normalny żarnik zmienia barwę i zaczyna słabiej świecić. Dzieje się to po +/- 90-100k km.

Żaden pewnik tym bardziej zasada.

_________________
Powered by http://www.kiviracing.pl -210KM/500Nm.
VW 1,9 tdi AFN 200KM/410Nm by http://www.g-lab.pl , http://www.ctr-tuning.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
LukaszDan
PostNapisane: 2016-12-17, 13:30 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.03.2015, 11:55
Posty: 65
Lokalizacja: Chełm/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: S80
Silnik: B5254T2
KW/KM/NM: 210
Rok: 2005
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 0
Trzy razy zmieniałem żarniki i każdy jeden się odbawrial, ale może dlatego że zawsze były to markowe. Pomijam swoją drogą już fakt że nie w każdym aucie byle kto zmieni żarówkę na drodze.

_________________
Mitsubishi Space Star 1.3 '99, Chevrolet Trans Sport 3.4 '98, Volvo V70 2.5D '99, Volvo S80 2.5D '00, Lexus GS300 '98, Volvo S60 D5 '05, Volvo S60 D5 '05, VW Phaeton 3.2 '03, Volvo S60 2.4i '05, Volvo S80 D5 '08, Volvo 940 2.3T '98 Volvo S80 2.5T '05


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Kaban
PostNapisane: 2016-12-17, 15:23 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.12.2011, 22:37
Posty: 2338
Lokalizacja: WPR
Płeć: Mężczyzna
Imię: Konrad
VOLVO: 9-5
Silnik: B235R
KW/KM/NM: 230
Rok: 2001
Był na spocie: 42
Średnie spalanie: 8,5-14
Przebieg: 200000
Nr z parady volvo: 0
Pomysl z punktami jest poroniony. Wyobrazam sobie sytuacje kiedy ktos ma prawie pelne konto, jezdzi jak truś i traci prawko za przepalona pozycje.

Sam fakt, ze bedzie jakas akcja kontrolowania tego - warta medalu. Niektorzy nie zwracaja na to uwagi ale mnie to mega drazni i dostaje piany. Nie mozna powiedziec, ze w innych krajach jest lepiej bo w takiej Francji czy poludniowych wloszech to plaga a do tego jezdza na dlugich, halogenach, przeciwmglowych plus dochodza jeszcze "choinki" znane glownie z francuskich aut.

Ktos wspomnial, ze chociazby w Niemczech nie ma obowiazku uzywania swiatel mijania 24h. Uwazam, ze wiecej jest z tych swiatel pozytku niz strat ale blagam. Jaka infrastrukture maja Niemcy a jaka my. Problem moze sie pojawic jedynie kiedy nadlatuje ktos nam na ogon i ciezko moze byc niektorym ocenic predkosc tego z tylu.
Druga sprawa, ze "park maszynowy" na zachodzie jest duzo mlodszy i zdecydowana wiekszosc aut posiada juz swiatla do jazdy dziennej.

Co do uzywania poziomowania swiatel z kabiny. Na przegladzie ustawiaja na tzw. 0, ja zazwyczaj jezdze na 1 i w zupelnosci mi to wystarcza majac dobre lampy, lustra, zarowki. Kiedy mi brakuje to podnosze choc mam wrazenie ze to juz na nierownosciach potrafi oslepic jadacego z przeciwka. Mam oczy i widze +/- ze po zaladowaniu bagaznika zasieg swiatel jest prawie po horyzont, nie mowcie, ze tego nie widzicie...
Uwazam ze 50-100zl mandatu byloby optymalne.

Nasze przeglady to juz zupelnie inna "jakosc", cialbym dowody jak popadnie.

Wysłane z telefonu.

_________________
Forumowy Od-radzacz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
maciejek
PostNapisane: 2016-12-17, 16:45 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 8.03.2015, 22:39
Posty: 338
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Imię: Maciek
VOLVO: V70
Silnik: 2.5TDI
Rok: 1999
Przebieg: 300000
Kaban napisał(a):
Pomysl z punktami jest poroniony. Wyobrazam sobie sytuacje kiedy ktos ma prawie pelne konto, jezdzi jak truś i traci prawko za przepalona pozycje.

Sam fakt, ze bedzie jakas akcja kontrolowania tego - warta medalu. Niektorzy nie zwracaja na to uwagi ale mnie to mega drazni i dostaje piany. Nie mozna powiedziec, ze w innych krajach jest lepiej bo w takiej Francji czy poludniowych wloszech to plaga a do tego jezdza na dlugich, halogenach, przeciwmglowych plus dochodza jeszcze "choinki" znane glownie z francuskich aut.

Ktos wspomnial, ze chociazby w Niemczech nie ma obowiazku uzywania swiatel mijania 24h. Uwazam, ze wiecej jest z tych swiatel pozytku niz strat ale blagam. Jaka infrastrukture maja Niemcy a jaka my. Problem moze sie pojawic jedynie kiedy nadlatuje ktos nam na ogon i ciezko moze byc niektorym ocenic predkosc tego z tylu.
Druga sprawa, ze "park maszynowy" na zachodzie jest duzo mlodszy i zdecydowana wiekszosc aut posiada juz swiatla do jazdy dziennej.

Co do uzywania poziomowania swiatel z kabiny. Na przegladzie ustawiaja na tzw. 0, ja zazwyczaj jezdze na 1 i w zupelnosci mi to wystarcza majac dobre lampy, lustra, zarowki. Kiedy mi brakuje to podnosze choc mam wrazenie ze to juz na nierownosciach potrafi oslepic jadacego z przeciwka. Mam oczy i widze +/- ze po zaladowaniu bagaznika zasieg swiatel jest prawie po horyzont, nie mowcie, ze tego nie widzicie...
Uwazam ze 50-100zl mandatu byloby optymalne.

Nasze przeglady to juz zupelnie inna "jakosc", cialbym dowody jak popadnie.

Wysłane z telefonu.

Na przeglądach ustawiają w pozycji zero bo skoro siedzisz sam w pustym aucie to jak maja ustawiać ? No i podziwiam osoby które maja tak świetny wzrok ,ze potrafią zauważyć kiedy lampy w aucie świece za nisko ,ja niestety noszę okulary

palcem wystukane


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Kaban
PostNapisane: 2016-12-17, 16:52 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.12.2011, 22:37
Posty: 2338
Lokalizacja: WPR
Płeć: Mężczyzna
Imię: Konrad
VOLVO: 9-5
Silnik: B235R
KW/KM/NM: 230
Rok: 2001
Był na spocie: 42
Średnie spalanie: 8,5-14
Przebieg: 200000
Nr z parady volvo: 0
maciejek, dobrze, tak niby powinno byc, tego nie neguje.
Serio nie widzicie w nocy gdzie jest odciecie swiatla na jezdni? Wiadomo, ze na oko to chop w szpitalu umar ale czy to swieci na asfalt przed autem czy prosto w auto przed nami to jednak widac...

Wysłane z telefonu.

_________________
Forumowy Od-radzacz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
carollo
PostNapisane: 2016-12-17, 18:29 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 1.03.2014, 19:37
Posty: 194
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Karol
VOLVO: S40
Silnik: 2.0D
KW/KM/NM: 136
Rok: 2007
Przebieg: 206000
jaaano napisał(a):
Łosia Samosia napisał(a):
Normalny żarnik zmienia barwę i zaczyna słabiej świecić. Dzieje się to po +/- 90-100k km.

Żaden pewnik tym bardziej zasada.

Dokładnie....oryginalny Philips zaczął gasnąć - swoje wyświeciły, Osram z oficjalnego sklepu (sprawdzona autentyczność)zaczął gasnąć. W każdym z tych przypadków nie było zmiany barwy.

Co do ustawiania na przeglądach to 3 lata temu musiałem poprawiać po nich bo tak mi ustawił że oślepiałem innych


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
volvuś v70
PostNapisane: 2016-12-18, 23:10 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.07.2014, 18:37
Posty: 1452
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
VOLVO: v70 II
Silnik: 2.3 T5 - B5234T3
KW/KM/NM: 183/250KM
Rok: 2000
Był na spocie: 50
Średnie spalanie: wir w baku
Przebieg: 215000
Łosia Samosia napisał(a):
Normalny żarnik zmienia barwę i zaczyna słabiej świecić. Dzieje się to po +/- 90-100k km.

a ja myślałem że wszelkie żarówki itp. mają zależny czas zużycia od czasu świecenia.....................widać czegoś nie doczytałem :oops: :?

_________________
...oto "Junior"Obrazeka to ŁOŚ Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
KeyJey
PostNapisane: 2016-12-18, 23:29 
Offline
VOL
VOL
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.05.2013, 17:45
Posty: 407
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: V70R
Silnik: B5254T4
KW/KM/NM: 300
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14,5
Przebieg: 335000
Kaban napisał(a):
Pomysl z punktami jest poroniony. Wyobrazam sobie sytuacje kiedy ktos ma prawie pelne konto, jezdzi jak truś i traci prawko za przepalona pozycje.


Pozycja to nie problem ale uważam, że brak świateł jest dużo bardziej niebezpieczne niż:

Kierowanie pojazdem przewożącym pasażerów niekorzystających z pasów bezpieczeństwa - 100 zł
Naruszenie obowiązku korzystania z pasów bezpieczeństwa przez kierującego pojazdem 2 pkt
"Przewożenie pasażerów niezgodnie z przepisami o korzystaniu z pasów bezpieczeństwa lub używaniu hełmów ochronnych  - 4 pkt"

Uważam, że za światła powinni karać i tyle.
Pasy to tylko moja sprawa i moje życie, a jednak jestem zobowiązany ich używać, ba, mogą mnie nawet za to ukarać 100pln i 2 pkt. Za brak świateł kary nie ma tylko w ostateczności i to tylko jeśli policjant będzie nieugięty "zabranie dowodu rejestracyjnego" i kontrolna wizyta na stacji SKP.

W kwestii bezpieczeństwa nie powinno się iść na skróty i równo traktować każdy aspekt tego zagadnienia, włącznie z oświetleniem zewnętrznym pojazdu.

_________________
V70R 2003 - GT/Gobi/Eibach In Progress


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
maciejek
PostNapisane: 2016-12-19, 00:20 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 8.03.2015, 22:39
Posty: 338
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Imię: Maciek
VOLVO: V70
Silnik: 2.5TDI
Rok: 1999
Przebieg: 300000
Jeszcze sprawa świateł tzw. dziennych ,czyli chińskich diodek z bazaru przez różnego typu szoferow używane w nieodpowiednich warunkach pogodowych ,nie mówiąc już o prawidłowym montażu ,moim zdaniem takie światła powinny być wyposażone w czujnik zmierzchu

palcem wystukane


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
AOW
PostNapisane: 2016-12-19, 10:38 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.11.2008, 23:43
Posty: 5037
Lokalizacja: Wawer :)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Olaf
VOLVO: S70 / S60 / Citroen C5 X7
Silnik: D5252T / B5244S2 / DW10CTED4
Rok: 97
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: 8 ON 11 PB
Przebieg: 400000
Nr z parady volvo: 0
Kaban napisał(a):
maciejek, dobrze, tak niby powinno byc, tego nie neguje.
Serio nie widzicie w nocy gdzie jest odciecie swiatla na jezdni? Wiadomo, ze na oko to chop w szpitalu umar ale czy to swieci na asfalt przed autem czy prosto w auto przed nami to jednak widac...

Wysłane z telefonu.
Ja właśnie tak oceniam czy oślepiam czy nie - pamiętam mniej wiecej jak daleko świecą mi światła kiedy nie mam bagażu - nivo się podpompuje to i tak widzę dokąd sięga słup światła - jak jest zdecydowanie za daleko to wiem że muszę opuścić - ogólnie to poziomuję je w momencie kiedy mam 2+2+ bagaż wtedy wiem że Nivo nie podniesie tak jak 2+bagaż :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Łosia Samosia
PostNapisane: 2016-12-19, 11:24 
Offline
Miss Volvo
Miss Volvo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.06.2012, 15:21
Posty: 2766
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
VOLVO: XC70 AWD
Silnik: B6324S
KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
Rok: 2008
Był na spocie: 58
Średnie spalanie: zależne od pory roku
Przebieg: 115
Nr z parady volvo: 0
volvuś v70 napisał(a):
Łosia Samosia napisał(a):
Normalny żarnik zmienia barwę i zaczyna słabiej świecić. Dzieje się to po +/- 90-100k km.

a ja myślałem że wszelkie żarówki itp. mają zależny czas zużycia od czasu świecenia.....................widać czegoś nie doczytałem :oops: :?

A te kilometry to nie w czasie przejeżdżasz, tylko w jakiejś innej jednostce?

_________________
Mój Łoś ma u mnie dożywocie :bawic:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pawelg303
PostNapisane: 2016-12-19, 12:35 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.08.2011, 11:21
Posty: 667
Lokalizacja: GD
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: V40->S60
Silnik: 2.4D ASB
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2005
Był na spocie: 1
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
volvuś v70 napisał(a):
a ja myślałem że wszelkie żarówki itp. mają zależny czas zużycia od czasu świecenia.....................widać czegoś nie doczytałem


czasami na zużycie ma też wpływ ilość załączeń.. Ale można przeliczyć na przebieg i tak się robi, zakładając że jeździmy na danych światłach "cały czas". Jak ktoś ma dzienne to może być adekwatnie dłużej ale to już szczegóły.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
volvuś v70
PostNapisane: 2016-12-19, 14:04 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.07.2014, 18:37
Posty: 1452
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
VOLVO: v70 II
Silnik: 2.3 T5 - B5234T3
KW/KM/NM: 183/250KM
Rok: 2000
Był na spocie: 50
Średnie spalanie: wir w baku
Przebieg: 215000
Łosia Samosia napisał(a):
A te kilometry to nie w czasie przejeżdżasz, tylko w jakiejś innej jednostce?

a mając światła dzienne wypalają się tak samo niż w aucie bez nich.............. jednostka długości taka sama :?

_________________
...oto "Junior"Obrazeka to ŁOŚ Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Łosia Samosia
PostNapisane: 2016-12-19, 14:11 
Offline
Miss Volvo
Miss Volvo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.06.2012, 15:21
Posty: 2766
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
VOLVO: XC70 AWD
Silnik: B6324S
KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
Rok: 2008
Był na spocie: 58
Średnie spalanie: zależne od pory roku
Przebieg: 115
Nr z parady volvo: 0
volvuś v70, koniecznie chcesz coś udowodnić? Przeczytaj post poprzedzający Twój - ostatni na poprzedniej stronie - i odnieś się również do niego.

_________________
Mój Łoś ma u mnie dożywocie :bawic:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
volvuś v70
PostNapisane: 2016-12-19, 14:19 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1.07.2014, 18:37
Posty: 1452
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marek
VOLVO: v70 II
Silnik: 2.3 T5 - B5234T3
KW/KM/NM: 183/250KM
Rok: 2000
Był na spocie: 50
Średnie spalanie: wir w baku
Przebieg: 215000
Łosia Samosia napisał(a):
volvuś v70, koniecznie chcesz coś udowodnić?

nic nie chcę udowadniać - tylko dziwi mnie przeliczanie czasu świecenia na kilometry
ktoś jeździ w trasy to te 100 000 km zrobi znacznie szybciej niż ktoś jeżdżący raczej po mieście - więc zapewne może zrobić i 200000km na żarniku , a temu w mieście może paść po 20 000km ;)
ale nie "ciągnę" już dalej tego tematu bo nie ma sensu :/

_________________
...oto "Junior"Obrazeka to ŁOŚ Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Łosia Samosia
PostNapisane: 2016-12-19, 14:36 
Offline
Miss Volvo
Miss Volvo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2.06.2012, 15:21
Posty: 2766
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Kobieta
VOLVO: XC70 AWD
Silnik: B6324S
KW/KM/NM: 238 ŁM ;)
Rok: 2008
Był na spocie: 58
Średnie spalanie: zależne od pory roku
Przebieg: 115
Nr z parady volvo: 0
volvuś v70, tak to przeliczają - nie wzięłam sobie tego z palca. Wiadomo, że chodzi o orientacyjne wartości. U mnie się sprawdziło - po ok. 93 tys. km żarniki zaczęły zmieniać barwę, ale też nie identycznie (jeden świecił bardziej na czerwono, drugi mniej).

_________________
Mój Łoś ma u mnie dożywocie :bawic:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
QompaQ
PostNapisane: 2016-12-19, 14:43 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.12.2013, 20:44
Posty: 1890
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mario_Boos
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: 103/140/...
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG jeszcze nie wiem
Przebieg: 173000
Łosia Samosia napisał(a):
... po ok. 93 tys. km żarniki zaczęły zmieniać barwę ...

Łosia Samosia to "zbieg okoliczności .
volvuś v70 racje masz :!: zazwyczaj jest informacja na opakowaniu ile GODZIN PRACY dana żarówka wytrzyma :!:
Jak słusznie zauważyłeś "w trasie/mieście" ta statystyka ma się nijak ... chodzi generalnie o przybliżony czas podany w godzinach "świecenia".
Znaczenie ma również ilość cykli włącz/wyłącz ale odbiegamy od głównego wątku :)

_________________
Naprawiam Liczniki - DIM - CEM - ECM - ...
-= VOLVO =- ~ s60 ~ s80 ~ v70 ~ xc70 ~ xc90 ~

CYBERTRONIX _ Ltd. ... Obrazek
T-Mobile: (+48) 602-874-824


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jaaano
PostNapisane: 2016-12-19, 15:42 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.09.2012, 00:01
Posty: 663
Lokalizacja: ELA
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S 60
Silnik: D5244T4
KW/KM/NM: 155/210/500
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Łosia Samosia napisał(a):
volvuś v70 napisał(a):
Łosia Samosia napisał(a):
Normalny żarnik zmienia barwę i zaczyna słabiej świecić. Dzieje się to po +/- 90-100k km.

a ja myślałem że wszelkie żarówki itp. mają zależny czas zużycia od czasu świecenia.....................widać czegoś nie doczytałem :oops: :?

A te kilometry to nie w czasie przejeżdżasz, tylko w jakiejś innej jednostce?

:matkoicĂłrko: za co ?
QompaQ napisał(a):
volvuś v70[/b] racje masz :!: zazwyczaj jest informacja na opakowaniu ile GODZIN PRACY dana żarówka wytrzyma :!:
Jak słusznie zauważyłeś "w trasie/mieście" ta statystyka ma się nijak ... chodzi generalnie o przybliżony czas podany w godzinach "świecenia".
Znaczenie ma również ilość cykli włącz/wyłącz ale odbiegamy od głównego wątku :)

Prawda,koniec i kropka.

_________________
Powered by http://www.kiviracing.pl -210KM/500Nm.
VW 1,9 tdi AFN 200KM/410Nm by http://www.g-lab.pl , http://www.ctr-tuning.com


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
AOW
PostNapisane: 2016-12-20, 11:28 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.11.2008, 23:43
Posty: 5037
Lokalizacja: Wawer :)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Olaf
VOLVO: S70 / S60 / Citroen C5 X7
Silnik: D5252T / B5244S2 / DW10CTED4
Rok: 97
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: 8 ON 11 PB
Przebieg: 400000
Nr z parady volvo: 0
do brzegu do brzegu - wracamy -


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gaiger80
PostNapisane: 2016-12-20, 23:04 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2015, 22:05
Posty: 23
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomek
VOLVO: V70
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 265000
Dzisiejsza trasa, 987 km, utwierdziła mnie po raz kolejny w potrzebie takich działań.
W firmówce którą dzisiaj jechałem głowę mam około 2 metrów na ziemią a i tak co któreś auto świeci po oczach.

_________________
W stajni:
Ford Scorpio Kombi '96 2.3 ASB GHIA ULTIMA obecnie przejął go mój Ojciec,
Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Iwan
PostNapisane: 2016-12-21, 00:52 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 2.09.2009, 16:04
Posty: 6057
Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
Płeć: Mężczyzna
Imię: Lukasz
VOLVO: 940 kombi
Silnik: D24TIC z M90
KW/KM/NM: 90/122
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: około 7,3
Przebieg: 385900
Nr z parady volvo: 0
Gaiger80, to już nie kwestia kontroli, ale znów konstrukcji aut i homologacji - gdzieś, kiedyś o tym czytałem, że niedobrze jest, że busy, ciężarówki mają reflektory umieszczone znacznie wyżej niż osobówki i jak są blisko, to mogą ślepić, czy jak są blisko "za", to świecą do osobówek przez tylną szybę.

_________________
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl

WYPRZEDAJĘ CZĘŚCI DO WOŁGI 24 - POZOSTAŁOŚCI PO AUCIE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Gaiger80
PostNapisane: 2016-12-21, 22:43 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2015, 22:05
Posty: 23
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomek
VOLVO: V70
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 265000
Iwan napisał(a):
Gaiger80, to już nie kwestia kontroli, ale znów konstrukcji aut i homologacji - gdzieś, kiedyś o tym czytałem, że niedobrze jest, że busy, ciężarówki mają reflektory umieszczone znacznie wyżej niż osobówki i jak są blisko, to mogą ślepić, czy jak są blisko "za", to świecą do osobówek przez tylną szybę.

Wszystko się zgadza ale mnie chodziło o to że jechałem ciężarówką, siedzi się tam wysoko a i tak co któraś osobówka mnie oślepiała.
W osobowym aucie siedzi się dużo niżej i jest gorzej.

_________________
W stajni:
Ford Scorpio Kombi '96 2.3 ASB GHIA ULTIMA obecnie przejął go mój Ojciec,
Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL