Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 167 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
ayrsen
PostNapisane: 2017-10-12, 10:20 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.02.2008, 05:39
Posty: 1665
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Imię: ayrsen
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD GT
KW/KM/NM: 188/255/405
Rok: 0
Był na spocie: 12
Przebieg: 0
nurek napisał(a):
Auto reklamowane jako "do miasta" a średnica zawracania 11.4 m :/ :/ :/ I ta masa- 1700 kg :lol:

Dobre! I do tego downsizing'owy bak paliwa - 54l...

Myślę, że w MINI się cieszą - przy tych parametrach Coutryman będzie jeszcze większym hitem sprzedaży.

_________________
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nurek
PostNapisane: 2017-10-12, 10:26 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.12.2012, 11:19
Posty: 929
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: XC90II
Silnik: D4204T
KW/KM/NM: 235KM
Rok: 2017
Bak paliwa dla mnie ma większe znaczenie przy trasach, więc to jest jeszcze ok. Mam teorię, że zmniejszanie pojemności baku ma związek z chęcią pokazywania niższej masy auta wg normy UE, liczonej z bakiem wypełnionym w 90%.

_________________
pozdrawiam,
Paweł
Obrazek
Moje Volvo:
Volvo XC90 II R-design
Były: Toyota Carina E->Peugeot 106->BMW 330cd->Volvo XC60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ayrsen
PostNapisane: 2017-10-12, 10:35 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.02.2008, 05:39
Posty: 1665
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Imię: ayrsen
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD GT
KW/KM/NM: 188/255/405
Rok: 0
Był na spocie: 12
Przebieg: 0
nurek napisał(a):
Mam teorię, że zmniejszanie pojemności baku ma związek z chęcią pokazywania niższej masy auta wg normy UE, liczonej z bakiem wypełnionym w 90%.

Słusznie. Ale można zrobić tak, jak to ma miejsce np. w Audi - umożliwić zamówienie akcesoryjnego baku paliwa o pojemności 100 l. Co z połączeniu z 3.0 TDI i aktywnym tempomatem oznacza, że z PL można dojechać np. do Barcelony... ;)

Nieważne. Kupuje się oczami lub wg odgórnych wytycznych. Czyli grono kupujących się znajdzie. To jest podobno pierwszy samochód taki, jakiego oczekują klienci - pożyjemy, zobaczymy, bo w moim odczuciu takim samochodem był pierwszy Qashqai czy poprzednie XC60 (tak, tak - takie jak Twoje, które sprzedajesz... :p) a niekoniecznie XC40.

_________________
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pavlik
PostNapisane: 2017-10-12, 10:50 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.06.2010, 22:18
Posty: 1198
Lokalizacja: Kiełki Dolne w WWL
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: V50
Silnik: B5254T7
KW/KM/NM: 169/230/320
Rok: 2008
W mieszczuchu o zbiornik paliwa bym się nie martwił, ale pakowanie 55l do takiego choćby V90 czy o zgrozo w XC90!, gdzie Audi A6 czy nawet Q5 daje w standardzie 73l, to już trochę przeginka. 100l zbiornik paliwa w Audi? hmm...Touareg ma taką opcję ale w Audi nie widziałem.

_________________
Jest
Audi SQ5 3.0TFSI 354KM
Volvo V50 T5 AT MY2008
Było XC90 MY2008 R-Design D5 |214KM/508Nm| zawieszenie -35mm+wydech+dodatki od Heico| detale iPd|...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
KeyJey
PostNapisane: 2017-10-12, 11:22 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.05.2013, 17:45
Posty: 544
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: XC40 T5 R-Design
Silnik: B4204T14
KW/KM/NM: 247/350
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8/13
Przebieg: 0
To XC40 które było na premierze w Dom Volvo to Momentum w jasnej tapicerce Blonde. Jedyna wersja z jasnymi siedzeniami i boczkami jaka jest dostępna w konfiguratorze. Brudzi się strasznie. Auto widziałem koło 18:00 po południu i siedzisko kierowcy było brudne. Jasna tapicerka sie nie nadaje - to już wiem.
Dodatkowo ten kolor lakieru to Amazon Blue który jest ani stalowy ani pistacjowy. Poprostu brzydki. Zestawienie kolorów było poprostu nieudane.

Co do wnętrza. Nie odniosłem wrażenia "słabej" jakości materiałów. Owszem do wnętrza trzeba się przyzwyczaić bo jest inne, ale bardzo podobne do tego w XC60.
Pamiętajcie, że docelowo XC40 ma być sprzedawany z mniejszymi silnikami (D3 i Hybryda z silnikeim 1,5 L z wersji T3 i elektrykiem) więc te 54 litra zbiornika paliwa to zupełnie wystarczająca ilość.
Z zewnątrz jest rzeczywiście dużo nowocześniejszy niż XC90 czy XC60.

A co do ceny. Zakup takiego samochodu na własność czy poprzez 103% leasing jest bez sensu bo cena jest wysoka. Ale Volvo nie bez powodu startuje z usługą Care By Volvo gdzie koszt miesięczny auta za 227tys pln (taką konfigurację wybrałem) jest poniżej 3tys netto wraz z pełnym pakietem ubezpieczenia, seriwsu, 2 kompletu kół itd. Lejemy paliwo i tyle.

3000 netto = 3690 brutto
3690 * 24 mc = 88560 PLN
Ubezpieczenie na 24mc (OC/AC/NNW/Asistance) = 10000 PLN
Koła zimowe 19" = 10000 PLN
Pakiet serwisowy 300/mc * 24 mc (taki koszt jest za Service + uwzględniony w Care By Volvo) = 7200 PLN

Realny koszt jaki płacimy za auto:
88560 - 10000 - 10000 - 7200 = 61360 PLN
Co stanowi 27% wartości auta. Większość nowych samochodów w ciągu dwóch lat traci więcej na wartości niż Care By Volvo daje.
Dodatkowo to co jest ważne, za każdy gadżet jaki sobie do auta dobierzemy realnie zapłacimy 27% jego wartości więc łatwiej się szasta kasą.

_________________
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R
Jest:
XC40 T5 R-Design First Edition


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nurek
PostNapisane: 2017-10-12, 11:32 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.12.2012, 11:19
Posty: 929
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: XC90II
Silnik: D4204T
KW/KM/NM: 235KM
Rok: 2017
W Polsce, nawet przy markach premium, zasada CCC wciąż ma znaczenie, stąd też xc40 konfigurowane na 200+ tys. wydaje się być abstrakcją. Może dlatego u nas debiutuje program Care by Volvo wraz z XC40.
Patrząc się na wycenę nowego XC60, nie wróżę mu sukcesu na rodzimym rynku, porównywalnego do "mojego" modelu. Popatrzcie np. na dane sprzedaży XC90 w tym roku- znacznie poniżej BMW X5 czy Audi Q7 pomimo niezłych rabatów i zazwyczaj niższej ceny katalogowej vs wspomniana konkurencja.

PS. DO Q7 można zamówić 85-litrowy bak, afaik.

_________________
pozdrawiam,
Paweł
Obrazek
Moje Volvo:
Volvo XC90 II R-design
Były: Toyota Carina E->Peugeot 106->BMW 330cd->Volvo XC60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
ayrsen
PostNapisane: 2017-10-12, 11:59 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.02.2008, 05:39
Posty: 1665
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Imię: ayrsen
VOLVO: S60
Silnik: 2.5T AWD GT
KW/KM/NM: 188/255/405
Rok: 0
Był na spocie: 12
Przebieg: 0
pavlik napisał(a):
100l zbiornik paliwa w Audi?

nurek napisał(a):
PS. DO Q7 można zamówić 85-litrowy bak, afaik.

Panowie - z ręką na sercu - cyt. użytkownika/właściciela A6. Nie sprawdzałem. Nie konfigurowałem. Jeśli powtarzam nieprawdę - przepraszam. Nie kwestionowałem tej informacji. Natomiast jeśli ma tylko 85l, to niech ma - to nadal 30l więcej niż V/S90... ;)

Z obecną gamą Volvo jest jeden, zasadniczy problem. Silniki. Mało kto, kupując SUV klasy premium za kilkaset tysięcy PLN nie patrzy na to, czy samochód jest w stanie poruszać się szybciej niż płyty tektoniczne. I to jest problemem. Nie długowieczność 2l, 4 cyl. n-turbo pogwizdółek (to zupełnie nie interesuje kupującego w/w samochód), a właśnie osiągi tych silników. Tzn. ich brak.

NB - wczoraj trafiłem na powtórkę TG, sezon 19. Info o Fordzie Mustangu, który miał po raz pierwszy być dostępny w UK. Z kierownicą po ich stronie. Fajnie. I silnikiem Eco-Boost. Ford Mustang. Eco-Boost. Porażka. Nieważne, czy jest równie szybki, nowoczesny, chroni młode koniczynki. Kupując muscle-car, chce się mieć muscle również pod maską. Kupując czołg XC90 chce się mieć silnik od czołgu a nie od suszarki czy innej sokowirówki.

Kupując modny cross-over / SUViątko miejskie w postaci XC40 uwieść ma design. Wykończenie wnętrza. Szałowe koła. Dźwięk silnika. Jakość materiałów. Jeśli tak nie jest - to czy nie wystarczyło kupić Dacie Duster? Zrobi wszystko równie dobrze za ułamek utraty wartości XC40 i jeszcze zostanie samochód, który sprzedaje się na pniu... ;)

KeyJey napisał(a):
61360 PLN

Z kalkulacją nie dyskutuję, tylko mam do niej jedno pytanie, na który Ty (każdy) musi sobie sam odpowiedzieć (w tym Ci, co mają, co nie mają, co mają leasingi, co mają samochody służbowe, co mają status społeczny (WTF?) itp. itd): co przez dwa lata można mieć w zakresie motoryzacyjnym za tę cenę. Podpowiedź: dużo, bardzo dużo emocji, o ile zdecyduje się na inną opcję.

_________________
S60 2.5T AWD GT | BSR Stage 2 | Eibach PRO-KIT & 10mm spacers | iPd Anti-Sway Bars - HD Links - Adjustable Rear Toe Rods - Rear Camber Bushing Kit - Rear Chassis Brace | S60R Brembo - Gauges - Steering Wheel - Door Sills - Rear Lip & Valance - 18" Pegasus | Garmin RTI


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nurek
PostNapisane: 2017-10-12, 12:11 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.12.2012, 11:19
Posty: 929
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: XC90II
Silnik: D4204T
KW/KM/NM: 235KM
Rok: 2017
Ayrsen, zahaczasz o tematykę najnowszego noblisty z ekonomii- behawioryzm przy podejmowaniu decyzji ekonomicznych :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Każdy wybór auta droższego możesz zdewaluować zakupem "toczydełka" do przemieszczania się z pkt A do B. Obecny "problem" z autami premium jest moim zdaniem taki, że to auta "budżetowe" tak bardzo podciągnęły się w jakości wykonania/użytych materiałów, że obecnie głównym tematem dyskusji jest czy warto kupić premium czy non-premium. Teraz na rynek wchodzi Kia Stinger z V6 4x4 za ca 240k zł z zawieszeniem projektowanym przez gościa z BMW. Fancy? Czy zostałbyś przy np. BMW 4GC za jakieś 300+ tys. :>

Co do małych silników- producenci aut doszli do wniosku że jest grupa docelowa która nie potrzebuje nie wiadomo jakich osiągów. Przecież nie tylko Volvo ma w ofercie dużego suva z 2-litrowym silnikiem (BMW, Disco 5, chyba GLE też). Przecież przy ruchu miejskim czy podróżowaniu po autostradzie ze stałą prędkością nie potrzebujesz pierdyliona KM i Nm. Sam przechodzę tę drogę, od budżetowego 1.1 w Pugu 106 poprzez R6 3.0 w BMW do Volvo 2.0 R5/R4. A człowiek tylko się starzeje ;) Nomen omen najszybciej (relatywnie do osiągów) jeździłem peugeotem na studiach :kosci: :kosci: :kosci:

_________________
pozdrawiam,
Paweł
Obrazek
Moje Volvo:
Volvo XC90 II R-design
Były: Toyota Carina E->Peugeot 106->BMW 330cd->Volvo XC60


Ostatnio edytowano 2017-10-12, 12:20 przez nurek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
cezarpl
PostNapisane: 2017-10-12, 12:16 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.05.2011, 21:52
Posty: 517
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Cezary
VOLVO: XC60
Silnik: D4 D4204T5
KW/KM/NM: 133/181
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 15000
nurek napisał(a):
Patrząc się na wycenę nowego XC60, nie wróżę mu sukcesu na rodzimym rynku, porównywalnego do "mojego" modelu. Popatrzcie np. na dane sprzedaży XC90 w tym roku- znacznie poniżej BMW X5 czy Audi Q7 pomimo niezłych rabatów i zazwyczaj niższej ceny katalogowej vs wspomniana konkurencja.

To prawda. Volvo wpadło trochę w pułapkę tworząc "zmniejszone" XC90 i brandując je jako XC60. W nowym XC60 w zasadzie wszystko oprócz budy jest takie same jak w większym bracie, a cena niewiele niższa. Marketingowo trochę pokombinowali z cenami opcji, żeby klient tak łatwo nie przeoczył "różnicy klas" między tymi modelami. Ale wielu klientów stracą - poprzednie XC60 było o wiele tańsze poprzez system rabatowania jaki stworzyli - teraz nie będzie już opcji zakupu nowego XC60 D3 w Kineticu za ca. 135-140 kPLN więc wielu użytkowników poprzedniego modelu chcąc zmienić auto na nowe uda się do Volkswagena lub Mazdy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
nurek
PostNapisane: 2017-10-12, 12:24 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.12.2012, 11:19
Posty: 929
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: XC90II
Silnik: D4204T
KW/KM/NM: 235KM
Rok: 2017
Cezar, w 2012-2013 roku XC60 katalogowo było tańsze od porównywalnego X3 czy Q5 o 20-30 tysi więc już na starcie "wygrywało".

_________________
pozdrawiam,
Paweł
Obrazek
Moje Volvo:
Volvo XC90 II R-design
Były: Toyota Carina E->Peugeot 106->BMW 330cd->Volvo XC60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Miszel
PostNapisane: 2017-10-12, 12:54 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.11.2011, 21:41
Posty: 2537
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Imię: nieznane
VOLVO: S40
Silnik: 2.4i B5244S4
KW/KM/NM: 170KM
Rok: 2005
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: LPG: 12,2l i rośnie
Przebieg: 206000
Liquid napisał(a):
Następca S40?


Mało prawdopodobne. Jeżeli już to szybciej stare XC60 - To jest IMO najładniejsze VOLVO jakie zrobili, ewentualnie nowe XC60 / S80II

_________________
Moja S-ka...

Sprzedam parę gratów do VOLVO i nie tylko - klik...
Sprzedam VIDA/DICE - nowa, dostępna od ręki. Kontakt PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Liquid
PostNapisane: 2017-10-12, 12:57 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 14.01.2013, 19:11
Posty: 166
Lokalizacja: Koszalin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jarek
VOLVO: V50
Silnik: 2.0
KW/KM/NM: 107/145/185
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Miszel napisał(a):
Liquid napisał(a):
Następca S40?


Mało prawdopodobne. Jeżeli już to szybciej stare XC60 - To jest IMO najładniejsze VOLVO jakie zrobili, ewentualnie nowe XC60 / S80II


Mnie znowu ciągnie do S60 II :)

Znając życie skończy się na V40... Dobrze, że V50 jeszcze się trzyma, więc nie ma ciśnienia :mrgreen:

_________________
Moje V50 R Design [in progress...]

Klamoty do V50/S40II na sprzedaż...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
jacek GR
PostNapisane: 2017-10-12, 13:15 
Offline
VO
VO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.01.2007, 02:12
Posty: 200
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jacek
VOLVO: XC70 2.5T aut
Silnik: B5254T2
KW/KM/NM: 154/210KM
Rok: 2003
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 12 - 13 PB
Przebieg: 311000
Konserwatyści nie kupią - nie ma bagnetu do sprawdzania poziomu oleju :lol: :lol: :lol:
Oczywiście żart

_________________
Jacek
XC70 2.5T
ex: 440 1.7T, V70II 2.4T

Jak sprzedam Volvo, to kupię Volvo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
KeyJey
PostNapisane: 2017-10-12, 13:48 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.05.2013, 17:45
Posty: 544
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: XC40 T5 R-Design
Silnik: B4204T14
KW/KM/NM: 247/350
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8/13
Przebieg: 0
Dla mnie to on by mógł mieć zaspawaną maskę - w Care By Volvo raczej tam nie zajrzę ani razu :mrgreen:

ayrsen napisał(a):
Kupując modny cross-over / SUViątko miejskie w postaci XC40 uwieść ma design. Wykończenie wnętrza. Szałowe koła. Dźwięk silnika. Jakość materiałów. Jeśli tak nie jest - to czy nie wystarczyło kupić Dacie Duster? Zrobi wszystko równie dobrze za ułamek utraty wartości XC40 i jeszcze zostanie samochód, który sprzedaje się na pniu... ;)


Mnie uwiódł - a co najważniejsze uwiódł moją żonę :lol:
Prawda jest taka. DO wyboru miałem dwa samochody. W/w XC40 (prawie najbogatszej wersji) za prawie 3000 netto miesięcznie oraz Kia Niro w najbogatszej wersji za nieco mniej niż 2000 netto miesięcznie (włącznie z wentylowanymi fotelami przednimi ale niestety bez podgrzewanych tylnych). Pakiety serwisowe prawie identyczne z tą różnicą, że do Kia będę musiał się przywiązać na rok dłużej. Wygrało XC40 głównie właśnie przez design i miejski charakter ale również z tego względu że za dwa lata oddam go do dilera i wezmę XC40 w Hybrydzie :)

ayrsen napisał(a):
KeyJey napisał(a):
61360 PLN

Z kalkulacją nie dyskutuję, tylko mam do niej jedno pytanie, na który Ty (każdy) musi sobie sam odpowiedzieć (w tym Ci, co mają, co nie mają, co mają leasingi, co mają samochody służbowe, co mają status społeczny (WTF?) itp. itd): co przez dwa lata można mieć w zakresie motoryzacyjnym za tę cenę. Podpowiedź: dużo, bardzo dużo emocji, o ile zdecyduje się na inną opcję.

Owszem, ale to kwestia wielu składowych. U mnie wygrały dwa - płynność finansowa (brak potrzeby wydania gotówki jednorazowo - owszem można brać leasing na samochód używany ale staje się on moją własnością. Dodatkowo przy kwocie 60tyś:
- możemy kupić tylko używane auto z roczników koło 2010 roku więc po gwarancji
- miesięczna rata w leasingu to około 2000 netto /mc plus obowiązkowe koszty ubezpieczenia OC/AC/NNW itd
- musimy liczyć się z kosztami eksploatacyjnymi i ewentualnymi naprawami = raz na jakiś czas samochód trafi na jakiś czas do serwisu

W ogólnym rozrachunku mamy taki sam koszt w okresie 2 lat. Zaletą w drugim przypadku jest możliwość odsprzedaży takiego samochodu i odzyskania pewnej części wydanej kwoty na jego zakup (tych dodatkowych kosztów nikt nie zwróci). A czy chce mi się sprzedawać kolejny używany samochód i jeździć po serwisach szukając mistrza w swoim fachu? Nie koniecznie :)
Wolę za ten spokj zapłacić dodatkowe kilka stów miesięcznie i zamiast jechać do serwisu z samochodem pójść do kina na film :P

_________________
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R
Jest:
XC40 T5 R-Design First Edition


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Misiek_Vol
PostNapisane: 2017-10-12, 14:30 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.11.2007, 12:37
Posty: 2492
Lokalizacja: Kartuzy
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: XC70 D5/C70 2.0d
Silnik: D5244T10/D4204T
KW/KM/NM: 205KM/136KM
Rok: 2010
Był na spocie: 2
ayrsen, uwierz, ze sporo klientow Merca, BMW czy Audi rowniez wybiera silniki R4 w dieslu. Do normalnego przemieszczania się i do normalnej jazdy te silniki w zupelnosci wystarczają, a jednak sa tansze od 6 cylindrowych diesli. Podejrzewam, ze koszty serwisowe rowniez sa nizsze. Od taki zdrowo rozsadkowy wybor silnika, a jakosc wykonania i wygoda podrozowania premium.
Kiedys tez mowilem, ze jak klasa premium to tylko jakis meski diesel, a nie kundel R4 jak w kompakcie. Pojezdzilem troche tymi nowymi 2.0 R4 w Mercu, w BMW, w Volvo i zmienilem zdanie. Oprocz rezygnacji z gangu 5cio cylindrowca te nowe R4 diesle maja raczej same zalety.
Odnosnie najmu dlugoterminowego to ostatnio mocno sie go promuje. Jest coraz wiecej zwolennikow. Generalnie chodzi o to aby przez okres najmu zaplacic jedynie utrate wartości auta wiec jesli ktos opowiada, ze to sie oplaca, sa same korzyści i leasing jest blee, bo koszta itp, itd to powinien odpowiedziec sobie na jedno pytanie. Czy producenci aut sa Swietym Mikolajem i doplacaja uzytkownikom do interesu?
Z pewnoscia nie. Wg. mnie to takie podejscie, czego oczy nie widza tego sercu nie zal.
No chyba, ze producenci i bankowcy zaczeli sterowac wartoscia rezydualna pojazdow i ceny uzywek beda wyzsze
Ja nie jestem do konca przekonany do takiej formy finansowania pojazdu choc pod pewnymi wzgledami jest korzystna.

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
KeyJey
PostNapisane: 2017-10-12, 14:57 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.05.2013, 17:45
Posty: 544
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Piotr
VOLVO: XC40 T5 R-Design
Silnik: B4204T14
KW/KM/NM: 247/350
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8/13
Przebieg: 0
Misiek_Vol napisał(a):
Generalnie chodzi o to aby przez okres najmu zaplacic jedynie utrate wartości auta wiec jesli ktos opowiada, ze to sie oplaca, sa same korzyści i leasing jest blee, bo koszta itp, itd to powinien odpowiedziec sobie na jedno pytanie. Czy producenci aut sa Swietym Mikolajem i doplacaja uzytkownikom do interesu?
Z pewnoscia nie. Wg. mnie to takie podejscie, czego oczy nie widza tego sercu nie zal.
No chyba, ze producenci i bankowcy zaczeli sterowac wartoscia rezydualna pojazdow i ceny uzywek beda wyzsze
Ja nie jestem do konca przekonany do takiej formy finansowania pojazdu choc pod pewnymi wzgledami jest korzystna.


Oczywiście że nie chodzi o to, że jest taniej w ogólnym rozrachunku. Nie jest. Ale ten dodatkowy koszt jaki ponosimy przy wynajmie długoterminowym moim zdaniem jest do przełknięcia a zdecydowanie zdejmuje z nas zabawę z odsprzedażą auta, ryzyka fluktuacji cen na rynku dla używanych samochodów premium. Osobiście gdybym miał do wydania 150 tyś w gotówce na samochód to napewno wybrał bym nową Kie Niro w pełnej opcji a nie dwu letnie używane XC40.

Wynajem długoterminowy ma zmniejszone ryzyko kosztem kasy i to trzeba mieć na uwadze. Nie chcesz się bawić w sprzedawanie auta, w jazdę poserwisach itd? Wynajmuj i zmieniaj co 2 lata i tyle.

_________________
Było : 440 1.7 / S80 2.5 TDI / XC90 D5 / C70 Cabrio 2.0 LPT / S60R / V70R
Jest:
XC40 T5 R-Design First Edition


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
robkwiatkowski
PostNapisane: 2017-10-12, 17:43 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 7.04.2009, 08:39
Posty: 1380
Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V60 CC
Silnik: D4
KW/KM/NM: 210 KM
Rok: 2016
Był na spocie: 1
Widząc te auto na tak zwanego Żywca mogę powiedzieć że zapachniało mi trochę takim kiczem i mam wrażenie ze na silę zrobionym po taniości na styl volvo.
W mojej opinii nie warte kompletnie tej ceny - ładne ale zauważalny jest taki brak jakości i solidności. Odebrałem to auto jak plastikową zabawkę a nie solidne dobre volvo.

_________________
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie !!!
http://www.praceziemne.eu

Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5. Obecnie jest v60 CC D4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pavlik
PostNapisane: 2017-10-12, 17:56 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.06.2010, 22:18
Posty: 1198
Lokalizacja: Kiełki Dolne w WWL
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: V50
Silnik: B5254T7
KW/KM/NM: 169/230/320
Rok: 2008
I chyba taką zabawką ma być...autkiem dla kobiety, wyróżniające się stylem i kolorystyką...coś jak mini, fiat 500? tylko z wyższej półki cenowej.

_________________
Jest
Audi SQ5 3.0TFSI 354KM
Volvo V50 T5 AT MY2008
Było XC90 MY2008 R-Design D5 |214KM/508Nm| zawieszenie -35mm+wydech+dodatki od Heico| detale iPd|...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
cezarpl
PostNapisane: 2017-10-12, 18:15 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.05.2011, 21:52
Posty: 517
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Cezary
VOLVO: XC60
Silnik: D4 D4204T5
KW/KM/NM: 133/181
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 15000
robkwiatkowski napisał(a):
Widząc te auto na tak zwanego Żywca mogę powiedzieć że zapachniało mi trochę takim kiczem i mam wrażenie ze na silę zrobionym po taniości na styl volvo.W mojej opinii nie warte kompletnie tej ceny - ładne ale zauważalny jest taki brak jakości i solidności. Odebrałem to auto jak plastikową zabawkę a nie solidne dobre volvo.

Nie no bez przesady... Od przesadnej marketingowo oszczędności do kiczu jeszcze droga daleka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
robkwiatkowski
PostNapisane: 2017-10-12, 18:43 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 7.04.2009, 08:39
Posty: 1380
Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V60 CC
Silnik: D4
KW/KM/NM: 210 KM
Rok: 2016
Był na spocie: 1
cezarpl, jeśli Volvo ma taka politykę robienia nowych modeli to ja dziekuje...zarówno w mojej ocenie jak i kilku znajomych auto takie troche zabawkowe wyglada jak może powiedział to lepiej jeden ze znajomych : mało solidnie, zabawkowe, jednorazowe.
Szczerze ja mam podobne zdanie brak mi takiego odczucia solidności, trwale wykonanego auta.

_________________
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie !!!
http://www.praceziemne.eu

Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5. Obecnie jest v60 CC D4


Ostatnio edytowano 2017-10-12, 18:50 przez robkwiatkowski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
cezarpl
PostNapisane: 2017-10-12, 18:49 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.05.2011, 21:52
Posty: 517
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Cezary
VOLVO: XC60
Silnik: D4 D4204T5
KW/KM/NM: 133/181
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 15000
robkwiatkowski napisał(a):
cezarpl, jeśli Volvo ma taka politykę robienia nowych modeli to ja dziekuje...

Raczej taką ma... Co do jakości i solidności pewnie będzie można dyskutować za parę lat. Ja bym nie dyskredytował tego modelu jedynie po obejrzeniu na "standzie" w DV...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
robkwiatkowski
PostNapisane: 2017-10-12, 18:52 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 7.04.2009, 08:39
Posty: 1380
Lokalizacja: Żyrardów/Skierniewice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Robert
VOLVO: V60 CC
Silnik: D4
KW/KM/NM: 210 KM
Rok: 2016
Był na spocie: 1
cezarpl, co trzeba przyznać dali z wieloma szczegółami ciała...
jak to już jeden z kolegów napisał konkurencja się cieszy widząc cenę ...
Zobaczymy jak to pojeździ trochę.

_________________
Pozdrawiam
Robert
Umiesz liczyć...licz na siebie !!!
http://www.praceziemne.eu

Były 3 sztuki v50 2.0 diesel, v60 D5. Obecnie jest v60 CC D4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
cezarpl
PostNapisane: 2017-10-12, 18:55 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.05.2011, 21:52
Posty: 517
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Cezary
VOLVO: XC60
Silnik: D4 D4204T5
KW/KM/NM: 133/181
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 15000
robkwiatkowski napisał(a):
Szczerze ja mam podobne zdanie brak mi takiego odczucia solidnego, dobrze , trwałe wykonanego auta.

Nie wydaje mi się, żeby "solidność" technologii produkcji tego auta różniła się choćby od V60CC. Co do wyglądu - rzecz gustu - takie czasy, taka moda...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
MC1967
PostNapisane: 2017-10-12, 18:55 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.09.2017, 19:14
Posty: 38
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mariusz
VOLVO: S80
Silnik: 2,4D5
KW/KM/NM: 210/490NM
Rok: 2010
Średnie spalanie: 7
Przebieg: 245000
Ładne autko jak piszecie czas pokaże na ile funkcjonalna i wytrzymałe. W odniesieniu do zbiornika paliwa zauważam, że nowe samochody mają zmniejszoną objętość zbiornika nie wiem z czego to wynika np. Renault Talisman 1,6 benzyna 200 KM turbo ok 52 litrów. Ja swoim łosiem na zbiorniku robię od 900 - 1000 km w zależności od stylu jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
cezarpl
PostNapisane: 2017-10-12, 18:58 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.05.2011, 21:52
Posty: 517
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Cezary
VOLVO: XC60
Silnik: D4 D4204T5
KW/KM/NM: 133/181
Rok: 2015
Był na spocie: 0
Przebieg: 15000
robkwiatkowski napisał(a):
jak to już jeden z kolegów napisał konkurencja się cieszy widząc cenę ...

Sprawdzałem właśnie ceny Q3 - bardzo zbliżone... Ciekawe czy też ma "drut pod maską" :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 167 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL